whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش صرافی کوین بیس

1401/12/12 ساعت 15:00


صنعت کریپتوکارنسی نسبتاً جوان است اما قبلاً رهبران قابل اعتمادی را در این حوزه دریافت کرده است. اگر از هر سرمایه گذار کریپتو بپرسید که کجا سکه می خرد، می فروشد یا مبادله می کند، پاسخ یک صرافی خواهد بود. کوین بیس یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است. راه حل های معاملاتی را برای معامله گران مبتدی، پیشرفته و نهادی به طور یکسان ارائه می دهد. در این مطلب قصد داریم به توضیحات کاملی درباره این صرافی و آموزش کار با آن بپردازیم.

کانال سیگنال ارز دیجیتال با ارائه خدماتی چون رصد قیمت ارز دیجیتال به شکل لحظه‌ای، امکان فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس و خرید تتر به عنوان بهترین گروه ارز دیجتال به تمامی معامله‌گران ارز دیجیتال، برای دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس یاری می‌رساند.

کوین بیس چیست؟

Coinbase یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو است که خدماتی را به علاقه مندان به ارزهای دیجیتال از بیش از 100 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. نام رسمی شرکت Coinbase Global Inc است. این شرکت در مارس 2012 توسط برایان آرمسترانگ و فرد اهرسام تاسیس شد و از نظر حجم معاملات به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در بازار تبدیل شده است. این شرکت هدف خود را برای ایجاد اقتصاد رمزنگاری تعیین کرد - سیستمی که با انصاف، دسترسی، کارایی و شفافیت مشخص می شود. در حال حاضر، این شرکت به اهداف مهم زیادی دست یافته است که در اعداد زیر نشان داده شده است:

  • 68+ میلیون کاربر
  • حجم معاملات سه ماهه 462 میلیارد دلار
  • دارایی 180 میلیارد دلاری در پلتفرم
  • 100+ کشور؛2100+ کارمند

این پلتفرم برای خرید، فروش، تجارت، سرمایه گذاری، کسب درآمد و استفاده از ارزهای دیجیتال استفاده می شود. این پلتفرم به 13 زبان در دسترس است و دارای برنامه های تلفن همراه برای دستگاه های اندروید و iOS است که در هر زمان و هر مکان قابل استفاده است. Coinbase یکی از پایه های اصلی در چشم انداز ارزهای دیجیتال است. این شرکت در آوریل 2021 عمومی شد و از آن زمان تاکنون جایگاه خود را در انظار عمومی حفظ کرده است.

ویژگی های کوین بیس

ویژگی های کوین بیس 

صرافی کوین‌بیس دارای تعدادی ویژگی است که به آن کمک کرده است تا در صدر بهترین پلتفرم‌های مبادله رمزنگاری که امروزه کار می‌کنند، قرار گیرد. 

سهولت استفاده:

یکی از کم زحمت ترین روش های ثبت نام را با تأیید بسیار سریع ارائه می دهد. این امکان وجود دارد که یک حساب بانکی را به پلتفرم مرتبط کنید تا در هزینه های تراکنش صرفه جویی کنید و هر بار که بخواهید ارزهای دیجیتال منتخب را معامله کنید. رابط کاربری وب سایت کاربر پسند است و به راحتی قابل پیمایش است.

برداشت سریع :

Coinbase یکی از معدود صرافی های رمزنگاری است که به کاربران اجازه می‌دهد رمزارز را بلافاصله پس از خرید با استفاده از ارز فیات، به جای منتظر ماندن چندین روز برای تسویه تراکنش پرداخت، برداشت کنند. این می تواند کمک بزرگی برای کاربرانی باشد که می خواهند از ارز دیجیتال در برنامه های غیرمتمرکز و سایر خدمات خارجی استفاده کنند.

امنیت و بیمه:

مزیت اصلی پلتفرم، بیمه کوین بیس تمام وجوه ذخیره شده در پلتفرم است. طبق گفته این پلتفرم، تنها 2 درصد از تمام کوین های کاربران به صورت آنلاین ذخیره می شوند.

اپلیکیشن موبایل:

یکسان بودن و کاربردی بودن و استفاده آسان کوین بیس، اپلیکیشن های موبایلی را برای کاربران اندروید و iOS آماده کرده است تا انعطاف پذیری معاملات را در اختیار آن ها قرار دهد.

فرصت‌های کسب درآمد:

کوین بیس تعدادی کلاس آموزشی آماده کرده است که نه تنها به تعمیق دانش در ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد، بلکه برای کسب نتایج موفقیت‌آمیز، معادل 115 دلار ارز دیجیتال دریافت می‌کنند.

