whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال bafi

1401/09/11 ساعت 15:42


Bafe io (BAFE) یک ارز رمزنگاری شده است و از سری توکن های جديد است که بر روی پلت فرم زنجیره هوشمند Binance کار می کند. Bafe io برای نخستین بار در مارس ۲۰۲۱ عرضه شده است.

آخرین قیمت ارز دیجیتال Bafe io نزدیک به 0.0000000005 USD است که بر مبنای احتساب نرخ خرید تتر ۳۶.۳۸۸ معادل 0.00002  تومان معامله خواهد شد و در 24 ساعت گذشته حدود 0.10% افزایش یافته است. 

ارز بافه (bafe) چیست؟

ارز بافه یک توکن دیفای بر بستر بایننس است. و دارای سیستم بلاکچینی نمی باشد. قابل معامله از طریق صرافی‌های بیککس، پنکیک سواپ و کوین تایگر است.

بافه به توسعه دهندگان برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز (dApps) کمک می کند تا با مشکل مدیریت دارایی ها در حجم بالا و در مدت زمان کمتر مواجه نشوند. با توجه به وایت پیپر انتشار یافته در سایت bafe.io  پروتکل این ارز بر روی سه عنوان ساخته شده است.

  • پرداخت پاداش استاتیک
  • سوزاندن خودکار توکن
  • استخر خودکار نقدینگی

پرداخت پاداش استاتیک 

برای حل بخشی از مشکل فراهم کردن نقدینگی توکن های دیفای پرداخت سود استاتیک به کمک می آید. 

پاداش های ایستا بسیاری از مشکلات را حل می کند. اولاً، مقدار پاداش مشروط به حجم توکن مورد معامله است. این مکانیسم با هدف کاهش بخشی از فشار فروش نزولی وارد شده به توکن ناشی از پذیرندگان قبلی که توکن‌های خود را پس از پرورش APYهای بسیار بالا می‌فروشند، کاهش می‌دهد. دوم، مکانیسم انعکاس دارندگان را تشویق می‌کند تا به دریافت توکن‌های بیشتر ترغیب شوند تا بازخوردهای بالاتری را به دست آورند که بر اساس درصد انجام شده و وابسته به کل توکن‌های نگهداری شده توسط مالک است.

سوزاندن خودکار توکن 

مکانیسم توکن سوزی راهی برای مقابله با افزایش بی روبه ارز دیجیتال است نه به معنای حذف همیشگی توکن یا کوین. با این حال که این‌ روش در ابتدا می تواند در ابتدا موثر باشد، اما در طولانی مدت موثر نیست. این بدان معنی است که ارزش توکن ها نمی‌تواند محدود یا به هیچ وجه کنترل شود. 

کنترل توکن سوزی‌ها توسط تیم و ارتقای آن بر اساس دستاوردها به پاداش و آگاهی جامعه کمک می‌کند. شرایط سوختن خودکار و مبالغ قابل تبلیغ و پیگیری است. هدف Bafe.io پیاده سازی یک استراتژی سوزاندن است که برای کسانی که در بلندمدت درگیر هستند سودمند و سودمند است. علاوه بر این، تعداد کل $BAFE سوزانده شده در بازخوانی واقع در وب سایت نشان داده شده است که به شفافیت بیشتر در شناسایی عرضه در گردش جاری در هر نقطه از زمان امکان می دهد.

استخر نقدینگی خودکار

یکی از وجوه موفقیت پروژه  bafe  استخر خودکار نقدینگی است.

 در اینجا ما تابعی داریم که به عنوان یک پیاده سازی سودمند دو جانبه برای دارندگان عمل می کند. ابتدا، قرارداد از فروشندگان و خریداران به طور یکسان توکن‌ها را جذب می‌کند و آنها را به LP اضافه می‌کند تا کف قیمتی ثابتی ایجاد کند. دوم، جریمه به عنوان یک مکانیسم مقاوم در برابر آربیتراژ عمل می کند که حجم BAFE را به عنوان پاداش برای دارندگان تضمین می کند. در تئوری، LP اضافه شده با افزودن مالیات به نقدینگی کلی توکن، ثباتی را از LP عرضه شده ایجاد می کند، بنابراین LP کلی توکن ها را افزایش می دهد و کف قیمت توکن را پشتیبانی می کند.

