whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال OMG

1400/12/27 ساعت 06:52


پروژه OMG Network

ارز دیجیتال OMG از جمله پروژه های غیر متمرکز در دنیای کریپتو کارنسی می باشد. شبکه او ام جی نتورک OMG Network را می توان به عنوان یک راه ‌حل برای مقیاس ‌بندی لایه دو اتریوم Ethereum معرفی نمود. موتور پلاسما در شبکه او ام جی نتورک OMG Network، قرارداد های هوشمند مشابه اتریوم Ethereum را اجرا می نماید. با این تفاوت که فقط تراکنش ‌های تکمیل شده را به بلاک چین Block chain عمومی پخش می نماید. همین امر موجب بهینه سازی در توان پردازش می شود. همچنین در زمان و هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد. در ادامه این مطلب که از سری مقالات معرفی ارزهای مختلف رمزنگاری شده می باشد، قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال OMG بپردازیم. اگر از علاقمندان به حوزه کریپتو یا همان دنیای ارزهای رمزنگاری شده هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

ارز دیجیتال OMG

آشنایی اولیه با ارز دیجیتال OMG

OMG یکی دیگر از دارایی های دیجیتال در بازار کریپتو می باشد. ارزش بازار ارز دیجیتال OMG چیزی در حدود بیش از ۵۵۰ میلیون دلار برآورد شده است. این رمز ارز میزان ۰۲/۰ درصد از سهم کل بازار را به خود اختصاص داده است. ارز دیجیتال او ام جی یا  اومیسه گو  Omise Goبر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap در رتبه ۱۰۹ بازار ارزهای رمزنگاری شده قرار گرفته است. ارز دیجیتال OMG در تاریخ ۸ ژانویه سال ۲۰۱۸ یعنی در ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۶ به بالاترین میزان قیمت خود رسید. هم اکنون ارزش این رمز ارز در بازار کریپتو در حدود ۸۶ درصد کمتر از آن زمان می باشد.

در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا صرافی که از رمز ارز OMG پشتیبانی می کند، صرافی کوین بازار  Koinbazar می باشد. در این صرافی سهمی برابر با بیش از ۸۳ درصد از کل معاملات روزانه ارز دیجیتال OMG انجام می شود. تعداد کل واحد های توکن اومیسه گو Omise Go یا OMG ۲۵/۱۴۰ میلیون واحد عنوان شده است. که کل این مقدار در بازار در گردش است. حال که به صورت مختصر با رمز ارز OMG  آشنا شدید، در ادامه به معرفی بنیانگذاران و تاریخچه OMG Network می پردازیم.

تاریخچه OMG

تاریخچه شبکه OMG Network و بنیان ‌گذاران آن

در حال حاضر شبکه OMG Network را تیمی متشکل از بیشتر از ۵۰ کارمند تشکیل می دهد. این پرسنل در نقاط مختلف دنیا حضور دارند. این شبکه تحت عنوان یک شرکت تابع از کمپانی SYNQA فعالیت می کند. این کمپانی در کشور تایلند مستقر است و پیش از این به نام اومیسه هولدینگ Omise Holdings شناخته می شد. هم اکنون سمت مدیر عاملی شبکه OMG در اختیار وانسا چاتی کاوانیج Vansa Chatikavanij می باشد.   چاتی کاوانیج که بنیانگذار پروژه ارز دیجیتال OMG محسوب می شود، دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیا در رشته علوم زمین و محیط زیست می باشد. وی پیش از این پروژه در چندین و چند موسسه مالی مهم و شناخته شده فعالیت داشته است. از جمله آن ها می توان به داشتن سمت مشاور در شرکت بین ‌المللی و مالی IFC  و گروه بانک جهانی اشاره نمود. همچنین تا سال میلادی ۲۰۱۹ در پروژه OMG Network سمت مدیریت تجارت را بر عهده داشت. که از آن پس به سمت مدیر عاملی ارتقا یافت.

یکی دیگر از مدیران ارشد پروژه ارز دیجیتال OMG استفان مک نامارا Stephan Mc Namara می باشد. وی پیش از اینکه مدیریت اجرایی در OMG Network را برعهده داشته باشد، رئیس توسعه بلاک چین Block Chain و استراتژی تحقیق در فناوری ‌های کمپانی هواوی Huawei بوده است. عضو اصلی تیم بنیان گذار او ام جی نتورک کاسیما تارنپیپیچای می باشد. او علاوه بر این که یکی از مدیران ارشد اوام جی نتورمی باشد، یک مشاور و یک مهندس باتجربه نیز است.

پلتفرم شبکه ارز دیجیتال OMG با ۲۵ میلیون دلار بودجه پشتیبانی و راه اندازی گشت. این سرمایه به دست آمده از فروش توکن های شبکه OMG Network به واسطه عرضه اولیه یا ICO بود. این عرضه اولیه ICO در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط دیگر راه اندازان این پروژه یعنی دانی هارینسوت و جون هاسگاوا پشتیبانی شد. علاوه بر این مبلغ شرکت اصلی شبکه، یعنی OMG SYNQA ۸۰ میلیون دلار دیگر از طریق بودجه سری C جمع ‌آوری نمود. که این امر توسط چند شرکت بزرگ سرمایه ‌گذاری حمایت شد. از میان آن ها می توان به شرکت بانکداری  سومیتومو میتسویی و شرکت خدمات مالی تویوتا اشاره نمود.

