whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Celer Network

1400/10/28 ساعت 16:08


با توجه به اینکه هر روز بر تعداد ارز های دیجیتال در کریپتوکارنسی افزوده می شود، تصمیم گیری برای خرید، فروش و سرمایه گذاری در این بازار سخت شده است و بسیاری از فعالان این بازار، سیگنال کانال ها خارجی را با هزینه های گزافی به دنبال کننده های خود می فروشند. در این مقاله تصمیم به بررسی ارز دیجیتال Celer Network داریم و سیگنال کانال های خارجی را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس با ما تا پایان همراه باشید.

 

image

Celer Network

 

ارز دیجیتال Celer Network چیست؟

CELR پروژه موفق پلتفرم بایننس است که با هدف جذب سرمایه ای در حدود 34 میلیون دلار، در ماه مارس 2019 ارائه شد و این پروژه از ابتدا شروع به کار خود به قدری قدرتمند بود که توانست در ابتدای فعالیت، حدود 30 میلیون دلار از سرمایه مورد نیاز را جذب کند.

شبکه Celer Network پلتفرمی مقیاس پذیر متشکل از دو لایه اصلی است که مهم ترین هدف خود را اجرای تراکنش های سریع، آسان و مطمئن بیان کرده است.

به طور کلی پلتفرم بایننس، ارز دیجیتال سلر را برای عقد قرارداد های هوشمند و همچنین پرداخت های خارج از زنجیره ای با درصد اطمینان بالا و سرعتی بسیار بالا تر از حالت قبلی خود راه اندازی کرده است.

این شبکه امکان راه اندازی برنامه های غیر متمرکز را به هر فردی می دهد و فناوری مقیاس پذیری که در این پلتفرم اجرا شده است، به کاربر امکان ایجاد و تولید طرح های اقتصادی بر پایه انگیزه را می دهد.

جالب است بدانید که ارز دیجیتال CELR، بعد از دو رمز ارز Bittorrent و همچنین Fetch.ia سومین ارزی است که توسط صرافی بایننس ارائه شده است.

 

image

Celer Network

 

نحوه کارکرد ارز دیجیتال CELR و مزایا و معایب آن

با توجه به اینکه ارز دیجیتال سلر رویکردی مقیاس پذیر دارد و خارج از زنجیره عمل می کند، می تواند بهترین کمک برای دیگر بلاک چین های مقیاس پذیر باشد.

این پلتفرم به دیگر بلاک چین ها امکان اجرای پروتکل های مقیاس پذیر را می دهد. زیرا پروتکل هایی که بر اساس مقیاس پذیری بنا می شوند (دو لایه هستند)، از نظر تئوری بسیاری قدرتمند هستند.

اگر دوست دارید با چگونگی عملکرد این زنجیره بیشتر آشنا شوید، بهتر است بدانید که در این پلتفرم ها، تراکنش های کوچک در خارج از زنجیره بلاک چین بررسی و پردازش می شوند و سپس تعداد زیادی از آنها توسط یه تراکنش واحد و بزرگ به زنجیره باز می گردند.

مهم ترین برتری این کار نسبت به دیگر پلتفرم ها، صرفه جویی در زمان مورد نیاز برای پردازش تراکنش ها است.

پس استفاده از این پلتفرم به شبکه کمک می کند که پردازش ها را بسیار سریع تر به انجام برساند.

اگر علاقه دارید که با معماری پلتفرم Celer Network آشنا شوید، بهتر است بدانید که این شبکه از 3 لایه اصلی زیر تشکیل شده است.

●      لایه اصلی یا همان Croute که برای بخش کردن ترافیکی که در هنگام پرداخت غیر متمرکز و دلخواه ایجاد می شود، از DBR استفاده می کند. Croute می تواند 15 برابر قدرتمند تر و سریعتر از Raiden و همچنین Lightning Network باشد.

