whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Polygon

1400/09/22 ساعت 18:40


ارز دیجیتال پالی گان (Polygon) یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که یک پلتفرم نیز با همین نام دارد. این پلتفرم هدف های بسیار زیادی دارد که اگر بتواند به این اهداف دست پیدا کند تغییرات بسیار مهم و عالی را در زمینه ارز های دیجیتال ایجاد خواهد کرد. اگر شما می خواهید در مورد این ارز دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید می توانید در ادامه همراه ما باشید.

بررسی پلتفرم و ارز دیجیتال پالی گان

پلتفرم پالی گان یکی از بهترین پلتفرم ها می باشد که با این هدف ساخته شده است تا بتوانند مشکلاتی که در شبکه اتریوم و زیرساخت‌ های آن وجود دارد از جمله مشکلات مربوط به مقیاس پذیری و همچنین مشکلات توسعه این شبکه را حل کند. این پلتفرم یک ارز دیجیتال نیز دارد که قبلاً این ارز با عنوان ارز دیجیتال متیک (Matic) شناخته می‌شد اما اکنون اسم آن به پالی گان تغییر پیدا کرده است. ارز دیجیتال پالی گان دارای حجم بازاری در حدود ۱۱ میلیارد دلار می باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه این ارز دیجیتال در حدود ۸۶۵ میلیون دلار تراکنش انجام می شود. در زمان نوشتن این مقاله درصد حاکمیت ارز دیجیتال پالی گان در حدود 0.43 درصد می باشد. ارز دیجیتال پالی گان دارای ۱۰ میلیارد توکن می باشد که از آن تعداد چیزی در حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون واحد آن در چرخه بازار قرار دارد.

 

image

ارز دیجیتال پالی گان

بررسی تاریخچه و تیم سازنده ارز دیجیتال پالی گان

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی در کشور هند و در شهر بمبئی سه شخص با نام ‌های جینتی کنانی، آنوراگ آرجون و سندیپ نایوال تصمیم گرفتند تا یک پلتفرم و یک ارز دیجیتال را ایجاد کنند و آن را توسعه دهند و بدین ترتیب در همان سال این سه شخص توانستند ارز دیجیتال پالی گان را بر روی پلتفرم اتریوم راه اندازی کنند. پس از گذشت حدود دو سال و در سال ۲۰۱۹ این اشخاص پلتفرم پالی گان را منتشر کردند و ارز دیجیتال پالی گان را به این شبکه انتقال دادند. این گروه در طول این دو سال توانستند خدمات بسیار زیادی به حوزه ارز های دیجیتال کنند که از جمله مهم ترین آنها می توان به ایجاد پروتکل ولت کانکت (WalletConnect) اشاره نمود.

بررسی ویژگی های پلتفرم و ارز دیجیتال پالی گان

پلتفرم و ارز دیجیتال پالی گان دارای یک سری ویژگی های بسیار مهم هستند که این ویژگی ها باعث منحصر به فرد شدن این پلتفرم و ارز دیجیتال شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی برخی از مهمترین ویژگی های این پلتفرم و ارز دیجیتال بپردازیم.

·       یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پالی گان دارد این می باشد که این ارز از الگوریتم اثبات سهام یا Proof of Stake بهره می‌برد که این الگوریتم تا حد بسیار زیادی باعث می‌شود تا امنیت شبکه این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند. در این الگوریتم فرآیند کار بدین صورت می باشد که دارایی افراد از ارز دیجیتال پالی گان بر روی تراکنش های شبکه این ارز نظارت می‌کند و بدین صورت باعث می شود تا امنیت شبکه افزایش پیدا کند.

·       پلتفرم و ارز دیجیتال پالی گان از فناوری زنجیره پلاسما استفاده می‌کند که این فناوری به شبکه پالی گان این امکان را می‌دهد تا بتواند قرارداد های هوشمند را به صورت مستقل ایجاد کند و این موضوع باعث می‌شود تا تایید تراکنش ها در بلاک چین سرعت بیشتری داشته باشد.

 

image

پالی گان

·       یکی دیگر از ویژگی های پلتفرم پالی گان سرعت بسیار بالای آن می باشد به گونه ای که این پلتفرم در هر ثانیه چیزی در حدود ۶۵ هزار تراکنش را تایید می‌کند و برای کامل کردن هر بلاک به ۲ ثانیه زمان نیاز دارد.

·       یکی دیگر از فناوری هایی که پلتفرم پالی گان مورد استفاده قرار داده است فناوری Optimistic rollups می باشد. این فناوری جزو فناوری ‌های لایه دوم شبکه اتریوم است که از این فناوری برای افزایش انعطاف پذیری شبکه استفاده می شود.

بررسی امنیت شبکه پالی گان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم شبکه پالی گان یک شبکه بسیار معتبر و امن می باشد زیرا این شبکه از الگوریتم ها و پروتکل ‌هایی بهره می برد که باعث امنیت بسیار زیاد آن شدند. یکی از الگوریتم‌ هایی که امنیت این شبکه را افزایش داده است الگوریتم اثبات سهام یا Proof of Stake می باشد که این الگوریتم سیستم استیکینگ (Staking) را برای این شبکه به وجود آورده است. این سیستم به این صورت می باشد که کاربران دارایی خود را در این بخش قرار می‌دهند و بدین صورت دارایی آنها بر روی تراکنش ‌های شبکه پالی گان نظارت می‌کند و کاربران در ازای انجام این کار مقداری از ارزدیجیتال پالی گان را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. علاوه بر آن سازندگان شبکه پالی گان یکسری پروتکل ها را بر روی این شبکه قرار دادند که تا حد بسیار زیادی باعث افزایش امنیت این شبکه شده است.

