whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

متوقف شدن فروش‌ NFT MetaBirkin

1402/04/05 ساعت 00:37


قاضی درخواست هرمس متوقف کردن تمامی فروش‌های  NFT 'MetaBirkin' را تأیید کرد. خالق MetaBirkin ادعا کرد که پروژه او تحت حمایت ماده اول اصلاحی قانون اساسی آمریکا و بیان هنری قرار دارد؛ با این حال، این دفاع در نهایت ناکام ماند.

خانه مد لوکس فرانسوی هرمس در پرونده نقض حق تقلید خود در برابر هنرمند میسون روتشیلد، با درخواست قاضی ایالات متحده، یک دستور قطعی برای ممنوعیت دائمی فروش تمام توکن‌های غیرقابل تبدیل "متابیرکین" NFT به دست آورد.

هرمس در ابتدا درخواست خود را به دادگاه فدرال منطقه جنوبی نیویورک در مارس ماه برای مسدود کردن فروش تمام توکن‌های غیرقابل تبدیل متابیرکین (MetaBirkin) ارائه کرد.

در تاریخ 23 ژوئن، قاضی جد راکوف، که در منهتن مستقر است، به صورت رسمی درخواست را تأیید کرد و به دفاع روتشیلد در برابر ادعاهای هرمس به تردید انداخت و پرسش‌هایی درباره ادامه بازاریابی پروژه از سوی روتشیلد مطرح کرد.

راکوف گفت: "سیستم کامل متهم در اینجا برای فریب مصرف‌کنندگان و با استفاده از نسخه‌هایی از علامت‌های تجاری هرمس، بود که هرمس در حال تأیید توکن‌های متابیرکین پربازده روتشیلد است."

هیچ چیز در ماده اول اصلاحی قانون اساسی آمریکا او را از مسئولیت در این طرح محافظت نمی‌کند. مجموعه MetaBirkin شامل ۱۰۰ اثر هنری NFT است که کیف‌های دستی به سبک بیرکین با الهام از چرم‌های موجود در آن تصویرسازی شده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که روتشیلد بیش از ۱ میلیون دلار از فروش این پروژه به دست آورده است.

نزاع حقوقی در ژانویه آغاز شد پس از اینکه هرمس از مجموعه NFT روتشیلد به اشتباه استفاده از علامت تجاری بیرکین خود به اتهام کشید و موجب شد مشتریان باور کنند که این برند پروژه را حمایت می‌کند.

در فوریه، دادگاه پس از صدور رأی توافق‌نامه نه‌نفره، مصمم شد که روتشیلد در نقض علامت تجاری هرمس عمل کرده است و هنرمند مجبور شد ۱۳۳,۰۰۰ دلار جبران خسارت پرداخت کند.

روتشیلد دفاع کرده بود که پروژه او یک بیان هنری است که توسط ماده اول اصلاحی قانون اساسی آمریکا محافظت می‌شود، به شکلی که اندی وارهول را قادر می‌ساخت هنر تصویری را در بسته‌بندی‌های نیمه‌صنعتی حاوی سوپ کمپلز قانونی تولید و فروش کند.

Mason Rothschild چنین اظهار داشت: « در حال حاضر، نه نفر از مردم را از خیابان بیاورید و از آنها بخواهید تا به شما بگویند هنر چیست، اما راز مسئله این است که هر آنچه که آنها بگویند، حقیقت بی‌انکاری خواهد شد. این اتفاق امروز رخ داد. یک خانه مد لوکس چندمیلیاردی که ادعا می‌کند "اهمیت" خود را به هنر و هنرمندان اختصاص می‌دهد، اما... »

علاوه بر این، هنرمند بر این باور بود که او به طور صریح مصرف‌کنندگان را گمراه نکرده است، زیرا او توضیحاتی ارائه کرده بود که هرمس هیچ ارتباطی ندارد.

با این حال، قاضی و هیئت منصفه همچنین این موضوع را رد کردند، زیرا استفاده از واژه "بیرکین‌ها" مورد سؤال قرار گرفت. مطابق اسناد دادگاه: "منصفه به این نتیجه رسید که تصمیم او برای استفاده از علامت‌های تجاری هرمس در نام و طراحی توکن‌های MetaBirkins - نه فقط تکنیک‌های بازاریابی و فروش او - به طور صریح گمراه‌کننده بوده است و دفاع او را که شامل توضیح سلب مسئولیت بود، رد کرد."

خدمات پرشین الیت 

پرشین الیت، علاوه بر ارائه جدیدترین اخبار روز، خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز، احراز هویت بایننس و انواع سیگنال ارز دیجیتال است. در کانال سیگنال ارز دیجیتال با ارائه بهترین تحلیل‌های بازار و نشانه‌های معاملاتی، به شما را یاری می‌کند تا مناسب‌ترین تصمیمات را در خرید و فروش بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.