این با عملکرد سوزاندن سایر نشانه های بازتاب متفاوت است که فقط در کوتاه مدت از کاهش عرضه سودمند است. با افزایش LP توکن BAFE ، ثبات قیمت این عملکرد را با بهره مندی از کف قیمتی جامد و بالشتک برای نگهدارنده ها منعکس می کند. هدف در اینجا جلوگیری از ریزش‌های بزرگ‌تر زمانی است که نهنگ‌ها تصمیم می‌گیرند توکن‌های خود را بعداً در بازی بفروشند، که باعث می‌شود قیمت آنقدر تغییر نکند که گویی عملکرد LP خودکار وجود ندارد. همه اینها تلاشی برای کاهش برخی از مشکلاتی است که با توکن‌های بازتاب DeFi فعلی دیده‌ایم. 

باتوجه به تحلیل های نموداری پیش بینی می شود بافه همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

باتوجه به تحلیل های نموداری پیش بینی می شود بافه همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

اطلاعات بیشتر درباره ارز دیجیتال bafe

  • کل عرضه: 1,000,000,000,000.000
  • توکن های توسعه یافته سوخته : 424,828,927,278,969 (ادامه به سوزاندن خودکار هر تراکنش)
  • عرضه منصفانه راه اندازی : 595,172,177,764,738 (پس از هر تراکنش کاهش می یابد)
  • تعویض پنکیک لیست : 31/03/2021 ساعت 13:00 بعد از ظهر (UTC)

ویژگی های ارز دیجیتال Bafe

ایمنی 

به عقیده بسیاری از کارشناسان توکن های موجود در  بستر بایننس از امنیت بالایی برخوردارند. و از آنجایی که ارز دیجیتال bafe.io  نیز بر روی این پلتفرم قراردارد، از این امنیت بهره مند است. علاوه بر  این برنامه ریزی گام به گام برای اطمینان از ایمنی 100٪ روی توکنbafe انجام شده است‌. که در ۴ مرحله طرح ریزی شده است.

مرحله اول 

قبل از راه‌اندازی، همه توکن‌ها را در کیف پول توسعه‌دهندگان می سوزانند.

مرحله دوم 

راه اندازی منصفانه به نقدینگی در پنکیک سواپ اضافه می کند.

مرحله سوم 

نقدینگی به مدت 5 سال در DxLocker قفل می شود.

مرحله چهارم  

نقدینگی تولید شده با هر معامله نیز قفل می شود.

کارمزد منصفانه و پایین 

Bafe.io  در هر معامله، 10% کارمزد مالیات بر تراکنش تعلق می گیرد که به دو صورت تقسیم می شود.

5 درصد هزینه دوباره بین همه دارندگان موجود توزیع می شود5 درصد کارمزد به استخر نقدینگی اضافه می شود و سوزانده می شود

نقشه راه ارز bafe

فصل اول از سال 2021

به راه اندازی پروتکل اولیه صرف شد و با موفقیت جفت تجاری BAFE را با عنوان WBNB وارد زنجیره کردند. 

فصل دوم از سال ۲۰۲۱

 پس از آغاز کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی ورود به بازار ارز بافه کلید خورد و سرانجام با بررسی‌های صورت گرفته روی صرافی‌های (MXC، Okex، Gate، Binance) تیم سازنده شروع به بستن قراداد با آنها کرد. همچنین مرحله آزمایش و ارزیابی پرداخت‌ها توسط Bafe  قبل از راه‌اندازی کامل صورت گرفت.