 

image

ارز دیجیتال پالی گان

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال پالی گان

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال پالی گان را خریداری کنید باید در یک زمان بسیار مناسب و عالی آن را خریداری کنید تا بتوانید سود بسیار زیادی را کسب کنید. برای اینکه بتوانید این زمان را پیدا کنید باید از سیگنال ها استفاده کنید. در حالت کلی در شبکه‌ های اجتماعی یکسری سیگنال ‌های رایگان وجود دارند که زیاد دقیق نمی باشند و ممکن است که اگر شما از آنها استفاده کنید ضرر بسیار زیادی کنید. اما یک سری سیگنال‌ها وجود دارند که به صورت وی آی پی و خصوصی توسط برخی از گروه ها ارائه می شوند. یکی از گروه‌ هایی که این نوع سیگنال ها را ارائه می‌کند گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد و سیگنال ارز دیجیتال که توسط این گروه ارائه می شود تا حد بسیار زیادی دقیق و عالی است. اگر شما از این سیگنال ها استفاده کنید مطمئناً در زمان نسبتاً کم می توانید سود بسیار زیادی را به دست آورید این گروه یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می‌کند که در صورتی که شما پس از استفاده از این اشتراک از خدمات آنها راضی بودید می توانید اشتراک ویژه آنها را خریداری کنید و تا هر مدت زمانی که بخواهید از خدمات سیگنال دهی آنها استفاده کنید.

 

image

پالی گان

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال پالی گان

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال Polygon را خریداری کنید باید از یک صرافی معتبر و امن استفاده کنید تا بتوانید خریدی ایمن و راحت داشته باشید در ادامه برخی از بهترین صرافی ها را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم.

·       یکی از یکی از بهترین صرافی هایی که شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال Polygon مورد استفاده قرار دهید صرافی قدرتمند بایننس می باشد. این صرافی از رابط کاربری بسیار عالی بهره می ‌برد و همچنین امکانات بسیار زیادی را برای ترید کردن در خود جای داده است. یکی از مهم ترین ویژگی ‌های صرافی بایننس این می باشد که این صرافی سابقه بسیار عالی دارد و تعداد بسیار زیادی از کاربران از این صرافی راضی هستند. اما نکته منفی که در رابطه با این صرافی وجود دارد این است که این صرافی محدودیت ‌های بسیار زیادی را برای کاربران ایرانی قرار داده است.

·       یکی دیگر از صرافی هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید صرافی هیوبی می باشد این صرافی یک صرافی امن و مورد اعتماد می باشد که شما می توانید با خیال راحت از این صرافی هر نوع ارز دیجیتالی که بخواهید را خریداری کنید.

 

image

خرید ارز دیجیتال پالی گان

·       یکی دیگر از صرافی ‌ها صرافی کوکوین می باشد. این صرافی در حال حاضر هیچ محدودیتی را برای کاربران ایرانی قرار نداده است اما به طور کلی پیشنهاد می شود تا پس از خریدتان تمام دارایی خود را به یک کیف پول انتقال دهید. زیرا هر لحظه امکان دارد تا این صرافی نیز مانند صرافی های دیگر از جمله بایننس محدودیت ‌هایی را برای کاربران ایرانی به وجود بیاورد. از ویژگی‌های بسیار مهم این صرافی می توان به سرعت و امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد.

بررسی بهترین کیف پول ها برای نگهداری ارز دیجیتال پالی گان

همانطور که قبلا اشاره کردیم پس از اینکه شما ارز دیجیتال Polygon را خریداری کردید بهتر است تا آن را به یک کیف پول امن انتقال دهید. زیرا بدین صورت شما امنیت بسیار زیادی را برای ارز های دیجیتال خود به وجود می آورید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی برخی از بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال پالی گان بپردازیم.

·       یکی از بهترین کیف پول هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید کیف پول لجر می باشد. این کیف پول یک کیف پول سخت افزاری است و امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید این کیف پول را هم از وبسایت های ایرانی و هم از وبسایت اصلی آن خریداری کنید. اما اگر شما قصد دارید تا این کیف پول را از وب سایت هایی غیر از وبسایت اصلی آن خریداری کنید بهتر است تا مطمئن شوید که قبل از شما هیچ کسی جعبه آن را باز نکرده باشد. زیرا اگر در غیر این صورت باشد ممکن است شخصی غیر از شما به کیف پول شما دسترسی پیدا کرده باشد و هنگامی که شما دارایی خود را به کیف پول خود منتقل کنید شخصی که به کیف پولتان دسترسی دارد تمام دارایی شما را به سرقت ببرد.

·       یکی دیگر از کیف پول هایی که می تواند مورد استفاده قرار دهید کیف پول نرم افزاری تراست ولت می باشد. این کیف پول به عنوان یک زیر مجموعه از صرافی بایننس شناخته می ‌شود. شما می توانید این کیف پول را به صورت یک نرم افزار بر روی موبایل خود نصب کنید. کیف پول تراست ولت برای پلتفرم های اندروید و ios موجود می باشد و شما به راحتی می توانید آن را نصب کنید و از آن استفاده کنید. این کیف پول رابط کاربری بسیار آسان و ساده ای دارد و به گونه ای طراحی شده است که هر شخصی می تواند از آن استفاده کند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.