whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال MNEB چیست؟

1401/12/05 ساعت 08:50


ارز دیجیتال MNEB یک توکن است که تحت استاندارد BEP-20 بلاک چین بایننس توسعه یافته است. آنها خود را به عنوان یک قرارداد هوشمند با قابلیت استخراج توسط قرارداد هوشمند خود یا خود ماینینگ معرفی می کنند. اما اجازه بدهید این ارز دیجیتال را با جزییات بیشتری بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

سایت پرشین الیت متخصص در حوزه ی ارز دیجیتال است که جدیدترین اخبار مربوط به قیمت ارز دیجیتال همچون قیمت خرید تتر، جدیدترین مقالات منتشر شده را در اختیار شما قرار میدهد. به علاوه می‌توانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال به موقع مناسب و با موفقیت بالا ترید کنید.

ارز دیجیتال MNEB یک توکن است که تحت استاندارد BEP-20 بلاک چین بایننس توسعه یافته است و همانطور که گفتیم آنها خود را به عنوان یک قرارداد هوشمند با قابلیت استخراج توسط قرارداد هوشمند خود یا خود ماینینگ معرفی می کنند. MNEB در واقع کوتاه شده ی Minereum BSC است. Minereum BSC در ژوئن 2021 راه اندازی شد و در ابتدا حدود 1,300,000 Genesis Address Level 1 توزیع شد. در نسخه MNEB BSC آدرس‌ها به‌طور پیش‌فرض Genesis Addresses Level 1 هستند، به این معنی که می‌توانید هرچند تا آدرس Genesis Level 1 را که می‌خواهید بسازید، اما در ابتدا فقط شرکت‌کنندگان airdrop انتقال MNEB را دریافت میکنند که باعث می‌شود تعادل به‌طور پیش‌فرض در ارائه‌دهندگان خارجی قابل مشاهده باشد و همانطور که ذکر کردیم همه آدرس‌ها به‌طور پیش‌فرض آدرس‌های Genesis هستند.

گروه ارز دیجیتال با استفاده از جدیدترین سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال در کسب سود شما را همراهی خواهند کرد.

نحوه خرید ارز دیجیتال Mneb

توکن های MNEB – سطح 1

توکن های سطح 1 ماینریوم همان دارایی هایی هستند که با ایردراپ این پروژه در کیف پول ها قابل مشاهده هستند، برای فروش این دارایی ها فقط می توانید از صرافی وب سایت ماینریوم استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای توکن های سطح 1 فقط قیمت ارائه شده توسط سیستم قابل معامله است و شما نمی توانید توکن های خود را در صرافی های غیرمتمرکز مانند Pancakeswap معامله کنید یا آنها را به کیف پول داخلی هات بیت اکسچنج منتقل کنید.

اگر توکن های دریافتی شما مبتنی بر زنجیره هوشمند Bep20 یا بایننس هستند، باید از آدرس https://bsc.minereum.com استفاده کرده و وارد وب سایت رسمی این ارز دیجیتال شوید. سپس در قسمت BSC Exchanges به پایین اسکرول کنید، گزینه Minereum DEX را انتخاب کنید و سپس کیف پول خود را از طریق گزینه Connect Wallet متصل کنید.

پس از ورود به Minereum DEX از قسمت ابزار در سمت چپ My Address را کلیک کنید و در این قسمت با گزینه Set Genesis Address For Sale قیمت دارایی کیف پول خود را که توسط سیستم تعیین می شود را میتوانید مشاهده کنید. پس از پذیرش ریسک در این تراکنش، گزینه Set For Sale را برای فراخوانی قرارداد هوشمند این تراکنش انتخاب کنید و در صورت اطمینان، می توانید با پرداخت هزینه تعیین شده، این معامله را انجام دهید.

سیگنال فیوچرز از مهمترین ابزار هر فرد حرفه ای در دنیای دیجیتال است و شما را به بهترین سود خواهد رساند. سیگنال فیوچرز در کنار اندیکاتورها از مهمترین ابزار ها در تریدینگ است برای خرید اندیکاتور VIP میتوانید با متخصصان پرشین الیت مشورت کنید.

توکن های MNEB – سطح 2 و 3

توکن های ارتقا یافته به سطح 2 و سطح 3 امکان انتقال به آدرس های دیگر، امکان Self-mining و خرید و فروش به هر قیمتی را فراهم می کنند.

منظور از آدرس جنسیس Mneb  چیست؟

آدرس‌های جنسیس در واقع آدرس‌هایی هستند که کوین‌های منتشر شده ی اولیه در آن‌ها منتشر شده است . ارز دیجیتال Mneb در آدرس های جنسیس ایردراپ شده است و در خارج از این آدرس ها وجود ندارند و نخواهند داشت در وب سایت ارز دیجیتال Mneb گفته شده است که این محدودیت به دلیل کنترل عملکرد ارز و تضمین آن ها هستند. اما به تازگی این وب سایت اجازه ی ساخت آدرس های جدید جنسیس و خرید ارز MNEB را داده است.

