whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال AGIX

1401/12/03 ساعت 10:28


بازار امروز به شدت رقابتی است و شرکت ها همیشه به دنبال راه هایی برای پیروزی از رقبا هستند. در سال‌های اخیر، هوش مصنوعی (AI) به یکی از فن‌آوری‌های مورد بحث تبدیل شده است که می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند جلوتر از منحنی‌ها باقی بمانند. با این حال، فناوری هوش مصنوعی گران و پیچیده است و استفاده از آن را برای اکثر شرکت ها دشوار است.

در چنین جایی است که SingularityNET (AGIX) وارد می‌شود. یک پلتفرم هوش مصنوعی غیرمتمرکز است که بر اساس دو بلاک چین پیشرو قرارداد هوشمند Ethereum (ETH) و Cardano (ADA) است. این به برنامه نویسان اجازه می دهد تا راه حل های هوش مصنوعی را سریع، آسان و مقرون به صرفه ایجاد کنند. SingularityNET یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا به لطف بازار هوش مصنوعی در سطح جهانی، خدمات هوش مصنوعی را به راحتی «ایجاد، به اشتراک بگذارد و کسب درآمد کند».

دنیای ارز دیجیتال دنیای پر رمز و رازی است که فعالیت در آن نیازمند دانش و آگاهی است شما میتوانید به کمک وب سایت پرشین الیت از جدیدترین اخبار ارز دیجیتال مطلع شوید.

ارز دیجیتال SingularityNET (AGIX) چیست؟

SingularityNET (AGIX) یک پلتفرم غیرمتمرکز هوش مصنوعی (AI) مبتنی بر دو بلاک چین قرارداد هوشمند پیشرو، اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) است. این پلتفرم به هر کس اجازه می‌دهد محصولات و خدمات هوش مصنوعی را ایجاد، به اشتراک بگذارد، تبلیغ کند و کسب درآمد کند. SingularityNET به عنوان یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های هوش مصنوعی کامل، توسعه‌دهندگان را با مشتریان در پلتفرم خود، AI Publisher، متصل می‌کند. برنامه نویسان می توانند خدمات هوش مصنوعی خود را راه اندازی کرده و کسب درآمد کنند، در حالی که مشتریان می توانند خدمات هوش مصنوعی را در بازار هوش مصنوعی SingularityNET جستجو کرده و حتی درخواست کنند. ارز دیجیتال AGIX ارز دیجیتال SingularityNET است. این نسخه دارای فرمت بومی در اتریوم و کاردانو است. این پلتفرم برای اولین بار در سال 2017 معرفی شد و عرضه اولیه سکه (ICO) را در دسامبر همان سال تکمیل کرد و تنها در یک دقیقه 36 میلیون دلار جمع آوری کرد.

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک میکند که بتوانید به کسب سود قابل قبولی دست یابید برای استفاده از بهترین سیگنال ارز دیجیتال میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

بنیانگذاران ارز دیجیتال AGIX چه کسانی هستند؟

SingularityNET تیم گسترده ای از دانشمندان، توسعه دهندگان، محققان و مهندسان هوش مصنوعی دارد. این موسسه توسط دکتر بن گورتزل مدیر عامل و دانشمند ارشد SingularityNET به همراه سیمون جاکوملی و دکتر دیوید هانسون تاسیس شد.

دکتر بن گورتزل یک چهره تثبیت شده در صنعت هوش مصنوعی و رباتیک است و دارای سابقه طولانی کار ممتاز در کار با شرکت های فناوری پیشرفته از جمله Hanson Robotics و OpenCog Foundation است. او همچنین به عنوان دانشمند ارشد Mozi Health و نایب رئیس برای Humanity+ کار می کند. Simone Giacomelli یک کارآفرین و سرمایه‌گذار است که قبلاً برای مشاور ارزهای دیجیتال Cryptodex کار می‌کرد. او پروژه SingularityNET را در مارس 2019 ترک کرد و اکنون بر روی آزمایشگاه تحقیق و توسعه فناوری Vulpem متمرکز شده است که در سال 2015 تأسیس کرد.

دکتر دیوید هانسون سومین بنیانگذار SingularityNET است. او سابقه طولانی و متنوعی در صنعت رباتیک دارد و بین سال‌های 1998 تا 2001 با دیزنی کار می‌کرد و پیش از تأسیس چندین استارت‌آپ رباتیک از جمله Human Emulation Robotics Initiative for Awakening Machines و Hanson Robotics در دو دهه گذشته، کار می‌کرد.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت روزانه جدیدترین سیگنال فیوچرز را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. تتر یکی از ارزهای دیجیتال محبوب است شما میتوانید برای اطلاع از قیمت خرید تتر به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

چند ارز دیجیتال (SingularityNET) AGIX در گردش وجود دارد؟

تا فوریه 2021، در مجموع 861.5 میلیون توکن AGIX که 86 درصد از کل عرضه را نشان می‌دهد، در گردش بوده است. به این ترتیب، AGIX را می توان تا حد زیادی رقیق در نظر گرفت. نیمی (50%) از کل عرضه AGIX در ICO 2017 SingularityNET فروخته شد. فراتر از این 20 درصد برای مشوق های اولیه توسعه دهندگان و شرکا، 18 درصد برای اعضای اصلی تیم ، 8 درصد برای بنیاد SingularityNET برای توسعه بلندمدت پلتفرم، در حالی که 4 درصد آخر برای جوایز امنیتی اختصاص یافته است.

