whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

شراکت بینگ ایکس (BingX) و کوین ترکینگ (CoinTracking) برای ساده کردن گزارش مالیاتی

1402/03/19 ساعت 04:24


بینگ ایکس (BingX) صرافی پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال، خوشحال است که ادغام خود را با کوین ترکینگ (CoinTracking)، سیستم جامع مدیریت پورتفولیوی ارزهای دیجیتال و پلتفرم گزارش مالیاتی اعلام کند. هدف از این همکاری استراتژیک ارائه راه حلی ساده به کاربران بینگ ایکس برای ردیابی سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال و ایجاد گزارش‌های مالیاتی دقیق است.

CoinTracking یک نرم افزار پیشرو برای ردیابی سبد ارز دیجیتال و مالیات در بازار است. کوین ترکینگ، یک رابط کاربر پسند است که طیف گسترده ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی سبد ارزهای دیجیتال خود را ردیابی کنند؛ قیمت‌های بازار را در زمان واقعی مشاهده نمایند و گزارش‌های مالیاتی دقیقی تولید کنند.

کاربران با همگام‌سازی حساب‌های تجاری بینگ ایکس (BingX) و کوین ترکینگ (CoinTracking)، می‌توانند به راحتی داده‌های تراکنش خود از جمله معاملات، سپرده‌ها و برداشت‌ها را وارد کنند. این پلتفرم به طور خودکار رویدادهای مشمول مالیات را دسته‌بندی و محاسبه می‌کند، همچنین نیاز به ورود دستی داده‌ها را از بین برده و ریسک خطا را کاهش می‌دهد.

مدیریت و ردیابی سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال می‌تواند یک کار پیچیده باشد، به‌ویژه وقتی صحبت از محاسبه دقیق مالیات و تهیه گزارش‌های مالیاتی جامع باشد. اکنون با ادغام CoinTracking، کاربران BingX به ابزار قدرتمندی دسترسی دارند که فرآیند را ساده کرده و از رعایت مقررات مالیاتی که همچنان در حال تکامل هستند، اطمینان حاصل می‌کنند.

CoinTracking به کاربران کمک می‌کند تا گزارش‌های دقیقی برای سود سرمایه، زیان، درآمد و سایر رویدادهای مشمول مالیات تهیه و از تجربه ثبت مالیاتی روان و بدون دردسر اطمینان حاصل کنند. مالت هاروارد (Malte Harwardt)، رئیس توسعه کسب و کار کوین ترکینگ چنین گفت:

« قوانین مالیاتی رمزارزها به طور مداوم در حال تغییر هستند و بر شانه‌های سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال فشار وارد می‌کند تا در راس تغییرات قرار بگیرند و کاملاً همسو شوند. خوشبختانه، ابزارهایی مانند کوین ترکینگ دستیابی به سازگاری کامل مالیاتی را آسان می‌کند. ما هیجان‌زده هستیم که با واردکننده جدید اکسل، این قابلیت‌ها را به اکوسیستم BingX بیاوریم. ما همه کاربران BingX را تشویق می‌کنیم تا معاملات خود را به کوین ترکینگ وارد کرده؛ سود خود را به طور خودکار محاسبه کنند و فرم‌های مالیاتی مناسب را برای ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. این تنها آغاز یک همکاری هیجان انگیز بین دو برند پیشرو ارز دیجیتال است. »
الویسکو کارینگتون (Elvisco Carrington)، مدیر روابط عمومی و ارتباطات بینگ ایکس چنین گفته است:

« همکاری بین BingX و CoinTracking نشان‌دهنده گام مهمی در جهت پر کردن شکاف بین تجارت ارزهای دیجیتال و رعایت مالیات است. ادغام ما با کوین ترکینگ، تعهدمان را برای ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد و کاربرپسند به کاربرانش تقویت کرده تا نیازهای متنوع آنها را برطرف کند. بینگ ایکس با ارائه یک راه‌حل راحت و قابل اعتماد برای گزارش مالیاتی به کاربران، تعهد خود را برای ارائه یک محیط تجاری شفاف و سازگارتر تقویت می‌کند. »

درباره بینگ ایکس (BingX)

بینگ ایکس، یک صرافی پیشرو در ارز دیجیتال است که به بیش از 5 میلیون کاربر در معاملات اسپات، مشتقات و کپی تریدنگ خدماتش را عرضه می‌کند و این شبکه را به بیشتر از صد منطقه و کشور در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. بینگ ایکس همچنان به ارتباط میان کاربران و معامله‌گران خبره و اکوسیستم را در اولویت قرار داده و در تلاش است تا یک تجربه معاملاتی یکپارچه و نوآورانه را ارائه دهد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.