whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول کیپ کی (KeepKey)

1401/07/10 ساعت 14:04


کیپ‌کی یکی از سه کیف پول سخت‌افزار برتر دنیا است. این کیف پول ویژگی‌های ایمنی خوبی دارد و به یک نمایشگر مجهز است. این والت قادر به پشتیبانی 40 رمز ارز است. طراحی مناسبی دارد. کار با آن راحت است و قیمتی مقرون به صرفه دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با خصوصیات و ویژگی‌های کیف پول کیپ‌کی بیشتر آشنا شویم. با دریافت سیگنال ارز دیجیتال و نگهداری دارایی‌های دیجیتالی سود خود را بالا ببرید.

آشنایی با کیف پول‌ سخت‌افزاری کیپ‌کی 

والت‌های سخت افزاری به شما یک فضای ایمن برای ذخیره‌سازی سرد ارائه می‌دهند و استفاده آسانی دارند. وقتی می‌گوییم ذخیره‌سازی سرد، منظورمان این است که کلیدهای خصوصی بدون اتصال به اینترنت و ایمن نگهداری می‌شوند. این کیف پول در سال 2016 میلادی به بازار عرضه شد. یک سال پس از عرضه این والت صرافی شیپ‌شیفت (ShapeShift) با کیپ‌کی همکاری کرد و از آن پس، کیف پول به یک صرافی داخلی مجهز شد. طراحی مناسب، سهولت استفاده، قیمت مقرون به صرفه، قابلیت پشتیبانی بیش از 40 ارز دیجیتال این والت را به یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری تبدیل کرده است. 

برای راه‌اندازی کیپ‌کی نیازی به باتری نیست و می‌توان از طریق اتصال یک پورت USB به کامپیوتر اقدام کرد. حتی می‌توان از طریق یک کابل OTG و اتصال به موبایل نیز اقدام کرد. البته باید برنامه رایگان مای‌سلیوم را از طریق فروشگاه بر روی گوشی خود نصب کنید. 

جعبه گشایی و مشخصات فیزیکی کیپ‌کی 

در محتویات داخل جعبه کیپ‌کی به جز کیف پول، یک کابل USB-C، یک کارت عبارت بازیابی بک‌آپ و اطلاعات گارانتی و دفترچه آن وجود دارد. سایز این والت، کم‌تر از 4 اینچ است و تقریبا یکی از بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار محسوب می‌شود. این والت، در لبه سمت راست بالا یک دکمه ساده دارد که بدون ایجاد صدا کار می‌کند. در قسمت شاسی یک پنل آلومینیومی در پشت دارد. قسمت جلو دارای یک کاور پلاستیکی است که صفحه نمایش اولد (OLED) بر روی آن قرار گرفته است.  

بررسی موارد امنیتی کیف پول‌ سخت‌افزاری کیپ‌کی 

این والت دارای مشخصات سخت‌افزاری مناسبی است. طراحی مناسبی دارد و منعطف است. قابلیت پشتیبان‌گیری و بک‌آپ مناسبی دارد که با یادداشت کردن عبارات سیدز به دست می‌آید. به علاوه، قادر است تا از کلیدهای خصوصی شما به صورت آفلاین محافظت نماید. این کار از طریق پروتکل BIP32 صورت می‌گیرد. برای مدیریت توکن‌هایی که با استاندارد ERC-20 سازگار است، می‌توانید از والت مای‌اتر والت (MyEtherWallet) در این کیف استفاده کنید. 

  • احراز هویت در انجام تراکنش‌ها

در هر تراکنش از طریق کیپ‌کی باید ابتدا پین‌کد را وارد کنید و پس از انجام هر تراکنش از دکمه‌ای که بر روی بدنه قرار دارد، استفاده نمایید.

  • عبارات بازیابی

در این والت، قابلیت استفاده از عبارات 12 کلمه‌ای سیدز را برای گرفتن بک‌آپ و تهیه نسخه پشتیبان خواهید داشت.

  • پین‌کد

در زمان راه‌اندازی والت، باید یک پین‌کد منحصر به فرد وارد کنید تا هیچ فرد غیر مجازی نتواند به کیف شما دسترسی داشته باشد. 

