whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال Lbank

1402/03/20 ساعت 03:34


در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که ارز دیجیتال Lbank چیست؟ بیایید صفر تا صد ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank را برای شما توضیح دهیم تا اگر قصد خرید و فروش در این صرافی را دارید به راحتی با این مقاله نحوه کار با این صرافی را یاد بگیرید. همانطور که می‌دانید این روزها صرافی‌های ارز دیجیتال بهترین و مناسب‌ترین مکان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند و کاربران این حوزه علاقه زیادی به استفاده از بستر صرافی‌های متمرکز دارند.

اصولا یکی از دغدغه‌هایی که کاربران برای کار با ارزهای دیجیتال دارند، انتخاب صرافی مناسب برای خرید و فروش است. زیرا هر صرافی قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. یعنی ممکن است یک صرافی بخش آتی نداشته باشد و یکی داشته باشد یا صرافی از بخش سهام پشتیبانی نکند. اما برعکس، باید صرافی وجود داشته باشد که این بخش را داشته باشد. اما بزرگترین نگرانی و نگرانی برای کاربران ایرانی است که به دلیل ممنوعیت کاربران ایرانی توسط صرافی‌ها است. در این جا توصیه می‌کنیم برای داشتن اطلاعات بش‌تر در این زمینه مقاله بهترین صرافی‌ها را مطالعه کنید.

به همین دلیل صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی ایجاد شد اما باز هم برای برخی از کاربران جواب نداد زیرا صرافی‌های داخلی از بخش آتی پشتیبانی نمی‌کنند. به همین منظور در مقالات بررسی صرافی ارزدیجیتال صرافی‌هایی را به شما آموزش می‌دهیم که هنوز ربطی به کاربران ایرانی ندارند و می‌توانید با آن‌ها‌ کار کنید.

یکی از این صرافی‌ها Lbank است، اگر در زمینه ارزهای رمزپایه فعال هستید، نام این صرافی را بارها شنیده‌اید. استفاده از vpn برای کار با این صرافی ضروری است اما نیازی به احراز هویت نیست و دلیل استفاده کاربران ایرانی نیز همین است. در این مقاله قصد داریم قسمت‌های مختلفی از جمله نحوه ثبت نام در Lbank و نحوه یادگیری Futures و Spot El Bank را به شما آموزش دهیم، بنابراین اگر می‌خواهید با ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank شروع به کار کنید، توصیه می‌شود این مطلب را مطالعه کنید.

در پرشین الیت می‌توانید با عضویت ویژه در کانال سیگنال ارز دیجیتال از جدیدترین سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس برخوردار شوید. همچنین از خدماتی چون احراز هویت بایننس و یا تحلیل و آموزش انواع سیگنال ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

صرافی ارزدیجیتال Lbank چیست؟

صرافی ارز دیجیتال Lbank در سال 1394 شروع به کار و ارائه خدمات به کاربران کرد، ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank کجاست؟ ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank در جزایر ویرجین ثبت شده است. در ابتدا این صرافی قصد داشت دفتر مرکزی خود را در چین مستقر کند، اما به دلیل سخت گیری این کشور در مورد ارزهای دیجیتال، ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank این کار را در هنگ کنگ انجام داد. رابط کاربری ساده و آسان کاربر را برای استفاده از این صرافی جذب کرده است.

حتی این باعث شده است که کاربران مبتدی در استفاده از این صرافی راحت باشند. نام ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank از صرافی لجر بانک گرفته شده است. در سایت ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank چیزی در مورد موسس این صرافی گفته نشده اما در لینکدین از آلن وی نام برده شده است. برای این منظور می‌توانید اطلاعات بش‌تری درباره این تیم در لینکدین بیابید. همانطور که قبلا توضیح دادیم، ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank دارای بخش‌های مختلفی از جمله معاملات نقدی و آتی، nft و etf است.

نرخ ارز Lbank

بر اساس اطلاعات سایت کوین مارکت کپ، ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank در زمان انتشار این مقاله در بین 475 صرافی ارز دیجیتال رتبه 25 را به خود اختصاص داده است که رتبه خوبی برای این صرافی است. سایت کوین مارکت کپ امتیاز 6.1 را برای ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank در نظر گرفته است که امتیاز قابل قبولی است و در این سایت مشاهده می‌کنید که نمره 6.1 به معنای خوب بودن صرافی است. حجم 24 ساعته این صرافی با 7 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته یک میلیارد دلار است. ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank هم‌چنین از 500 ارز دیجیتال برای تراکنش‌ها پشتیبانی می‌کند. برای کسب اطلاعات بش‌تر در مورد این صرافی می‌توانید به صفحه ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank در سایت سکه بازار مراجعه کنید.

