whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

1402/04/02 ساعت 03:49


سیگنال ارز دیجیتال کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد است که در می‌2017 توسط گروهی از سرمایه‌گذاران با تجربه ایجاد شد. این صرافی به شما امکان خرید، فروش و تجارت تعداد زیادی ارز دیجیتال را می‌دهد. هدف ‌سرمایه‌گذاران ایجاد کوکوین برای ایجاد یک پلتفرم ساده اما امن برای ‌معامله‌گران در سراسر جهان است.

در حال حاضر بر اساس آمار سایت معروف Coinmarketcap، سیگنال ارز دیجیتال کوکوین از نظر سیستم امتیازدهی این وب سایت در جایگاه پنجم صرافی‌های ارز دیجیتال قرار دارد. این نشان می‌دهد که افراد زیادی از این صرافی استفاده می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

در حال حاضر بیش از 10 میلیون نفر در سراسر جهان از این صرافی استفاده می‌کنند و به همین دلیل نقدینگی آن مطلوب است. هم‌چنین تعداد ارزهای قابل معامله به 652 سکه رسیده که پنجمین صرافی بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود. تعداد ارزهای فیات که می‌توان برای واریز یا برداشت از صرافی استفاده کرد شامل 48 ارز است. از جمله دلار آمریکا، دلار کانادا، پوند انگلیس، ین ژاپن، یورو و بسیاری از ارزهای دیگر که البته ریال در میان آن‌ها نیست.

پرشین الیت همان جایی است که به شما امکان عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال را می‌دهد. محیطی که در آن با دریافت انواع سیگنال فیوچرز و اسپات می‌توانید به موفقیت برسید. با احراز هویت بایننس و دریافت سیگنال فارکس بدرخشید. پس برای پیوستن به بهترین پلتفرم عرضه‌کننده سیگنال ارز دیجیتال عجله کنید!

ویژگی‌های ارائه شده توسط سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

  • بازار نقدی
  • لبه
  • بازار آتی
  • تجارت P2P (Peer To Peer)
  • امکان وام دادن دارایی به موقعیت‌های باز مانند شلوارک
  • شرط بندی

ویژگی‌های سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

با وجود تمامی امکانات توضیح داده شده، رابط کاربری صرافی ساده و حتی برای مبتدیان نیز مناسب است و کم‌ترین کارمزد را در بین صرافی‌ها دارد. کارمزد مبادله از 0.1% شروع می‌شود و بر اساس حجم و مبلغ معامله تغییر می‌کند. برای تراکنش، میزان کارمزد (به جز کارمزد شبکه) منطقی به نظر می‌رسد.

سیگنال ارز دیجیتال کوکوین چه ارزهایی دارد؟

همانطور که گفته شد، این صرافی از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما در انتخاب خود دچار مشکل هستید. از آنجایی که امکان نام بردن همه ارزها وجود ندارد، سعی می‌کنیم برخی از مهم‌ترین گزینه‌های موجود را بررسی کنیم.

مراقب باشید در آینده هر یک از این ارزها به هر دلیلی از لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی حذف شود. این امر در دنیای ارزهای دیجیتال طبیعی است و حتی دیده شده که معروف‌ترین ارزها از لیست برخی صرافی‌ها حذف شده‌‌اند.

جدا از بحث‌های تحلیل بازار، تا زمانی که حجم معاملات یک ارز خوب باشد، بعید است که بورس آن را حذف کند. دلیل آن این است که سیگنال ارز دیجیتال کوکوین یا هر صرافی دیگری از کارمزد معاملاتی این ارزها سود دریافت می‌کند و حتی اگر ارز خوبی نباشد، نمی‌خواهند آن را حذف کنند.

از ارزهای معروف و بزرگی که در این صرافی فهرست شده‌‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کوکوین تمایل دارد ارزهای کوچکی را فهرست کند که پتانسیل رشد بالایی دارند، بنابراین بسیاری از ارزهای موجود در این صرافی ممکن است برای شما ناشناخته باشند.