●      لایه دوم که Cos نام دارد. این لایه فریم ورکی از توسعه Dapp است که خارج از زنجیره اصلی اتفاق می افتد. این لایه بهترین وسیله برای مدیریت و همچنین دنبال کردن پروژه و عملیات های ذخیره سازی اطلاعات است.

●      لایه سوم یا همان Cchannel که لایه ای است برای تامین نقدینگی در پلتفرم و همچنین لایه ای کاربردی برای  افزایش سرعت تراکنش ها در پلتفرم سلر است. از لایه eChannel برای سرعت بخشیدن به پلتفرم های بازی، صرافی ها و همچنین بیمه استفاده می شود.

image

Celer Network

 

تاریخچه ارز دیجیتال CELR

اکنون که با پلتفرم Celer Network آشنا شدید و نحوه کارکرد این پلتفرم را شناختید، بهتر است با تاریخچه و چگونگی ایجاد این پلتفرم نیز آشنا شوید.

همانطور که اشاره کردیم، ارز دیجیتال CELR توسط بایننس و به منظور جذب سرمایه ایجاد شده است. این ارز دیجیتال در جولای 2020 وارد بازار شد و در ابتدای ورود خود، قیمت 0.018 دلار را برای توکن خود ثبت کرد.

در مسیر راه، این توکن با بالا و پایین های بسیاری مواجه شد، اما نهایتا توانست یکی از بهترین رمز ارزهای کریپتو کارنسی شود.

تیم پشتیبان و گسترش دهنده سلر، متشکل از 4 فرد قدرتمند بود که هر کدام در گذشته کاری خود فردی بسیار تاثیر گذار بر صنعت ارز های دیجیتال بودند.

مو دانگم بنیانگذار این پلتفرم در گذشته کاری خود، مدیر مسئولی Veriflow را در کارنامه دارد. علاوه بر این شخص، جو لیو، شیائوژو لی و همچنین چینگ کای لیانگ نیز در طراحی و همچنین ارائه این پلتفرم قدرتمند نقشی اساسی داشته و دارند.

 

image

Celer Network

 

پروژه های ارز دیجیتال Celer Network از ابتدا تا امروز

به طور کلی در بازار کریپتو کارنسی و ارز دیجیتال، اگر پروژه ای توانایی ارائه محصولات و خدمات برتر در زمینه ارز های دیجیتال را داشته باشد، می تواند به آسانی هر روز شرکا بیشتری جذب کند و تیم خود را قدرتمند تر نماید. پلتفرم Celer Network نیز به دلیل قدرت بسیار بالایی که دارد، از این قاعده مستثنی نیست. از مهم ترین شرکا این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

●      پلتفرم DFINITY که سیستمی قدرتمند برای جلوگیری از هر گونه تقلب است.

●      ابزار L4 که بهترین ابزار برای افزایش اکوسیستم اتریوم در پروژه سلر است.

●      پلتفرم Nerves که شبکه ای لایه ای است و به پلتفرم سلر برای لایه ای کردن پروژه بیشترین کمک را کرد.

●      پلتفرم Quark Chain که به عنوان نسل بعدی بلاک چین نیز شناخته می شود.

●      پروتکل اطلس که پروتکلی قدرتمند برای رفع موانع فنی در پلتفرم سلر است.

 

image

Celer Network

 

توکن CELE و کاربرد های آن

همانطور که میدانید پلتفرم Celer Network بر روی بلاک چین اتریوم فعال است. این پلتفرم توکن قدرتمندی نیز به نام CLER را مبتنی بر استاندارد ERC 20 اتریوم ایجاد کرده است.

تا کنون حدود 10 میلیارد از این توکن عرضه شده است و تنها حدود 6 درصد آن در دسترس عموم قرار دارد و امکان خرید و فروش دارد.

نکته جالب توجه در رابطه با توکن سلر، امکان دسترسی آن است. شما می توانید به توکن CLER فقط از طریق BNB دسترسی داشته باشید.

هر فرد می توان حداکثر 1500 دلار بر روی این توکن سرمایه گذاری کند.