Lbank یا بایننس 

یکی از سوالات متداول در معرفی صرافی، مقایسه با صرافی بایننس است. شاید بدانید که صرافی بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده است و با کوچکترین اعتراضی حساب شما مسدود خواهد شد. به همین دلیل در این شرایط استفاده از صرافی‌هایی که ریسک کمی برای ایرانی‌ها دارند توصیه می‌شود. اما اگر می‌توانید بدون استفاده از اسناد ایرانی در صرافی بایننس احراز هویت را انجام دهید، توصیه می‌شود از صرافی بایننس استفاده کنید.

مزایا و معایب ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

استفاده از هر صرافی مزایا و معایبی برای کاربران دارد که در این قسمت از مقاله صرافی ارز دیجیتال Lbank به آن پرداخته شده است. می‌خواهیم به مزایا و معایب ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank اشاره کنیم. دقت کنید که در استفاده از هر صرافی ابتدا باید به مزایا و معایب صرافی توجه کنید و با آگاهی کامل و پذیرش معایب معامله را انجام دهید تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

مزایای ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

  • تنوع در ارزهای دیجیتال
  • رابط کاربری ساده
  • نقدینگی کافی 
  • کارمزد تراکنش

معایب ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

  • انگلیسی در اولویت نیست 
  • نداشتن مجوز
  • زبان چینی در برخی از قسمت‌های سایت

Lbank ارز دیجیتال را مبادله می‌کند

‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank دارای یک ارز دیجیتال به نام lbk است که مختص صرافی Lbank است. این ارز در زمان انتشار این مقاله قیمتی در حدود 0.024 دارد. این توکن مبتنی بر ارز دیجیتال اتریوم است و با پشتیبانی ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank می‌تواند رشد کند. اما سعی کنید ارزهایی را که برای صرافی‌ها هستند در اولویت قرار ندهید، زیرا این توکن در حال حاضر وابسته به صرافی است و در صورت بسته شدن صرافی، ارزش این توکن به احتمال خیلی زیاد صفر خواهد بود.

خدمات سیگنال ارز دیجیتال Lbank

1. ابزارهای پیشرفته

اندیکاتورهای پیشرفته مانند CCI، RSI، KDJ و MACD در این پلتفرم موجود هستند.

2. امنیت بالا

وب سایت سیگنال ارز دیجیتال Lbank به لطف SSL و احراز هویت دو مرحله ای برای همه کاربران امن است. هم‌چنین از کیف پول‌های ذخیره سازی سرد و گرم برای محافظت از سرمایه کاربران استفاده می‌کند. با فناوری‌هایی مانند SSL که زیربنای وب سایت است، تبادل را از نظر امنیت تضمین می‌کند. علاوه بر این، El Bank Exchange از احراز هویت C1 و C2 و هم‌چنین مکانیزم تایید دو مرحله ای کاربر استفاده می‌کند. گفتنی است این پلتفرم در طول 8 سال فعالیت خود هیچ مشکل امنیتی جدی نداشته است.

3. تجارت ارز دیجیتال

دلیل اصلی محبوبیت سیگنال ارز دیجیتال Lbank، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال است. این به کاربران امکان می‌دهد بهترین ارزهای دیجیتال ارزان و برتر بازار را با کم‌ترین قیمت خریداری و بفروشند.

4. منابع آموزشی

مطالب آموزشی در صرافی برای تازه واردان وجود دارد، Lbank هر آنچه را که برای شروع سریع و آسان ممکن نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

5. کیف پول و انواع سفارشات پیشرفته

برای معامله‌گران باتجربه، گزینه‌هایی مانند Spot، کمی، مالی، Futures Wallet و Grid، Future و Spot نیز در دسترس هستند.

6. API‌های تراکنش

کاربران می‌توانند در هر زمان برای کسب فرصت به API‌های معاملاتی دسترسی داشته باشند.

7. پشتیبانی مشتریان Lbank

کاربران می‌توانند از طریق رابط‌های مختلف مانند چت زنده و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی با پشتیبانی ارتباط برقرار کنند. همچنین در صورت مواجه شدن با مشکل حاد می‌توانند از پشتیبانی سایت از طریق ایمیل کمک بگیرند. مبتدیان همچنین می‌توانند از محتوای آموزشی مانند وبلاگ‌ها، اخبار، راهنماها و پرسش‌های متداول برای کمک به شروع کار استفاده کنند.پ

نحوه ثبت نام در Lbank

پس از ورود به وب سایت Lbank به آدرس www.Lbank.info باید ثبت نام را شروع کنید. برای باز کردن قسمت ثبت نام، روی گزینه sign up در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. پس از باز کردن صفحه ثبت نام، باید فرم‌های داده شده را تکمیل و ثبت نام کنید. اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید می‌توانید با عکس‌ها و توضیحاتی که در زیر به شما نشان می‌دهیم در این بورس ثبت نام کنید.