اگر از ارز بومی این شبکه صرافی استفاده کنید، پول زیادی را پس‌‌انداز خواهید کرد. ارز KSC دارای محدودیت عرضه حدود 170 میلیون توکن است و در حال حاضر جزو ارزهای نسبتاً بزرگ در بازار است.

برای سفارشات باز در سیگنال ارز دیجیتال کوکوین چه اتفاقی می‌افتد؟

سیگنال ارز دیجیتال کوکوین اعلام کرده است که بازار معاملاتی شفاف و منصفانه را برای همه مشتریان خود فراهم کرده است. صرافی در نرخ‌ها دخالت نمی‌کند و قیمت توکن‌ها را دستکاری نمی‌کند. تراکنش‌های کاربران بدون مداخله مبادله‌ای بوده و قیمت تعیین شده برای هر تراکنش همان قیمتی است که خود کاربر وارد می‌کند.

اگر سفارش کاربر برای مدت طولانی باز بماند، احتمالاً به این دلیل است که قیمتی که وارد کرده با قیمت فعلی بازار مطابقت ندارد. اگر خریدار ارز انتخابی شما با قیمتی که انتخاب کرده‌اید وجود نداشته باشد یا نتوانید ارز خود را بفروشید، سفارش شما در لیست سفارش باز شما باقی می‌ماند. می‌توانید سفارشات باز خود را در لیست سفارشات باز پیدا کنید و آن را لغو کنید. پس از آن می‌توانید سفارش جدیدی را با قیمتی معادل قیمت فعلی بازار ثبت کنید.

سهم ارزهای دیجیتال در سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

‌‌‌شرط‌بندی یکی از قابلیت‌‌‌‌های ارزهای دیجیتال است. با این قابلیت می‌توانید ارز خود را در اختیار شبکه قرار دهید و بابت آن سود (از همان ارز) دریافت کنید. این ویژگی در تمامی ارزهایی که از مدل اثبات سهام استفاده می‌کنند موجود است.

آیا ‌‌‌شرط‌بندی در هر بلاک چین یکسان است؟

روش‌‌‌‌های مختلفی برای تهیه استیک وجود دارد. در تمام این روش‌‌‌‌ها، شما باید مقداری ارز داشته باشید تا بتوانید آن را به اشتراک بگذارید. در الگوریتم PoS یا Proof of Stake معمولی، می‌توانید مقداری سکه را ‌‌‌شرط‌بندی کنید و سود کسب کنید. همچنین استخرهای نقدینگی PoS وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها به ارز دیجیتال خود کمک کنید و در ازای آن به شما قدرت رای دادن به بلاک چین داده می‌شود.

روش PoS در ارز الگوراند بسیار خالص است. در سیستم آن، به بزرگ‌ترین ذینفعان (افرادی که ارز دیجیتال خود را به شبکه کمک می‌کنند) این اختیار داده می‌شود که تصمیم بگیرند کدام بلوک سهامدار شود. این امر مستلزم سطح مشخصی از صداقت یا تأیید است. همه این روش‌‌‌‌ها در یک چیز مشترک هستند و آن وجود یک استخر است. این استخر به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شرط‌بندی خود، سریع‌تر شرط‌بندی کنید.

کدام ارزهای دیجیتال را می‌توان در کوکوین استیک کرد؟

در حال حاضر 15 کوین وجود دارد که می‌توانید در سیگنال ارز دیجیتال کوکوین استیک نمایید که عبارتند از:

Polkadot، Atom، Luna، Link، Ksm، Anc، Matic، Eos، Tomo، Sys و Wink (Win) و Tron (Trx) و Zilica (Zil) و Hydra (Hydra) و USD (OUSD) و Cardano (ADA) .

