whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی صرافی LBank

1401/05/05 ساعت 04:29


در این مطلب قصد داریم پیرامون صرافی LBank صحبت کنیم. این صرافی به دلیل عدم انجام فرآیند احراز هویت، با استقبال خوبی در ایران همراه است. در ادامه مقاله درباره این مطلب توضیحات بیشتری می‌دهیم. سپس به بررسی صرافی LBank و خدمات آن برای ایرانیان می‌پردازیم.

آشنایی با صرافی LBank

آشنایی با صرافی ال بانک

تحریم ایرانیان و فرآیند احراز هویت 

به دلیل تحریم‌ها، هیچ یک از صرافی‌های بین‌المللی اجازه ندارند به کاربران ایرانی خدمات‌ خود را ارائه دهند. هرچند که برخی از صرافی‌ها، در صورت عادی اجازه فعالیت‌های ساده مثل برداشت دارایی را به کاربران می‌دهند. البته، در صورتی که به آی پی ایرانیان مشکوک شوند، ممکن است نسبت به احراز هویت اقدام کنند. تا قبل از اعمال احراز هویت، کاربران ایرانی در صرافی بزرگ بایننس فعالیت گسترده‌ای داشتند. از زمانی که این اقدام از سوی بایننس اجرایی شد، کاربران ایرانی از لیست این صرافی خارج شدند و به ناچار سراغ یک صرافی جایگزین رفتند. نکته‌ای که در این بین حائز اهمیت است، خطری است که هنگام استفاده از صرافی‌های متمرکز وجود دارد و حتی ممکن است کل دارایی ایرانی‌ها از دست برود. این خطر روز به روز بیشتر احساس می‌شود و بنابراین آشنایی با صرافی‌های خارجی می‌تواند به بینش ایرانیان کمک کند تا از دست رفتن دارایی‌هایشان پیشگیری کنند.

خدمات صرافی LBank 

خدمات صرافی LBank 

آشنایی با صرافی (LBank)

لجر بنک اکسچینج (Ledger Bank Exchange) یا به طور مختصر صرافی LBank در سال 2015 میلادی در جزایر ویرجین دریای کارائیب بریتانیا پا به عرصه وجود نهاد. دفتر مرکزی این صرافی در کشور چین معرفی شده است. باید بدانید که در حال حاضر البانک بیش از چهار و نیم میلیون کاربر دارد و حجم معاملات روزانه این صرافی معادل ۱.۵ میلیارد دلار است. 

طبق آمار سایت مشهور کوین مارکت کپ این صرافی در بین 30 صرافی برتر قرار دارد. البانک به ارائه خدمات متنوعی از جمله معاملات ارز دیجیتال، معاملات اختیار، خرید و فروش از طریق کارت های اعتباری و یا ارسال وجه،ETF، معاملات فیوچرز، گرید تریدینگ و موارد دیگر می‌پردازد. آقای آلن وی (Allen Wei) از سال 2020 میلادی تاکنون مدیرعامل این صرافی است و باید بگوییم که بیشتر تیم البانک در کشور چین زندگی می‌کنند.

آقای آلن وی (Allen Wei) 

آقای آلن وی (Allen Wei) 

امکانات و خدمات صرافی LBank

در این صرافی، در بازار اسپات حدود ۴۹۶ جفت ارز و در بازار مشتقه حدود ۱۹۴۹ جفت ارز معاملاتی مبادله می‌شود. از دیگر خدمات این صرافی می‌توانیم به خرید از طریق کارت‌های اعتباری، معامله از طریق ارسال وجه بانکی به صورت همتا به همتا،  معامله اسپات، معاملات اختیار، ساخت و معامله NFT، معاملات ETF، بازار فیوچرز اشاره کنیم. به علاوه این صرافی امکان معامله یا ترید هم‌زمان از چند پلتفرم را برای کاربرانی که می‌خواهند در یک آن از چند دستگاه مثل گوشی و لپتاپ معامله کنند، فراهم کرده است. از دیگر امکانات صرافی LBank می‌توان به استفاده از اندیکاتورهایی قدرتمند زیر اشاره کرد که در محیط کاربری عرضه شده است:

 

  • CCI
  • RSI
  • KDJ
  • MACD 

 

یکی از بهترین خدماتی که صرافی LBank به مشتریانش ارائه داده، آموزش‌هایی است که برای آشنایی افراد مبتدی فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند با حوزه ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوند. علاوه براین امکان معامله با کمک API نیز از دیگر خدمات این صرافی موفق است.

