whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

خرید شیبا بدون احراز هویت

1402/03/24 ساعت 03:59


معمولا خرید کوین شیبا و یا هر کوین دیگری، باید با احراز هویت انجام شود. اگرچه که خرید شیبا بدون احراز هویت نیز امکان پذیر می‌باشد. در این مقاله به بررسی شیوه خرید شیبا بدون احراز هویت پرداخته ایم. همچنین لیستی از پلتفورم هایی که قابلیت خرید شیبا بدون احراز هویت را به شما می‌دهند، برای شما عزیزان جمع اوری کرده ایم.

در پرشین الیت می‌توانید با دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس در معاملاتتان پیروزمندانه عمل کنید. با احراز هویت بایننس پا به عرصه ترید بین‌المللی بگذارید و با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی بدرخشید.

چگونه خرید شیبا بدون احراز هویت را انجام دهیم؟

در اینجا لیستی از بهترین پلتفرم‌هایی که بدون احراز هویت (KYC) می‌توانید کوین شیبا اینو را خریداری کنید، ارائه شده است. فقط این نکته را به یاد داشته باشید و در جعبه "بدون احراز هویت" در پنل تنظیمات علامت بزنید.

لطفاً توجه داشته باشید قبل از انتخاب یکی از این پلتفرم‌ها، بهتر است آدرس محل سکونت خود را در پنل تنظیمات در سمت راست وارد کنید. چرا که برخی از پلتفرم‌هایی که می‌توانید شیبا اینو را بدون احراز هویت خریداری کنید، در کشورهای مختلف ( مانند ایران ) در دسترس نیستند.

برای حذف این پلتفرم‌ها از لیست، توصیه می‌شود که کشور خود را مشخص کنید. گزینه‌های فیلتر بیشتری وجود دارد که می‌توانید برای انتخاب دقیق‌تر استفاده کنید. می‌توانید نوع بازار را انتخاب کنید، از بین صرافی و کیف پول، می‌توانید روش پرداخت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با انتخاب بانک، کارت اعتباری یا پی‌پال، و در نهایت، شما می‌توانید لیست پلتفرم‌هایی که نسخه موبایل دارند را پاک کنید (برای این کار، گزینه "اپلیکیشن موبایل" را در پنل تنظیمات علامت بزنید). همه این فاکتورها می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین ابزار را برای خرید شیبا بدون احراز هویت پیدا کنید.

نکاتی قبل از خرید شیبا بدون احراز هویت

برای تضییع انتخاب قبل از استفاده از بهترین پلتفرم‌ها، بهتر است به رتبه‌بندی هر پلتفرم توسط کاربران و کارشناسان این حوزه نگاه کنید. شما می‌توانید به راحتی این رتبه‌بندی‌ها را در صفحات هر برند در وب‌سایت ما پیدا کنید. علاوه بر رتبه‌بندی، این صفحات شامل بررسی‌های دقیق توسط کاربران باتجربه هستند. کاربران تمایل دارند تنها از چیزهایی که بیشترین خوشایندی و یا نارضایتی را از پلتفرم تجربه کرده‌اند، سخن بگویند. این بازخوردها می‌توانند به شما در انتخاب صحیح و پیدا کردن پلتفرم قابل اعتماد برای خرید شیبا بدون احراز هویت کمک کنند.

پلتفورم های خرید شیبا بدون احراز هویت

1. Gate.io

گیت. آی‌او در سال 2013 توسط لین هان تأسیس شد. این بستر توسط شرکت فناوری گیت به کار گرفته می‌شود. در تاریخ 17 آوریل امسال، گیت.آی‌او توانست با جمع‌آوری اولیه سکه (ICO)، 64 میلیون دلار جمع‌آوری کند و طبق گفته معاون رئیس‌جمهور عملیاتی این بورس به نام ماری تاتیبوئت در تاریخ 8 آوریل 2019، مقدار بیشتری سرمایه‌گذاری از شرکت 5 بلاک کپیتال جمع‌آوری کرده است.

2. Hotbit

هات بیت یکی از جوان‌ترین صرافی‌هاست که در اوایل سال 2018 راه‌اندازی شده است. این صرافی با ارزهای قابل معامله فیات کار نمی‌کند. هات بیت همچنین تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند  GSLB، خوشه‌های سرور توزیع‌شده و ذخیره‌سازی به‌کار برده است. این صرافی با یک موتور تجارت بر پایه حافظه با سرعت بالا عمل می‌کند که تمامی داده‌های آن در چندین دستگاه، محل ذخیره‌سازی سرد و کیف‌های گرم با کلیدهای خصوصی غیر‌آنلاین پشتیبانی می‌شود.

3. Huobi Global

هوآبی یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که در سال 2013 در چین تأسیس شد. در حال حاضر، هوآبی در سنگاپور مستقر است زیرا این کشور دارای مقررات دوستانه‌تری در زمینه ارزهای دیجیتال است. شرکت در سیشل ثبت شده است. پیش از خروج از چین به دلیل ممنوعیت ارزهای دیجیتال، این صرافی مسئول 90 درصد از حجم معاملات بیت کوین در این کشور بود.