در این صفحه باید ایمیل خود و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از انجام این مراحل بر روی دکمه زرد رنگ ثبت کلیک کنید. هم‌چنین می‌توانید با تلفن همراه از قسمت موبایل ثبت نام کنید که برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. پس از کلیک بر روی ثبت نام به صفحه زیر منتقل می‌شوید که باید کد 6 رقمی ارسال شده به ایمیل خود را وارد کنید.

آموزش واریز و برداشت دارایی از حساب Lbank

برای باز کردن بخش واریز و برداشت باید گزینه کیف پول با علامت آبی را مانند تصویر نگه دارید و روی گزینه spot در پنل باز شده کلیک کنید تا به صفحه بالا هدایت شوید. در این صفحه که برای شما باز می‌شود، اعداد و دارایی‌های ارزهای شما به صورت ستاره نمایش داده می‌شود. برای تغییر یا فعال سازی این امکان باید روی لوگوی چشمی که در کادر زرد مشخص شده کلیک کنید.

برای واریز و برداشت باید ارز مورد نظر خود را از قسمت پایین انتخاب کنید و در این تصویر ارز تتر را انتخاب کرده‌ایم. در مقابل ارز مورد نظر 4 گزینه وجود دارد که برای واریز و برداشت از دو گزینه برداشت و واریز استفاده می‌کنیم. اگر می‌خواهید واریز کنید باید گزینه واریز صورتی و اگر می‌خواهید برداشت کنید باید گزینه سبز رنگ را انتخاب کنید. اگر ارز مورد نظر را از لیست پیدا نکردید، می‌توانید از قسمت جستجوی مشخص شده در جعبه سیاه استفاده کنید.

آموزش نحوه واریز ارز دیجیتال به حساب Lbank

برای واریز ارز پس از کلیک بر روی واریز به صفحه زیر منتقل می‌شوید، در صورت عدم آشنایی با این صفحه عکس و متن زیر را مطالعه کرده و مرحله به مرحله اقدام کنید.

در این صفحه واریز می‌توانید ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شبکه واریز و برداشت باید یکسان باشد. در قسمت بعد آدرس شما آورده شده است که می‌توانید آن را کپی کرده و از بارکد استفاده کنید. اطلاعاتی نیز در بخش اطلاعیه آورده شده است که باید مطالعه کنید.

آموزش برداشت ارز از حساب Lbank

همانطور که گفتیم برای ورود به بخش برداشت می‌توانید از صفحه نقطه استفاده کنید. هم‌چنین صفحه واریز در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد و گزینه برداشت وجود دارد که می‌توانید وارد این صفحه شوید. پس از ورود به این صفحه با 4 فرم روبرو می‌شوید که باید آن‌ها‌ را تکمیل کنید. در کادر قرمز رنگ باید آدرس قربانی و شبکه مورد نظر را وارد کنید. سپس مبلغ انتقال را وارد کنید، در صورت کلیک بر روی گزینه all تمامی دارایی‌های شما برای انتقال انتخاب می‌شود. کد یادداشت را وارد کنید. هزینه هر شبکه نیز نوشته شده است.

آموزش خرید و فروش از قسمت اسپات ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

برای ورود به قسمت اسپات ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank ابتدا به گزینه معامله رفته و در پنل spot را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه زیر نمایش داده می‌شود.

شاید در ابتدا برای شما پیچیده به نظر برسد، اما پس از آموزش و کار با این قسمت، می‌توانید خیلی راحت تراکنش انجام دهید. در این صفحه قسمت‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به هر یک از آن‌ها‌ اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. هم‌چنین می‌توانید از گزینه جستجو برای جستجوی ارز استفاده کنید. اطلاعات ارز مانند تغییرات 24 ساعته و حجم تراکنش در کادر زرد رنگ نمایش داده می‌شود. سفارشات خرید و فروش در کادر صورتی نمایش داده می‌شود. هم‌چنین می‌توانید معامله خود را با خرید و فروش انجام دهید.

