whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال آگور Augur و توکن (REP)

1401/07/08 ساعت 02:55


ارز دیجیتال آگور (Augur) در سال 2018 میلادی راه اندازی شد. این رمز ارز در بستر یک پروتوکل همتا قرار دارد که در فعالیت‌های پیش‌بینی و پیش‌گویی کاربرد دارد. اگر کاربران بتوانند برنده را به درستی پیش‌بینی کنند، سکه دریافت می‌کنند. این رمزارز نوعی دیتابیس اوراکل است و به شکل غیر متمرکز به تایید وقایع واقعی می‌پردازد. رمز ارز Augur بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. 

آشنایی با ارز دیجیتال آگوار 

ارز رمز آگوار نوعی پلتفرم متن باز، غیر متمرکز و همتا به همتا است که در بازارهای پیش‌بینی به کار می‌رود و بر روی بستر اتریوم ساخته شده است. کابرانی که شرط بندی خود را به درستی انجام دهند، پاداش دریافت می‌کنند. هدف از ایجاد رمز ارز آگوار این بود که در پیش‌بینی نتایج بازارها به کار رود.

ارز دیجیتال آگوار از دو توکن پشتیبانی می‌کند. توکن (REP) توسط خبرنگاران، برای بررسی اختلافاتی به کار می‌رود که در نتایج بازی‌ها رخ می‌دهند. کاربران با قفل کردن این توکن‌ها در حالت مخفی به مشخص شدن نتایج واقعی کمک می‌کنند. در بستر ارزرمز آگوار نوعی تشویق وجود دارد که با دادن گزارش در مورد نتایج صحیح به کاربران پاداش داده می‌شود و در مورد نتایج نادرست، این کاربران تنبیه می‌شوند، همچنین کسانی که منفعل هستند و در حل این اختلافات مشارکت نمی‌کنند نیز، تنبیه می‌شوند.

همان طوری که توضیح دادیم، توکن‌های REP قابلیت خاصی برای اعتبار دارند. اعتبار ارز رمز آگور در زمان عرضه اولیه‌اش برابر با یازده میلیون سکه بوده است. هدف از توزیع این سکه‌ها، دادن کارمزد به کاربرانی بود که نتایجی درست از وقایع را گزارش می‌دادند، از طرفی این افراد با انجام پیش‌بینی صحیح، پاداش دریافت می‌کردند. دادن گزارش اجماع سبب می‌شود تا افراد، توكن‌هایREP خود را از دست بدهند. یک ارزش اعتماد هم برای کاربرانی به وجود می‌آید که توکن بیشتری داشته باشند. پس توکن‌های (REP) با توجه به قابلیت اطمینان کاربران دریافت و یا گرفته می‌شوند. جالب است بدانید که توسط تیم سازنده ارز دیجیتال آگور(Augur) اینفوگرافیکی منتشر شده است که طرز کار این توکن‌ها را نشان می‌دهد.

آشنایی با طرز کار ارز دیجیتال آگور(Augur)

عرضه اولیه آگور(Augur) به عنوان پیشروترین برنامه‌های نامتمرکز در شبکه اتریوم در ماه اگوست سال 2015 میلادی رخ داد. توکن (REP) دارای اعتبار تراکنش است و توسط آن پیش‌بینی در بازار آگور انجام می‌گیرد. به طوری که هر سهم یک ارزش منحصر به فرد دارد. احتمال پیش‌بینی نیز به صورت 50 50 و درست غلط شکل می‌گیرد و اگر حدس کاربر شرکت‌کننده درست باشد، پاداش دریافت می‌کند. البته، لازم نیست تا کاربر سهمش را نگه دارد و منتظر نتیجه بماند. تا قبل از پایان یافتن یک رویداد، سهام می‌تواند به شکل آزاد مبادله شود.

