whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال QNT

1400/11/15 ساعت 16:25


رمز ارز کوانت یکی دیگر از ارزها در دنیای ارزهای رمزنگاری شده می باشد که با نام اختصاری QNT نیز شناخته می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال QNT که توسط پلتفرم کوانت Quant ارائه گشته است. بپردازیم. کوانتQuant  را در واقع می توان یک پروتکل نوین معرفی نمود که پشتیبانی کننده پذیرش گسترده DLT ( تکنولوژی دفتر کل توزیع ‌شده ) می باشد. فناوری این پلتفرم با استفاده کردن از سیستم عامل Over ledger ارتباط میان چند بلاک چین را فعال می کند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه کوانت Quant، چگونگی عملکرد و ویژگی های این پلتفرم و پیش بینی آینده این رمز ارز می باشید تا پایان ما را همراهی نمایید.

 

image

ارز دیجیتال QNT

 

آشنایی با ارز دیجیتال QNT

ارز دیجیتال QNT توکن اختصاصی و ارائه شده پلتفرم کوانت Quant است که در سال میلادی ۲۰۱۸ به منظور ایجاد اتصال میان شبکه ها و بلاک چین ها بدون کاهش یافتن کارایی آن ها در مقیاس جهانی، راه اندازی گشت. کوانت Quant را می توان نخستین پروژه برای رفع نمودن مشکلات همکاری متقابل میان بلاک چین ها معرفی نمود. همچنین این پروژه نخستین سیستم عامل ساخته شده برای بلاک چین ها می باشد. ساخت کوانت به عنوان سیستم عامل توزیع شده دفتر کل به منظور اتصال میان شبکه های بلاک چین مختلف می باشد. ستون اصلی پروژه کوانت Quant، شبکه Over ledger می باشد که ارز دیجیتال QNT را به عنوان پلتفرمی برای ساخت اکوسیستم آینده بازار و اقتصاد دیجیتال به حساب می آورد. هدف اصلی رمز ارز کوانت در استفاده نمودن از Over ledger رفع شکاف موجود میان بلاک چین های مختلف می باشد. شبکه Over ledger اجازه می دهد که توسعه ‌دهندگان برای مشتریان خود، برنامه های غیر متمرکز چند زنجیره ای را که به MApps معروف هستند را ایجاد نمایند.

برای بهره بردن از این قابلیت یعنی ساخت یک Mapp ، توسعه دهندگان می بایست مقدار معینی از توکن کوانت یا QNT را هولد نموده باشند. به عبارت دیگر اکوسیستم کوانت از توکن خود یعنی رمز ارز QNT به منظور دستیابی به پلتفرم و شبکه Overledger استفاده می نماید و امنیت اشتراک گذاری داده ها را فراهم می آورد.  به همین دلیل ارز دیجیتال QNT بخش بسیار مهمی از شبکه خواهد بود که وظیفه آن به اشتراک پذاشتن ارزش های پروژه و حمایت نمودن از آن می باشد.

 

 

image

ارز دیجیتال QNT

بنیانگذاران ارز دیجیتال Quant کوانت

یکی از اصلی ترین بنیانگذاران کوانت گیلبرت وردیان Gilbert Verdian که ایده ساخت پروژه بلاک چین را از زمان کار در بخش مراقبت های بهداشتی در ذهن خود داشت. چرا وردیان پی به اهمیت همکاری متقابل میان شبکه های مختلف جهت اطمینان خاطر از زیر پوشش قرار گرفتن بیماران در پلتفرم های مختلف برده بود. وی دارای سال ها تجربه در ارتقا تکنولوژی، امنیت و استراتژی های تجاری در سراسر جهان بود. پیش از پروژه و شبکه کوانت، گیلبرت سمت های مثل مدیر اطلاعات آمبولانس NSW، افسر ارشد امنیت و اطلاعات CISO و مدیریت امنیت دادگستری انگلیس را داشت.

