whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تمرکز مجدد بر روی زیرساخت‌های ارزهای دیجیتال

1401/04/09 ساعت 02:54


مدیر ارشد استراتژی کوین شیر (CoinShares) اظهار داشت: «زمان تمرکز مجدد بر روی زیرساخت‌های ارزهای دیجیتال فرا رسیده است.» ملتم دمیرورز (Meltem Demirors) مدیر ارشد استراتژی کوین شیر زیرساخت‌های کریپتو و ابزارهای توسعه‌دهنده را جالب‌تر از وب سه (Web3) و جنبه پولی کریپتو در طول بازار نزولی فعلی می‌بیند. به گفته مدیر استراتژی در ستاد مدیریت دارایی دیجیتال اروپایی کوین شیر، کاهش مداوم بازار ارزهای دیجیتال زمان مناسبی برای جامعه کریپتو است تا به تقویت زیرساخت‌های اساسی بپردازند.

ملتم دمیرورز

زمان تمرکز مجدد بر روی زیرساخت‌های ارزهای دیجیتال فرا رسیده است.

کوین شیر، یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال در اروپا است که دارایی خالص آن تا پایان سال 2021 از 260 میلیون دلار هم فراتر می‌رود. بر اساس آخرین گزارش هفتگی جریان‌های صندوق کوین شیر، محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در هفته گذشته مجموعاً 423 میلیون دلار خروجی داشته که بزرگ‌ترین رقم از زمان شروع رکوردها و با اختلاف زیاد است. 

 

این گزارش خاطرنشان کرد طبق خروجی‌ها احتمالاً کاهش بیت‌کوین (BTC) به 17760 دلار در 18 ژوئن بوده است که نشان‌دهنده پایین‌ترین سطح قیمت ثبت شده از آغاز سال 2020 است. دمیرورز در مصاحبه‌ای اختصاصی با کوین تلگراف در 9 ژوئن گفت: « زیرساخت انعطاف پذیرتر ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری متمرکز تنها به تضمین امنیت کمک نمی‌کند، بلکه تمرکززدایی بیشتری را نیز ممکن می‌سازد. »

 

طبق گفته‌های مدیر ارشد استراتژی کوین شیر، در حال حاضر، زیرساخت ارزهای دیجیتال تا حد زیادی به ارائه‌دهندگان خدمات متمرکز مانند خدمات وب آمازون و دیگران وابسته است. به گفته مدیر اجرایی، راه‌های زیادی برای ایجاد شبکه‌های همتا به همتا به منظور انجام محاسبات، داشتن ارتباطات راه دور بهتر، اتصال پهنای باند بهتر و غیرمتمرکزکردن و انعطاف‌پذیری بیشتر شبکه انرژی وجود دارد.

 

دمیرورز در ادامه مصاحبه خاطرنشان کرد: « من از صنعت نفت، گاز و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها آمده‌ام، بنابراین برای من لذت‌بخش است که یک جورهایی به دور کامل و نقطه شروعم بروم. ولی گنجاندن اقتصاد کریپتو و برخی از این اصول تمرکززدایی در سرمایه‌گذاری زیرساخت‌ها برای انعطاف‌پذیرتر کردن سیستم‌های جهانی ما، لذت بخش است. » 

 

دمیرورز همچنین اشاره کرد در مورد شناسه‌های غیرمتمرکز، اعتبارنامه‌های قابل تأیید و استفاده از بیت‌کوین به عنوان یک پروتکل ارتباطی، بسیار هیجان زده است. او اظهار داشت سطح زیرساخت بالاتر، کریپتو را در برابر حملات و آسیب‌پذیری‌هایی مقاوم‌تر می‌کند که ناشی از این واقعیت است : « بیت‌ها و بایت‌ها برای عملکرد به اتم‌ها نیاز دارند. » 

مدیر استراتژی کوین شیرز

ملتم دمیرورز (Meltem Demirors) مدیر ارشد استراتژی کوین شیر

« ما روی توکن‌ها، پول، وب سه (Web3) تمرکز کرده‌ایم. فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است که دوباره بر روی لایه‌های زیرساخت که همه این‌ها را ممکن می‌کنند، تمرکز کنیم و واقعاً به این فکر کنیم که چگونه رمزارزها را انعطاف‌پذیرتر کنیم. » شما می‌توانید مصاحبه کامل خانم دمیرورز را در کانال یوتیوب کوین تلگراف ببینید. 

 

ملتم بر گروه استراتژی‌های مدیریت شده شرکت کوین شیرز و دفتر آن در نیویورک نظارت می‌کند و به عنوان مدیر هیئت مدیره توسعه این شرکت رهبری می‌کند. پیش از این، او بخشی از تیم مؤسس گروه ارز دیجیتال بود. او در MIT و آکسفورد تدریس می‌کند و در شورای بلاکچین WEF خدمت می‌کند. شایان ذکر است که وی از سال 2015 تا کنون در بیش از 150 شرکت فعال اکوسیستم ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است.

 

شما در بازار رمز ارز دیجیتال چه در سطح مبتدی باشید و یا در این حوزه تخصصص داشته باشید، به استفاده از سیگنال‌های پرسود نیاز دارید. برای دریافت بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال می‌توانید به پرشین الیت رفته و اشتراک وی آی پی دریافت کنید.

 

منبع خبر : کوین تلگراف با کمی تصرف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.