فصل سوم از ۲۰۲۱

تثبیت جایگاه خود در بازار

Bafe را به عنوان یک وسیله پرداخت برای خدمات وب سایت تجارت الکترونیک برای خرید آنلاین ادغام می کند. ادغام Bafemart با توکنومیکس نیز در این سه ماهه تکمیل خواهد شد. معماری NFT Exchange و همچنین ادغام بازی های ویدیویی از برنامه های تیم سازنده و شرکا بوده است.

 فصل چهارم سال ۲۰۲۱

پرداخت های جهانی 

نوآوری که ارائه می کند ارزیابی می کند و شرکای بیشتری برای یکپارچه سازی پرداخت پیدا می کند. مقیاس پرداخت‌ها با بافه گسترش یافت. 

همچنین یک صندوق خیریه راه اندازی و بورسیه BAFE برای موسسات آموزشی Crypto و BlockChain ایجاد شد.

با وجود رشد نسبتا خوب بازار بافه ، این ارز دارای نوسانات زیادی است و ارزش بازار آن کوچک است.

با وجود رشد نسبتا خوب بازار بافه ، این ارز دارای نوسانات زیادی است و ارزش بازار آن کوچک است.

در آینده قیمت   BAFE چقدر بالا خواهد رفت؟

یک ویژگی متمایز برای هر پروژه رمزنگاری هست  که باعث تمایز آن از سایر پروژه ها می شود.

ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک شبکه امن ایجاد شده اند که فناوری اشتراک فایل فعلی را گسترش می دهد.

در ماه‌های اخیر، سرمایه‌گذاران به دلیل افزایش سریع قیمت آن به فضای کریپتو علاقه‌مند شده‌اند و می‌خواهند پاسخ این سؤالات متداول را بدانند،

 آیا Bafe io (BAFE) سرمایه‌گذاری خوبی است؟ ارزش Bafe io در سال 2025 چقدر خواهد بود یا ارزش Bafe io در 10 سال آینده چقدر خواهد بود.

BAFE با پتانسیل بسیار زیادی که دارد، می تواند منجر به افزایش همکاری‌ها و نوآوری‌های خاص و همچنین ممکن است در آینده تعداد کاربران و سرمایه گذاران در آن افزایش یابد. اگر بازار روی سرمایه گذاری در Bafe io متمرکز شود، قیمت ممکن است بسیار بالاتر رود. 

BAFE به عنوان گزینه بهتری در نظر گرفته خواهد شد و با جامعه بزرگ، قیمت Bafe io به اوج های جدیدی دست خواهد یافت. پیش بینی نوسانات قیمت بازار ارز دشوار است، به خصوص اگر بازار بیش از حد همیشه روند صعودی یا نزولی داشته باشد. ارزش Bafe io به دلیل تلاش های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه افزایش خواهد یافت. 

پیش بینی قیمت Bafe  تا پنج سال آینده

به نظر می رسد که تا سال 2027، قیمت های Bafe io (BAFE) به سطحی مشابه با بالاترین رکورد قبلی خود خواهند رسید. تا سال 2027، ممکن است انتظار قیمت متوسط 0.00000001 دلار را داشته باشیم. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، پیش بینی می شود که حداکثر قیمت Bafe io می تواند تا 0.00000001 دلار در سال 2027 باشد. البته، همیشه این احتمال وجود دارد که بازار پس از یک دوره صعودی طولانی مدت سقوط تجربه کند و این در بازار ارزهای دیجیتال طبیعی است.   

پیش بینی قیمت BAFE 2030

 مطمئناً پیش ‌بینی بلند مدت قیمت برای قیمت BAFE افزایش خواهد یافت زیرا هنوز خوش‌ بینی وجود دارد که این ارز توجه بسیار بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.
برای پیش ‌بینی‌های بلندمدت قیمت Bafe io، تحلیل پایه ضروری است.

از نظر مزایای صنعت، توکن بومی چند مورد را ارائه می دهد. استقلال اقتصاد دیجیتال آن را ایده آل می کند. با توسعه DAPP ها و سکه های پایدار، شبکه گزینه های پرداخت قابل برنامه ریزی رقابتی، تدارکات و ذخیره سازی را ارائه می دهد.

