whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

گوچی آخرین برند لوکسی است که پرداخت های رمزارزی را در فروشگاه می پذیرد

1401/02/16 ساعت 04:57


گوچی آخرین برند لوکسی است که پرداخت‌های رمزارزی را در فروشگاه می‌پذیرد. تلاش‌های گذشته گوچی در وب 3 با پذیرش دوازده ارز دیجیتال توسط این برند در چند فروشگاه منتخب، با برنامه‌ریزی گسترده‌تری برای آینده، به اوج خود رسید.
 
پرشین الیت به‌ عنوان یک منبع اطلاع‌رسانی و آموزشی، همواره به دنبال افزایش توانمندی‌های کاربران در حوزهٔ ارز دیجیتال است. کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و کانال سیگنال فارکس خارجی نیز با ارائهٔ انواع سیگنال فیوچرز و تحلیل‌های تخصصی، تمرکز خود را بر توانایی کاربران در شناخت و تفهیم بهتر بازارهای ارزهای دیجیتال دارد.
 
 
image 
گوچی پرداخت‌های ارزهای دیجیتال دوازده رمز ارز را در پنج شعبه آمریکا می‌پذیرد.
 
 
برند مد ایتالیایی گوچی اعلام کرده است که تا پایان ماه جاری پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را در پنج شعبه فروشگاهش در ایالات متحده، می‌پذیرد. گوچی قصد دارد این سرویس را به تمام صد و یازده فروشگاهش در آمریکای شمالی گسترش دهد. طبق گفته‌های وگ (Vogue) که انتشارات آنلاین صنعت مد است: « گوچی دوازده ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH)، رپد بیت کوین (WBTC)، لایت کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پنج استیبل کوین دلار آمریکا را می پذیرد.»
 
به مشتریانی که در فروشگاه‌های گوچی واقع در مکان‌های آزمایشی نیویورک، لس‌آنجلس، میامی، آتلانتا و لاس‌وگاس از طریق ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند، یک ایمیل به همراه کد  QRارسال می‌شود تا از طریق کیف پول دیجیتالی خود، پرداختشان را انجام دهند. کارمندان شروع به آموزش و یادگیری در زمینه ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و وب3 کرده‌اند تا بتوانند برای راه‌اندازی آماده شوند.
 
به تازگی گوچی با راه‌اندازی دو مجموعه NFT در سال 2022 از وب3 استقبال کرده است. در ماه فوریه مجموعه سوپرگوچی (SUPERGUCCI) با همکاری برند اسباب‌بازی سوپر پلاستیک (SUPERPLASTIC) و در ماه مارس مجموعه گوچی گریل (Gucci Grail) که صاحبان پروژه‌های موجود NFT تراشه آبی مانند بورد ایپ (Bored Apes)، پوجی پنگوئن (Pudgy Penguins) و ورد آو ویمن (World of Women) را هدف قرار می‌دهد.
 
اولین NFT گوچی یک فیلم چهار دقیقه‌ای با عنوان آریا (Aria) بود که از مجموعه لباس‌هایش به همین نام الهام گرفت و در ژوئن 2021 در یک حراج آنلاین به میزبانی کریستیز() به قیمت 25000 دلار فروخته شد. (کریستیز به‌ خاطر حراج‌های آنلاین و همچنین فروش خصوصی سفارشی مشهور و مورد اعتماد است، مجموعه کاملی از خدمات جهانی از جمله ارزیابی هنر، تامین مالی هنر، املاک بین‌المللی و آموزش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.)
 
ماه فوریه، گوچی با خرید زمین مجازی در سندباکس به وب3 گسترش بیشتری داده و یک تجربه خرده فروشی مجازی شبیه به فروشگاه الکترونیکی والت (Vault) خود ایجاد کرده است. (شعار گوچی در توئیتر : به قدرت تخیل ایمان داشته باشید.) گوچی والت (Gucci Vault) یک فروشگاه مفهومی آنلاین است که «حضور گوچی در متاورس» را نشان می‌دهد و مجموعه‌ای از قطعات نادر گوچی قدیمی را که توسط مدیر خلاقش انتخاب شده است، به نمایش می‌گذارد.

کریپتو لوکس است

برندهای لوکس و سطح بالا وارد فضای کریپتو و وب3 شده‌اند. در ماه مارس، برند آف وایت، پرداخت با شش ارز دیجیتال مختلف را در فروشگاه‌های مخصوصش در پاریس، لندن و میلان را پذیرفت. بیشتر امتیازات آف وایت متعلق به برند LVMH است. این برند فعالیت زیادی در وب 3 دارد و در گذشته NFTهایش را تحت برندهای هنسی (Hennessy)، بولگاری (Bulgari) و لوییس ویتون (Louis Vuitton) منتشر کرده است. 
 
برند لوکس ساعت‌های هابلت  Hublot یکی از زیرمجموعه‌های LVMH مجموعه‌ای از ورژن‌های محدودش را منتشر کرده است که فقط با استفاده از بیت‌کوین می‌توان آن‌ها را خریداری کرد، اخیراً این برند با ارائه‌دهنده کیف پول سرد لژر (Ledger) همکاری نمود و در ماه فوریه ساعتی با نسخه محدود لژر نانو ایکس (Ledger Nano X) به بازار عرضه کرد.
 
برندهای متنوع ساعت فرانک مولر(Franck Mulle) و نورگین (Norgain) برند مد فیلیپ پلین (Phillip Plein) همگی ارز دیجیتال را می‌پذیرند و حتی نمایندگی‌های خودرویی و سازندگان وسایل نقلیه نیز، دارایی‌های دیجیتالی را برای ماشین‌های گران‌قیمت و لوکس می‌پذیرند.
 
شرکت لوکس تناسب اندام اکوآناکس(Equinox Group) نیز، از تاریخ سوم می، پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال را در باشگاه‌های مستقر در شهر نیویورک پذیرفت. بهای عضویت سالانه این باشگاه معادل 4044 دلار یا 1.4 اتریوم (ETH) است.
 
منبع خبر : کوین تلگراف

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.