whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Unibright

1400/11/15 ساعت 01:26


Unibright یکی از شرکت های زیر مجموعه SPO Consulting GmbH است که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است. این پلتفرم یکپارچه مبتنی بر ابر در سال ۲۰۱۱ ایجاد شد. سپس در سال ۲۰۱۶ فرآیندهای تجاری بلاک چین متقابل ( یا میان زنجیره بلوکی ) و سیستم متقابل ( یا میان سیستمی ) Unibright با یکدیگر ادغام شدند. پلتفرم Unibright تحت پشتیبانی یک تیم متشکل از کارشناسان و متخصصان با تجربه در زمینه بلاک چین و همچنین معماران، توسعه دهندگان و مشاورین ماهر و فعال با بیش از ۲۰ سال سابقه در حوزه فرآیندهای تجاری و یکپارچه سازی، قرار دارد.

 پلتفرم Unibright به منظور ارائه فناوری و تکنولوژی و همچنین قراردادهای بلاک چین به کاربران اصلی خود، یک چارچوب و بدنه یکپارچه را به وجود آورده است. این پلتفرم راه حل های در سطح سازمانی بلاکچین، پلتفرم های یکپارچه سازی و اکوسیستمی  را ارائه می دهد که پیرامون دارایی های توکن شده متمرکز شده اند. علاوه بر این، پلتفرم Unibright نقش بسیار مهم و موثری در توسعه بخشیدن به پروتکل پایه ایفا می کند. این پروتکل پایه به منظور اتصال دادن سیستم های سنتی به یکدیگر و همچنین ثبت اسناد رسمی در یک شبکه عمومی همچون اتریوم طراحی شده است.

image

پلتفرم یونی برایت

 

پروتکل پایه یک ابتکار و نوآوری متن باز یا open-source محسوب می شود. این نرم افزار که در واقع به مثابه یک میان افزار عمل می کند، دستاوردها و پیشرفت های دنیای رمزنگاری و پیام رسانی را با بلاک چین ترکیب می کند تا بتواند فرآیندهای تجاری امن و خصوصی را با هزینه ای بسیار کم و ناچیز به کاربران خود ارائه دهد. 

پروتکل پایه توان اتوماتیک کردن قرارداد ها و توافق نامه‌ های B2B، بدون نیاز به ایجاد سیلوهای بلاک چین جدید و به علاوه ادغام روابط جدید با روابط موجود به شیوه ای انعطاف پذیر و بدون از دست دادن یکپارچگی سیستم را دارا می باشد. علاوه بر این، این پروتکل پایه می تواند بدون نیاز به انتقال داده ها و اطلاعات از سیستم های قدیمی، سازگاری را در بین سوابق رکوردهای اشخاص و طرف های مختلف برقرار سازد. این پروتکل همچنین از توان اجرای یک گردش کار چند جانبه نیز برخوردار می باشد.

معرفی بنیانگذاران پلتفرم Unibright

بنیانگذاران پلتفرم Unibright دو نفر به نام مارتن یونگ و استفان اشمیت می باشند. این دو نفر در زمینه توسعه نرم افزار، یکپارچه سازی فرآیندها و همچنین مشاوره فناوری بیش از ۲۰ سال تجربه کسب کرده اند.  مارتن یونگ یکی از بنیانگذاران و همچنین مدیر عامل پلتفرم Unibright است. مارتن یونگ قبل از این، یکی از اعضای INATBA و به علاوه یکی از اعضای اصلی و تاثیرگذار برای ادغام شبکه اصلی اتریوم، در کارگروه امینت بوده است.

استفان اشمیت نیزیکی دیگر از بنیانگذاران این پلتفرم و همچنین مدیر ارشد فناوری یا CTO آن می باشد. استفان اشمیت بعلاوه عضوی از کمیته راهبری فنی Baseline-protocol.org و لیدر کارگروه یکپارچه سازی Enterprise Ethereum Alliance بوده است.

 

image

یونی برایت 

آنچه پلتفرم Unibright  را منحصر به فرد می سازد

Unibright Framework یک پلتفرم مدل سازی و یکپارچه سازی تجاری کم کد یا Low Code می­باشد. در واقع این پلتفرم با هدف کمک به سایر شرکت ها، برای استفاده از فناوری بلاک چین ایجاد شده است. پلتفرم Unibright همچنین می تواند دیفای و Tokenization را در راه حل Unibright Freequity  خود پیاده سازی نماید. از طریق این سرویس ارائه شده توسط پلتفرم یونی برایت می توان به تعریف توکن، صدور توکن، خدمات سرپرستی و نگهبانی، مبادلات و نقدینگی، یکپارچه سازی، مشتقات و نمونه کارها دست یافت. 