اگر سرمایه گذاران بیشتری جذب این ایده شوند، این احتمال وجود دارد که میانگین قیمت BAFE تا سال 2030 به حدود 0.00000002 دلار افزایش یابد. برای سال 2030، سال می تواند با حداکثر قیمت 0.00000002 دلار با حداقل سطح قیمت 0.00000002 دلار به پایان برسد.   

همچنین  انتظار می رود تا سال 2031، BAFE حداکثر ارزش 0.00000003 دلار داشته باشد. اگر بازار صعودی شود، حداقل قیمت می تواند تا 0.00000003 دلار افزایش یابد.   

راهنمای خرید Bafe io (BAFE)

بایننس دائماً در حال بررسی و اضافه کردن ارزهای دیجیتال است برای استفاده های آنها در پلتفرم بایننس است.

مراحل احراز هویت بایننس چند مرحله ای اما ساده برای انجام معامله ای مطمئن است.

اگر مایل به خرید Bafe io هستید که در حال حاضر در بایننس لیست نشده است، می توانید راهنمای گام به گام زیر را دنبال کنید. این به شما نشان می دهد که چگونه با اتصال کیف پول رمزنگاری خود به یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) با استفاده از حساب Binance خود برای خرید ارز پایه، Bafe io را خریداری کنید.

چندین کیف پول رمزنگاری در شبکه زنجیره BNB وجود دارد که به نظر می رسد بایننس یکپارچه ترین آنها باشد. اگر از رایانه رومیزی استفاده می کنید، می توانید Google Chrome و افزونه کیف پول Chrome را دانلود کنید. اگر ترجیح می دهید از تلفن همراه خود استفاده کنید، می توانید کیف پول را از طریق Google Play یا اپ استور iOS در صورت موجود بودن دانلود کنید. تنها با مراجعه به وب سایت Binance مطمئن شوید که برنامه افزودنی رسمی کروم و برنامه تلفن همراه را دانلود کرده اید.

Binance خود را راه اندازی کنید.

از طریق افزونه Google Chrome کیف پول یا از طریق برنامه تلفن همراهی که در مرحله 1 دانلود کرده اید، کیف پول رمزنگاری را ثبت و راه اندازی کنید. می توانید برای مرجع به صفحه پشتیبانی کیف پول مراجعه کنید. مطمئن شوید که کلمه یا عبارت کلیدی ورودی خود را ایمن نگه دارید و آدرس کیف پول خود را یادداشت کنید. بعداً در مراحل بعدی از آن استفاده خواهید کرد.

زنجیره BNB را به عنوان ارز پایه خود بخرید.

پس از راه اندازی کیف پولتان می توانید به حساب بایننس خود  وارد شده و برای خرید زنجیره BNB  به صفحه وب خرید و فروش کریپتو بروید. 

زنجیره BNB را از بایننس به کیف پول رمزنگاری خود ارسال کنید.

هنگامی که زنجیره BNB خود را خریداری کردید، به بخش کیف پول بایننس خود بروید و زنجیره BNB خریداری شده را جستجو کنید. بر روی برداشت کلیک کنید و اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. شبکه را روی BNB Chain تنظیم کنید، آدرس کیف پول خود و مبلغی را که می خواهید انتقال دهید ارائه دهید. پس کلیک روی باکس برداشت صبر کنید تا زنجیره BNB شما در بایننس ظاهر شود.

نوبت به انتخاب یک صرافی غیرمتمرکز (DEX ) رسیده

چندین DEX برای انتخاب وجود دارد. تنها باید ار پشتیبانی کیف پولی که در مرحله دوم انتخاب کرده اید، توسط صرافی مطمئن شوید.

برای مثال اگر می خواهید از صرافی بایننس استفاده کنید برای انجام این تراکنش باید به پنکیک سواپ بروید.

کیف پول خود را وصل کنید.

با استفاده از آدرس کیف پول بایننس خود در مرحله دو به DEX متصل کنید.

