whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال KDA

1400/12/02 ساعت 01:01


ارز دیجیتال KDA عرضه شده توسط شبکه کادنا  Kadena می باشد. این شبکه ارائه کننده راهکارهای بهبود بخشیدن مقیاس پذیری بلاک چین لایه یک می باشد. کادنا  Kadenaاز الگوریتم اثبات کار PoW استفاده می کندکه برای شرکت ها و توسعه ‌دهندگان مستقل کارایی یکسانی دارد. اکوسیستم پلتفرم Kadena را می توان به عنوان اولین بلاک چین هیبریدی مقیاس پذیر که بر مبنای الگوریتم اجماع  PoWیا همان اثبات کار طراحی شده است، معرفی نمود.

همین ویژگی‌ سبب شده این پروژه یعنی ارز دیجیتال KDA با سرعت چشمگیری به یکی از برترین پروژه های دنیای کریپتو یا دنیای ارزهای رمزنگاری شده تبدیل گردد. پس از استقبال اخیر از این پلتفرم، توکن آن یعنی KDA شاهد روند صعودی قابل توجهی بود. کارکردها و مسئولیت های حیاطی رمز ارز KDA در این پروژه  تضمینی جهت غیر متمرکز بودن پلتفرم می باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی اکوسیستم ارز دیجیتال Kadena و ساختار بنیادین شبکه بلاک چین آن و اهدافی که دنبال می کند، بپردازیم. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنولوژی بلاک چین هیبریدی و ارز دیجیتال KDA می باشید پیشنهاد می شود مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

 image

ارز دیجیتال KDA

ارز دیجیتال KDA چیست؟

رمز ارز Kadena که با نام اختصاری KDA نیز شناخته می شود یکی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده می باشد که بر اساس اطلاعات سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap در رتبه ۷۷ بازار رمز ارزها قرار گرفته است و با ارزشی معادل بیش از یک میلیارد دلار که دارد ۰۵/۰ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داده است. قیمت ارز دیجیتال KDA در تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۱ یعنی در ۲۴ آذر ماه سال ۱۴۰۰ به بیشتر میزان خود رسید و هم اکنون این رمز ارز در حدود ۱۰۰ درصد کمتر از قیمت آن زمان ارزش دارد. تعداد کل واحد های این ارز دیجیتال برابر با ۱ میلیارد واحد می باشد که تعداد ۸۲/۱۶۷ میلیون واحد آن در گردش می باشد. در حال حاضر فعال ترین صرافی که از معاملات کادنا Kadena  پشتیبانی می نماید، صرافی گاتیو Gate.io می باشد که چیزی در حدود ۴۵ درصد از حجم معاملات روزانه این رمز ارز در آن صورت می گیرد.

بنیانگذاران پروژه کادنا Kadena ارز دیجیتال KDA

استوارت پوپجوی  Stuart Popejoy و ویل مارتینو  Will Martino  بنیانگذاران پروژه کادنا Kadena می باشند که این سبک نوین از بلاک چین هیبریدی را در دی ماه ۱۳۹۸ یعنی در ژانویه سال میلادی ۲۰۲۰ راه اندازی نمودند. شبکه کادنا Kadena از الگوریتم Proof of Work یا به عبارت دیگر مکانیسم اجماع اثبات کار بهره می برد و به همراه آن از یک آپ گرید الگوریتم هشینگ Hashing نیز استفاده می کند. که در پی آن عملکرد بلاک چین Blockchain ایمن تر، سریع تر، با مقیاس پذیری بالاتر نسبت به دیگر زنجیره های اثبات کار PoW خواهد داشت. در رزومه مارینو و پاپجوی پیشینه توسعه بلاک چین در شرکتJPMorgan Chase نیز به چشم می خورد. تیم پشتیبانی کننده از این پروژه، کادنا Kadena را راه حلی به منظور رفع معایب بزرگ و محدودیت های پروژه های بزرگی همچون اتریوم Ethereum و بیت کوین Bitcoin عنوان می نمایند.

 

image 

کادنا

عملکرد پلتفرم کادنا Kadena و ارز دیجیتال آن چگونه است؟

Kadena اولین بلاک چین مقیاس پذیر PoW در دنیا می باشد که از رویکرد شاردینگ   Sharding بهره می برد.  می‌کند. شاردینگ از جمله بهترین راهکارهای بالا بردن مقیاس پذیری در فناوری بلاک چین است که بار محاسباتی و ذخیره داده را به منظور افزایش سرعت و بیشتر نمودن ظرفیت شبکه به قسمت های کوچک تر تقسیم می نماید. خود شبکه کادنا Kadena بر روی چند بلاک چین درهم‌ پیچیده اجرا می‌شود. این بلاک چین‌ ها شامل دو لایه می شوند که عبارتند از: Chainweb که یک شبکه لایه یک عمومی تعریف می شود و Kuro که یک شبکه لایه دو خصوصی می باشد. زبان برنامه نویسی Pact ، در این پروژه به منزله سومین عنصر کلیدی شناخته می شود که از آن برای نوشتن قرارداد هوشمند متن باز استفاده می شود. پلتفرم بلاک چین هیبریدی kadena با چندین زنجیره مختلف همکار فعالیت دارد و کاربران برای هر زنجیره می بایست یک اکانت جدید با اسم جدید ایجاد نمایند.