دکتر پائولو تاسکا Paolo Tasca دیگر بنیان گذار کوانت می باشد که یک اقتصاددان دیجیتال و یک کارآفرین در زمینه سیستم های توزیع شده بود. دکتر تاسکا عنوان مشاور ویژه در حوزه تکنولوژی بلاک چین در پارلمان اتحادیه اروپا، تعداد زیادی از بانک های مرکزی در سراسر دنیا و سازمان ملل را در رزومه خود دارد. بدین ترتیب تیم پشتیبانی کننده از این پروژه و این ارز دیجیتال را می توان بسیار قدرتمند در نظر گرفت.

چگونگی عملکرد ارز دیجیتال Quant و پلتفرم آن

از وقتی که فناوری بلاک چین Blockchain و تکنولوژی دفتر کل توزیع‌ شده Distributed ledger معرفی شده و روی کار آمده اند، در هر شاخه از صنعت مورد استفاده واقع شده اند. با این حال مشکل اساسی موجود عدم امکان همکاری میان این قبیل پروژه ها می باشد. پروژه کوانت Quant و ارز دیجیتال آن به عنوان پل ارتباطی میان بلاک چین ها مختلف شکل گرفته است. طراحی شبکه Over ledger در پلتفرم کوانت Quant به گونه ای است که برای هر پروژه بلاک چین جهت دسترسی به سایر بلاک چین ها مثل یک دروازه عمل خواهد نمود. علاوه بر آن همچون اتریوم Ethereum ، این پروژه نیز برای اتصال میان برنامه های مختلف موجود در یک اکوسیستم بلاک چین نیز عمل خواهد کرد.

در واقع می توان گفت ارز دیجیتال QNT به غیر از تعامل‌ میان بلاک چین های مختلف، ایجاد کننده لایه‌ های مختلفی جهت تعامل میان برنامه ها در سطح های مختلف است. برای مثال این رمز ارز دارای لایه ‌های مختلف برای فیلتر نمودن، ارسال و دریافت پیام، برای تراکنش ها و سفارش می باشد. کوانت همچنین دارای برنامه ‌هایی جهت ارجاع و به اشتراک گذاشتن پیام های یکسان برای سایر برنامه ها نیز است. فروشگاه App Quant قابلیت نظارت بر تراکنش های چند دفتر را خواهد داشت. توسعه دهندگان در این پلتفرم با بهره بردن ازOver ledger قادر خواهند بود برای طیف وسیعی از بلاک چین ها حتی آن دسته را که پشتیبانی نمی کنند، قراردادهای هوشمند را بنویسند. این کاربران می توانند برای انتشار و ایجاد کردن  MAppsها یا همان برنامه های چند زنجیره ای از فروشگاه App Quant  استفاده می کنند.

 

image

ارز دیجیتال QNT

چگونه ارز دیجیتال QNT بخریم؟

صرافی های خارجی آنلاین بسیاری وجود دارد که کاربران جهت خرید و فروش رمز ارزهای مختلف از آن ها استفاده می کنند. برای خرید یا فروش ارز دیجیتال QNT یا کوانت Quant نیز کافی است یکی از صرافی های پشتیبانی کننده از آن را انتخاب نمایید و پس از انجام مراحل ثبت نام به معامله این رمز ارز بپردازید. لازم به ذکر است که به دلیل وجود تحریم ها علیه کشور ایران کاربران ایرانی نمی توانند با IP ایران در صرافی های خارجی ثبت نام نمایند چرا که امکان مسدود شدن حساب کاربری و دارایی های آن ها وجود دارد. به همین سبب برای انجام مراحل ثبت نام می بایست از VPS و یا نرم افزارهای تغییر دهنده IP استفاده نمود. برای داشتن لیست کامل صرافی هایی که در آن ها امکان خرید فروش رمز ارز Quant وجود دارد، می توانید به سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap مراجعه نمایید. در ادامه این بخش چند صرافی معتبر و شناخته شده که از ارز دیجیتال QNT پشتیبانی می کنند معرفی خواهیم کرد.

