whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با ارز دیجیتال بریج اوراکل (Bridge Oracle) و توکن brg

1401/11/03 ساعت 02:15


تعداد زیادی ارز دیجیتال هیجان انگیز در صنعت بلاک چین ظاهر می شوند و علاقه مندان این سوال را دارند که آیا ارزش سرمایه گذاری روی آنها را دارد؟ چرا ارزهای رمزپایه خاص را انتخاب کنید و برخی دیگر را انتخاب نکنید؟ یکی از این موارد ارز BRG است که در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه خواهیم کرد. برای دریافت جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز می‌توانید در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت عضو شوید.

تاریخچه تشکیل BRG.x

Bridge$ یک شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز است که پشته پرداخت سنتی را در بلاک چین بازسازی می کند. برای تسهیل پرداخت‌های قابل برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های مالی باز، از سبدی از استیبل‌کوین‌های ثابت فیات استفاده می‌کند که به‌طور الگوریتمی توسط ارز ذخیره‌ای BRG.X تثبیت شده‌اند. از دسامبر 2020، این شبکه حدود 299 میلیارد دلار برای بیش از 2 میلیون کاربر معامله کرده است.

ارز BRG چیست و آیا سرمایه گذاری خوبی است؟

 اما قبل از اینکه توضیح دهیم رمزارز BRG چیست، چگونه آن را بخریم، و اینکه آیا این حرکت هوشمندانه است یا خیر، بیایید ببینیم که سرمایه گذاری در بلاک چین چقدر سودآور است. به گفته تحلیلگران ما، صنعت بلاک چین هنوز یک حوزه سرمایه گذاری رو به رشد است.

برخی از علاقه مندان بر این باورند که ارز دیجیتال جایگزین پول فیات خواهند شد. در همین حال، دیگران به آن به عنوان یک چیز ایده آل برای سرمایه گذاری نگاه می کنند. دلایل آن ساده است. این به سرعت در حال تبدیل شدن به یک وسیله جهانی برای معامله است که بدون دخالت شخص ثالث انجام می شود و ایمن و قابل اعتماد است.

تمرکززدایی چیزی است که ارزهای دیجیتال را برای بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر جهان جذاب می کند. و در آنجا ما رمز معروف BRG Crypto را داریم که اتفاقا یکی از رایج ترین ارزهای رمزنگاری شده اخیر است. ما به شما معرفی و توضیح مختصری در مورد آن می دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا به آن فرصتی برای سرمایه گذاری می دهید یا خیر.

Bridge Oracle (BRG) - تعریف و توضیح 

قبل از توضیح خود کریپتو، درک سیستم اوراکل بریج ضروری است. اول از همه، سیستم Bridge Oracle ادعا می کند که اولین فناوری اختصاصی Public Oracle در شبکه معروف ترون TRON است.

این سیستم توکن های اختصاصی با نام BRG – The Bridge Token در بلاک چین TRON منتشر کرده است. بنابراین، Bridge Oracle یا BRG کوتاه، نشان دهنده توکنی است که از زمان عرضه آن در سال 2020 بر روی پلتفرم TRON کار می کند.

قراردادهای هوشمند ریشه‌دار در TRON و پلتفرم‌های بلاک چین مشابه برای اهدافی مانند کمک به ایجاد DApp و سازمان‌های خودکار غیرمتمرکز ایجاد می‌شوند که قادر به تعریف مجدد دسته‌ای از کسب‌وکارهای جهانی برای بهتر شدن به هر طریقی هستند.

برای انجام این کار، قراردادهای هوشمند به داده های دنیای واقعی نیاز دارند، که به راحتی قابل دستیابی نیست زیرا پروتکل های اجماع بلاک چین ارتباط با منابع داده خارجی یا خارج از زنجیره را ممنوع می کند. با توجه به این مشکلات اتصال، TRON برای مدت طولانی با توجه به عدم وجود اوراکل آسیب دیده است. و به همین دلیل و جایی که Bridge Oracle به کمک می آید!

تمام جزئیات Bridge Oracle عمومی هستند زیرا یک پروژه منبع باز است. وقتی صحبت از ویژگی برجسته آن می‌شود، درک این نکته ضروری است که اوراکل می‌تواند از طریق اشکال مختلف API و کمک‌های تجزیه‌کننده مانند HTML، XML و JSON به داده‌های دنیای واقعی دسترسی داشته باشد.