اکنون، هوآبی یک پلتفرم بین‌المللی با دفاتری در سنگاپور، هنگ کنگ، ایالات متحده، ژاپن و کره است. در چین، این شرکت خدمات مشاوره بلاکچین ارائه می‌دهد. هوآبی زیر شاخه‌هایی دارد: هوآبی کره، هوآبی ایالات متحده و غیره. هوآبی گلوبال بزرگ‌ترین صرافی هوآبی است. در نوامبر 2019، به دلیل مقررات سخت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده آمریکا، هوآبی گلوبال مجبور شد تمام حساب‌های متعلق به مشتریان آمریکایی را بسته کند.

4. Luna

لونو دومین بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در اندونزی است. با مقررات سخت ارزهای دیجیتال در این کشور، لونو به معاملات خود ادامه می‌دهد. لونو دارای دفتر مرکزی در سنگاپور است و به کشورهای مختلف گسترش یافته است. به عنوان یک صرافی معتبر و غیر متمرکز، معاملات تجاری را برای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و سایر الت کوین‌ها فراهم می‌کند.

همچنین شما عزیزان می‌توانید از طریق پلتفورم لونا به خرید شیبا بدون احراز هویت دست پیدا کنید. جهت مشاهده ارزهای دیجیتال، به وب‌سایت لونو مراجعه کنید.

5. WazirX

وازیر ایکس یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال با محل در هند است که جفت‌های کریپتو-به-کریپتو (بیت کوین، USDT) و فرصت‌های معاملاتی فیات (روپیه هندی، INR) را فراهم می‌کند. از جمله توسعه‌های این شرکت، موتور WazirX P2P برای تبدیل سریع فیات به ارزهای دیجیتال است.

پلتفرم معاملاتی WazirX با سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس، وب موبایل، ویندوز و macOS سازگار است. برنامه معرفی در داخل پلتفرم کار می‌کند. مشتریان آمریکایی مجاز نیستند. بررسی KYC برای مشتریان لازم است. خدمات مشتریان از طریق ایمیل و کانال‌های تلگرامی در دسترس است.

اعتماد به پلتفورم های خرید شیبا بدون احراز هویت

در صورتی که می‌خواهید از مطمئن بودن مراکز خرید شیبا بدون احراز هویت اطمینان حاصل کنید، ابتدا بهتر است که از جستجوی اطلاعات مربوط به آن مراکز و نحوه فعالیت آن‌ها با استفاده از منابع قابل اعتماد و معتبر اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این، باید دقت کنید که چگونگی پذیرش و تسویه پرداخت در این مراکز چگونه است و آیا این روش‌ها با استانداردهای امنیتی مناسب ارائه می‌شوند یا خیر. بهتر است که پیش از استفاده از هر مرکز خرید، به دقت شرایط و قوانین پذیرش و خرید را مطالعه کرده و در صورت وجود هرگونه شک و تردید، از استفاده از آن خودداری کنید.

همچنین همانطور که قبلا هم گفته شد، می‌توانید با مشاهده نظرات و تجربیات کاربران قبلی درباره آن مراکز خرید، به اطلاعات بیشتری در این رابطه دست پیدا کنید. این نظرات و تجربیات معمولا در وب‌سایت‌های مربوط به صرافی‌ها و یا فروشگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال قابل دسترسی هستند.

همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند وب‌سایت‌های پیش‌بینی و تحلیل شیبا، به اطلاعاتی درباره میزان اعتماد به‌نفس و ریسک بازار ارزهای دیجیتال در سطح جهانی دست پیدا کنید.

در نهایت، باید به این نکته توجه داشت که خرید و فروش ارزهای دیجیتال همواره مخاطراتی را دربر دارد و باید به دقت و با آگاهی کامل از شرایط و قوانین به این کار پرداخت. در صورتی که با هرگونه مشکل یا تردیدی درباره مراکز خرید شیبا بدون احراز هویت روبرو شدید، بهتر است به اولین فرصت با پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید و در این زمینه راهنمایی لازم را از آن‌ها دریافت کنید.

بهترین سیگنال ها بعد از خرید شیبا بدون احراز هویت

اگر به دنبال یک مجموعه کامل از کانال‌های سیگنال دهی تلگرام هستید، پرشین الیت به شما خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد. با خرید بهترین مجموعه کانال های سیگنال دهی تلگرام از پرشین الیت، شما به راحتی می‌توانید به آخرین و مهم‌ترین اخبار و تحلیل‌های بازار سرمایه دسترسی داشته باشید.

با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه، شما قادر به دسترسی به بیش از 180 کانال سیگنال دهی تلگرامی متنوع و با کیفیت خواهید بود. همچنین با خرید این مجموعه، نیازی به احراز هویت نخواهید داشت و می‌توانید به صورت کاملاً آنلاین اقدام به خرید آن کنید.

پرشین الیت به عنوان یکی از برترین و قدرتمندترین سرویس‌های ارائه دهنده کانال‌های سیگنال دهی تلگرام، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. با خرید یکی از پلن ها، شما در دنیای سرمایه‌گذاری به راحتی موفق خواهید شد و بعد از خرید شیبا بدون احراز هویت می‌توانید به راحتی از خدمات تیم پرشین الیت بهره ببرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.