whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و توکن RACA

1400/12/12 ساعت 03:38


این روزها متاورس و NFT ها طوفانی بزرگ در دنیای ارزهای دیجیتال به پا کرده اند و طرفداران خاص خود را دارند. برخی از افراد حتی با اطمینان فراوان روی آینده روشن این حوزه قسم می خورند. یکی از پلتفرم هایی که رویای ساخت متاورسی عظیم دارد و بازی، NFT و دیفای را بهم آمیخته است، پلتفرم Radio Caca است. توکن بومی این پلتفرم، توکن RACA نام دارد. امروز به معرفی این پلتفرم متاورسی و توکن بومی آن می پردازیم تا با ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. پس تا انتها همراه ما باشید.

رادیو کاکا (Radio Caca) چیست؟

رادیو کاکا (Radio Caca)

 

رادیو کاکا (RADIO CACA) پلتفرمی است که به عنوان یک متاورس، چندین موضوع مهم همچون دیفای (DeFi)، NFT و بازی برای کسب درآمد را با هم ادغام و متحد می کند. رادیو کاکا، مدیر انحصاری توکن غیرمثلیِ Maye Musk Mystery Box (MPB) و همینطور حامل ِDeFi+GameFi برای Universal Metaverse است. خالق بازی USM که امکان کسب درآمد در حین بازی را برای افراد فراهم آورده است نیز USM Lab است. توکن رادیو کاکا به نام توکن RACA شهرت دارد که در این بازی متاورسی کاربردهای گسترده ای دارد.

پلتفرم متاورسی رادیو کاکا

 متاورسِ یونیورسال، یک دنیای مجازی سه بعدی است که بازیکنان در چارچوب آن نه تنها میتوانند بازی کنند و درآمد کسب کنند، بلکه میتوانند مالک زمین شده و در آن به ساخت فروشگاه و گالری های هنری نیز بپردازند. تراکنشات بر مبنای توکن RACA در آن صورت میگیرد. در این بازی سیاره های متفاوتی وجود دارد که مهمترین آنها زمین است. هر سیاره کلی جای اکتشاف برای بازیکنان دارد. هر کسی می تواند ماشین ها، آواتارها، زمین ها و هر چیز دیگری را که خواست با سلیقه خود در این سیاره ها بسازد. افراد برای معامله و خرید و فروش این آیتم ها نیز در بازی آزاد هستند. مدل این بازی تا حدودی از روی بازی Axie و Cryptovoxels گرفته شده است و چند بازی کوچک را همچون بازی متامون را در خود جای میدهد.

پلتفرم رادیو کاکا با شرکت های بزرگی همچون مایکروسافت، Space X و گوگل AI همکاری دارد. بدین وسیله میتواند به چشم انداز خود به عنوان یک متاورس عظیم تحقق بخشد. در این راستا از افراد بنام، متخصصان شناخته شده و بیزینس های بین المللی پیشرفته زیادی که قدرت و منابع لازم را در جهت پیشبرد اهداف این پروژه داشتند کمک گرفته است. به این ترتیب، توانسته فناوری، هنر و نوآوری را به بهترین شکل ممکن با هم ادغام کند.

به طور کلی، رادیو کاکا را میتوان یک DAO به شمار آورد. این سازمان غیرمتمرکز توسط جامعه ای اداره میشود که درباره ساخت یک دنیای واقعیت مجازی دیدگاه مشابه و واحدی دارند. راکا، در حال حاضر از خدمات شبکه های بزرگی چون سولانا، اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و همینطور OKExChain استفاده می کند.

توکن RACA (Radio Caca) چیست؟

 

مینی بازی متامون

رمزارز رادیو کاکا (Radio Caca) را در بازار ارزهای دیجیتال، اکثراً بنام توکن RACA میشناسند. این توکن، رمزارز بومی USM Metaverse محسوب میشود. یک فضای دیجیتالیِ در حال رشد و توسعه که رقیب بازی های معروف Decentraland و Sandbox به شمار می رود. توکن RACA، ارز دیجیتال بازیِ NFT متامون (Metamon) نیز می باشد. متامون، یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که کاربران امکان خرید و مبادله کاراکترها و آیتم های مورد علاقه خود را در آن دارند. این مینی بازی قرار است در آینده ای نه چندان دور، به عنوان یک بازی 3D با USM ادغام گردد. در متامون نیز افراد امکان کسب درآمد در حین بازی را دارند.

صرف نظر از نام ناموفق و عجیب رادیو کاکا، این توکن توانسته توجه های زیادی را در دنیای NFT ها به خود جلب کند. این را از روی تراکنشات بالایِ NFT های راکا میتوان متوجه شد. در یک کلام، کاربرد توکن RACA برای بازار NFT و همینطور توسعه متاورسِ پلتفرم رادیو کاکا می باشد.

توکن RACA را از کجا تهیه کنیم؟

 

توکن RACA

با توجه به چشم انداز روشنی که دنیای متاورس و NFT ها دارند، سرمایه گذاری در این حوزه، برای بسیاری افراد جذاب است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد علاقه مند هستید، دوراندیشی تان را باید تحسین کرد. توکن RACA میتواند یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری در این حوزه باشد. برای تهیه توکن RACA از طریق صرافی های معتبر زیادی میتوانید اقدام کنید. از جمله این صرافی ها میتوان به صرافی های بزرگی چون MEXC، یونی سواپ، LBANK، Gate.io، HotBit و غیره ... اشاره کرد. 

به هر حال اگر تصمیم به سرمایه گذاری و خرید این توکن گرفتید، خیلی هیجان زده عمل نکنید. جوانب کار را به خوبی بسنجید و با تحلیل کافی و مدیریت سرمایه دست به خرید بزنید. بازار ارزهای دیجیتال، بازاری شدیداً نوسانی است. انتظار هر اتفاق غیرمنتظره ای را در این بازار بی ثبات باید داشت. پس همیشه محتاط عمل کنید تا در طوفان ها دچار ضررهای هنگفت نشوید!

کلام آخر

برای استعلام لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال و یا اطلاع از بهترین و مطلوب ترین سیگنال ارز دیجیتال در بازار اسپات و فیوچرز، به بهترین متخصصان این حوزه که تجربه ای چندین و چند ساله در حوزه تحلیل بازار ارزهای دیجیتال دارند، مراجعه کنید. پرشین الیت، بهترین و معتبرترین تحلیل های بازار را به افرادی که برای سرمایه گذاری در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال مشتاقند، ارائه میدهد. پس وقت را تلف نکنید و از همین امروز از بهترین سیگنال های بازار اطلاع حاصل کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.