علاوه بر این، به منابع داده های متنوع دیگری مانند BTFS، WolframAlpha، Random و غیره نیز اجازه می دهد. همچنین، Bridge Oracle تفاوت چندین اثبات را برای تأیید صحت تمام داده های دنیای واقعی پیاده سازی شده در قراردادهای هوشمند TRON فعال می کند.

Bridge (BRG.X) یک ارز دیجیتال است که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC BEP-20) مستقر شده است.

Bridge (BRG.X) یک ارز دیجیتال است که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC BEP-20) مستقر شده است.

هدف از ایجاد Bridge Oracle چیست؟

هدف از ایجاد BRG Crypto ایجاد یک روش پرداخت مقرون‌به‌صرفه‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای تمام مشتریانی است که می‌توانند خدمات متعدد Bridge oracle را با تخفیف قانع‌کننده در مقایسه، به عنوان مثال، پرداخت با TRX پرداخت کنند.

بنیانگذار BRG

سینا استوی موسس و مدیرعامل بریج اوراکل است. گذشته از اینکه او در مالزی مستقر است، اطلاعات بسیار کمی در مورد لینکدین او وجود دارد.

بنیانگذار و پلتفرم در دسامبر 2020، پس از اینکه میت توکای، مدیر عامل سابق و یکی از بنیانگذاران bitcoin.com از پروتکل شکایت کرد به دلیل عدم پرداخت 37.5 میلیون توکن Bridge (BRG) به او شکایت کرد. 

توکای ادعا کرد که علیرغم استفاده از نام خود برای کمک به جذب میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری در طول IEO، ظاهراً بریج برای خدماتش به او پول پرداخت نکرده است. توکای همچنین ادعا کرد که در آن زمان جزئیات کلیدی، از جمله عرضه در گردش برای BRG نادرست بود، و گفت که متعاقباً به «سایر رهبران بازار صنعت کریپتو، سایت‌های تجمیع قیمت، و مبادلات مربوطه» از اختلاف «عظیم» بین عرضه ادعا شده و گردش واقعی اطلاع داده است. 

علی‌رغم اینکه بریج اوراکل  در مقاله‌ای در مدیوم ردی را ارائه کرد که مشروعیت اتهامات توکای را رد کرد، قیمت و شهرت کریپتو متعاقباً کاهش یافت.

در ماه مه 2021، استوی توسط مقامات ایرانی به اتهام جرایم فساد مالی مرتبط با مشروعیت پروتکل بریج دستگیر شد.

آیا بریج اوراکل قانونی است؟

نمی توان منکر وجود پرچم های قرمز در خصوص مشروعیت سکه شد. برای شروع، وب سایت کمیاب است و پیمایش آن دشوار است. بسیاری از پیوندها کار نمی کنند و هیچ پیوندی به کاغذ سفید روی آن وجود ندارد.

در کنار توسعه مهیب موسس که به ظن اینکه پل یک طرح پونزی است، دستگیر شده است، پراکندگی وب سایت به سختی باعث جلب اعتماد سرمایه گذاران بالقوه می شود.

این اطلاعات چگونه بر پیش بینی قیمت Bridge Oracle برای سال 2022 تأثیر می گذارد؟ یا حتی پیش‌بینی قیمت Bridge Oracle برای سال 2030 ؟

قبل از بررسی پیش‌بینی‌ها، اجازه دهید عملکرد ارز BRG را بررسی کنیم.

عملکرد ارز

بلافاصله پس از انتشار، سکه نتوانست هیچ کششی در بازار به دست آورد. در نوامبر، سکه در 26 نوامبر 2020 به 0.0007413 دلار کاهش یافت.

در فوریه 2021، سکه شروع به افزایش کرد و به رکورد 0.335 دلار در 11 مارس 2021 رسید. با این حال، در ماه مه، قیمت شروع به افت کرد و تا 2 ژوئن 2021 به 0.001681 دلار رسید.

علیرغم اینکه برای باقیمانده سال 2021 و تا سال 2022 معامله شد، سکه به طور ناگهانی در ماه مارس افزایش یافت و در 20 مارس به 0.1191 دلار رسید.

طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت سکه BRG در حال حاضر در 3 جولای 2022 با حجم معاملات 24 ساعته 181,968 دلار در 0.01135 دلار است.

این سکه دارای حداکثر عرضه 10 میلیارد سکه و عرضه در گردش بیش از 8 میلیارد سکه BRG است.

این سکه دارای حداکثر عرضه 10 میلیارد سکه و عرضه در گردش بیش از 8 میلیارد سکه BRG است.

