whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال CKB

1401/01/09 ساعت 21:41


پروژه نروس نتورک Nervos Network

دارایی های دیجیتال یا همان انواع مختلف ارز دیجیتال، چندین سال است که وارد حوزه‌ های متعدد مالی جهان شده ‌اند. این رمز ارز ها با وجود مخالفان زیاد، بخش های بسیاری از جریان اقتصادی دنیا را به خود اختصاص داده اند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا، این ارزهای رمزنگاری شده موفق شده اند قابلیت های فراوانی از خود به نمایش بگذارند. به همین دلیل است که آینده رمز ارزهایی مثل ارز دیجیتال CKB از اهمیت زیادی برای فعالان حوزه کریپتو و سرمایه گذاران آن برخوردار می باشد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ارز دیجیتال CKB با شما علاقمندان به حوزه کریپتو کارنسی صحبت کنیم. این ارز رمزنگاری شده به عنوان توکن اختصاصی پلتفرم نروس تورک Nervos Network معرفی شده است. این توکن بر مبنای استاندارد ERC-20 طراحی شده است. در ادامه به بررسی چگونگی عملکرد، تاریخچه و اهداف این رمز ارز می پردازیم. پس اگر قصد سرمایه گذاری در رمز ارز نروس نتورک را دارید تا پایان با ما همراه باشید.

 

ارز دیجیتال CKB

تاریخچه ارز دیجیتال CKB

پروژه نروس نتورک Nervos Network برای اولین بار در سال میلادی ۲۰۱۸ راه اندازی شد. هدف از راه اندازی آن یافتن راهکارهای بهینه شده برای حل کردن مسئله مقیاس‌ پذیری در شبکه ‌های لایه ۱عنوان شده بود. مخصوصا به منظور بهبود بخشیدن مقیاس پذیری در پلتفرم ‌های قرارداد های هوشمند CPD می باشد. پروژه نروس نتورک Nervos Network تلاش کرده است که یک بلاک چین Block Chain برای برآورده نمودن نیازهای عملکردی، در کاربردهای شرکتی پیدا نماید.

البته شبکه اصلی نروس نتورک Nervos Network در نوامبر سال میلادی ۲۰۱۹ راه افتاد. پلتفرم ارز دیجیتال CKB را می توان یک بلاک چین عمومی دانست. که از یک طراحی معماری متفاوت بهره می برد. می توان گفت  زیرساخت ‌های این پلتفرم به دو لایه تقسیم می ‌شوند. که عبارتند از ( لایه ۱ = یک‌ لایه اصلی منفرد ) و ( لایه ۲ = یک لایه کاربردی با عملکرد بالا ). توسعه ‌دهندگان پروژه نروس نتورک Nervos Network در حال تلاش برای ایجاد کردن مجموعه ‌ای از پروتکل ‌ها به منظور تامین مقیاس ‌پذیری هستند. همچنین در پی ایجاد نمودن محیط لازم جهت پشتیبانی نمودن  از اپلیکیشن ‌های مختلف می باشند.  

 

ارز دیجیتال CKB

آشنایی با ارز دیجیتال CKB

ارزش رمز ارز نروس نتورک Nervos Network یا همان ارز دیجیتال CKB در حدود ۳۴۰ میلیون دلار است. بر اساس اطلاعات وب سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap این رمز ارز در رتبه ۱۵۵ بازار کریپتو قرار گرفته است.  همچنین سهمی برابر با ۰۱/۰ کل بازار را به خود اختصاص داده است. ارز دیجیتال نروس نتورک در تاریخ ۱۴ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰ به بیشترین میزان خود رسید. که هم اکنون در حدود ۱۰۰ درصد کمتر از آن زمان ارزش دارد. تعداد کل واحدهای توکن نروس نتورک Nervos Network برابر با ۰۳/۳۶ میلیارد توکن می باشد. که از این میزان تعداد ۲/۳۰ میلیارد واحد از آن در گردش است.

در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا همان صرافی که از ارز دیجیتال CKB پشتیبانی می کند، صرافی بایننس Binance است. چیزی در حدود بیش از ۲۷ درصد از حجم معاملات روزانه انجام شده در رمز ارز CKB در این صرافی انجام می پذیرد. اگر از علاقمندان دنیای ارزهای رمزنگاری شده باشید حتما اطلاع دارید که صراف بایننس Binance یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین اکسچنج ها و صرافی های ارز های دیجیتال در نزد کاربران می باشد. انجام مراحل ثبت نام در این صرافی نیاز به دقت دارد و زمان بر نیز می باشد. برای راحت تر شدن طی این مرحله کاربران می توانند به سایت های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند، مراجعه نمایند. پرشین الیت از جمله سایت های ارائه دهنده خدمات سیگنال ارز دیجیتال می باشد. یکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه پرشین الیت انجام ثبت نام و احراز هویت بایننس است. در ادامه بیشتر با خدمات مختلف این وب سایت آشنا خواهیم شد.

 

ارز دیجیتال CKB

چگونگی عملکرد ارز دیجیتال CKB و پلتفرم آن

همان طور که گفته شد پلتفرم نروس نتورک Nervos Network یک بلاک چین عمومی است. ارز دیجیتال CKB مجموعه ‌ای از پروتکل ‌ها است که  هدف آن رفع محدودیت ‌های مقیاس ‌پذیری در پلتفرم های قدیمی‌ تر مثل شبکه بیت کوین Bitcoin و شبکه اتریوم Ethereum می باشد. پلتفرم نروس نتورک Nervos Network یک بلاک چین لایه ۱ است. که در آن از الگوریتم PoW یا همان الگوریتم اجماع گواهی اثبات کار استفاده شده است. این پروتکل پشتیبانی کننده از توسعه قراردادهای هوشمند، CPD ها نیز می باشد.  همچنین پروتکل نروس نتورک Nervos Network را می توان متشکل از مجموعه راهکارهای لایه ۲ دانست. که امکان کاربردها را با حجم بالا فراهم می آورد.

