whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال AXC

1400/12/02 ساعت 01:33


معرفی توکن AXC یا همان Axia Coin

image

*پروژه AXIA

رمزارزهای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که هر کدام قابلیت ها و موارد استفاده متفاوتی را ارائه می کنند، مانند اتریوم، کاردانو، پولکادات و ... . پروژه AXIA با توکن AXC که رمزارز بومی آن محسوب میشود، یکی از رقبای ارزهای دیجیتال این چنینی است که از دو ویژگیِ خاصِ توکن های ضدتورمی و دارای پشتوانه برخوردار است و به خاطر موارد استفاده متنوع و کاربردی و همچنین اکوسیستم متفاوتی که دارد، یکی از ارزهای دیجیتال متمایز بازار محسوب میشود. امروز به بررسی توکن AXC و پلتفرم AXIA می پردازیم تا با این توکن و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. پس همراه ما باشید.

پروژه AXIA چیست؟

image

*نیک آگار، موسس پروژه AXIA

AXIA، یک پلتفرم غیرمتمرکزِ مبتنی بر اتریوم است که از یک توکن بر پایه دارایی که توسط قراردادهای هوشمند اداره می گردد، پشتیبانی می کند. موسس این پروژه نیک آگار است و به گفته خودش، در AXIA افراد بانک دیجیتالی خود را خواهند داشت. هدف این پروژه، ارتقا و پیشرفت اکوسیستمِ کسب و کارهای جهانی، حل مشکل مقیاس پذیری آنها و ارائه راه حل هایی جهت رفع مشکلات عدیده سیستم فیات و همینطور بهبود مدل های فعلی ارز دیجیتال است. توکن بومی این پلتفرم، AXIA COIN یا به اختصار همان توکن AXC نام دارد.

در واقع، هدف پلتفرم AXIA آسان کردن تبادلات سریع و امن جهانی با کارمزد پایین است و در عین حال ایجاد بستری مطمئن جهت سرمایه گذاری مطلوب برای حفظ ارزش است. علاوه بر تمام اینها، این پروژه از برنامه هایی که مربوط به انجام تراکنشات مالی و موارد مرتبط هستند نیز پشتیبانی می کند.

AXIA از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند و همین امر به غیرمتمرکز کردن کامل شبکه آن کمک شایانی می کند. برخی از ویژگی های AXIA از جمله توکن سازی، بازار، دموکراتیزه کردن داده های شبکه آن و سایر پروژه های مالی آن بر اساس همین خصیصه فعالیت دارند.

اکوسیستم AXIA، شبکه ایست متشکل از برنامه هایی کاربردی که مکمل یکدیگر اند و با هم تعامل متقابل دارند. این برنامه ها در دسترس سازمانها و بیزینس هایی هستند که مزایایی را برای اعضای جامعه AXIA و همینطور مردم سراسر جهان فراهم می کنند.

توکن AXC چیست؟

image

*توکن AXC دارای ویژگی حفظ ارزش در طول زمان است.

توکن AXC یا همان AXIA COIN، توکن بومی پلتفرم AXIA است و اقتصاد اکوسیستمِ این پروژه بر پایه این توکن می چرخد. توکن AXC، جهت ایجاد ارزش برای هولدرهایش طراحی شده است و پیروِ یک مدل توکنومیکِ بسیار ضدتورمی است که ریسک نوسانات شدید سکه را کاهش داده و با ساختارِ حمایت کننده دارایی آن کامل میشود. در نتیجه، در مقایسه با سایر دارایی های موجود در بازار، توکن AXC به یک گزینه مناسب و قابل اعتماد برای حفظ ارزش دارایی و سرمایه گذاری تبدیل میگردد.    

از توکن AXC میتوان جهت انجام تراکنشات در پلتفرم بازار جهانی بهره برد و یا از آن به عنوان واسطه ای جهت تبادلاتِ شرکت کنندگان شبکه استفاده کرد. از طرف دیگر توکن AXC نقش یک توکن حاکمیتی را نیز برای جامعه هولدرهایش بازی می کند و به آنها حق رای میدهد. در حال حاضر این توکن را از دو صرافی معروف کوکوین و بیت مارت میتوانید تهیه کنید.

هدف دیگر توسعه دهندگانِ اقتصاد AXIA از ایجاد این توکن به عنوان واسطه ای جهت انتقالات مالی این بوده است که بدین وسیله امکان انتقال دارایی ها، بدون کمترین خطر و با حداکثر اطمینان و شفافیت، به صورت آنی فراهم شود.

توکنومیکس ضد تورمی AXC

توکنومیکس  AXCبرای افزایش ارزش این توکن در بلند مدت و تورم زدایی آن طراحی شده است. در واقع، به علت کاهش تورم، عرضه کل توکن های AXC در طول زمان کاهش پیدا می کند و این فرایند از طریق سوزاندن صورت میگیرد. این عملکرد توسط AXIA RESERVE تکمیل میشود. به این ترتیب که با دارایی های زیربنایی، از ارزش توکن AXC پشتیبانی میشود. ذخیره AXIA، در واقع شامل سبدی متنوع از دارایی های گزارش شده عمومی و همینطور ارزش معادلی است که از کاربرد کل اکوسیستم این پروژه ناشی میشود. این دارایی ها از موارد متنوعی از جمله پول نقد، طلا، رمزارزها و غیره ... تشکیل میشوند. در نتیجه، هرچه سطح فعالیت در شبکه AXIA افزایش یابد، مقدار ذخیره آن نیز بالطبع افزایش می یابد. قابلیت دیگری نیز بنام ATL (Axia Transaction Link) در این پلتفرم وجود دارد که به ترغیب بیشتر کاربران برای انجام تراکنشات خود در این پلتفرم می پردازد.

تمامی این ویژگی ها و قابلیت های AXIA موجب میشود تا توکن AXC بر خلاف سایر ارزهای دیجیتالی که مکانیزم سوزاندن ذاتی ندارند، بتواند ارزش خود را در طول زمان نیز حفظ نماید و دچار عرضه مازاد و افت قیمت زیاد نشود.

کلام آخر

پرشین الیت، با تحلیل بروز بازار ارزهای دیجیتال، بهترین و پرپتانسیل ترین سیگنال ارز دیجیتال را در اختیار افراد قرار داده و بستری مطمئن برای استعلام لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال فراهم آورده است. پس فرصت های بازار را زودتر از سایرین شکار کرده و سرمایه خود را هرچه زودتر چندین برابر کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.