این اطلاعات چگونه بر پیش بینی قیمت BRG تأثیر می گذارد؟

پیش بینی قیمت BRG

اگر می‌خواهید از پیش‌بینی‌های قیمت برای کمک به شما در تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید، باید به خاطر داشته باشید که اگرچه می‌توانند به عنوان شاخصی برای اینکه یک سکه می‌تواند در کدام جهت حرکت کند مفید باشد، بهترین کار این است که آنها را به‌عنوان احتمالات و نه مطلق در نظر بگیرید.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید به برخی از پیش بینی های قیمت BRG نگاه کنیم.

WalletInvestor فکر می کند پیش بینی قیمت سکه Bridge Oracle برای سال 2023 0.000711 دلار در یک سال آینده خواهد بود. پیش‌بینی قیمت Bridge Oracle آن0.000337 دلار است. 

PricePrediction  می گوید Bridge Oracle تا دسامبر 2022 می تواند 0.00020089 دلار باشد.

PricePrediction  می گوید Bridge Oracle تا دسامبر 2022 می تواند 0.00020089 دلار باشد.

درباره قیمت فعلی  Bridge$

قیمت Bridge$ امروز 0.01783 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 139 دلار است. که بر حسب قیمت تتر ۴۴.۴۹۷ تومان معادل ۷۹۱ تومان معامله می شود. BRG  در 24 ساعت گذشته 5.51% افزایش یافته است. Bridges Exchange با ارزش بازار 139 دلار در رتبه 6043 در رتبه بندی Crypto.nl قرار دارد. 70,540,658 از 100,000,000 توکن BRG.X در گردش است. 

نحوه خرید Bridge$ Token ( BRG.X ) در بایننس 

اگر علاقه ای به خرید بریج اوراکل (BRG) دارید، برای اهداف تجاری باید بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) داشته باشید. در ادامه صرافی اصلی ارزهای دیجیتال Binance را بررسی کرده ایم تا به شما کمک کنبم بهترین سایت ها را برای خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی تعیین کنید. 

مرحله 1: نحوه ایجاد یک حساب کاربری بایننس:

وارد وب سایت بایننس شده، ثبت نام کنید.

 مطمئن شوید که سایت معتبر را نشانه گذاری کنید تا از هرگونه سردرگمی در جستجوهای آینده جلوگیری کنید.

1.2 جزئیات معاملات خود را پر کنید.

شما باید مشخصات خود را با رفتن به برگه "ثبت نام" که در گوشه سمت راست صفحه وب سایت قرار دارد پر کنید و جزئیات معاملات خود را پر کنید. به عنوان مثال، باید شماره موبایل خود را وارد کنید یا اینکه از آدرس ایمیل خود استفاده کنید. برای آدرس ایمیل، لازم است از ایمیل اصلی خود استفاده کنید که بتوانید به راحتی و ایمن ترین ایمیل به آن دسترسی داشته باشید زیرا همیشه برای ورود به حساب بایننس خود به آن نیاز دارید.
همچنین باید یک رمز عبور قوی برای ایمیل خود انتخاب کنید. یک رمز عبور قوی باید ترکیبی از اعداد، نمادها، حروف بزرگ و کوچک باشد. از طریق ایمیلی که به عنوان کد تأیید حساب خود ارائه کرده اید و برای تکمیل مراحل ثبت نام، یک کد 6 رقمی دریافت خواهید کرد.

1.3 اجازه احراز هویت 2FA-دو مرحله ای  

برای اینکه حساب خود را ایمن تر کنید، باید پس از اولین ورود به سیستم، اجازه استفاده از احراز هویت دو مرحله ای را بدهید. 
هر بار که با احراز هویت دو مرحله‌ای وارد سیستم می‌شوید، پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور، باید یک کد منحصر به فرد ارائه دهید. برای دریافت کد منحصر به فرد خود، از برنامه Google authenticator دانلود شده در گوشی هوشمند خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پرشین الیت خدمات مناسبی به کاربرانش عرضه می‌کند و یکی از این خدمات انجام احراز هویت بایننس است. پس اگر در احراز هویت خود در ایران مشکلی دارید، بدون هیچ گونه نگرانی از پرشین الیت کمک بگیرید.

مرحله 2: خرید اولین بیت کوین خود (BTC)

برای ارسال پول به حساب کیف پول Crypto خود در بایننس یا مستقیماً از طریق حساب بانکی خود از طریق انتقال پول SWIFT یا می توانید از کارت اعتباری خود استفاده کنید. 