توکن اختصاصی این پلتفرم یعنی ارز دیجیتال CKB برای توسعه دهندگان و کاربران این امکان را فراهم می آورد که فضای ذخیره‌ سازی ویژه ‌ای را در این بلاک چین متناسب با دارایی ‌هایی که دارند، به خود اختصاص دهند. شبکه اقتصادی نروس Nervos Network، به صورت لایه‌ ای رمزنگاری را انجام می دهد. به این صورت که این زیرساخت‌ ها را به شکل دو لایه جداسازی می‌ نماید. لایه ۱ لایه تایید است. که به صورت هوشمند نقش نگهداری را ایفا می کند و در واقع مثل یک روت اعتمادی عمل می‌کند. در حالی که لایه ۲، نقشی تولیدی دارد. که برای محافظت از حریم خصوصی و همچنین حفظ معاملات با تراکنش بالا به کار برده شده است.

سند ارز دیجیتال CKB یک بلاک چین بدون مجوز عمومی در لایه یک ارائه می‌دهد. می توان گفت CKB به نوعی اعتماد ایجاد می‌کند و سپس این اعتماد را به لایه‌ های بالاتر نیز منتقل می‌کند. به این ترتیب شبکه نروس به یک شبکه‌ مورد اطمینان تبدیل می شود. شبکه نروس را می توان مانند یک فروشگاه تصور نمود. که به ارائه نمودن خدماتی مثل ایمن ‌سازی در برابر حذف دارایی، هویت و یا دانش ‌های مشترک دیگر در شبکه می پردازد. این بلاک چین ذخیره سازی دارایی، دارای معماری بی ‌نظیر برای محاسبات داخل و خارج آن می باشد. که به صورت متمرکز، محافظت و ساپورت می‌ شود. ارز دیجیتال CKB لایه پایه شبکه نروس Nervos Network، است. طوری طراحی شده تا اقتصادی بوده و همچنین تامین کننده امنیت بالایی باشد. علاوه بر این ها با در نظر گرفتن عدم وجود تمرکز پایدار، به خوبی از دارایی ها پشتیبانی کند.

مزایای بلاک چین ارز دیجیتال CKB

مزایای بلاک چین ارز دیجیتال CKB عبارت است از:

  • این بلاک چین قابلیت پشتیبانی از انواع مختلف دارایی را دارد و ارزش پایدار را ذخیره می نماید.
  • برخوردار بودن از حداکثر میزان امنیت، مقاوم در برابر سانسور و بدون نیاز به مجوز
  • ارائه کننده بهترین راه حل ها برای بزرگ ترین مسائل و چالش های بلاک ین های امروز
  • پروتکل آن لایه ۱ است که از امکان افزودن راهکارهای مقیاس‌ پذیری لایه ۲ برخوردار می باشد
  • ارز دیجیتال CKB سعی بر هم ‌راستاسازی منافع همه کاربران شبکه دارد
  • این پلتفرم برای توسعه ‌دهندگان بسیار مناسب است. چرا که قابلیت ایجاد قراردادهای هوشمند CPD بومی را فراهم می آورد.

 

ارز دیجیتال CKB

سخن آخر

از راه های مطمئن برای دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده خدمات  در زمینه ارزهای رمزنگاری شده و دارایی های دیجیتال می باشند. مسئله دانستن محدوده های ایده آل و مناسب برای خرید و فروش رمز ارزهای مختلف از جمله ارز دیجیتال CKB، جهت سرمایه گذاری کردن در این بازار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در حال حاضر وب سایت های بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت دارند. به همین دلیل کاربران در انتخاب خود دقت کنند. که از خدمات سایت های معتبر و قابل اطمینان بهره مند شوند. تا بتوانند تصمیمات صحیح و سودآوری را در معاملات خود، اتخاذ نمایند.

یکی از مجموعه های خوب و معتبر که امکانات فوق العاده ای را به کاربران خود ارائه می دهد، وب سایت پرشین الیت می باشد. فعالیت این وب سایت در زمینه مواردی مثل فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز است. همان طور که در قسمت قبل عنوان شد انجام ثبت نام و احراز هویت بایننس، که یکی از اکسچنج های پر طرفدار نزد کاربران ایرانی می باشد، توسط تیم این مجموعه انجام می شود. یکی دیگر از مواردی که کاربران با مراجعه به این وب سایت مورد اطمینان، از آن بهره مند می شوند، اطلاع یافتن از نوسانات آنی بازار کریپتو کارنسی و مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای می باشد.

برای دریافت کردن سیگنال ارز دیجیتال از کانال های خارجی وی آی پی موجود نیز می توان استفاده کرد.  اما به دلیل تعدد و تنوع بسیار بالای این کانال ها تصمیم گیری درست را برای کاربران ممکن است کمی سخت باشد. دیگر امکاناتی که پرشین الیت برای کاربران خود در این زمینه فراهم کرده است، گلچین نمودن و گردآوری کارآمدترین کانال های وی آی پی خارجی می باشد. در نتیجه کاربران می توانند با دارا بودن اشتراک سیگنال کانال های خارجی وی آی پی به صورت یکجا از اطلاعات تمامی آن کانال ها بهره مند شوند. از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی نمودید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما همراهان قرار داده باشیم


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.