whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال HERO

1401/02/11 ساعت 20:14


ارز دیجیتال MetaHero HERO 

اگر مقاله قبلی ما درباره متاورس را خوانده باشید، برای آشنایی با ارز دیجیتال MetaHero آماده هستید. ارز دیجیتال متاهیرو امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با استفاده از آنها به راحتی NFT های سه بعدی واقعی ایجاد کنید. برای این کار شما به کمی استعداد، یک پروژه NFT و تعداد زیادی توکن HERO نیاز دارید.

با توجه به فناوری های پیشرفته ای که هر روز بیشتر از قبل با زندگی ما آمیخته می شود، شاهد افزایش بازی هایی مانند ارز دیجیتال MetaHero در اطراف خود هستیم. با استفاده از برخی از این بازی ها مانند پوکمون حتی می توانید حیوانات خانگی دیجیتالی داشته باشید. هر چه زمان می گذرد به این باور می‌رسیم که شاید بتوانیم روزی دنیای ساختگی Matrix یا Ready Player One را به واقعیت تبدیل کنیم. شاید متاهیرو  بتواند برای رسیدن به این هدف به شما کمک کند. 

 

بررسی متاهیرو و توکن HERO

MetaHero چیست؟

MetaHero یک پلتفرم غیرمتمرکز است که با استفاده از NFT ها، شرایط ایجاد یک کپی دیجیتالی منحصر به فرد از آثار هنری دنیای واقعی و نمایش آنها را فراهم می کند. این پلتفرم برای رسیدن به سطح واقعیت بازنمایی هایی که در متاورس ها مشاهده می کنیم، تکنولوژی بلاک چین و اسکن سه بعدی را با یکدیگر ترکیب می کند. تیم پشتیبان این پروژه به کاربران پیشنهاد میکند چیزهایی را که میخواهند در متاورس نشان دهند، دقیقا مشابه آنچه در دنیای واقعی مشاهده می کنند، به کار ببرند.

این ویژگی MetaHero علاوه بر اجسام فیزیکی، بلکه حتی برای انتقال یک کپی دقیق از بدن انسان به متاورس در نظر گرفته شده است. اگرچه این هدف چالش‌برانگیز به نظر می رسد،  اما با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی دست یافتنی است. این امکان وجود دارد که در آینده بتوانیم به کمک متاهیرو، خودمان را با شباهت بسیار زیاد، به صورت NFT نشان دهیم.

متاهیرو و متاورس

بزرگترین امتیاز پروژه MetaHero همکاری با Wolf Studio است. Wolf Studio موفقیت فراوانی را در استفاده از تکنولوژی متا اسکن سه بعدی خود برای صنعت موسیقی، بازی و مد کسب کرده است. با استفاده از این تکنولوژی متخصصان توانسته اند هولوگرام های بسیار واقعی و همچنین نمایش‌هایی از انسان‌هایی که بسیار شبیه به دنیای فیزیکی هستند، را به اجرا درآورد.

 

ورود به دنیای متاورس

 تکنولوژی متا اسکن سه بعدی به کاربران MetaHero این امکان را می‌دهد که بتوانند اشیایی که در زندگی روزمره می بینند، آثار هنری و حتی خودشان را به عنوان یک NFT ارائه کنند. کارهایی که می‌توانیم به کمک این تکنولوژی انجام دهیم شاید حتی تاحدودی باعث ترس ما شود. زیرا مرزهای بین دنیای مجازی و فیزیکی با پیشرفت تکنولوژی کم می شود. با این حال، این قابلیت ها ما را به فکر کردن درباره آینده‌ای مجازی که در آن راحت‌تر می توانیم خودمان را بشناسیم، دعوت می‌کنند. اگرچه همچنان است شناخت محدودیت ها و تاثیرات این فناوری فاصله داریم، این بازنمایی‌ها می‌توانند برای ما سودمند باشند. 

