whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

نقشه راه پروژه یا قیمت توکن کدام یک مهمتر است؟

1402/04/26 ساعت 01:15


خالق محتوای KryptosChain توضیح می‌دهد که چرا نقشه راه یک پروژه و قیمت توکن برای موفقیت آن مهم هستند، همچنین به به‌روزرسانی‌های سیستم Polkadot که بیشترین هیجان را برای او ایجاد می‌کند، اشاره می‌کند.

در قسمت جدیدی از گفتگوهای بازاریابی، مجری برنامه و رئیس بازارهای کوین‌تلگراف، ری سلموند، با سفیر پلکادات و خالق KryptosChain، جلوی دوربین نشستند تا در مورد وضعیت فعلی بازار رمزارزی و تغییرات چشمگیر پولکادات گفتگو کنند.

به گفته KryptosChain، بازار رمزارزی ممکن است در حال رسیدن به ته دیگ بازار باشد ولی در سراسر این فضا، احساس و جریان پول به طور پایدار در حال بهبود است.

او گفت: "به طور کلی، فکر می‌کنم احساسات بازار در حال حاضر به دنبال هایپ شدن هستند، اما امیدوارم که با پذیرش شرکت‌ها و تأیید نهایی یک ETF بیت کوین، بتوانیم این وضعیت را تغییر دهیم."

وی افزود که: "به نظر من، نصف شدن بیت کوین در سال آینده، محرک اصلی برای شروع بازار ذخیره سازی خواهد بود. آن هم به دلیل تاریخچه آن و اینکه مردم عملکرد بازارها را بر اساس تاریخچه و روان‌شناسی آن پایه می‌گذارند. فکر می‌کنم در به پایان سال 2024 یا شاید تابستان تا پاییز فعالیت‌های بزرگی را خواهیم دید."

وقتی از او پرسیده شد که سرمایه‌گذاران باید به پروژه‌ها بر اساس اهداف و آرمان‌های تیم اعتقاد داشته باشند یا فقط به قیمت توکن، KryptosChain پیشنهاد داد که:

"از نظر من، این یک موضوع ترکیبی است و از آنجا که در جامعه رمزارزی امروزه می‌بینیم، اکثریت مردم فقط برای پول در آن هستند، برخی از مردم برای تکنولوژی و پول در آن هستند و عده بسیار کمتری، که اکثراً توسعه‌دهندگان هستند، فقط برای تکنولوژی در آن هستند.

زیرا باور دارند که می‌توانند دنیا را تغییر دهد و Web3 را بیشتر گسترش دهند. از نظر من به عنوان یک خالق محتوا، هر دو مهم هستند. تکنولوژی مهم است، اما اگر قصد سرمایه گذاری در آن را دارید، باید از آن بهره‌مند باشید. همچنین باور دارم که نگاه کردن به بازارسازان پشت یک پروژه نیز مهم است."

نیاز به تغییر مناسب در پولکادات وجود دارد:

درباره تحولات اخیر در پلتفرم پولکادات و نظرات او درباره تغییرات، KryptosChain به طور کلی مثبت و هیجان زده بود. او گفت: "پلکادات در حال معرفی بسیاری از به‌روزرسانی های فنی است تا امکان هم‌کاری واقعی در اکوسیستم را فراهم کند که بسیاری از مثبت‌های بزرگ هستند. به‌روزرسانی‌های Forkless و تغییرات در حراج پاراچین نیز رویدادهای آینده‌ای هستند که بسیار جذاب می‌باشند."

برای شنیدن بیشتر درباره بحث ری و KryptosChain در Polkadot Decoded 2023، به برنامه Market Talks در کانال یوتیوب جدید Cointelegraph Markets & Research مراجعه کنید.

پلن‌های پرشین الیت، با ارائه بهترین سیگنال‌ فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال، برای شما یک فرصت طلایی برای عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و کسب درآمد فراهم می‌کنند. با اشتراک گذاری اطلاعات و تجربیات بیشترین تعداد ارز دیجیتال و جفت‌های فارکس، تیم پرشین الیت به شما کمک می‌کند تا به بهره‌وری بیشتری از بازارهای مالی دست یابید.

احراز هویت بایننس یا کوکوین با پرشین الیت همانند سایر خدمات آن‌ها، به صورت کاملاً امن و مطمئن صورت می‌گیرد. همچنین، پلن‌های پرشین الیت نسبت به سایر پلن‌های مشابه، قیمتی بسیار عادلانه دارند و شما می‌توانید از بسته‌های نامحدود سیگنال، پشتیبانی 24 ساعته و امکانات دیگری استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.