توکن UBT

توکن پلتفرم Unibright  یا UBT، یک توکن ابزاری می باشد که در تمام محصولات و دستاوردهایی که ذکر شد، مورد استفاده قرار می گیرد. این توکن می تواند خدمات و سرویس های دیگری را نیز ارائه دهد.  برخی از کارهایی که میتوان با کمک گرفتن از توکن یونی برایت به انجام رسانید شامل ایجاد قرارداد هوشمند، اتصال قرارداد هوشمند، توکن سازی و کارگاه ها می باشند.

قراردادهای هوشمند می‌توانند با بهره گیری از دستاوردهای بدون کدشان، در بلاک چین های مختلف دیگر تولید، مستقر و حتی کاملا به صورت اتوماتیک به روز رسانی شوند. در نتیجه پلتفرم Unibright با الگوهای کاربری بر پایه ویژوال کار می کند و می تواند به صورت کاملاً خودکار سیستم های فناوری اطلاعات یا IT موجود را با بلاک چین ادغام نماید.

 

image

پوستر های تبلیغاتی یونی برایت 

تعداد سکه های در گردش یونی برایت

عرضه در گردش توکن پلتفرم یونی برایت  ۱۴۹۹۹۹۹۹۹ UBT می باشد که از فوریه ۲۰۲۱ به گردش درآمده است. علاقه مندان به این ارز دیجیتال و سایر رمز ارزها، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت ارزهای دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال با کارشناسان و مشاوران پرشین الیت ارتباط برقرار نمایند.

امنیت شبکه یونی برایت 

 همان گونه که پیش از این نیز اشاره شد، پلتفرم Unibright نقش مهم و موثری در توسعه پروتکل پایه ایفا کرده است. این مسئله موجب می شود امنیت شبکه و حریم خصوصی به میزان قابل توجهی افزایش یافت. علاوه بر این امکان همکاری های محرمانه و پیچیده بین شرکت ها را، بدون افشا و برملا شدن داده‌ها و اطلاعات حساس، در زنجیره فراهم می کند.

نحوه انجام کار پلتفرم یونی برایت

ابتدا تمامی شرکت کنندگان در یک فرآیند تجاری، کانتینرهای میکروسرویس را راه اندازی و اجرا می کنند.  سپس Baseline API به مثابه یک دروازه برای همه سرویس های داخل کانتینر و شبکه اصلی عمل کرده و سیستمی را برای مدیریت صف ارائه می کند.

 

image

برخی از اطلاعات یونی برایت

 

اکنون یک سرویس پیام رسانی امن که انتقال پیام مستقل از وضعیت و بدون تابعیت یا Stateless را به صورت ایمن فراهم می کند و همچنین یک سرویس اثبات با دانش صفر که می تواند شواهد سازگاری و اجرای لاجیک پرایوت را ایجاد کند، موجود می باشد. با توجه به این موارد پلتفرم یونی برایت یک چارچوب و بدنه یکپارچه را، به منظور استفاده از فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند برای جریان اصلی ارائه کرده است.

فناوری پلتفرم یونی برایت

پلتفرم Unibright  قصد دارد شرایطی را برای شرکت ها ایجاد کند که بتوانند با ایمنی کامل و به صورت یکپارچه در تمام زمینه های فناوری بلاک چین فعالیت داشته باشند. برای دستیابی به این قابلیت در طراحی معماری اصلی یک مفهوم فوق‌العاده انتزاعی را برای پیاده سازی یک بلاک چین خاص اجرا می کند. به این وسیله وابستگی به یک بلاکچین را کاهش می دهد.

معماری نرم افزار Unibright  به شرکت ها اجازه می دهد که قراردادهای هوشمند خود را  به صورت آگنوستیک بلاک چین یا بلاک چین نفی کننده بسازند. برای رسیدن به این هدف یونی برایت ترکیبی از رابط­های قرارداد، استفاده از الگو های مربوط به پرونده، تولید قراردادهای هوشمند چند مالکیتی و آداپتورهای هوشمند را بکار گرفته است.