اکنون به بررسی اجزای اساسی پلتفرم MetaHero و چگونگی کارکرد آن خواهیم پرداخت.

اسکنرها

بدون شک جالب ترین ویژگی MetaHero اسکنرهای آن هستند. ارائه اولین اسکنر در قطر، به عنوان یک رویداد آینده نگرانه، شایسته یک فیلم علمی تخیلی بود. برای اینکه بتوانیم بدن خود را در متاورسی که متاهیرو ارائه می کند نمایش دهیم، لازم است درون نوعی "اتاقک" قرار بگیریم. در این اتاقک اجسام توسط اسکنرهای سه بعدی که از فناوری 4K استفاده می کنند، تصویر برداری می‌شوند.  

به این ترتیب به کمک اسکنرهای MetaHero می توانیم بدن خود را با میزان واقعی نمایی شگفت انگیزی، به صورت NFT نمایش دهیم. این فناوری نوید آن را می‌دهد که در آینده ای نه چندان دور، دارندگان این NFT ها گزینه های بسیار متنوعی را پیش روی خود خواهند داشت.

 

تبدیل آثار هنری به NFT

فناوری بلاک چین

تصاویری که اسکنرهای MetaHero ایجاد خواهند کرد، با استفاده از یک توکن منحصر به فرد و تکرار نشدنی به نام NFT در یک بلاک چین ماندگار خواهند شد. این تصاویر دارای ویژگی های زیر خواهند بود:

  • سابقه مالکیت دارندگان این NFT ها به صورت عمومی قابل تایید خواهد بود.
  • این NFT ها بدون هیچ تغییری روی بلاک چین باقی خواهند ماند.
  • دارندگان این NFT ها بدون نیاز به هیچ مجوزی، می‌توانند اختیار کامل آنها را به دست بگیرند.

با توجه به جدید بودن این پدیده ممکن است هنوز ایده ای برای نحوه فعالیت با این NFT ها نداشته باشید. اما همچون تمام دستاوردهای قبلی بشر می توان مطمئن بود در آینده قابلیت‌های کارآمدی برای آنها کشف خواهد شد. در حال حاضر شد به توانید با مطالعه عنوان بعدی این مقاله ایده هایی را برای استفاده از آنها بدست آورید.

اپلیکیشن

اصلی ترین پشتیبان MetaHero اپلیکیشن آن است. برای استفاده از تمام قابلیتهای این پلتفرم دانلود اپلیکیشن آن ضروری است. برخی از فعالیت هایی که می توانید به کمک این اپلیکیشن انجام دهید، در ادامه به صورت فهرست وار برای شما ذکر شده است.  

  • اتصال به اسکنر برای تبدیل اشیا یا افراد به NFT
  • هولد کردن توکن های HERO لازم برای ایجاد NFT
  • دسترسی به بازار خرید و فروش NFT
  • استفاده از پلتفرم On-ramp، برای پرداخت هزینه توکن HERO از حساب های بانکی 
  • امکان استفاده از HERO به جای پول فیات
  • دسترسی به متاورس  MetaHero

همانگونه که مشاهده میکنید تیم پشتیبان MetaHero تمام تلاش خود را برای توسعه و گسترش این پلتفرم به کار گرفته اند.

 

ساخت NFT

HERO، توکن MetaHero

پلتفرم MetaHero برای فعالیتهای خود از توکن مخصوص خود، یعنی HERO استفاده می کند. این توکن در شبکه زنجیره هوشمند Binance مستقر شده است. پس از موفقیت توکن HERO در فروش خصوصی، IDO آن نیز در پلتفرم PancakeSwap ساخته شد. 

توکن MetaHero با یک سیستم کاهش تورم جالب کار می کند که به آن اجازه می دهد تا گردش خود را زیر 10 میلیارد توکن حفظ کند. تا به امروز، بیش از 9 میلیارد از این توکن توزیع شده است که بیش از 5 میلیارد آن به گردش در آمده است.