در کل، ارز دیجیتال آگوار به شما کمک می‌کند تا نه تنها شرایط فعلی مالی خود را بهبود ببخشید بلکه در آینده نیز با این پلتفرم مشارکت داشته باشید. به سادگی شرایط را پیش‌بینی کنید و احتمال خطا را به کم‌ترین مقدار خود برسانید. برای این کار باید، مراقب بودجه اولیه و نقدینگی سهامتان باشید. سازندگان این رمز ارز درصدی ناچیز از هزینه‌ها را دریافت می‌کنند. ارزهای دیگر نیز بین کاربران شرکت‌کننده، توزیع می‌شود و تا زمانی که به توکن (REP) تبدیل شود، هزینه‌ها متعلق به مالک است.

ارز دیجیتال آگور، قابیت ماینینگ و استخراج دارد. سرویس‌های ابری این شبکه پیشنهاد ماینینگ می‌دهند و هزینه‌ها نیز با توجه به محبوبیت پلتفرم تعیین می‌شود. هر چه تقاضای این ارز بیشتر باشد، سودآورتر است. برای شروع کار در آگور، نیازی به توکن (REP) نخواهید داشت. البته، هر چه قدر میزان توکن بیشتر باشد، کمیسیون بیشتر است.

چگونگی ایجاد یک بازار پیش‌بینی در پلتفرم آگور

برای این کاربران بتوانند یک بازار پیش‌بینی در آگور ایجاد کنند و به پیش‌بینی تراکنش‌ها بپردازند، باید چهار مرحله انجام می‌گیرد:

  • ایجاد بازار
  • انجام ترید یا معامله
  • گزارش‌نویسی
  • اجماع

بنابراین، هر کاربری در این پلتفرم قادر است تا برای رویدادهای اتفاق افتاده در دنیای فیزیکی، یک بازار خلق کند. باید یک بررسی کرد تا بازارهای موجود برای رویداد یکسان، مشابه نباشند. برای مثال قیمت طلا در پایان سال 2021 چه قدر خواهد شد؟ با انتخاب یک رویداد، ایجاد کننده باید بخشی از توکن‌های اتریوم خود را هزینه کند و در مقابل، اوراق اعتبار بگیرد. در مرحله بعدی، این سازنده رویداد است که نسبت به هزینه‌ها تصمیم‌گیری می‌کند. مقدار این هزینه به عنوان مناقصه رویداد باید بین 0 تا 50 درصد باشد. با ایجاد بازار، این هزینه‌ها ممکن است کاهش یابند.

آشنایی با صرافی‌های ارز دیجیتال آگور(Augur) و توکن (REP)

صرافی‌های زیادی هستند که از رمز ارز آگور(Augur) و توکن (REP) پشتیانی می‌کنند. برای مثال بایننس، پولونیکس و بیترکس با این رمز ارز سازگارند. البته، با مبادله اتریوم و یا بیت‌کوین می‌توانید آگور تهیه کنید. توسط پلتفرم Gemini این ارز را معامله کنید و یا در صرافی کراکن از طریق پرداخت یویو، توکن (REP) دریافت کنید.

آشنایی با کیف پول‌های ارز دیجیتال آگور(Augur) و توکن (REP)

هر چند که رمز ارز آگور دارای کیف پول اختصاصی نیست ولی هر کیف پولی مثل جکس و اکسودس که از استاندارد ERC20 پشتیبانی می‌کند، قابلیت نگهداری از این رمز ارز را دارد. کیف پول‌های سخت افزار ترزور و لجر نانو اس نیز، گزینه‌های مناسبی برای نگهداری این ارز هستند.

کلام آخر

آگور یکی از پیشروترین پروژه‌های بلاکچین اتریوم بود که بازاری نامتمرکز برای پیش‌بینی سهام و احتمال رویدادها ارائه می‌داد. این پلتفرم از خرد گروهی و پیش‌بینی‌ها برای گزارش استفاده می‌کند. این مکانیسم جالب است و بیش از دو سال فعالیت، نتایج مثبتی داشته است. امیدوارم این مقاله نسبت به ارز دیجیتال آگور به شما دید خوبی داده باشد. برای دریافت بهترین سیگنال ارز دیجیتتال می‌توانید در کانال vip پرشین الیت عضو شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.