whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال POLS

1400/11/13 ساعت 22:59


Polkastarter چیست؟ 

Polkastarter یکی از کارآمدترین پلتفرم های IDO است. این پلتفرم پروژه های زیادی را با روشی بسیار ارزان تر و سریع تر از پلتفرم های IEO به جمع آوری سرمایه‌ می رساند. به باور کاربران Polkastarter فرصتی برای خرید توکن ها در همان مراحل ابتدایی با پتانسیل بازدهی بالا در آینده می باشد.

هدف Polkastarter ادغام شدن با Polkadot، به منظور استفاده از مقیاس‌پذیری بهتر اکوسیستم می باشد. از آنجایی که این پلتفرم بر پایه پلکادات ساخته شده است، به راحتی می تواند از تبادل زنجیره‌ای متقابل خود استفاده کند. بدین ترتیب هم از توان عملیاتی بالای بلاکچین بومی بهره مند شده و هم برای تبادل نقدینگی، با دیگر بلاک چین ها در ارتباط میماند. پلکا استارتر روی شبکه‌های اتریوم، Polygon و Binance Smart Chain اجرا شده است و اکنون منتظر شبکه اصلی خود یا همان Polkadot می باشد.

 

image

تعریف پلکا استارتر  

شیوه کار Polkastarter 

طرز کار Polkastarter شبیه فرآیند یک قرعه کشی می باشد. البته راهکار خاصی را نیز به منظور بالا بردن احتمال دستیابی به یک IDO برای کاربران خود ارائه کرده است. در واقع برای این کار از توانمندی POLS  خود استفاده می کند. هرچقدر تعداد توکن های POLS/ LP کاربران بیشتر شوند، توانمندی POLS هم بیشتر می‌شود. برای اینکه کاربران بتوانند توانمندی POLS  خود را افزایش دهند، سه راه وجود دارد:

  • Holing POLS: در قبال هر ۲۵۰ POLS که در کیف پول خود خیره کنید، یک بلیط به شما تعلق پیدا خواهد کرد. این به معنی دریافت یک شانس برای ورود به پروسه لیست سفید می باشد. به خاطر داشته باشید، تعداد بلیط های شما نشان دهنده تعداد POLS  شماست و در ازای آنها POLS پرداخت نکرده اید. با افزایش تعداد POLS شما، احتمال پیروزی تان در لیست سفید بیشتر خواهد شد.
  • Staking POLS: در این روش توانمندی POLS در واقع در نگهداری POLS است.
  • Providing liquidity یا تامین نقدینگی: با توجه به تاثیر تعداد توکن های LP در میزان نقدینگی شما، هرچه تعداد آنها بیشتر باشد، احتمال انتخاب شما نیز بیشتر خواهد شد.

در کنار اینها، Polkastarter پنج دسته POLS با تعداد متفاوت به شما پیشنهاد می‌ کند. هر چه دسته ی انتخابی شما بلیط بیشتری داشته باشد، ارزش آن نیز بیشتر است.

در نتیجه بهتر است کاربران به جای تقسیم POLS خود در کیف پول های مختلف، آنها را در یک کیف پول سرمایه گذاری کنند. به این ترتیب می توانند احتمال انتخاب شدن خود را افزایش دهند. 

از طرف دیگر، این پلتفرم به منظور رعایت عدالت از اختصاص دادن یک دوره Cooldown به کاربران بهره می گیرد. به این معنا که در صورتی که کاربری موفق شد به یک IDO بپیوندد، نمی‌تواند برای ۷ روز در IDO های دیگر شرکت کند.

 

image

توکن POLS

توکن POLS

به توکن بومی Polkastarter، توکن POLS می گویند. افراد با این توکن در IDO شرکت می کنند. البته این پلتفرم قصد دارد موارد استفاده POLS را افزایش دهد.

قیمت روز توکن POLS 

 علاقه مندان می توانند برای استعلام قیمت ارزهای دیجیتال مانند ارز دیجیتال POLS به سایت اینترنتی پرشین الیت مراجعه نمایند. همچنین می‌توانید از طریق این سایت نسبت به خرید سیگنال فیوچرز و سیگنال کانال خارجی و یا فروش اندیکاتور نیز اقدام نمایید.