  • رمز عبور

به صورت اختیاری می‌توانید علاوه بر موارد بالا از یک رمز عبور اضافی نیز برخوردار شوید.

  • آپدیت مداوم

در این کیف پول نیاز دارید تا به طور مداوم والت را به روز نگه دارید و از قابلیت‌های امنیتی جدید استفاده کنید.

  • قابلیت ذخیره سازی کلیدهای خصوصی تنها درون دستگاه والت

در این کیف پول، کلیدهای خصوصی تنها درون دستگاه ذخیره سازی می‌شود.

بررسی ارزهای سازگار با کیف پول‌ سخت‌افزاری کیپ‌کی

به جز بیت‌کوین، امکان ذخیره‌سازی رمز ارزهای اتریوم، لایت‌کوین، دوج‌کوین، بیت‌کوین کش، دش، بیت‌کوین گلد، دیجی‌بایت و سایر توکن‌های سازگار با استاندارد ERC20 در این کیف وجود دارد.

بررسی پلتفرم‌های سازگار با کیف پول‌ سخت‌افزاری کیپ‌کی 

کیپ‌کی از پلتفرم‌های کامپیوتری و موبایل اندروید، آی او اس، مک او اس، ویندوز و لینوکس پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این والت دارای یک افزونه مخصوص در گوگل‌کروم است. 

مقایسه کیف پول‌ سخت‌افزاری کیپ‌کی با رقبا

کیف پول سخت‌افزاری کیپ‌کی با والت رقبایی چون ترزور و لجر شباهت زیادی دارد. از نظر عملکردی شباهت زیادی با مدل لجر نانو s دارد. هر دو والت در مدیریت سکه‌ها محدودیت دارند، همچنین برای اتصال از طریق USB عمل می‌کند. جالب است که نمایشگر شبیه به لجر نانو x ولی جزئیات نمایش آن شبیه به نانو اس می‌باشد. هر چند که نانو s از سکه‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و قادر به پشتیبانی از بلوتوث می‌باشد. از نظر قدرت و استحکام نانو x و کیپ‌کی نسبت به نانو اس بهتر هستند. در کل، کیف پول کیپ‌کی، با داشتن سخت‌افزار بزرگ‌تر، امکان نمایش کد QR و قیما مقرون به صرفه به تریدرها پیشنهاد می‌شود.

تراکنش در کیف پول‌ سخت‌افزاری کیپ‌کی 

این والت برای تراکنش‌های بیت‌کوین کارمزد سفارشی در نظر گرفته است. پس، امکان انتخاب سرعت تراکنش کم، متوسط و زیاد را خواهید داشت. البته، با انتخاب سرعت‌های بالاتر باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید. کارمزد رمز ارزهای دیگر به صورت خودکار ولی در زمان کوتاه‌تر، تعیین می‌شود. این کارمزدها به ماینرهای شبکه پرداخت می‌شود. 

مزایا و معایب  

در کیف پول کیپ‌کی با مزایا و معایب زیادی مواجه هستید. این دستگاه، کاربرپسند است. قیمت مناسبی دارد. از رمزعبور پشتیبانی می‌کند. برای اتصال به دستگاه نیازمند است. اپن سورس یا منبع باز می‌باشد و قادر است کد QR را بر روی نمایشگر دستگاه نشان دهد. هرچند که در پشتیبانی از رمز ارزها دارای محدودیت است، همچنین از قابلیت‌هایی مثل اعتبارسنجی تغییر آدرس‌ها روی دستگاه، چند امضایی و صدور تاریخچه‌ای باری تراکنش‌ها برخوردار نیست. 

کلام آخر

در این مقاله با کیف پول سخت افزاری کیپ‌کی آشنا شدیم و پس از بیان ویژگی‌ها، یک مقایسه بین آن و رقبایش انجام دادیم. این کیف پول از مزایایی مثل قیمت و امنیت مناسب برخوردار است. نمایشگری مناسب دارد که قادر به نشان دادن عبارت سید بازیابی، کد QR و آدرس والت‌ است، همچنین درون خود یک صرافی دارد. امیدوارم این مقاله به شما در جهت کسب آگاهی پیرامون این والت کمک کرده باشد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.