Soft staking چیست؟

ایده این روش استکینگ از مکانیسم قفل ارز در فرآیند استکینگ به دست می‌آید. به طور معمول اگر می‌خواهید ارزی را ‌‌‌شرط‌بندی کنید، باید آن را قفل کنید و در ازای آن پول دریافت کنید. Soft staking با این روش مخالف است و شما می‌توانید هر زمان که بخواهید از سکه‌‌‌‌های خود استفاده کنید. با این روش در واقع ارزهای خود را در کیف پول نگه می‌دارید و درآمد غیرفعالی به دست می‌آورید.

در این روش استیکینگ در کوکوین، هیچ زمانی برای قفل، باز کردن و بدون دردسر وجود ندارد. در شرایطی که بازار سردرگم است، لازم نیست منتظر زمان لازم برای باز کردن ارزهای خود باشید. در این شرایط در حالی که ارزهای خود را ‌‌‌شرط‌بندی کرده اید، در بازار نیز شرکت می‌کنید.

مزایا و معایب استک در ‌‌‌سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

اگر هر ویژگی را جداگانه در نظر بگیریم، همه چیز در این برنامه soft stick عالی به نظر می‌رسد. کوکوین دارایی‌‌‌‌های شما را از هرگونه تلاش هک ایمن نگه می‌دارد. از آنجایی که از استخر استفاده می‌شود، سود شما مستمر است و برای دریافت سود نیازی به صبر طولانی ندارید.

شما قدرت کنترل سکه‌‌‌‌های خود را ندارید و فقط اعداد دیجیتالی که سکه به شما نشان می‌دهد را ندارید. به دلیل حجم بالای پول، هکرها سعی می‌کنند آن را هک کنند. در مجموع می‌توان گفت استفاده از آن برای مردم عادی خوب است اما برای کل دنیای ارزهای دیجیتال خوب نیست.

شما پول خود را در صرافی قرار می‌دهید و در حالی که از آن استفاده نمی کنید، پول شما سود کسب می‌کند. در این صورت شما یک درآمد غیرفعال به دست می‌آورید که یکی از بهترین مزایای سهامداری است. با این حال، خطراتی نیز وجود دارد، از جمله قدرت و کنترل عظیمی که کوکوین در اختیار دارد.

با توجه به این که کوکوین یک شرکت شناخته شده است، این ریسک چندان نگران کننده نیست. با این حال، هر هکری که بتواند وارد سیستم شود، می‌تواند تعدادی از پروژه‌ها را خراب کند و تا آنجا که ممکن است ارز سهام را به سرقت ببرد. اگر علاوه بر تجارت به دنبال درآمد غیرفعال هستید، فقط از سیستم سهام‌داری نرم کوکوین استفاده کنید که مزایای زیادی برای شما به همراه دارد.

مزایا و معایب سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

مزایای سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

  • مبادلات ارز دیجیتال، معاملات نقدی، مارجین و معاملات آتی ارائه می‌شود.
  • در نسخه حرفه ای تا x100 اهرم استفاده کنید.
  • حجم معاملات زیاد
  • راهنمای دقیق برای ‌معامله‌گران مبتدی ارزهای دیجیتال
  • محاسبه مقایسه ای کمیسیون بسته به حجم معاملات
  • می‌توانید توکن خود را در صرافی قرار دهید.

معایب سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

  • بومی سازی ناقص صرافی ارزهای دیجیتال
  • عدم وجود طرح‌های ‌سرمایه‌گذاری
  • کارمزد تراکنش در سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

کارمزد مبادله ارز دیجیتال KuCoin به سطح کارمزد حساب شما بستگی دارد. هنگامی که فعالیت (حجم معاملات) افزایش می‌یابد، سطح افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، اگر کم‌تر از 100 بیت کوین در 30 روز معامله کنید، کمیسیون گیرنده شما 0.02 است. اما اگر حداقل 100 بیت کوین معامله کنید، کمیسیون گیرنده به 0.015 درصد کاهش می‌یابد. برای سازنده کمیسیون دارد. همه این‌ها در مورد معاملات و معاملات آتی نیز صدق می‌کند.

