whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال Ben

1402/02/23 ساعت 20:13


ارز دیجیتال Ben جدیدترین محصول اضافه شده به بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. این پروژه جدید، مبتنی بر بلاک چین BSC است و در حال حاضر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. واحد پول بومی آن BEN است. این بازی مبتنی بر یک بازی موبایلی محبوب با همین نام است و سنت دوج کوین (Dogecoin) برای دادن نام‌های مربوط به سگ به میم کوین‌ها را ادامه می‌دهد.

در پرشین الیت می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. کافی است در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی عضو شوید تا در لحظه انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را دریافت کنید. بهترین گروه ارز دیجیتال شما را در سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پرسود و موفق می‌کند. 

نحوه خرید ارز دیجیتال Ben

مردم می‌توانند مانند هر ارز دیجیتال دیگری، سکه Ben را خریداری کنند. اگر از قبل دارایی‌های کریپتویی دارید، می‌توانید آن‌ها را با Ben در یک صرافی ارز دیجیتال مبادله کنید و  یا می‌توانید آن‌ها را از طریق هر یک از روش‌های استاندارد شامل حواله‌های بانکی، کارت‌های اعتباری یا نقدی، یا پلتفرم‌های پرداخت آنلاین مانند پی پال (PayPal)، نتلر (Neteller) یا اسکریل (Skrill) خریداری کنید.

شاید بپرسید که سکه‌های بن را از کجا می‌توانیم بخریم؟ Ben یک توکن جدید است و هنوز در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست نشده است. بنیانگذاران برای لیست شدن در کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) درخواست داده‌اند، اما این کار، می‌تواند یک فرآیند طولانی باشد. هنگامی که توکن برای فهرست تایید شد، می‌توانید آن را در تمام پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال از جمله کوین بیس (Coinbase)، بایننس (Binance)، ایتورو (eToro)، کراکن (Kraken) و صرافی‌های دیگر پیدا کنید.

شما در حال حاضر، فقط میتوانید ارز دیجیتال Ben را در پنکیک سواپ (PancakeSwap) و یا برنامه پو کوین (Poo Coin) و یا در سایت Ben دریافت کنید.

بهترین بستر برای خرید ارز دیجیتال Ben

پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک صرافی ارز دیجیتال است که به دلیل ماهیت پلتفرم، معمولاً اولین جایی است که سکه های جدید، به ویژه آنهایی که مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس هستند، فهرست می شوند. برای اینکه بتوانید در پنکیک سواپ معامله کنید، به بایننس کوین (BNB) نیاز دارید، زیرا این پلتفرم بر روی زنجیره هوشمند بایننس کار می کند.

این پلتفرم اجازه می‌دهد قراردادهای هوشمند را اجرا کنید، همچنین شفافیت و ایمنی لازم را برای کاربران خود فراهم می‎‌آورد. بن نیز مانند بسیاری از سکه های جدید، در پنکیک سواپ راه اندازی شده است. البته معامله در سهام بن در حال حاضر در صرافی‌های CoinW، SuperEx، MEXC، LBank و Uniswap امکان‌پذیر است.

آشنایی با ارز دیجیتال Ben

ابتدای سال 2022 بازار کریپتو بسیاری از کارشناسان را گیج کرد. زیرا سال قبل برای دارایی‌های ارز دیجیتال بی‌ثبات بود و نوسانات بزرگ قیمتی، بازار را تکان داد. انتظار می‌رفت که در آن سال،  ثبات و زمان مناسب برای رشد بازار و سرمایه گذاران فراهم شود اما در ژانویه شاهد شگفتی‌های بیشتری بودیم.

شور و شوق اطراف میم کوین‌ها و همچنین بازار NFT، ارزش برخی از سکه ها را به اوج خود رساند و حتی از برخی بزرگترین نام‌های بازار نیز بهتر عمل کرد. به نظر می‌رسد که به ندرت روزی می‌گذرد که میم‌‌کوین جدیدی اعلام یا راه اندازی نشود.

توکن بن (BEN) یک سکه مبتنی بر پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و یک توکن بومی برای پرداخت در پلتفرم Ben است. بنیانگذاران اعلام کرده‌اند که قصد دارند وارد بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و همچنین فضای DAO (سازمان خودمختار غیرمتمرکز) شوند.

این روزها برای بسیاری از سکه‌های جدید مسیر نسبتاً ثابتی است، زیرا به سرعت، در معرض دید قرار گرفته و می‌تواند فهرست‌ها را در چندین پلتفرم معاملاتی کلیدی ارزهای دیجیتال ایمن کند. این راهی بود که شیبا اینو، یکی از موفق‌ترین میم کوین‌ها طی کرد و بسیاری از تازه‌واردان سعی می‌کنند از موفقیت آن الگوبرداری کنند.