زنجیره BNB خود را با ارز یا کوینی که می خواهید دریافت کنید معامله کنید.

زنجیره BNB خود را به عنوان پرداخت انتخاب کنید و Bafe io را به عنوان سکه ای که می خواهید به دست آورید انتخاب کنید.

اگر Bafe io ظاهر نشد، قرارداد هوشمند آن را پیدا کنید.

اگر سکه مورد نظر شما در DEX ظاهر نشد، می توانید به https://bscscan.com/ مراجعه کرده و آدرس قرارداد هوشمند را پیدا کنید. سپس می توانید آن را کپی کرده و در Pancake Swap قرار دهید. مراقب سو استفاده  کلاهبرداری ها باشید و حتما چک کنید که آدرس رسمی قرارداد را دریافت کرده اید.

Swap را اعمال کنید.

پس از انجام مراحل قبلی، می توانید روی دکمه Swap کلیک کنید.

تاکنون اطلاعات زیادی از تیم توسعه بافه در دست نیست و به نظر می رسد رشد این ارز در مرحله دوم نقشه راه متوقف شده است.

تاکنون اطلاعات زیادی از تیم توسعه بافه در دست نیست و به نظر می رسد رشد این ارز در مرحله دوم نقشه راه متوقف شده است.

نحوه و مکان خرید Bafe.io توسط صرافی های دیگر

با استفاده از این راهنمای گام به گام سریع، می توانید با استفاده از صرافی های بزرگ مانند Coinbase و BKEX، خرید و سرمایه گذاری در BAFE [Bafe.io] را آغاز کنید.

  • مرحله اول: حساب Coinbase خود را راه اندازی کنید
  • مرحله دوم: اولین خرید خود از بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) را در کوین بیس انجام دهید
  • مرحله سوم: از سرمایه گذاری بیت کوین یا اتریوم خود برای خرید Bafe.io (BAFE) استفاده کنید.

برای خرید Bafe.io (BAFE) در اکثر صرافی های ارزهای دیجیتال، از قبل باید بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) داشته باشید تا با آن معامله کنید. خبر خوب این است که شما می توانید به راحتی هر یک از ارزهای دیجیتال را در کوین بیس خریداری کنید.

مرحله اول: راه اندازی حساب Coinbase 

 Coinbase دارای هر دو برنامه iOS (iPhone) و Android است، اما به نظر ساده ترین راه برای تنظیم حساب صرافی خود با آنها را استفاده از وب سایت است.

1) وارد وب سایت شوید.

2) سپس آدرس ایمیل خود را در کادر شروع وارد کنید. لطفاً مطمئن شوید که آدرس ایمیلی که وارد می‌کنید آدرسی است که به آن دسترسی دارید و امن‌ترین ایمیل شماست، زیرا به این ترتیب همیشه به حساب Coinbase خود وارد خواهید شد.

3) سپس کوین‌بیس از شما می‌خواهد که یک فرد یا کسب‌وکار را انتخاب کنید. مطمئن شوید که از نام واقعی خود استفاده می کنید زیرا کوین بیس از آن برای تأیید حساب استفاده می کند.

4) Next Coinbase باید یک ایمیل برای تأیید آدرس ایمیل شما ارسال کند. ایمیل را باز کنید و روی لینک کلیک کنید. 

5) اکنون باید به حساب Coinbase خود وارد شوید (یا بتوانید وارد شوید). برای تأمین مالی حساب Coinbase خود، چند مرحله تأیید دیگر وجود دارد که باید تکمیل کنید. اولین مورد تأیید شماره تلفن همراه است. 

Coinbase از شماره تلفن همراه شما برای تنظیم احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) در حساب شما استفاده می‌کند که امنیت حساب شما را حتی بیشتر می‌کند. اساساً Coinbase برای هر تغییر عمده در حساب شما از جمله خرید، پیامک ارسال می کند.

6) اکنون باید منابع مالی خود را تنظیم کنید (یعنی اینکه چگونه برای خرید بیت کوین یا اتریوم خود برنامه ریزی می کنید.) 