Genesis Address شامل 32000 Minereum است که نمی توانید آنها را انتقال یا معامله کنید، این Minereum استخراج نشده است، به این معنی که شما 32000 Minereum Unmined دارید که فقط دز Minereum می تواند باشد و در آن قابل انتقال یا قابل معامله است.
(توجه: شما می توانید 1.84 Minereum در روز استخراج کنید، اما فقط Level 2 و Level 3 Genesis Address مجاز به شروع استخراج هستند).
برای استفاده از بهترین سیگنال فیوچرز و جدیدترین اخبار ارز دیجیتال میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

استخراج خودکار ارز دیجیتال MNEB به چه صورت است؟

منظور از استخراج خودکار این است که در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روز بدون نیاز به لوازم استخراج همچون اتصال قوی به اینترنت، استخر ارز دیجیتال و دستگاه ماینینگ میتوانید به استخراج ارز دییجتال  mneb بپردازید. به این صورت سازندگان پروژه ماینریوم معتقدند که با روش جدید استخراج ارز خود تحولی بزرگ در صنعت ارز دیجیتال و استخراج ایجاد کرده اند چرا که در این نوع استخراج فرایند با کدی به صورت فرمول ریاضی صورت میگیرد.

رویداد ایردراپ ماینریوم V2 در سال 2020 با 1.2 میلیون شرکت کننده اتفاق افتاد. پلتفرم ماینریوم مدعی شد که به این ترتیب در این رویداد به شرکت کنندگان آدرس طح یک جنسیس با سی و دوهزار ارز دیجیتال  Mneb اعطا شد. اما بیاید بررسی کنیم که آیا واقعاً ارز و آدرسی به شرکت کنندگان داده شد؟

برای این پاسخ کافی است که کمی در اینترنت جستجو کنیم و به سادگی متوجه شویم که پاسخ ها و کامنت های مختلفی از طرف کاربران وجود دارد؛ اگرچه که تعداد اندکی معتقد بودند که از رشد قیمت ماینریوم سود قابل قبولی کسب کردند اما بسیاری از کاربران بیان کرده بودند که هیچ ارزی دریافت نکردند.

احراز هویت در بایننس یکی از مهمترین اقدامات در فعالیت در دنیای دیجیتال است، اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید. دنیای پر رمز و رازی همچون فارکس نیز نیازمند ابزاری همچون سیگنال فارکس برای کسب سود بیشتر است.

آیا ارز دیجیتال  mnebراه کسب در آمد در متاورس است؟

سازندگان ماینریوم مدعی هستند که پلتفرم ماینریوم بازی متاورسی برای کسب در آمد خواهد بود و کاربران نیز میتوانند در آن به تعامل با یکدیگر بپردازند. همانطور که میدانید در چنین بازی هایی هدف به دست آوردن زمین  NFT است و این زمین ها به بیست هزار قطعه اتریوم و بیت کوین تقسیم میشود و به سه مدل پیش فروش زمین در سه شبکه بایننس اسمارت چین، اتریوم و پلی گان انجام میشود، پس از آغاز در هر زمین ایردراپ های معکب ماینریوم در بازی قرار میگیرد سپس صاحب زمین میتواند ارز دیجیتال Mneb که به شکل مکعب است را جمع آوری و تبدیل به توکن در شبکه کند، در واقع هرچه تعداد زمین بیشتر باشد مکعب ها بیشتر خواهند بود و ارز دیجیتال  mneb هم بیشتر کسب خواهد شد.

تتر نیز ارز دیجیتالی است که توانسته است سبب کسب سود بسیاری از افراد شود برای خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

کلام آخر

متخصصان پرشین الیت پس از بررسی های ارز دیجیتال  mneb به این نتیجه رسیدند که به دست آوردن تعداد زیادی ارز بدون نیاز به لوازم ماینینگ و بدون زحمت بسیار ایده ی خوبی است اما در عین حال شک بر انگیز است و چنین به نظر میرسد که کلاه برداری بیش نیست. چرا؟ دلایل زیر تضمین حرف ما خواهد بود:

  1. با مراجعه به سایت کوین مارکت کپ خواهید دید که ارز این کوین تنها دو میلیون دلار است.
  2. در سایت کوین مارکت کپ ذکر شده است که سازندگان پروژه ماینریوم بودجه بسیار کمی برای آدرس جنسیس در نظر گرفته اند و این بدان معنی است که این ارز دیجیتال پشتوانه ی مالی ندارد.
  3. تنها صرافی  که در ارز دیجیتال  mneb را قرار داده است صرافی هات بیت است که با سی هزار دلار حجم معاملات عملاً گردش مالی آنچنانی ندارد.
  4. این ارز دیجیتال بر روی بایننس اسمارت چین راه اندازی شد و الب است بدانید که بایننس اسمارت چین در جولای سال 2021 درباره اسکم بودن ارز دیجیتال mneb هشدار داد!

همه ی این دلایل نشان میدهد که به این ارز دیجیتال نباید خوش بین بود و همیشه هرچیزی که به آسانی به دست میاید قابل قبول نخواهد بود. پرشین الیت وب سایت متخصص در حوزه ی ارز دیجیتال به شما کمک میکند که با استفاده از بهترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز به کسب سود بپردازید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.