whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال اینجکتیو پروتوکول (INJ)

1401/07/11 ساعت 01:26


INJ بلاکچینی با جایگاه و رتبه بالا می‌باشد که آینده خوبی دارد. بهتر است ببینیم که Injective Protocol  یا قرارداد تزریقی چیست؟ سمبل و نماد INJ نوعی توکن است که بر پایه اتریوم می‌باشد. این موضوع قابلیت‌های زیادی را به این ارز دیجیتال می‌بخشد. بیشتر از صد میلیون سکه از رمزارز INJ فعال است و هم اکنون بالاتر از پانزده میلیون سکه INJ در حال گردش می‌باشد. پس بیایید با سوالی که مطرح شد، شروع کنیم. در این نوشته با من همراه باشید تا با این رمزارز بیشتر آشنا شویم. 

آشنایی با اهداف رمزارز Injective Protocol و نکات اصلی آن 

ارز دیجیتال اینجکتیو پروتوکول در دسته توکن‌های چند منظوره قرار می‌گیرد. دلیل ساخت و ایجاد اینجکتیو پروتوکول ساده کردن فرآیندهای مبادله و خرید و فروش تنوعی از دارایی‌ها بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های مرزی بود. ابرقدرت‌های دیجیتالی مانند بایننس (Binance)، پنترا (Pantera) و هشد (Hashed) به صورت مرزی رمز ارز Injective Protocol را  پشتیبانی می‌کنند. اینجکتیو پروتوکل در لایه دوم DEX به عنوان اولین رمزارز می‌باشد که دارای قابلیت کاربرد به صورت کامل در مشتقاتی را دارد که بتواند از قوانین بدون مرز تراکنش و واسطه استفاده نماید.

جالب است که این ارز دیجیتال با وجود ساختار اتریوم می‌تواند از از توکن‌های لایه یک هم پشتیبانی به عمل آورد، همچنین اینجکتیو پروتوکل از سیستم VDF هم استفاده می‌کند تا از تغییر قیمت‌ها در بازار و سوء استفاده ناشی از این مسائل جلوگیری کند. سیستم VDF یکی از جدیدترین روش‌هایی است که اصل تصادفی بودن استفاده می‌کند  و توانسته است تا امنیت خوبی را در مقابل انواع حملات سایبری به وجود بیاورد. این شیوه رمزنگاری در مقابل حملات از سیستم‌هایی استفاده می‌کنند که اعدادی تصادفی ایجاد می‌کنند.

صاحب پروتکل Injective کیست؟

Injective Protocol توسط اریک چن و آلبرت چون در سال 2018 تأسیس شد. یک صرافی مشتقات غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم که توسط یک راه حل لایه 2 پشتیبانی می‌شود. این سیستم ا پروتکل Injective با پشتیبان‌گیری راه حل لایه 2 به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا به سرعت و ایمن به بازارهای DeFi دسترسی پیدا کنند.

Injective Labs یکی از مشارکت کنندگان اصلی Injective، بلاک چینی است که برای امور مالی ساخته شده است. Injective یک شبکه باز و قابل تعامل است که به طور منحصر به فرد راه حل هایی را برای توسعه دهندگان DeFi ارائه می دهد. Injective که با Cosmos IBC و Ethereum سازگار است، مرکزی برای dApps است که آینده امور مالی را شکل می دهد. برنامه های ساخته شده در بالای Injective از هزینه های گاز صفر، تراکنشهای ایمن و انتقال سریع برای مقیاس پذیری پویا برخوردار هستند.

برای ساخت و یا توسعه در این پلتفرم به این آدرس و برای پیوستن به تیم به این آدرس مراجعه کنید. 

آینده امور مالی برای توده ها

اینجکتیو پروتکل یک بلاک‌چین ساخته شده برای امور مالی است. Injective یک پلتفرم قراردادهای هوشمند با قابلیت همکاری باز است که برای برنامه های مالی غیرمتمرکز بهینه شده است. 

  • برای DeFi بهینه شده است

دفترچه سفارشات اولیه با قابلیت همکاری خارج از جعبه برای ایجاد DAppهای اصلی.

  • قابلیت همکاری متقابل زنجیره‌ای

ارتباط بدون اصطکاک در میان بلاکچین‌های مستقل برای یک تجربه کاربری یکپارچه.

  • امنیت بالا

اجماع اثبات سهام مبتنی بر مناقصه برای تراکنش‌های ایمن با قطعیت فوری.

  • تجربه توسعه دهنده بصری

محیط‌های توسعه انعطاف‌پذیر و رسا با استفاده از Rust و Golang.