ویژگی های مهم POLS 

اسم توکن: Polkastarter.

علامت اختصاری: POLS.

بلاک چین: اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس.

استاندارد توکن: ERC-20 و BEP-20.

نوع توکن: کاربردی. 

عرضه کل: ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ POLS.

عرضه در گردش: ۸۱۳۰۱۳۳۲ POLS

برنامه زمانی انتشار POLS

·        Seed: بیست درصد آن پیش از لیست کردن باز شده و ۱۰ درصد مابقی آن در طی هشت ماه انجام خواهد شد.

·        اختصاصی: ۲۵ درصد آن پیش از لیست کردن باز شده و ۲۵ درصد مابقی آن در طی هشت ماه انجام خواهد شد.

·        نقدینگی: ۲۲.۲۲ درصد آن پیش از لیست کردن باز شده، ۸ درصد آن در طی پنج ماه، ۶.۶۷ درصد آن در یک ماه و ۴.۴۴ درصد مابقی آن در طی شش ماه انجام خواهد شد. 

·        بازاریابی: ۲۰ درصد آن پیش از لیست کردن باز شده و ۶.۶۷ درصد مابقی آن در طی دوازده ماه انجام خواهد شد.

·        توکن های بنیادی و توکن های تیم: به مدت یکسال کاملا قفل شده و سپس ۲۵ درصد آن به صورت فصلی و هر سه ماه یکبار آزاد می شود.

image

نماد پلکا استارتر

 

کاربردها و موارد استفاده عامل IDO

همان گونه که پیش از این نیز اشاره شد، ذخیره توکن های POLS و LP در یک کیف پول،  احتمال پیروزی کاربران در لیست سفید را افزایش خواهد داد. 

حق رای: مالکان POLS می توانند در مواردی مانند کارهای مقدماتی اکوسیستم و ایجاد ویژگی های جدید رای خود را اعلام کنند. این مورد به زودی به کاربردهای توکن POLS اضافه خواهد شد.

Staking یا سهام: در مورد پاداش‌های استخری، دسترسی به استخر و غیره می باشد. این مورد به زودی به کاربردهای توکن POLS اضافه خواهد شد.

نحوه دریافت توکن POLS 

شما می توانید از صرافی های مختلفی نسبت به دریافت توکن POLS  اقدام نمایید:

  •  : DEXs از Uniswap و PancakeSwap.
  •  : CEXs از Binance و Huobi و KuCoin و یا Gate.

سرمایه گذاری در Polkastarter (POLS)

به راحتی نمی‌توان گفت که سرمایه گذاری کردن روی هر ارز دیجیتال کار درستی است یا خیر؟ با این حال می­توان تعدادی از ویژگی های مهم Polkastarter را که در سود و زیان سرمایه گذاری تاثیر گذار هستند، مورد بررسی قرار داد و بیش از انجام سرمایه گذاری تحقیقات خود را کامل نمود.

همانگونه که در گذشته نیز به آن اشاره کردیم، این پلتفرم قرار است در آینده بر روی پلتفرم پایه خود یعنی Polkadot پیاده سازی و اجرا شود. این مسئله برای تمام سرمایه گذاران Polkadot به معنای رشد و رونق تعداد زیادی از پروژه ها به وسیله‌ی پلتفرم پیشرو IDO خواهد بود. باورها بر این است که پلکادات یک بلاک­چین با قابلیت مقیاس‌ پذیری فوق‌ العاده است. از این رو میتوان از این پلتفرم در آینده انتظار تعداد پروژه‌های قابل توجهی را نیز داشت.

image

پلکا استارتر

 

علاوه بر این یکی از مهمترین ملاک ها در ارزیابی پلتفرم IDO، عملکرد و بازدهی پروژه‌هایی است که روی آن راه اندازی و اجرا شده اند. می توان از نمودار ROI پروژه هایی که در پلکا استارتر راه اندازی شده اند نیز نکاتی را دریافت. با توجه به این نمودار، حتی با وجود نوسانات و تغییرات فراوان میتوان مشاهده کرد که به صورت میانگین این پروژه ها روند صعودی خود را در فاصله بین ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۱ حفظ نموده اند. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که پلکا استارتر یکی از پلتفرم های دارای پتانسیل ROI بالا در پلتفرم پیشرو IDO است.

