whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول ایج (Edge Wallet)

1401/07/20 ساعت 04:01


کیف پول ایج (Edge) که قبلا با نام ایربیتز (Airbitz) شناخته می‌شد، یک کیف پول نرم‌افزاری است. کمپانی سازنده این والت در شهر سن دیگو ایالت کالیفرنیا قرار دارد و از سال 2013 میلادی تاکنون فعالیت می‌کند. این کیف پول نسبت به امنیت دارایی‌ها و حفظ حریم خصوصی کاربران حساس است و به جای حفظ امنیت سرور که بر روی شخص ثالث تمرکز داشته باشد، با ایجاد یک لایه امنیتی در سمت کاربر به کنترل داده‌ها می‌پردازد. معماری مدولار در این کیف پول به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با توکن‌ها و بلاکچین‌های متعددی کار کنند. هر بار تنها کافی است تا یک پلاگین ساده از طرف تیم توسعه‌دهنده والت ارائه شود تا سکه جدیدی به کیف پول اضافه شود. ایج ولت درون خود از صرافی شیپ‌شیفت پشتیبانی می‌کند و برای تبادل کوین‌ها نیازی به صرافی خارجی نخواهید داشت. در ادامه این مقاله با من همراه شوید تا با قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتر این والت آشنا شویم. پیش از هر چیز به شما پیشنهاد می‌کنیم با عضویت در کانال VIP و دریافت سیگنال ارز دیجیتال در معاملات خود بیش از پیش موفق عمل کنید.

بررسی ایج ولت از دیدگاه متخصصین

کیف پول نوین ایج ولت در مرحله بتا یا آزمایش است تا برآوردی نسبت به محبوبیت آن در نظر گرفته شود. البته، چند سالی از حضور کیف پول ایربیتز در بازار می‌گذرد و نسبت به امنیتش نیز نتایجی حاصل شده است. تمامی اینها تدابیری است که قبل از عرضه نهایی کیف پول Edge Wallet v2.0 اندیشه می‌شود. این کیف پول موبایلی در انتقادات و پیشنهادات گوگل پلی نیز به طور متوسط 4 ستاره از 5 ستاره را دریافت کرده است. این کیف پول در نسخه موبایل اندروید و ios و همچنین نسخه‌های دسکتاپ ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است ولی طبق اعلام این شرکت، به دلیل امنیت بیشتر در مقابل حملات سایبری، قرار نیست تا هیچ رابط تحت وبی برای این برنامه پیاده‌سازی شود.

مشتریان این والت معتقدند که این کیف پول دارای یک رابط کاربری ساده است و حتی تازه‌کاران نیز به سادگی می‌توانند از آن استفاده کنند. در این کیف، نیازی به ثبت نام ندارید. سه ویژگی فوق‌العاده رمزنگاری در این والت وجود دارد. این کیف بر روی امنیت، تمرکز زدایی و حفط حریم شخصی کاربران تمرکز دارد. از طرفی این برنامه رایگان است و تنها هزینه به دلیل ارسال وجوه پرداخت می‌شود. بعضی نسبت به شناسایی در مراحل امنیتی این کیف، مشکلاتی را عنوان کرده‌اند. برخی نیز انتظارات بیشتری نسبت به اطلاعات برنامه دارند. مشکلاتی نیز نسبت به عدم اجازه خرید به دلیل موقعیت جغرافیایی برخی کاربران وجود دارد که گاهی تنها یک اقدام احتیاطی در جهت مباره با پولشویی است.