آموزش معاملات آتی ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

برای ورود به قسمت آتی مطابق تصویر باید به قسمت مشتقات در کادر سبز رنگ رفته و گزینه آتی را بزنید. پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه فوق برای شما باز می‌شود که شباهت بسیار زیادی به صفحه معاملات نقطه‌ای دارد. اما در ادامه به توضیح تفاوت این دو قسمت می‌پردازیم. همانطور که گفتیم می‌توانید اطلاعات ارز را مشاهده کنید. هم‌چنین می‌توانید ارز مورد نظر را پیدا کنید. هم‌چنین می‌توانید اهرم و نوع معامله را انتخاب کنید. در قسمت مقطع می‌توانید نوع تراکنش مورد نظر خود را برای باز کردن انتخاب کنید که دارای دو گزینه متقاطع و ایزوله می‌باشد. در قسمت 20x باید لرج مورد نظر خود را انتخاب کنید. می‌توانید تراکنش خود را انجام دهید و تراکنش باز شما نیز نمایش داده می‌شود.

تنظیمات امنیتی حساب Lbank

برای باز کردن تنظیمات امنیتی حساب Lbank مطابق تصویر به گزینه حساب کاربری رفته و امنیت را انتخاب کنید. با کلیک بر روی این گزینه صفحه زیر برای شما باز می‌شود که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

تنظیمات امنیتی حساب Lbank

در این صفحه می‌توانید گزینه‌های مختلفی را مشاهده کنید که هر کدام به بخشی از امنیت اکانت شما اشاره دارد. یک قسمت مربوط به رمز عبور حساب کاربری شما و بخش دیگر مربوط به ایمیل شما می‌باشد. در بخش بعدی باید شماره موبایل را وارد کنید که برای کاربران ایرانی توصیه ‌نمی‌شود. بخش بعدی مربوط به کد دو مرحله‌ای است که باید آن را روشن کنید. بخشی هم مختص احراز هویت است و این گزینه توصیه ‌نمی‌شود. بقیه گزینه‌ها تاثیر خیلی زیادی روی امنیت حساب شما ندارند.

بخش سفارشات ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

اگر به بالای صفحه سمت راست دقت کنید، گزینه سفارشات را مشاهده خواهید کرد. در این گزینه سه قسمت به نام‌های سفارشات نقطه‌ای، سفارشات آتی و سفارشات گرید وجود دارد. این گزینه‌ها تاریخچه سفارشات شما را در هر قسمت نشان می‌دهد، به عنوان مثال گزینه اول سفارشات لحظه‌ای شما و گزینه دوم سفارشات آتی شما را نشان می‌دهد.

ارجاع در ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

هر صرافی یک بخش ارجاع دارد، بخش ارجاع ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank در حساب کاربری و گزینه ارجاع قرار دارد. در این صفحه که برای شما باز می‌شود اطلاعاتی در مورد ارجاعات حساب کاربری شما نوشته می‌شود.

در بخش مشخص شده کد ارجاع شما نوشته شده است که می‌توانید این کد را به دوستان و آشنایان خود بدهید تا با کد شما در صرافی ثبت نام کنند. هم‌چنین می‌توانید از گزینه دوم برای ارجاع با لینک استفاده کنید. معرفی می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد باشد، حتی افرادی هستند که در این بخش بسیار موفق هستند و درآمد خیلی زیادی کسب می‌کنند.

پاداش در ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank

بخشی دیگر از کسب درآمد در ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank قسمت پاداش است. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، وظایف مختلفی وجود دارد که یک دکمه go در جلوی آن‌ها‌ قرار دارد. هر یک از کارها یا کارهایی که می‌خواهید انجام دهید را انتخاب کنید و برو و شروع به انجام کار کنید تا به شما جایزه داده شود.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به این سوال پاسخ دهیم که صرافی ارز دیجیتال Lbank چیست؟ بیایید پاسخ دهیم و نحوه کار در این صرافی را به شما آموزش دهیم و در مورد مزایا و معایب آن صحبت کنیم، امیدواریم برای شما مفید باشد. ‌سیگنال ارز دیجیتال Lbank با تمام ویژگی‌های خوب و بدی که دارد می‌تواند برای برخی افراد به خصوص کاربران ایرانی در خرید و فروش ارز دیجیتال مناسب باشد.

در پایان باید بگوییم که برای استفاده از هر صرافی باید به حجم معاملات و رتبه بندی آن توجه کرد. صرافی‌هایی هستند که با مبالغ بالا بسته شده‌اند و کاربرانشان هنوز به دارایی‌هایشان دسترسی ندارند. پس بهتر است کار با صرافی را قطع نکنید و دارایی‌ها را در صرافی نگه دارید و در کنار خرید و فروش در این صرافی، استفاده از کیف پول را برای نگهداری ارز دیجیتال در نظر بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.