چرا صرافی LBank؟  

چرا صرافی LBank؟  

فرآیند احراز هویت در صرافی LBank 

در این صرافی احراز هویت یک‌ مرحله‌ای است ولی باید برای تکمیل این فرآیند علاوه بر مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی، مدرک معتبری مثل پاسپورت، کارت شناسایی و یا گواهینامه رانندگی کشورهای مورد پشتیبانی را بارگزاری کنید. دقت داشته باشید که در بارگزاری باید حتما عکس سلفی و پشت و روی خود را آپلود کنید تا احراز هویت شما تکمیل شود. در این ثورت سقف برداشت روزانه شما افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید در شبانه‌روز تا 16 بیت کوین برداشت کنید.

امنیت در صرافی البانک (LBank)

این صرافی به جهت حفظ امنیت دارایی‌های مشتریان چندین قابلیت امنیتی فراهم کرده است. قابلیت‌های امنیتی 2FA و SSL و همچنین امکان استفاده از کیف پول‌های سرد و گرمی که از این دو استاندارد امنیتی استفاده می‌کنند سبب شده است که این صرافی در دو سایت مهم کوین کگو امتیاز هشت و در کوین مارکت کپ ۶.۱ امتیاز را به خود اختصاص دهد. در معرفی صرافی LBank باید گفت که این اکسچینج در کشورهای زیادی مانند آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هندوستان، پرتغال، دانمارک، نیوزلند، مصر، کره جنوبی، ترکیه و قطر نیز فعالیت دارد. ولی در اینجا ممکن است این سوال ذهن ما را مشغول کند که آیا این صرافی برای کاربران ایرانی از نظر امنیت مناسب است؟

فعالیت ال بانک در چین و کشورهای خارجی

فعالیت ال بانک در چین و کشورهای خارجی

صرافی البانک و فعالیت کاربران ایرانی

به دلیل این که فعالیت ایرانیان در صرافی‌های متمرکز خارجی با ریسک و خطر زیادی همراه است، نسبت به تغییر IP باید دقت داشت. بنابراین حتما باید با کمک VPN از IP ایستا استفاده کنید. برای تنظیم VPN از کشورهایی استفاده کنید که از تبادل ارز مورد نظر شما پشتیبانی می‌کنند. پیش از شروع کار حتما مقدار کمی ارز به صرافی انتقال دهید و آن را برداشت کنید. با این تست متوجه می‌شوید که این صرافی به خوبی امکان برداشت و یا واریز را برای شما فراهم می‌سازد. می‌توانید مقدار ناچیزی پول واریز کنید و پس از یک شبانه‌روز آن را از صرافی خارج کنید تا مطمئن شوید بابت برداشت احراز هویتی صورت نمی‌گیرد. پس از برداشت حتما باید عملیات تأیید برداشت را نیز انجام دهید. نکته مهم این است که LBank برای حساب‌های فاقد احراز هویت، محدودیت برداشت بیست و چهار ساعته در نظر گرفته که ۰.۵ بیت کوین است. 

ال بانک و کاربران ایرانی

ال بانک و کاربران ایرانی

کلام آخر

در این مقاله با صرافی Lbank آشنا شدیم و پیرامون خدمات و ویژگی‌های این صرافی صحبت کردیم. سوالی عنوان کردیم که کاربران ایرانی را ملزم می‌ساخت نسبت به فعالیت در این صرافی برخی از تمهیدات را مورد توجه قرار دهند. اگر شما نیز تجربه استفاده از این صرافی را دارید، خوشحال خواهیم شد نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر به دنبال سود منطقی در زمان کوتاه هستید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید سیگنال ارز دیجیتال و عضویت در کانال vip پرشین الیت  خیلی زودتر به نتیجه برسید.

 

 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.