بایننس قبلاً اجازه استفاده از کارت های اعتباری یا نقدی را در پلتفرم خود نمی داد، اما همین مورد معرفی شده است. بایننس با Simplex همکاری کرد تا به کاربران خود اجازه دهد از کارت های اعتباری و نقدی خود برای خرید بیت کوین یا اتریوم استفاده کنند. این منجر به سرعت تراکنش های Crypto سریع تر، هزینه های کم تراکنش و انعطاف پذیری تراکنش های بیشتر شده است.

توصیه می شود ابتدا بیت کوین بخرید و سپس آن را با مقدار مناسب Bridge Oracle (BRG) معامله کنید.

 توصیه می شود ابتدا بیت کوین بخرید و سپس آن را با مقدار مناسب Bridge Oracle (BRG) معامله کنید.

مکان‌نمای ماوس خود را به برگه « خرید کریپتو » که در نوار بالا یافت می‌شود ببرید و منوی کشویی را فعال کنید. سپس واحد پولی، که می خواهید معامله کنید را انتخاب کنید و روی « کارت اعتباری » کلیک کنید تا شما را به مرحله بعدی هدایت کند.شما به صفحه بعدی هدایت می شوید.

در این صفحه گزینه هایی برای انتخاب بیت کوین مورد نظر (انتخاب BTC) و مقداری که باید برای خرید مقدار بیت کوین انتخابی خود خرج کنید را مشاهده خواهید کرد. کل مبلغی که باید خرج کنید با توجه به مقدار بیت کوینی که درخواست می کنید و قیمت بازار منطبق در آن زمان (شامل تمام هزینه ها) نمایش داده می شود. با این حال، می توانید انتخاب کنید که ابتدا کل شارژ را تنظیم کنید سپس سیستم به طور خودکار مبلغ سفارش را برای شما محاسبه می کند.در مرحله بعد، روی « خرید BTC » کلیک کنید.

 پنجره ای باز می شود که حاوی تمام جزئیات سفارش شما است. با این حال، قبل از تأیید سفارش خود، باید سلب مسئولیت و شرایط استفاده را بخوانید. پس از رضایت، سفارش خود را با علامت زدن برگه تأیید کنید و به « رفتن به پرداخت » بروید. اطلاعات کارت اعتباری و اطلاعات شخصی خود را نیز وارد کنید. پس از انجام، باید روی « اکنون پرداخت » کلیک کنید و یک لحظه به آن فرصت دهید تا جزئیات خود را تأیید کند.اگر اولین پرداخت.

سیمپلکس شما از طریق کد ارسال شده از طریق ایمیل یا پیامک باشد، باید ایمیل و شماره تلفن خود را تأیید کنید. با باز کردن پیوند در ایمیل خود و تایپ کدی که از طریق پیامک دریافت می‌کنید، فرآیند تأیید را تکمیل کنید. پس از انجام تمام موارد بالا، می توانید روی " ادامه " کلیک کنید .تأیید هویت در مرحله بعدی با استفاده از یک سند رسمی انجام می شود. اساساً عکس مدرک شناسایی خود را همراه با مشخصات شخصی خود آپلود کنید و روی برگه "آپلود سند" کلیک کنید.

در نهایت، سند شخصی شما پس از تایید توسط سیستم و ارسال یک ایمیل برای نشان دادن تایید خرید سفارش تایید می شود. پس از آن، حساب بایننس شما با بیت کوین یا اتریوم خریداری شده اعتبار می شود.

مرحله 3: Cryptos خود را به یک Altcoin Exchange Digifinex منتقل کنید.

اکنون اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه می توانید Bridge Oracle (BRG) را با استفاده از سرمایه گذاری خود از Binance خریداری کنید.

با این حال، هر کریپتویی را نمی توان در بایننس معامله کرد، ما باید سکه های خود را به صرافی منتقل کنیم که بریج اوراکل (BRG) قابل معامله باشد.

اکنون در Digifinex ثبت نام کنید.

اکنون در Digifinex ثبت نام کنید.

مرحله 4: سپرده گذاری بیت کوین در بورس

اگر قبلاً تنظیمات حساب معاملاتی خود را در یکی از صرافی‌هایی که Bridge Oracle (BRG) معامله می‌کنند ایجاد کرده‌اید، باید BTC خود را از بایننس به آن صرافی خاص منتقل کنید.

شما باید این کار را از طریق یک سیستم کیف پول انجام دهید. BTC را واریز کنید تا دیجی فاینکس شود، مکان نما خود را روی "Balance" از منوی بالا سمت راست نگه دارید و روی "سپرده" در منوی کشویی کلیک کنید.