  • مقیاس پذیری افقی

انتقال سریع رعد و برق در زنجیره‌های موازی برای مقیاس پذیری پویا.

  • هزینه های کم

کارمزدهای بسیار کمتر برای محصولات مالی فراگیرتر.

  • سازگار با محیط زیست

ردپای کربن 99 درصد کمتر از طریق مکانیسم اجماع Injective.

  • کاملا قابل تنظیم

کمک می‌کند تا محصولاتتان را با قابلیت تغییر سریع هر پارامتر متناسب با مورد استفاده‌تان ارسال کنید.

آشنایی با روش کار و فرآیند رمزارزInjective Protocol 

رمز ارز اینجکتیو پروتکل در اوایل سال 2020 میلادی عرضه شد. جالب است که این ارز دیجیتال اولین طرح شرکت بایننس می‌باشد که توسط خود شرکت پشتیبانی و قابلیت‌هایش معرفی شده است. رمزارز اینجکتیو پروتکل به منظور مدیریت طرح‌هایش از ساختار DAO یا سازمان‌ خودگردان غیرمتمرکز استفاده می‌کند. به همین دلیل می‌تواند با دیگر رمزارزها و همچنین، ارزهای فیات مبادله شود، همچنین قابلیت تبادل ایمن و فرامرزی در تمامی بازارها را دارد. به همین علت، این ارز دیجیتال ابزاری، قدتمند است. 

صرافی اینجکتیو

جالب است بدانید که صرافی مربوط به این ارز دیجیتال غیرمتمرکز می‌تواند قابلیت معامله را برای شرکت‌های مهمی مثل آمازون، گوگل، فیسبوک و نتفلیکس را در دنیای دیفای آماده سازد. اینجکتیو به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز برای مبادلات اوراق مشتقه، بر روی پلتفرم Cosmos SDK تولید شده است. مجموعه سهام فنگ توانسته است تا سرمایه‌گذاران زیادی را جذب نماید. رزمزارز را سهام این مجموعه را توکنیزه می‌کند و پلتفرم بند نیز، از طریق اوراکل به فراهم سازی داده‌های مربوط به قراردادهای قیمت می‌پردازد. با این قابلیت می‌توانید بدون پرداخت هیچ کارمزدی، سهام خرید و فروش کنید.

قابلیت های طرح رمزارزInjective Protocol

در ذیل برخی از مزایا و قابلیت‌های موجود در طرح اینجکتیو پروتکل آمده است:

  •  برای تبادل بین رمزارزها و همچنین ارزهای فیات در بین چند پلتفرم با هزینه کم و سرعتی بالا رو به رو هستیم.
  • یک جامعه جمع‌محور با قابلیت نظرسنجی خودکار مدیریت می‌شود تا کلیه تغییرات بازار با توجه به این نظرسنجی‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد.
  • درون رزمز ارز یک شبکه و ماینینگ سیستم جای می‌گیرد تا نسبت به پیشرفت و افزایش ارزش آن اطمینان حاصل شود.

نتیجه گیری 

اینجکتیو پروتوکل (Injective Protocol) با وجود جدید بودن طرح ولی به شدت در حال رشد است و پتانسیل زیادی برای این امر دارد. این قرارداد بین‌المللی غیرمتمرکز مالی یا دیفای در جهت تجارت مشتقات بین زنجیره‌ای ایجاد شده است که در رابطه با مبادله‌های دایمی، معاملات آتی و معاملات بورس می‌باشد. افراد بانفوذی از این طرح پشتیبانی می‌کنند. به علاوه رمز ارز اینچکتیو پروتکل امنیت و سرعت بالایی هم دارد. به همین دلیل خیلی از معامله‌گران کریپتو و ارزرمزهای دیجیتال به این طرح علاقه نشان دادند و این رمزارز مورد استقبال قرار گرفت.

هم اکنون اینجکتیو پروتوکل در بین رمزارزهای دیگر جایگاه درخشانی دارد. در بسیاری از صرافی‌ها و همچنین در دیگر رمزارزها به عنوان یک توکن و ارز دیجیتال مطمئن و قابل اعتماد که با پتانسیل رشد زیاد و طولانی مدت هم همراه است، شناسایی می‌شود. بنابراین، ارز دیجیتال INJ گزینه‌ا‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاریی با افق زمانی کوتاه مدت و بلند مدت است. اگر شما هم فرصت کافی برای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ندارید و می‌خواهید در زمانی کوتاه به سودی بالا دست یابید، در کانال سیگنال ارز دیجیتال vip عضو شوید و با دریافت سیگنال ارز دیجیتال موفقیت خود را تضمین کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.