whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Xiasi

1400/10/26 ساعت 17:08


تعداد میم کوین هایی که بازار ارزهای دیجیتال را احاطه کرده اند، روز به روز بیشتر می شود. از دوج کوین و شیبا گرفته تا سایر دار و دسته سگ های آسیایی که هر کدام بامزه تر از آن یکی است. امروز قصد داریم توکن Xiasi را از بین آنها به شما معرفی کنیم. Xiasi Inu، یک نوع سگ است که افراد زیادی معتقدند با خود ثروت و شانس زیادی برای خانواده می آورد و به همین علت در بین سایر سگ ها از احترام بالاتری برخوردار است. امروز به بررسی این توکن می پردازیم تا ببینیم آیا در دنیای ارزهای دیجیتال نیز برای ما شانس و اقبال به همراه خواهد داشت یا خیر. پس با ما همراه باشید.

image

پروژه شیاسی اینو

Xiasi Inu چیست؟

شیاسی اینو یا همان توکن Xiasi، یک توکن غیرمتمرکز و جامعه محور است که با الهام از سگ شیاسی ساخته شده است. سگی که در فرهنگ آسیایی نمادی از وفور و ثروت است. توکن Xiasi در 5 ژوئن 2021 راه اندازی شد و مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است.

تیم این پروژه در صدد است تا در راستای فعالیت های خیرخواهانه قدم بردارد و با ایجاد ابزارهای خلاقانه ای در این مسیر، از جمله صرافی شیاسی، پلتفرم تجاری آن و همینطور پلتفرم IDO، جامعه ای از هولدرهای متحد بسازد و کاری کند تا این توکن به عنوان عاملی سرگرم کننده نیز نقشی داشته باشد.

با هر تراکنشی که در شبکه صورت گیرد، کارمزد تراکنشات بین هولدرهای این توکن تقسیم میشود. به همین علت است که شیاسی، طرفدارانش را به هولد کردن توکن هایش ترغیب می کند، زیرا معتقد است با نگه داشتن آنها، پاداش های فوری و خوبی نصیب دارندگان خواهد شد.

علاوه بر اینها، غیرمتمرکز بودن و جامعه محور بودن این توکن نیز یکی دیگر از خصوصیات بارزی است که طرفداران توکن Xiasi تاکید فراوان روی آن دارند.

از دیگر طرح های این پروژه، میتوان به صرافی شیاسی سواپ نیز اشاره کرد. از آنجایی که این صرافی، بر زنجیره هوشمند بایننس مبتنی است، سرعت تراکنشاتی بالاتری دارد. از جمله برنامه های آتی این تیم، آن است که به یکی از بزرگترین و مطمئن ترین صرافی های غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس برای تبادل رمزارز بدل شود و هولدرها هرچه بیشتر توکن Xiasi بخرند، پاداش های بیشتری نیز بدست خواهند آورد.

جامعه محور بودن این توکن به این معنی است که افرادی که توکن های Xiasi را دارند، جامعه ای یکپارچه را تشکیل میدهند که مطمئناً نقش پررنگی در تصمیم گیری های آینده این پروژه خواهند داشت.

 

image

با هولد کردن توکن Xiasi، پاداش فوری کسب می کنید.

پاداش های فوری شیاسی

هر تراکنشی که در شبکه شیاسی صورت بگیرد، مجموعاً 8 درصد کارمزد دارد. از این مقدار، 4 درصد در استخر نقدینگی قفل میشود و 4 درصد باقی مانده آن، بین هولدرهای این توکنِ BEP-20 توزیع می گردد. یعنی کسی که این توکن را خریده و نگاه داشته باشد، بدون فعالیت خاصی، تنها به علت قابلی توکنومیک پاداش دهنده آن، شاهد افزایش میزان سرمایه اش در مدت زمانی کوتاه خواهد بود.


توکن Xiasi را از کجا میتوان تهیه کرد؟

صرافی های زیادی از جمله بایننس، سوشی سواپ و یا ال بانک از توکن Xiasi پشتیبانی می کنند. شما به راحتی میتوانید این توکن را از یکی از این صرافی ها تهیه کنید. یکی از بهترین کیف پول هایی که برای نگهداری از توکن Xiasi پیشنهاد میشود، کیف پول دیجیتالی MetaMask است. این والت، یکی از مطلوب ترین گزینه ها برای توکن های زنجیره هوشمند بایننس است. با نصب این کیف پول و داشتن مقداری BNB به راحتی میتوانید توکن های خود را تهیه کنید. اما قبل از خرید، فراموش نکنید که به خوبی در رابطه با سرمایه گذاری روی این توکن تحقیق کنید.

شیاسی اینو، در بازار کریپتوکارنسی یک توکن نوپا محسوب میشود که هنوز راه زیادی برای اثبات خود دارد. در حال حاضر قضاوت در رابطه با طرح های آینده و عملکرد آن دشوار است و باید دید در طول زمان چگونه خود را به طرفدارانش اثبات می کند و تا چه حد میتواند پا را از یک میم کوین بودن ساده فراتر نهد.

کلام آخر

اگر در حوزه معاملات و سرمایه گذاری در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال فعالید، بسیار مهم است که در بهترین زمان سیگنال های ارزهای دیجیتال را داشته باشید، تا با یک ورود موفق، بتوانید از آن موقعیت بالقوه سود خوبی کسب کرده و سرمایه خود را افزایش دهید. بازار ارزهای دیجیتال، بازاری تخصصی و پیچیده است که برای شناسایی موقعیت های آن، فرد باید دانش تحلیلی بسیار بالایی داشته باشد. تحلیلگران وب سایت پرشین الیت، با سالها تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال، بهترین و دقیق ترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز را به شما معرفی خواهند کرد تا حتی به عنوان یک مبتدی نیز سود خوبی از این بازار جذاب بدست آورید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.