ارز دیجیتال OMG

چگونگی عملکرد ارز دیجیتال OMG و شبکه Network OMG

شبکه ارز دیجیتال OMG پیش از این به نام شبکه اومیسه گو OmiseGo شناخته می شد. هدف از ساخت این شبکه ارائه راه حلی برای مقیاس ‌پذیری غیر محرمانه در بلاک چین Block Chain اتریوم ETH بوده است. می توان اومیسه گو یا OMG را یک پروژه بر مبنایPOS  یا الگوریتم گواهی اثبات سهام تعریف نمود. که طبق بلاک چین BlockChain اتریوم Ethereum فعالیت دارد. همچنین به شبکه های پرداخت کمک خواهد نمود تا یک سیستم مالی عمومی و شفاف ایجاد شود. حتما اطلاع دارید که پروژه های بر مبنای POS یا الگوریتم اثبات سهام قابلیت ماینینگ و استخراج را نخواهند داشت. یعنی در آن ها به منظور تایید نمودن تراکنش ها از ماینر استفاده نمی شود. در واقع اعتبار سنج ها هستند که تراکنش ها را تایید می نمایند و پس از آن به بلاک چین اضافه می کنند.

عملکرد این شبکه به عنوان یک تولید کننده بلوک واحد می باشد. این بلوک واحد به اسم زنجیره اقتدار یا PoA اجرا می گردد. در واقع OMG در بالای بستر اتریوم Ethereum یک لایه انتقال ارزش ایجاد می نماید. که تراکنش‌ ها در اتریوم Ethereum را با هم جمع می کند. سپس آن ها را به وسیله یک زنجیره با سرعت و بهینه ‌شده، پیش از ارسال مجدد به بلاک چین Block Chain، برای تایید نمودن اعتبارسنجی می نماید.

با استفاده نمودن از این روش تراکنش ‌های کاربران به‌ جای این که جداگانه تایید شوند، به ‌صورت گروهی تایید خواهند شد. اداره و مدیریت این شبکه به وسیله سازمان اولیه خود یعنی اومیسه Omise صورت می گیرد. فعالیت سازمان اومیسه Omise به طور کلی در ساده نمودن پرداخت ‌های برون‌ مرزی در جنوب شرق آسیا می باشد. می توان گفت این شبکه برای ساده تر کردن تراکنش‌ها در بلوک ‌های پلاسما لایه ۲ و در بلوک های Child مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می‌توان از این رمز ارز و شبکه آن به‌ عنوان ابزاری جهت سرمایه‌ گذاری و به نوعی پرداخت استفاده نمود.

آینده ارز دیجیتال OMG

آینده ارز دیجیتال OMG و شبکه آن

اهداف و برنامه ‌های پروژه OMG Network و ارز دیجیتال OMG بسیار بلند‌پروازانه طراحی شده است. چنانچه اهداف عنوان شده، به طور واقعی قابل اجرا باشند و پیاده ‌سازی شوند، مشکلات بسیاری در حوزه بلاک چین حل خواهند شد. زمان بسیار زیادی صرف فرایند راه اندازی، ساخت و توسعه دادن این پلتفرم شده است. این موضوع موجب اظهار نارضایتی جامعه کاربران این رمز ارز شده است. تا جایی که خواستار سرعت بخشیدن به فعالیت های شبکه شده اند. OMG Network دارای امکانات و قابلیت های منحصر به فردی است که دیگر ارزهای رمزنگاری شده از داشتن آن ها بی بهره می باشند. همین امر نقطه قوتی برای ایجاد آینده بهتر برای این رمز ارز است. برخی کارشناسان بر این باورند که این پلتفرم کمک های زیادی  به سیستم ‌های پرداخت خواهد نمود.  

حرف آخر

مراجعه نمودن به سایت هایی که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده و دارایی های دیجیتال خدمات می دهند، یکی از مطمئن ترین راه ها جهت دریافت سیگنال ارز دیجیتال خواهد بود. برای سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال، یافتن محدوده های ایده آل و مناسب جهت خرید و فروش از اهمیت بسیار زیادی در بازار برخوردار می باشد. ارز دیجیتال OMG از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اخیرا سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که یکی از معتبر ترین آن ها سایت پرشین الیت می باشد. که به منظور اخذ درست ترین تصمیم ها در مورد سرمایه گذاری نمودن در ارز دیجیتال OMG و یا دیگر ارزهای رمزنگاری شده می توان به این سایت مراجعه نمود.

سایت پرشین الیت یکی از سایت هایی است که در زمینه فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز فعالیت دارد. این وبسایت امکانات مختلف و فوق العاده ای را به کاربران خود ارائه می دهد. انجام پروسه ثبت نام و احراز هویت بایننس، که یکی از صرافی های معتبر و محبوب نزد کاربران ایرانی می باشد، از جمله خدمات پرشین الیت می باشد. مطلع شدن از نوسانات بازار رمز ارزها و مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال به صورت آنی نیز با مراجعه به وبسایت پرشین الیت امکان پذیر می باشد.

کانال های خارجی متعددی و مختلفی وجود دارد که در زمینه ارائه سیگنال ارز دیجیتال به کاربران خدمات می دهند. از آن جا که تعداد این کانال ها بسیار زیاد می باشد، انتخاب نمودن مطمئن ترین و مناسب ترین آن ها برای کاربران ممکن است دشوار و گیج کننده باشد. یکی از تازه ترین امکاناتی که وبسایت پرشین الیت برای  کاربران خود فراهم آورده است، انتخاب کانال های معتبر و کارآمدتر از میان این کانال های خارجی وی آی پی می باشد. پرشین الیت کمک کرده است که کاربران با داشتن تنها یک اشتراک به صورت یکجا از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی و گردآوری شده بهره مند شوند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.