صرافی بایننس Binance از جمله صرافی های شناخته شده و محبوب در نزد کاربران ایرانی است که از رمز ارزهای زیادی علاوه بر QNT پشتیبانی می کند. به منظور ثبت نام و انجام مراحل احراز هویت بایننس Binance می توانید از خدمات سایت پرشین الیت بهره مند شوید. دیگر صرافی های معتبر و شناخته شده جهت معامله ارز دیجیتال Quant عبارتند از صرافی کوکوین KuCoin، صرافی کوین بیس Coinbase، صرافی بیترکس Bittrex، صرافی هات بیت Hotbit، صرافی یونی سواپ Uniswap ، صرافی گیت  Gate.Ioو غیره. در این صرافی ها می توانید توکن کوانت یا همان QNT را با رمز ارزهایی مثل بیت کوین BTC و اتریوم ETH و یا با استیبل کوین تتر ‌Tether و همچنین جفت ارزهای معاملاتی USDT، BUSD و USD معامله نمایید.

 

پیش بینی روند ارز دیجیتال QNT و سرمایه گذاری در آن

ارز دیجیتال QNT با داشتن ارزشی بیش از ۳/۱ میلیارد دلار، دارای رتبه ۷۱ در میان ارزهای دیجیتال می باشد. تیم پشتیبان و بنیان گذاران Quant افراد حرفه‌ ای هستند و دارای سال ها تجربه در پروژه های مهم جهان می باشند به همین دلیل بنیه علمی و فنی قوی کوانت را حمایت می کند. همان طور که گفته شد هدف از طراحی ارز دیجیتال کوانت Quant و پلتفرم آن رفع نمودن چالش ارتباطی میان بلاک چین های مختلف می باشد. این پلتفرم با فراهم آوردن امکان اتصال و ارتباط میان بلاک چین های مختلف و همچنین ایجاد قابلیت همکاری متقابل میان آن ها گام بزرگی در دنیای تکنولوژی بلاک چین Blockchain برداشته است. علاوه بر آن در پلتفرم کوانت Quant امکان تعریف نمودن نرم افزار های مختلف وجود دارد. از آن جا توسعه دهندگان جهت استفاده نمودن از امکانات خلاقانه این شبکه می بایست توکن کوانت را خریداری کنند، آینده ارز دیجیتال QNT نیز روشن پیش بینی می شود.

 

 

image

ارز دیجیتال QNT

 

سخن آخر

هر چند کارشناسان روند مثبتی را بنا به دلایل مختلف برای رمز ارز Quant متصور شده اند اما نمی توان نوسانات قیمت موجود در بازار کریپتو را نادیده گرفت و بی گدار به آب زد. یکی از راه های مطمئن برای اطلاع از محدوده های مناسب جهت خرید ارز دیجیتال QNT، دریافت مراجعه به سایت های معتبر و فعال در این زمینه مثل سایت پرشین الیت و دریافت سیگنال ارز دیجیتال می باشد.

سایت پرشین الیت ارائه دهنده خدماتی مثل فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز به کاربران خود می باشد. کانال های خارجی وی آی پی مختلفی جهت دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال وجود دارد. اما تنوع و تعداد بالای آن ها سبب می شود انتخاب کانال های معتبر و مناسب کمی سخت باشد. یکی دیگر از خدمات سایت پرشین الیت به کاربران خود این است که کانال های خارجی درجه یک و معتبر را از میان تعداد موجود انتخاب نموده است و شما با داشتن تنها یک اشتراک می توانید از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی مختلف همزمان بهره مند شوید. با مراجعه به سایت پرشین الیت همچنین می توانید از قیمت ارزهای دیجیتال مختلف به صورت لحظه ای اطلاع حاصل نمایید.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.