توجه داشته باشید که سایت دارای محدودیت‌های برداشت است که با توجه به سطح معاملاتی حساب شما نیز تعیین می‌شود. کارمزدی برای واریز و برداشت وجود دارد، این شاخص‌ها برای هر ارز دیجیتال و توکن متفاوت است. به عنوان مثال، برای DASH، هزینه برداشت 0.002 DASH و حداقل سپرده 0.004 DASH است.

کارگزاران مشابه سیگنال ارز دیجیتال کوکوین

هنگام تجزیه و تحلیل سیگنال ارز دیجیتال کوکوین، مهم است که آن را با سایر شرکت‌های مشابه مقایسه کنید. قبل از انتخاب یک کارگزار، مهم است که شرایط معاملاتی آن را با رقبا مقایسه کنید. تحلیلگران اتحادیه معامله‌گران مقایسه‌ای از برنامه‌های سرمایه‌گذاری، پلتفرم‌های معاملاتی و سایر شرایط معاملاتی سیگنال ارز دیجیتال کوکوین و سایر کارگزاران را تهیه کرده‌اند.

مقایسه سیگنال ارز دیجیتال کوکوین با سایر کارگزاران

سیگنال ارز دیجیتال کوکوین یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال با حجم معاملات زیاد است. ترمینال تجاری اختصاصی هم برای ‌معامله‌گران تازه کار و هم برای ‌معامله‌گران حرفه‌‌‌ای مناسب است.

OKX یک صرافی ارز دیجیتال با طیف گسترده‌‌‌ای از خدمات و ویژگی‌های اضافی است. این شرکت شرایط مطلوبی را برای ‌معامله‌گران تازه کار و ‌معامله‌گران رمزنگاری با تجربه و هم‌چنین برای ‌سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال با پلتفرم خاص خود بر اساس جعبه ابزار TradingView است.

صرافی جهانی ارزهای دیجیتال Huobi طیف گسترده‌ای از دارایی‌های مالی را به معامله‌گران ارائه می‌دهد، اما فعالیت‌های این شرکت تأیید نشده است، که ممکن است در طول همکاری با ریسک‌های مالی بالایی همراه باشد.

صرافی بیت گت بستری برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فعال است. شرایط شرکت هم برای مبتدیان و هم برای اپراتورهای باتجربه بازار مناسب است. BitGet پلتفرم معاملاتی خود را دارد و کاربران می‌توانند از طریق ترمینال وب و اپلیکیشن موبایل تجارت کنند.

برای کاهش آن‌ها، می‌توانید از وجوه پاداشی که هر کاربر برای ثبت نام، تأیید صحت و اولین تراکنش دریافت می‌کند استفاده کنید. از جمله برنامه‌های سرمایه‌گذاری، سرویس کپی تراکنش‌ها و هم‌چنین برنامه وابسته صرافی است.

5 تا از بهترین گروه‌های سیگنال ارز دیجیتال کوکوین در تلگرام

صرافی‌های ارزهای دیجیتال متعددی در این صنعت وجود دارد و کوکوین یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها است که به معامله‌گران امکان خرید و فروش هزاران جفت ارز دیجیتال را می‌دهد.

Kucoin که دفتر مرکزی آن در سنگاپور است، یک پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال قابل اعتماد با یک جامعه تجاری فعال از میلیون‌ها نفر است. با رقابت این معامله‌گران با یکدیگر برای ایجاد بازده، ما شاهد ظهور گروه‌های سیگنال کوکوین در تلگرام به‌عنوان یکی از راه‌های کسب برتری نسبت به رقابت هستیم.

یکی از مزیت‌های مهم عضویت در گروه تلگرامی سیگنال‌های کوکوین این است که این گروه‌ها توسط ‌معامله‌گران با تجربه و آگاه مدیریت می‌شوند که دقیقاً به شما می‌گویند چه زمانی باید کریپتو بخرید و بفروشید (یعنی صدور سیگنال‌های کریپتو) تا سود خود را به حداکثر برسانید.