وب سایت ارز دیجیتال Ben ادعا می‌کند که این پروژه متمرکز بر جامعه است و به دارندگان BEN پاداش‌های ثابتی ارائه می‌دهد. ماهیت دقیق جوایز هنوز مشخص نیست، زیرا پلتفرم Ben هنوز در مراحل ابتدایی خود است و مدتی طول می‌کشد تا سیستم شروع به درآمدزایی کند و این درآمدها بتواند صرف جوایز شود. آنچه تاکنون می دانیم این است که 100 تریلیون توکن عرضه شده است و پنکیک سواپ کارمزد تراکنش 10 درصدی را در تمام معاملات BEN ارائه می‌دهد.

قیمت ارز دیجیتال Ben

در حال حاضر، قیمت ارز دیجیتال Ben در پو کوین 0.00000004 دلار و ارزش کل بازار 14,890,065 دلار برآورد شده است. 2,774 مالک وجود دارند که بزرگترین آنها پنکیک سواپ است که حدود 24 درصد از کل عرضه سپرده شده در استخرهای نقدینگی خود را در اختیار دارد.

حداکثر عرضه ارز دیجیتال بن 420,690,000,000,000 سکه است. ارز دیجیتال Ben از زمان عرضه به طور قابل توجهی افزایش یافته است و چندی پیش به بالاترین میزان خود رسید و سپس از آن زمان تا حدودی سقوط کرده است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Ben

پیش‌بینی قیمت آتی یک دارایی که به اندازه ارز دیجیتال بی‌ثبات است، علمی نیست. حتی بزرگ‌ترین ارز‌های موجود در بازار، مانند بیت‌کوین و اتریوم، مرتباً از فراز و نشیب‌های ظاهراً غیرقابل توضیحی رنج می‌برند که حتی کارشناسان نیز برای توضیح آن تلاش زیادی می‌کنند.

انجام این کار برای میم کوین‌هایی مانند تام (Tom) حتی سخت‌تر است، زیرا ارزش آن بیشتر به حمایت جامعه و دلایل دیگری بستگی دارد که ارتباط زیادی با منطق مالی ندارند. بهترین مثال برای اینکه چگونه یک میم کوین می‌تواند در بازار رفتار کند، شیبا اینو (Shiba Inu) است.

طراحی و تبلیغ آن به عنوان قاتل دوج کوین (Dogecoin) تا اکتبر 2021، زمانی که ایلان ماک حمایت خود را از پروژه توییت کرد تا حد زیادی غیر قابل توجه بود. ارزش شیبا اینو سر به فلک کشید و حتی برای مدت کوتاهی از ارزش بازار دوج کوین پیشی گرفت و همه اینها بر اساس یک توییت است.

شیبا اینو حدود 90 درصد از حداکثر ارزش تاریخی خود را پس از آن از دست داد و به لطف جامعه 500000 نفری پشت این پروژه در حال فروکش است. اگر Tom موفق شود چنین طرفدارانی را به دست آورد، احتمالاً آینده آن روشن خواهد بود، اما هیچ راهی به سادگی برای پیش بینی آن وجود ندارد. در چند ماه گذشته سیل واقعی از میم کوین‌ها وجود دارد و تا کنون Tom کاری برای متمایز شدن انجام نداده است.

سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال Ben

احتمالا می‌پرسید بهترین کریپتو برای خرید و سرمایه‌گذاری درازمدت چیست؟ بن (Ben) برای افرادی که به دنبال سود بلندمدت و بازگشت سرمایه مناسب در آینده هستند، گزینه مناسبی است. همانطور که گفته شد، Ben یک میم کوین است و به همین دلیل نیز مستعد نوسانات بزرگ است. پیش بینی ارزش دقیق آن حتی در آینده نزدیک نیز کار آسانی نیست.

بسیاری از کیف‌ پول‌های محبوب مانند تراست ولت (Trust Wallet) و BCS Wallet در پنکیک سواپ پشتیبانی می‌شوند. واقعاً مهم نیست که از کدام یک استفاده می‌کنید. تنها این اهمیت دارد که بتوانید از بایننس کوین (BNB) خود استفاده کنید.

کلام آخر

ارز دیجیتال Ben اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. سکه بومی BEN یک تازه وارد در دنیای گسترده ارزهای دیجیتال شده است و هنوز در همه وب سایت‌ها و صرافی‌های اصلی کریپتو، فهرست نشده است. جالب است که بن آرمسترانگ اینفلوئنسر محبوب کریپتو امیدوار است تا توجه فالورهایش را بیشتر به میم کوین BEN جلب کند.

فراموش نکنید که تجارت در کریپتوها یک امر مخاطره آمیز است و ممکن است زمانی که پروژه نسبتا جدید باشد و ارزش بازار بسیار پایینی داشته باشد، این خطر حتی بیشتر باشد. BEN در حال حاضر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، اما نحوه عملکرد آن در دراز مدت در آینده مشخص می‌شود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.