به دنبال یک جعبه جستجو، در آن "BTC" را تایپ کنید و روی "Generate Deposit Address" کلیک کنید و سپس "Deposit Address" داده شده را کپی کنید. این ممکن است کمی سخت باشد، اما نگران نباشید، از انتقال بانکی آسان تر است.

پس از کپی کردن آدرس کیف پول بیت کوین منحصر به فرد خود، به بایننس بازگردید. مکان نما خود را به "Wallet" در سمت راست نوار بالای صفحه ببرید و هنگامی که پنجره ظاهر شد، روی "Fiat and Spot (سپرده و برداشت) کلیک کنید.

به دنبال بیت کوین در لیست بگردید و در سمت راست روی «برداشتن» کلیک کنید. سپس، آدرس سپرده ای را که به تازگی از صرافی دیگر کپی کرده اید، قرار دهید و BTC را به عنوان شبکه انتقال انتخاب کنید.

سپس باید مبلغی را که می خواهید برداشت کنید یادداشت کنید (اگر می خواهید همه را برداشت کنید، می توانید روی دکمه حداکثر کلیک کنید).

پس از اتمام، روی دکمه ارسال کلیک کنید تا فرآیند برداشت آغاز شود. برای ادامه برداشت، بایننس ممکن است از شما کد 2FA را بخواهد و همچنین باید برداشت را با یک ایمیل تأیید کنید.

این تنها کاری است که باید انجام دهید، اکنون باید مدتی صبر کنید تا بلاک چین تراکنش شما را تایید کند.

مرحله 5: تجارت پل اوراکل (BRG)

اکنون باید برای خرید Bridge Oracle (BRG) با بیت کوین هایی که ارسال کرده اید به Bitmax برگردید.

ماوس خود را به سمت معاملات حرکت دهید و سپس روی استاندارد زیر معاملات نقدی کلیک کنید. در ستون سمت چپ، جفت "BTC" را انتخاب کنید و در نوار جستجو "BRG" را تایپ کنید.

اگر سکه خود را جابجا کرده اید، روی آن کلیک کنید و اکنون نمودار قیمت BRG/BTC را در وسط صفحه مشاهده خواهید کرد. برگه "بازار" را انتخاب کنید زیرا ساده ترین نوع سفارشات خرید است.

با کلیک بر روی دکمه های درصد، مقدار خود را تایپ کنید یا انتخاب کنید که چه بخشی از سپرده بیت کوین خود را می خواهید برای خرید خرج کنید.

اگر همه چیز را تأیید کرده اید، روی «خرید BRG» کلیک کنید. سپس، اکنون شما مالک BRG خود هستید.

سوالات متداول

چند Bridge Oracle وجود دارد؟

این سکه دارای حداکثر عرضه 10 میلیارد سکه و عرضه در گردش بیش از 8 میلیارد سکه BRG است.

آیا بریج اوراکل سرمایه گذاری خوبی است؟

با توجه به این واقعیت که بنیانگذار به اتهام فساد احتمالی در رابطه با پروژه در زندان است، سرمایه گذاری در BRG شاید عاقلانه ترین ایده نباشد. همراه با این، عملکرد سکه در کل نسبتاً ضعیف بوده است.

آیا بریج اوراکل بالا می رود؟

شاید، اما احتمالا نه در بلندمدت. همیشه به خاطر داشته باشید که سکه های کریپتو دارایی های بسیار فرار هستند و پیش بینی های تحلیلگران اغلب ممکن است اشتباه باشد.  

آیا باید در Bridge Oracle سرمایه گذاری کنم؟

سرمایه گذاری یک تلاش بسیار شخصی است که به اهداف سرمایه گذاری فردی شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید که تحقیق کنید و در مورد هر گونه پیشرفت در فضای BRG به روز باشید.

ارزهای دیجیتال، از جمله Bridge$ Token، سوداگرانه، پیچیده و دارای ریسک قابل توجهی هستند - آنها بسیار نوسان هستند. عملکرد غیر قابل پیش بینی است و عملکرد گذشته BRG.X تضمینی برای عملکرد آینده نیست. شرایط خود را در نظر بگیرید و قبل از خرید از بیرون مشاوره بگیرید. همچنین باید ماهیت هر محصول یا خدماتی (از جمله وضعیت قانونی و مقررات مربوطه) را بررسی کنید و قبل از تصمیم گیری، وب سایت های آژانس نظارتی مربوطه را بررسی کنید


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.