آشنایی با عملکرد کیف پول ایج (Edge Wallet)

کیف پول ایج کمی فراتر از انتظار است، یعنی علاوه بر نگهداری، ارسال و دریافت دارایی‌های دیجیتال میتوانید در عملیلتی مثل ورود به برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) نیز از آن استفاده کنید. این ولت به شما در تأیید اعتبار ارزهایی چون Wings و Augur که در قسمت امنیت کیت توسعه نرم افزار (SDK) موجود است، کمک می‌کند. به علاوه، احراز هویت تنها با اسکن بارکد برنامه صورت می‌گیرد. در آمریکا برای استفاده از نسخه کیف پول ایربیتز و خریدن بیت‌کوین سه راه متفاوت دارید:

  • استفاده از گلایدرا (Glidera) و حساب‌های بانکی آمریکا
  • استفاده از بدهی یا دبیت در حساب‌های بانکی اروپا
  • استفاده از لیبرتی ایکس(LibertyX) در خریدهای نقدی ایالات آمریکا

شرکای کیف پول ایج (Edge Wallet) چه کسانی هستند؟

جالب ایت که ایج با شرکای زیادی همکاری مثل ایربیتز (Airbitz)، بیترفیل (Bitrefill) و کارد فور کوین اینک (Card For Coin Inc) داشته است. این شرکا به صرف بیت کوین در این والت کمک کرده‌اند ولی قابلیت خرج کردن بیت کوین در تارگت (Target) و استراباکس(Starbucks) نیز وجود دارد. جالب اینجاست که می‌توانید در هر بار خرید تا 20 درصد تخفیف دریافت نمایید و ار این مکان‌های محبوب لذت ببرید. 

مسائل امنیتی کیف پول ایج (Edge Wallet)

شاید برخی از دوستان بپرسند آیا این کیف پول قابل اطمینان است؟ در پاسخ باید بگوییم که از آنجایی که این والت غیرمتمرکز است، پس شما نسبت به دسترسی شخص ثالث و حتی خود ایج، به دارایی‌ها یا داده‌های خود اطمینان خواهید داشت. زیرا آدرس‌های عمومی، کلیدهای خصوصی و تاریخچه تراکنش‌های شما تنها به صورت محلی در دستگاه شخصی شما مثل اسمارتفون، تبلت، لپتاپ، کامپیوتر ذخیره می‌شوند. در حقیقت، داده‌ها پس از رمزنگاری در سرورهای کلود به صورت همتا به همتا نگهداری می‌شوند. به همین دلیل هم هست که با توقف کار این شرکت و یا خرابی سرورها باز هم می‌توانید به دارایی‌های خود دست پیدا کنید. از طرفی، ایج یک کیف پول متن باز است و کدهای آن برای دباگینگ در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد، همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای مثل تأیید دو عاملی، پشتیبانی از پین‌کد، تهیه نسخه پشتیبان و هم‌گام سازی با دیوایس‌های دیگر، قابلیت استفاده از احراز هویت توسط اثر انگشت و امکان اتصال مستقیم به بلاکچین بیت‌کوین دارد. تنها نکات منفی شاید مربوط به سابقه هنگ کردن و سینک شدن کند این والت به هنگام راه‌اندای باشد.

پشتیبانی در کیف پول ایج (Edge Wallet)

در این رابطه باید بگوییم که پشتیبانی در این والت با کیفیت بی‌نظیری انجام می‌شود. با ارسال ایمیل از مشتریان خواسته شده است تا در صورت بروز هر مشکلی اعلام کنند تا شرکت با انها تماس بگیرد. در وبسایت ایربیتز نیز مجموعه‌ای از سوالات و جواب‌های رایج موجود است که مسائلی چون عیب‌یابی والت و بازیابی کیف پول را شامل می‌شود. بازرسی‌ها نشان می‌دهند ایمیل مشتریان به خوبی پاسخ داده می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله با کیف پول نوین ایج ولت آشنا شدیم. با وجودی که این کیف پول در مرحله بتا می‌باشد ولی دارای مزایای ویژه‌ای چون غیرمتمرکز بودن، امنیت مناسب، داشتن رابط کاربری خوب، برخورداری از تیم پشتیبانی فوق‌العاده و موجود بودن در پلتفرم‌های متنوع آنلاین می‌باشد. امیدوارم اطلاعات مربوط به این والت دید خوبی به شما داده باشد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.