علاوه بر این در مقایسه با سایر پلتفرم‌ های IDO، پلتفرم پلکا استارتر بیشترین میزان AVG AHT ROI را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین می توان مشاهده کرد که از نظر AVG Current ROI هم پلتفرم Polkastarter از بسیاری از رقبای خود برتر می باشد. شایان توجه است، AVG Current ROI نظر خود را با مقایسه این پلتفرم و پلتفرم های دیگری همچون رد کایت، دائو مارکت و غیره بیان کرده است. 

از ماه می ۲۰۲۱ تعداد حداقل کاربر POLS  که برای پیوستن به پلتفرم پیشرو IDO در Polkastarter لازم بوده، تغییر کرده است. این میزان که در گذشته می بایست سه هزار POLS باشد، اکنون به ۲۵۰ POLS کاهش پیدا کرده است. کاهش این مقدار، به معنای افزایش فرصت پیوستن به IDO در پلکا استارتر، برای سرمایه گذاران خرد می باشد. پلتفرم پلکا استارتر حتی با کاهش ملزومات خود، بازگشت ۶ برابری سرمایه را با AHT احتمالی در x۴۰ برای کاربران خود ارائه می دهد. این امر موجب می شود، پلکا استارتر همچنان یک پلتفرم IDO بسیار جذاب برای اکثر سرمایه گذاران خرد باقی بماند.

 

image

پلتفرم IDO 

پروژه های مشابه 

دائو میکر: این پلتفرم برای افرادی که می‌خواهند سرمایه گذاری های کوچک و خرد داشته باشند، در استارت آپ ها و مراحل ابتدایی پروژه ها بستری مناسب می باشد. به بیانی دیگر DAO Maker یک لانچ پد است که در طی پروسه جمع آوری سرمایه، به مثابه یک واسطه بین پروتکل ها و سرمایه گذاران خرد عمل می کند.

کارد استارتر: این پلتفرم در واقع شتاب دهنده پروژه است که به پروژه های جدید برای شروع فروش توکن IDO خود در کاردانو کمک می کند. به صورت کلی هدف کارد استارتر برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران و ایده های جدیدی که در Cardano وجود دارند، می باشد.

اسکای ورد فایننس: این پلتفرم، اولین پلتفرم IDO در پروتکل NEAR است. هدف Skyward Finance توزیع عادلانه توکن برای پروژه هایی که بر اساس پروتکل NEAR ساخته شده اند، می باشد. 

کلام آخر

در سال‌های اخیر شاهد بوده ایم که تعداد زیادی پلتفرم IDO در بلاک چین های مختلف پدید آمده اند. در میان آن ها Polkastarter تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نتایج خود را ارتقا داده و تجربیات بهتری را برای کاربران خود به وجود آورد. اخیراً نسخه دوم این پلتفرم منتشر شده است. مشاهدات حاکی از آن است که این نسخه، تجربه یک مشارکت بی نظیر برای پلتفرم پیشرو IDO در بلاک چین های متعدد را به همراه خواهد داشت. در نتیجه پلکا استارتر همچنان یک پلتفرم سطح بالای IDO محسوب می‌شود.  

 

image

ارز دیجیتال

 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان سایت پرشین الیت ارتباط برقرار کنید. به علاوه می توانید برای تمام نیازهای خود در دنیای وسیع و پر رمز و راز  رمز ارزها، مانند احراز هویت بایننس، استعلام قیمت های به روز ارزهای دیجیتال، خرید سیگنال ارز دیجیتال و یا فروش اندیکاتور از مشاوره و همکاری کارشناسان ماهر و با تجربه پرشین الیت بهره مند شوید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.