گزینه های شما استفاده می حساب بانکی یا کارت اعتباری است. 

مرحله دوم: اولین خرید خود از بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) را در کوین بیس انجام دهید.

اکنون باید آماده باشید تا اولین خرید خود از بیت کوین یا اتریوم را انجام دهید که سپس از آن برای خرید Bafe.io (BAFE) استفاده خواهید کرد.

همانطور که در ابتدای این راهنما اشاره شد،  کوین بیس شروع به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را بسیار آسان می کند. در اینجا تنها یک کار است که باید انجام دهید به صفحه BUYS خود بروید و ارز مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید.

انتخاب کنید که قصد دارید تا چقدر سرمایه گذاری کنید. بدانید که لازم نیست یک سکه کامل بخرید، بلکه بخشی از یک سکه را سرمایه گذاری خواهید کرد. دانستن این موضوع در واقع به شما در سرمایه گذاری های آینده ارزهای دیجیتال کمک می کند.

سپس منبع مالی خود را انتخاب و روی گزینه خرید را کلیک کنید.

توجه: هنگامی که BTC یا ETH خود را خریداری می کنید، متوجه خواهید شد که Coinbase کارمزد کمی دارد. (3.99٪ برای خرید کارت اعتباری)

مرحله سوم: از سرمایه گذاری بیت کوین یا اتریوم خود برای خرید Bafe.io (BAFE) استفاده کنید.

اکنون زمان خرید Bafe.io (BAFE) با سرمایه گذاری خود از Coinbase است.

از آنجایی که کوین بیس فقط امکان خرید بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را می دهد، باید سرمایه گذاری BTC یا ETH خود را به صرافی ارز دیجیتال دیگری منتقل کنید. 

در حال حاضر می توانید Bafe.io (BAFE) را در تعداد زیادی از صرافی های ارزهای دیجیتال از جمله BKEX خریداری کنید.

 اکثر صرافی ها (مانند شعبه اول) یک فرآیند راه اندازی آسان مانند Coinbase دارند. به علاوه از آنجایی که سرمایه شما با استفاده از بیت کوین یا اتریومی که قبلا خریداری کرده اید انجام می شود، راه اندازی باید زمان کمتری ببرد.

پس از راه‌اندازی حساب تجاری خود در یکی از صرافی‌هایی که Bafe.io (BAFE) معامله می‌کنند، باید BTC یا ETH خود را از Coinbase به آن صرافی خاص منتقل کنید. این کار از طریق سیستم کیف پول انجام می شود.

در صرافی که می خواهید Bafe.io (BAFE) خریداری کنید، باید شناسه کیف پول BTC یا ETH حساب خود را دریافت کنید. در اکثر صرافی‌ها، دکمه DEPOSIT را در کنار BTC یا ETH خواهید دید. وقتی روی آن کلیک می کنید، باید شناسه کیف پول خود را ببینید (یا دکمه ای برای کلیک کردن برای ایجاد به شما داده شود). این شناسه کیف پول مخصوص حساب شما است.

مطمئن شوید که شناسه کیف پول ارز صحیحی را که به عنوان کوین بیس خریداری کرده اید، دریافت می کنید. بیت کوین فقط می تواند به کیف پول بیت کوین برود، اتریوم فقط می تواند به کیف پول های اتریوم برود.

پس از دریافت شناسه کیف پول ارز خاص خود، به حساب Coinbase خود بازگردید. 

از آنجایی که انتقال شما باید از طریق اکوسیستم ارز دیجیتال انجام شود و چندین بار تأیید شود. ممکن است مدتی تا حداکثر ۵ دقیقه منتظر بمانید تا این اتفاق بیفتد. 

هنگامی که انتقال شما تأیید شد، باید در حساب صرافی شما نشان داده شود و بلافاصله آماده استفاده برای خرید Bafe.io (BAFE) خواهد بود.