سطح برنامه Unibright 

پلتفرم Unibright  از مجموعه ای از اجزای سیستم در تمام مراحل یکپارچه سازی تجاری خود بهره گرفته است.

طراح جریان کار تجاری Unibright: این مولفه را می‌توان برای طراحی گردش کار مدل تجاری استفاده نمود.

مدیریت چرخه حیات قرار داد Unibright: این مولفه به عنوان یک قرارداد هوشمند، به نگهداری و به‌ روز رسانی کدهای تولید شده به صورت خودکار در هر بلاک چین کمک می کند.

جستجوگر Unibright: قراردادهای هوشمند توسط این مولفه نظارت شده و استعلام می شوند. این عملیات از طریق مجموعه‌ های جستجوی هوشمند به صورت اتوماتیک انجام می شود.

رابطه یکپارچه: این مولفه یکپارچه سازی پروسه های تجاری در حوزه سازمانی و همچنین سایر بلاک چین ها را ممکن می سازد.

آداپتور های هوشمند: این آداپتورها بخشی از اتصالات Unibright هستند و مانند کانال های ارتباطی می توانند در سیستم مورد نظر ادغام شوند.

موتور نقشه برداری: این مولفه نیز بخشی از اتصال پلتفرم Unibright می باشد. به منظور پردازش بیشتر برای انتقال المانها به کار می روند.

 

image

بنیانگذاران یونی برایت

 

رابط قرار داد Unibright 

بخش مرکزی اکوسیستم Unibright رابط قرارداد یونی برایت یا UCI می باشد. UCI ساختار اصلی، متغیرهای حالت، نقشه برداری ها و روشهایی را تعریف می کند که هر قرارداد هوشمند تولید شده به صورت اتوماتیک، اجرا می نماید. UCI موجب می شود قرارداد های هوشمند به عنوان بخش الزامی و اجباری اکوسیستم Unibright تلقی شوند.

Unibright همانطور که گفته شد اجازه می‌دهد گردش کار بصورت بصری تعریف شود. به این معنا که طرفین می‌توانند مجموعه ای از الگوها را در آن انتخاب نمایند. هر الگو رابط داخلی مخصوص به خود را دارد که قرارداد هوشمند و UCI پایه را اجرا می کند.

 چرخه حیات قرارداد هوشمند Unibright 

پلتفرم Unibright استانداردها، دیدگاه‌های انتزاعی و مکانیسم های کنترلی را برای هر بلاک چین ارائه می­کند تا برای هر گردش کار قرارداد هوشمند اتوماتیک تولید کند. این قراردادها میتوانند رابط قرارداد یونی برایت را، که دسترسی لاجیکال در هر لایه را تضمین می کند، اجرا کنند.

از کجا می توان Unibright (UBT)   تهیه و خریداری نمود؟

 صرافی های زیادی هستند که Unibright (UBT)  را ارائه می دهند.  برخی از این صرافی ها را در زیر مشاهده می کنید.

 

image

توکن UBT

 

کلام آخر

پلتفرم Unibright  با توکن بومی UBT  خود،  توسط یک تیم متخصص و کارکشته با بیش از ۲۰ سال تجربه در این زمینه ایجاد شده است. این پلتفرم امکانات و برنامه های همچون ترکیب و ادغام با روش کم کد، دیفای قابل برنامه ریزی و توکن تجارت جهانی را برای کاربران خود ارائه کرده است. پلتفرم Unibright اولین پلتفرمی است که حمایت از فرایندهای تجاری با فناوری بلاک چین را پیشنهاد و اجرا کرده است. بدین وسیله فرآیندهای جدید و توسعه و بهبود یافته را می‌توان با کارایی، شفافیت و امنیت بیشتری در اختیار گرفت.

 اگر همچنان برای انتخاب ارز دیجیتال خود و یا سایر فعالیت های مرتبط با دنیای پیچیده و جذاب رمز ارزها به مشاوره نیاز دارید، می توانید با کارشناسان با تجربه پرشین الیت تماس بگیرید. ‏پرشین الیت شما را در زمینه خرید سیگنال کانال خارجی و سیگنال فیوچرز و همچنین احراز هویت بایننس و فروش اندیکاتور راهنمایی خواهد کرد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.