در حال حاضر مهمترین کاربرد توکن MetaHero پرداخت هزینه لازم برای ایجاد NFT در این پلتفرم است. با این حال انتظار می‌رود در آینده فعالیت های بیشتری را بتوان با استفاده از آن انجام داد. همچنین، تیم سازنده این پلتفرم برای اینکه تواند استفاده از HERO را به عنوان یک روش پرداخت معمولی تبدیل کند، همکاری خود را با ویزا شروع کرده است. واضح است که این تیم قصد دارد مرزهای بین دنیای متاورس و زندگی واقعی را از بین ببرد.

آنچه Metahero را منحصر به فرد می سازد

MetaHero با ایجاد 12 اتاق اسکن سه بعدی در دنیا، برای بیش از 100000 نفر این فرصت را فراهم کرده است که بتوانند خود یا اسامی که تمایل دارند را اسکن کنند. آواتارهای واقع گرایانه سه بعدی تولید شده توسط متا اسکن اولین  کاربردهای واقعی را به نمایش می گذارند. تیم پشتیبان قصد دارد برای ترویج این پروژه،  از برخی از هنرمندان، افراد مشهور و اینفلوئنسرها استفاده کند. علاوه بر این، شرکت‌های گیمینگ نیز می‌توانند از فناوری متا اسکن برای به وجود آوردن یک تجربه جذاب تر در بازی های محیط متاورس استفاده کنند.

 

بلاک چین متاهیرو

فناوری MetaHero می تواند برای موزه‌ها نیز بسیار مفید باشد. آنها می‌توانند به کمک اسکن های متاهیرو مجموعه‌های خود را به صورت دیجیتالی در آورده و  به نمایش گذاشته یا ذخیره کنند. 

تمام این ویژگی ها باعث می شود MetaHero به پروژه منحصر به فرد تبدیل شود.

امنیت شبکه

MetaHero روی زنجیره هوشمند Binance اجرا می‌شود و از الگوریتم اجماع اثبات اعتبار سهام استفاده می‌کند. این الگوریتم امکان همکاری با سایر پلتفرم ها، کارمزد کمتر و سرعت تراکنش بالاتر را برای متاهیرو فراهم می‌کند. به علاوه با استفاده از تایید قبلی شرکت کنندگانی که بلوک ها را تایید می کنند و اکنون به عنوان تعدیل کننده سیستم عمل می کنند، مشکلات مقیاس پذیری الگوریتم اثبات سهام را حل کرده است. در این الگوریتم هر شخصی که بخواهد به عنوان یک اعتبار دهنده فعالیت کند، باید به همان میزان سرمایه در اختیار داشته باشد. به این ترتیب اعتبار دهنده ها، دارندگان توکن، توسعه‌دهندگان و کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را با سرعت بیشتر و هزینه پایین تر انجام دهند.

معایب Metahero

حتی در صورتی که توکن‌ها و برنامه MetaHero را داشته باشید،  برای اینکه بتوانید از اتاق های اسکن استفاده کنید، لازم است به محل استقرار آنها سفر کنید. این به این معناست که برای استفاده از این خدمات، باید هزینه زیادی بپردازید. به علاوه، خرید توکن های HERO چندان آسان نیست. برای خرید این توکن ها باید به پلتفرم PancakeSwap مراجعه کنید. استفاده از این پلتفرم احتمالاً برای کاربران تازه وارد کمی دشوار است.

 

سرمایه گذاری روی متاهیرو

کلام آخر

در نهایت تصمیم اینکه آیا ارز دیجیتال MetaHero برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر، برعهده سرمایه گذار است. با این حال اگر به روند تغییرات ارزش HERO توجه کنید، متوجه میشوید که از زمان شروع به کار خود، روندی صعودی داشته است. از این رو به نظر می رسد برای سرمایه گذاری های طولانی مدت گزینه مناسبی باشد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.