این معامله‌گران تمام وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل نمودارها می‌کنند تا فرصت‌های معاملاتی سودآور را پیدا کنند تا مجبور نباشید به دنبال آن‌ها بگردید. اگر بتوانید به گروهی از سیگنال‌های کوکوین قابل اعتماد در تلگرام بپیوندید که می‌توانند به طور مداوم سود ایجاد کنند، می‌توانید پول خود را منفعلانه رشد دهید. اکنون، ممکن است دقیقاً ندانید سیگنال‌های معاملاتی کریپتو چیست، بنابراین در اینجا یک مرور سریع ارائه می‌کنیم.

سیگنال‌های ارز دیجیتال کوکوین

سیگنال ارز دیجیتال کوکوین معمولا در قالب زیر ارسال می‌شوند:

ارز رمزنگاری شده - سیگنال به شما می‌گوید که کدام ارز دیجیتال را بخرید، به عنوان مثال بیت کوین. سیگنال‌های کوکوین وجود خواهد داشت که سیگنال‌های دیگر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم را پخش می‌کند.

خرید – سیگنال قطعاً به شما می‌گوید که با چه قیمتی باید ارز دیجیتال را بخرید.

فروش – هم‌چنین به شما گفته خواهد شد که چه زمانی ارز دیجیتال خود را بفروشید تا بتوانید در برخی از سودها قفل کنید.

Stop Loss – در این حالت اگر معامله‌گر مسیر اشتباه را برود، توقف ضرر برای وی صورت می‌گیرد.

سیگنال‌های بیت کوین معمولاً دارای اطلاعات اضافی مانند صرافی است که سیگنال برای آن در نظر گرفته شده است که در این مورد بیت کوین است و هم‌چنین مقدار وجوهی که باید در معامله استفاده کنید.

هنگامی که در گروه سیگنال ارز دیجیتال کوکوین در تلگرام عضو شدید، سیگنال‌ها را دریافت خواهید کرد. اگر موفق شده‌‌‌اید به یک گروه سیگنال ارز دیجیتال کوکوین قابل اعتماد بپیوندید، شروع به دریافت اعلان‌های سود خواهید کرد. این اعلان‌های سود به شما اطلاع می‌دهند که چقدر پول در معامله به دست آورده‌اید و چقدر طول کشیده است تا آن پول به دست آید.

بیش‌تر کارهایی که در ادامه با سیگنال ارز دیجیتال کوکوین انجام می‌شود به صورت خودکار توسط ربات‌های تلگرام انجام می‌شود. این برای شما راحت است زیرا به شما امکان می‌دهد سیگنال ارز دیجیتال کوکوین را به طور خودکار دنبال کنید.

خوب! اکنون که می‌دانیم سیگنال‌های کوکوین چیست، بیایید نگاهی به برخی از بهترین گروه‌های تلگرامی برای پیوستن به آن‌ها بیندازیم تا سیگنال‌های کوکوین منسجم و سودآور را دریافت کنیم.

1. MYC Signals (@MYC Signals) تعداد مشترکین

35k Focus/Description: سیگنال‌های بیت کوین و هم‌چنین محتوای آموزشی در مورد تجارت ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.
نرخ تقریبی ارسال: 5+ سیگنال در روز
MYC Signals تمرکز ویژه‌‌‌ای بر ارائه سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال با کیفیت بالا برای Kucoin دارد.
برای شروع کار با MYC Signals، کافی است این مراحل را دنبال کنید:

1. اگر تلگرام دارید، حتما با ادمین، @MYCSupportBot در ارتباط باشید و هم‌چنین به گروه سیگنال رمزنگاری رایگان آن‌ها، MYC Signals بپیوندید. از طرف دیگر، اگر تلگرام ندارید، از طریق ایمیل با آن‌ها در تماس باشید: contact@mycryptopedia.com و آن‌ها شما را راهنمایی خواهند کرد که چگونه شروع کنید.