آن چیز که ارز دیجیتال KDA و پلتفرم آن را برای راه حل های سازمانی به یک انتخاب جذاب تبدیل می کند، تکنولوژی بلاک چین هیبریدی همراه با دانش و تجربیات ارزشمند تیم راه اندازی این پروژه می باشد. پلتفرم کادنا Kadena به دلیل ویژگی ها و عناصری که به آن ها اشاره نمودیم راه حل های پرداخت مقیاس پذیر، سریع، منعطف و سازگار با قرارداد هوشمند را به کسب و کارهای مختلف ارائه می‌دهد. در پی چهار دوره جذب نمودن سرمایه این پروژه در سال میلادی 2018  موفق شد سرمایه ای به ارزش ۱۵ میلیون دلار را از سرمایه گذاران جذب نماید. از جمله این سرمایه گذاران می‌توان شرکت INBlockchain و گروه سرمایه گذاری Susquehanna را نام برد.  

 

image 

ارز دیجیتال KDA

خرید و فروش ارز دیجیتالKDA  یا کادنا Kadena

همچون دیگر رمز ارزها جهت خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال KDA می بایست از صرافی هایی استفاده کنید که از این رمز ارز پشتیبانی می نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که از صرافی ‌های خارجی را انتخاب نمایید، نمی‌توانید از ریال برای خرید رمز ارز  KDAاستفاده کنید. برای این منظور ابتدا می بایست برای خرید ارزهای دیجیتال پرکاربرد همچون بیت کوین BTC، اتریوم ETH، تتر USDT و مواردی از این قبیل از صرافی های داخلی اقدام نمایید. در مرحله بعد می توانید از طریق صرافی ‌های خارجی پشتیبانی کننده از رمز ارز کادنا Kadena ، ارزهایی که تهیه نمودید را به ارز دیجیتال KDA تبدیل کنید. در حال حاضر تعداد صرافی ‌هایی که رمز ارز کادنا Kadena را ارائه می دهند زیاد نیست. صرافی‌ های کو کوین KuCoin، گاتیو Gate.io، بیترکس Bittrex، هات بیت Hotbit و هو Hoo از شناخته شده ترین صرافی های پشتیبانی کننده از کادنا می باشند. برای اطلاع ا لیست کامل این صرافی ها می توانید به سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap مراجعه نمایید.

 

 image

KDA

جمع بندی و پیش بینی آینده کادنا Kadena

معماری در هم تنیده و چند زنجیره ای بلاک چین کادنا Kadena سبب چندین کاربرد سازمانی این پروژه شده است. اکوسیستم ارز دیجیتال KDA با سرعت چشمگیری در حال توسعه و رشد می باشد. هرچه می گذرد تعداد  کسب و کارهای کوچک و بزرگ بیشتری راهکارهای بلاک چین کادنا را به کار می‌گیرند. پلتفرم کادنا Kadena با بهره بردن از تکنولوژی بلاک چین هیبریدی عمومی – خصوصی موفق شده چند بلاک چین مختلف درهم‌ تنیده را به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهد. به علاوه همه این ها کادنا Kadena به عنوان یک پلتفرم که با قرارداد های هوشمند سازگاری دارد و با کمک نخستین بلاک چین اثبات کار PoW مقیاس پذیر و ایمن در دنیا به اسم Chainweb، توانسته یک بستر فوق‌ العاده میان زنجیره ‌ای به جهت  برای طراحی نمودن و اجرا کردن اپ ‌های مختلف برای توسعه دهندگان ایجاد نماید. که این شبکه عمومی کادنا را تشکیل می دهد. در کنار این شبکه عمومی، می بایست از شبکه خصوصی این پروژه به اسم Kuro نیز نام برد. با معرفی Kuro، پلتفرم کادنا KDA توانست توان عملیاتی خود را به دو برابر برساند و قابلیت انجام و تایید ۴۸۰ هزار تراکنش در ثانیه برسد. با ثبت نمودن این رکود پروژه ارز دیجیتال KDA توانست خود را به عنوان سریع ‌ترین بلاک چین در جهان معرفی نماید. از دیگر ویژگی های این شبکه که کمتر به آن اشاره می شود DEX آن یا صرافی غیر متمرکز اختصاصی آن به نام Kaddex می باشد. به گفته تیم پشتیبانی کننده از این پروژه این صرافی نخستین صرافی کاملا غیر متمرکز در دنیا می باشد. چرا که صرافی کادکس Kaddex در واقع یک پروتکل چند زنجیره ‌ای می باشد که بر روی تنها بلاک چین اثبات کار یا PoW مقیاس پذیر دنیا قرار گرفته است. بر اساس آن چه که در این مطلب تا این جای کار بیان شد، پروژه کادنا Kadena یکی از جذاب ترین پروژه های کریپتوکارنسی می باشد.

حرف آخر

از جمله در دسترس ترین و قابل اطمینان ترین راه هایی که می توان به وسیله آن می توان محدوده مناسب خرید و فروش ارز دیجیتال KDA و یا سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی نمود، استفاده از سیگنال ارز دیجیتال ارائه شده توسط سایت ها و کانال های معتبری همچون سایت پرشین الیت می باشد. سایت پرشین الیت از سایت های فعال در این زمینه می باشد که به ارائه خدماتی مثل فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز می پردازد. پرشین الیت همچنین در اموری مثل انجام پروسه ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance، که ممکن است بسیار وقت پیر باشد و باید به درستی انجام شود به کاربران کمک می نماید. با دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال از این سایت می توانید از این که تصمیمات درستی جهت سرمایه گذاری در ارزهای مختلف دیجیتال گرفته اید، اطمینان حاصل نمایید. یکی از خدمات بسیار خوب پرشین الیت ارائه اشتراک  سیگنال کانال های خارجی وی آی پی می باشد. با داشتن این اشتراک می توانید از اطلاعات و سیگنال های ارائه شده توسط  معتبر ترین و بهترین کانال های خارجی وی آی پی به صورت همزمان و یکجا مطلع شوید.  همچنین با مراجعه نمودن به این سایت می توانید از قیمت ارزهای دیجیتال و به شکل لحظه ای مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.