اگر Bafe.io (BAFE) گزینه سرمایه گذاری با استفاده از ارزی که به عنوان Coinbase خریداری کرده اید ندارد، نگران نباشید. تنها کاری که می توانید انجام دهید، این است که با ارز خاص معامله کنید.

هنگامی که آماده خرید Bafe.io (BAFE) شدید، به احتمال زیاد چند راه برای این کار خواهید داشت.

سوالات متداول 

استواری ارز دیجیتال بافه بر چه اساسی است؟

سه اصل پرداخت سود یا پاداش استاتیک، استخر نقدینگی خودکار LP و توکن سوزی خودکار به حفظ ارزش توکن کمک می کند.

معایب سیستم دیفای ارز بافه چیست؟

به طور کلی در بازار ارزهای نوسانات موجود احتمال درصد خطا و شکست در معاملات را افزایش می دهد. از طرفی نداشتن نقدینگی کافی از مهم ترین چالش هایی است که ارز بافه با آن روبروست اما جای نگرانی نیست زیرا این عیب قطعا به مرور زمان کمتر خواهد شد

آیا Bafe io یک سرمایه گذاری خوب است؟

این سوال جواب دادنش سخت است. با این حال، به نظر می رسد سرمایه گذاری بلندمدت در این ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای بررسی باشد. در نتیجه تحول قیمت و پیش بینی ها، نمودارهای Bafe io در آینده بالا و پایین خواهند رفت. از سوی دیگر، ارزهای دیجیتال بی ثبات هستند. در نتیجه، هر گونه پیش بینی فرضی است.

Bafe io در سال 2025 چقدر می ارزد؟

بسیاری از پلتفرم ها و تحلیلگران فکر می کنند که قیمت Bafe io در 5 سال آینده به رشد خود ادامه خواهد داد و تا پایان سال 2025 از مرز 0.000000001 دلار فراتر خواهد رفت. حتی اگر قیمت آن طولانی به نظر می رسد، هرگز نمی دانید. BAFE و سایر ارزهای دیجیتال بسیار بی ثبات هستند و می توانند در هر زمان تغییر جهت دهند.

10 سال دیگر Bafe io چقدر می ارزد؟

احتمال افزایش قیمت Bafe io به 0.00000003 دلار در ده سال بسیار زیاد است. ارزش 1 Bafe io می تواند از حداقل قیمت 0.00000003 دلار و حداکثر قیمت 0.00000003 دلار در 8 تا 10 سال آینده فراتر رود.

نکات امنیتی 

یک توصیه، اکنون که اولین سرمایه گذاری خود را در Bafe.io (BAFE) انجام داده اید، باید مطمئن شوید که سرمایه گذاری خود را پیگیری می کنید. حتی اگر صرافی ای که در آن Bafe.io خریداری کرده اید این کار را برای شما انجام می دهد، استفاده از یک وب سایت یا برنامه شخص ثالث کار را بسیار آسان تر می کند. 

به گفته متخصصان، تحلیل های فنی و متغیرهای خارجی بر نتیجه گیری آنها تأثیر می گذارد. همچنین خوب است که ایده ها و تحلیل های خود را هم داشته باشید و سپس از پیش بینی ها برای جهت دهی درست دادن به دیدگاه خود استفاده کنید. در نهایت، خوب است که خود را به پیش بینی قیمت ها وابسته نکنید.

کلام پایانی 

درنهایت به نظر می رسد، بافه به دلیل پتانسیل بالایی که دارد، هر سرمایه گذاری انجام شده در آن نتیجه خواهد داد. اگر می خواهید ارز را برای مدت طولانی نگه دارید، یک سرمایه گذاری خوب است. همچنین اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در سایر ارزهای دیجیتال هستید، اما ممکن است تحلیل درستی از آینده ارز مورد نظر و یا میزان سود دهی در آن نداشته باشید پیشنهاد می شود در کانال سیگنال ارز دیجیتال ما عضو شوید تا به تازه ترین و مطمئن ترین سیگنال ارز دیجیتال جهانی دست پیدا کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.