2. آن‌ها کانال برتر خود را ارائه می‌دهند: سیگنال VIP Kucoin برای پیوستن شما. پرداخت عضویت از طریق هر ارز دیجیتالی مورد نظر شما و یا با کارت در صفحه پرداخت آن‌ها امکان پذیر است.

3. آن‌ها خدمات مشتریان 24/7 را تبلیغ می‌کنند، بنابراین مهم نیست در چه منطقه زمانی زندگی می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که پاسخ فوری دریافت خواهید کرد.

2. معاملات ارز دیجیتال امروز (CTT) تعداد مشترکین

6K نرخ تقریبی ارسال: 7+ سیگنال در هفته
Crypto Trades Today یکی دیگر از گروه‌های شناخته شده در فضای سیگنال است که سیگنال ارز دیجیتال کوکوین را ارائه می‌دهد. سیگنال‌های کم‌تری با CTT دریافت خواهید کرد، اما سیگنال‌هایی که دریافت می‌کنید نتیجه تحقیقات دقیق خواهد بود.

این چیزی است که تیم CTT به آن افتخار می‌کند، و آن‌ها قاطعانه معتقدند که سیگنال‌های خوب بهتر از سیگنال‌های تکراری هستند. به این ترتیب، CTT به سرعت به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان سیگنال (با برنامه‌های اشتراک از 80 دلار شروع می‌شود) و سابقه ثابت شده است.

آن‌ها هم‌چنین با ارائه اخبار جدید رمزنگاری و هم‌چنین آموزش (اصطلاحات رمزنگاری) و الهام گرفتن (نقل قول) در مورد رویدادهای فضای رمزنگاری، اعضای خود را به روز نگه می‌دارند. ما هم‌چنین تحلیل فنی آن‌ها را به دلیل تعادل و بی طرفی آن دوست داریم.

3. کسب و کار 4C، تعداد مشترکین

8K نرخ تقریبی ارسال: 0-3 سیگنال در هفته
آن‌ها یکی از گروه‌های قابل اعتماد در این زمینه هستند. آن‌ها سیگنال‌هایی را ارسال می‌کنند که نتایج مناسبی را برای مشتریان خود ایجاد می‌کند.

4. Mega Crypto World تعداد مشترکین

15k نرخ تقریبی ارسال: 0-3 سیگنال در هفته
مطمئناً یکی از بزرگ‌ترین سیگنال‌های کوکوین در فضا، Mega Crypto World یک برند شناخته شده در زمینه سیگنال‌های رمزنگاری است. سیگنال‌های صادر شده توسط این گروه زمان زیادی طول می‌کشد (گاهی اوقات 5 ماه) که ما واقعاً توصیه نمی‌کنیم. بنابراین، هنگام تصمیم گیری برای پیوستن به کدام گروه، این را در نظر داشته باشید.

5. Yo Crypto تعداد مشترکین 

نرخ تقریبی ارسال 29 هزار: 0-3 سیگنال در هفته
Yo Crypto گروه سیگنال قوی دیگری است که باید بررسی کنید. سبک معاملاتی گروه در انجام معاملات کمی کم‌تر فنی است، پس این را در نظر داشته باشید.

کلام آخر

تجزیه و تحلیل سیگنال‌های معاملاتی ارائه شده توسط KuCoin نشان داد که این کارگزار برنامه ‌سرمایه‌گذاری خوبی ارائه می‌دهد. این شرکت شرایط معاملاتی عالی را برای سیگنال‌های معاملاتی، انتخاب گسترده‌ای از ابزارهایی که سیگنال‌ها برای آن‌ها ارائه می‌شود و گزینه‌های زیادی برای دریافت آن‌ها فراهم می‌کند. سیگنال‌های معاملاتی KuCoin قابل اعتماد هستند. با این حال، به خاطر داشته باشید که حتی مطمئن‌ترین طرح ‌سرمایه‌گذاری نیز خطر زیان احتمالی را به همراه دارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.