از این توکن به عنوان پاداش انجام کار در پلتفرم استفاده می شود و به آسانی در صرافی های پشتیبان این ارز دیجیتال قابل خرید و فروش است.

 

image

Celer Network

 

وضعیت کنونی و آینده ارز دیجیتال Celer Network

با توجه به این نکته که پلتفرم Celer Network بر روی یکی از بزرگترین ایرادات در شبکه بلاک چین دست گذاشته است و سعی بر رفع آن دارد، می توان آینده روشنی برایش متصور شد.

اگر پلتفرم سلر توانایی دستیابی به اهداف خود را داشته باشد و بتواند بر مقیاس پذیری تمرکز ویژه ای داشته باشد، در کمترین زمان ممکن تبدیل به یکی از برترین ارز های بازار خواهد شد.

زیرا رفع مشکل مقیاس پذیری باعث می شود که بستر بلاک چین توانایی پذیرش و حل میزان بیشتری از تراکنش ها را در زمان کوتاه تر داشته باشد و همین امر می تواند آینده بلاک چین را دگرگون نماید.

با توجه به تیم گسترش دهنده قدرتمند این پلتفرم و همچنین صرافی بایننس که پشتیبان سلر است، می توان آینده موفقی را برای این ارز دیجیتال و پلتفرم دید.

البته لازم به ذکر است که برای سرمایه گذاری تنها توجه به اهداف و همچنین تیم توسعه دهنده، صحیح نیست و شما باید فاکتور های بسیار دیگری را برای سرمایه گذاری موفق در نظر داشته باشید.

 

image

Celer Network

 

بهترین صرافی و کیف پول های برای خرید و فروش و نگهداری از رمز ارز CELR

اگر تصمیم به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال دارید و یا می خواهید توکن های خود را بفروشید، می توانید به سراغ یکی از صرافی های زیر بروید.

●      صرافی بایننس

●      صرافی کریپتو دات کام

●      صرافی Mandala

●      صرافی Gate.io

●      صرافی OKEx

●      صرافی Coin Tiger

●      صرافی ZT

لازم به ذکر است که صرافی بایننس برای کاربران ایرانی غیر فعال است، اما همانطور که میدانید، این صرافی معتبر ترین مرکز برای خرید و فروش ارز های دیجیتال است.

پس اگر تمایل به احراز هویت بایننس دارید و یا نیاز دارید که حساب کاربری خود را در این صرافی فعال کنید، با ما در ارتباط باشید تا این کار را به آسانی و از مطمئن ترین روش برای شما انجام دهیم.

علاوه بر این شما می توانید با احراز هویت بایننس به بهترین شکل و به وسیله سیگنال فیوچرز، معاملات بسیار پر سودی را انجام دهید.

از مهم ترین کیف پول هایی که از Celer Network پشتیبانی می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیف پول های نرم افزاری Trust Wallet، Safe Pal، Meta Mask، Atomic Wallet و...

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس و لجر نانو ایکس

کلام آخر

همانطور که اشاره کردیم، پلتفرم Celer Network اگر بر طبق اصول و هماهنگ با برنامه خود انجام شود، می تواند یکی از برترین پروژه ها در شبکه بلاک چین باشد. به همین دلیل سرمایه گذاری بر روی این پروژه با در نظر گرفتن دیگر فاکتور ها مانند تحلیل ها تکنیکال و بنیادی، وضعیت بازار و دیگر عوامل می تواند سرمایه گذاری بسیار موفقی باشد.

از همین رو تیم ما با ارائه بهترین سیگنال ارز دیجیتال و همچنین فروش اندیکاتور سعی بر این دارد که شما را به کمترین میزان ریسک در معاملات برساند.

علاوه بر این شما می توانید با کمترین هزینه، سیگنال کانال های خارجی را از ما بخواهید. فقط کافیست برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و همچنین سیگنال کانال خارجی با ما در ارتباط باشید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.