استفاده از گروه ارز دیجیتال به شما کمک میکند از جدیدترین اخبار قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

شبکه SingularityNET چه مقدار ایمن است؟

AGIX یک توکن ERC-20 است. این بدان معناست که توسط الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) اتریوم و شبکه آزمایش شده در نبرد از ده‌ها هزار گره و ماینر پشتیبانی می‌شود. تا به امروز، شبکه اتریوم هرگز با موفقیت مورد حمله قرار نگرفته است و یکی از امن ترین شبکه هایی است که در حال حاضر فعال است. تیم پشتیبان SingularityNET اشاره کرده است که SingularityNET ممکن است در آینده به بلاک چین دیگری منتقل شود و اخیراً اعلام کرده است که در حال بررسی امکان راه اندازی بر روی بلاک چین اثبات سهام (dPoS) واگذار شده است.

یکی از بهترین ابزارها در دنیای دیجیتال اندیکاتورها هستند با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت و خرید اندیکاتور VIP می‌توانید موفق‌تر ترید کنید.

مزایای ارز دیجیتال AGIX

ارز دیجیتال AGIX طیف گسترده ای از مزایای را برای سرمایه گذارانی  که به دنبال ساخت راه حل های هوش مصنوعی هستند، ارائه می دهد. در اینجا برخی از مزایای اصلی استفاده از SingularityNET (AGIX) آورده شده است:

  1. دسترسی به راهکارهای هوش مصنوعی: این پلتفرم به س امکان دسترسی به راه حل های هوش مصنوعی را می دهد که نسبت به راه حل های مبتنی بر ابر سنتی قابل اعتمادتر و ایمن تر هستند.
  2. مقرون به صرفه :SingularityNET (AGIX) یک پلت فرم مقرون به صرفه برای سرمایه گذرارانی است که به دنبال ساخت راه حل های هوش مصنوعی هستند. این پلتفرم به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بدون هزینه های بالای مربوط به راه حل های سنتی مبتنی بر ابر، به راه حل های هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.
  3. مقیاس پذیری :SingularityNET (AGIX) به گونه ای طراحی شده است که بسیار مقیاس پذیر باشد و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا راه حل های هوش مصنوعی بسازند که می توانند در صورت نیاز کوچک شوند.
  4. امنیت: این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاک چین برای محافظت از داده ها، ایمن طراحی شده است.

سیگنال فارکس در کنار اندیکاتور VIP به شما کمک میکند معاملات بهتری را در دنیای فارکس تجربه کنید.

از کجا می توانید ارز دیجیتال AGIX بخرید؟

ارز دیجیتال AGIX برای معامله در چندین پلتفرم صرافی برجسته از جمله Binance، KuCoin و HitBTC در دسترس است. همچنین در دو مورد از محبوب‌ترین صرافی‌های دکس (DEX) یعنی Uniswap و Balancer در دسترس است. در حال حاضر، تنها جفت های معاملاتی موجود برای AGIX AGIX/BTC، AGIX/ETH و AGIX/WETH هستند.

در حال حاضر امکان خرید مستقیم AGIX با کارت اعتباری یا نقدی خود از هر یک از این پلتفرم‌های صرافی وجود ندارد، اما ممکن است بتوانید ابتدا بیت کوین (BTC) بخرید و سپس آن را با ارزدیجیتال AGIX مبادله کنید. فعالیت در دنیای ارز دیجیتال نیاز به احراز هویت در بایننس دارد اگر برای احراز هویت بایننس نیاز به مشورت دارید میتوانید از متخصصان پرشین الیت کمک بگیرید.

سخن پایانی  

SingularityNET (AGIX) یک پلتفرم هوش مصنوعی غیرمتمرکز است که سرمایه گذاران را قادر می سازد راه حل های هوش مصنوعی را سریع، آسان و مقرون به صرفه ایجاد کنند. این مبتنی بر دو بلاک چین قرارداد هوشمند پیشرو اتریوم (ETH) و کاردانو (ADA) است. این پلتفرم به سرمایه گذاران امکان دسترسی به راه حل های هوش مصنوعی را می دهد که نسبت به راه حل های سنتی مبتنی بر ابر قابل اعتمادتر و ایمن تر هستند. همچنین پلتفرم مقرون به صرفه، مقیاس پذیری و امنیت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد. SingularityNET (AGIX) یک پلتفرم ایده آل برای توسعه دهندگانی است که به دنبال ساخت راه حل های هوش مصنوعی هستند.

پرشین الیت با ارائه بهترین خدمات توانسته است رضایت حداکثری کاربران خود را جذب کند این وب سایت با استفاده از جدیدترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به کسب سود بهتر دست پیدا کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.