ابزارهای مختلف برای همه:

نه تنها تجارت کریپتو به کریپتو توسط این سرویس پشتیبانی می شود. کاربران همچنین می‌توانند از خرید و فروش ارز دیجیتال به ازای پول فیات بهره ببرند، با استفاده از بیت‌کوین به‌عنوان وثیقه، پول نقد قرض کنند، رمز ارز را با استفاده از کارت خرج کنند و برای آن پاداش کسب کنند.

 Coinbase دارای یک پلت فرم آسان برای استفاده، اما ساختار هزینه پیچیده است.

باز کردن یک حساب Coinbase

برای افتتاح حساب Coinbase، باید حداقل 18 سال یا بیشتر داشته باشید، اتصال مناسب به اینترنت و شماره تلفن داشته باشید. کوین بیس، مانند اکثر صرافی های رمزنگاری، هیچ هزینه ای برای افتتاح حساب دریافت نمی کند.

هنگامی  که کاربر روی دکمه «شروع به کار» در صفحه اصلی Coinbase ضربه می‌زند، نام قانونی، ایمیل و رمز عبور خود را وارد می‌کند. همچنین مکان خود را در قسمت مربوط تایید کنند. سپس یک ایمیل تایید برای کاربر ارسال می شود. کاربر پس از تأیید ایمیل خود، باید شماره تلفن خود را نیز برای احراز هویت دو مرحله ای تأیید کند.

مراحل نهایی در راه اندازی یک حساب Coinbase شامل پاسخ دادن به چند سوال در مورد اشتغال و منبع بودجه و تأیید هویت کاربر با استفاده از عکس های یک شناسه است. پس از تکمیل همه این موارد، کاربر می تواند به یک روش پرداخت پیوند داده و شروع به تأمین مالی حساب خود کند.

لیست ارزهای Coinbase پشتیبانی شده شامل بیش از 50 سکه است و دارایی های محبوبی مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، کاردانو، تتر، بیت کوین کش، Uniswap و غیره را شامل می شود. طیف ارزهای فیات مورد استفاده برای تامین مالی کیف پول Coinbase بسیار چشمگیر است از جمله USD، GBP، EUR، CAD، و بسیاری دیگر. 

معایب کوین بیس 

بزرگترین اشکال این است که ساختار هزینه برای نسخه اصلی Coinbase نسبتا پیچیده است. هزینه ها از قبل منتشر نمی شوند، زیرا "هزینه های توزیع" هستند. این بدان معنی است که آنها در زمان ثبت سفارش شما محاسبه می شوند و ممکن است با ترکیبی از عوامل مانند مکان، روش پرداخت، اندازه سفارش و شرایط بازار تعیین شوند.

یک نقطه ضعف برای کاربران پیشرفته تر این است که اگرچه کوین بیس در پلتفرم خود سهام ارائه می دهد، اما 25 درصد کمیسیون از بازده دریافت می کند. این کاهش قابل توجهی در مقایسه با سایر صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال است.

هزینه ها

پلتفرم اصلی Coinbase دارای ساختارهزینه بسیار پیچیده ای است. شما کارمزد سازنده/ گیرنده یا کارمزد ثابتی را پرداخت نمی‌کنید، بلکه کارمزدی را پرداخت می‌کنید که به‌طور موقت قیمت معامله را محدود می‌کند. تا زمانی که معامله را ارسال نکنید، نمی توانید کارمزدی را که می پردازید ببینید. کارمزد کوین بیس معمولاً حدود 0.5 درصد است.

برای کاربران Advanced Trade Coinbase، این شرکت برای همه تراکنش‌ها، کارمزد بسیار ساده‌تری دریافت می‌کند. علاوه بر کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال، Advanced Trade برای جفت‌های منتخب استیبل کوین، مانند USD Coin (USDC)/EUR و تتر،  0.001% کارمزد دریافت می‌کند. برای خرید آسان استیبل کوین تتر به پنل خرید تتر پرشین الیت مراجعه کنید. 

کوین بیس بیش از 200 ارز دیجیتال و استیبل کوین را برای تجارت ارائه می دهد. 

کوین بیس بیش از 200 ارز دیجیتال و استیبل کوین را برای تجارت ارائه می دهد. 

آیا می توانید NFT ها را در کوین بیس معامله کنید؟

Coinbase بستری برای معامله توکن های غیرقابل تعویض (NFT) فراهم می کند. با Coinbase، کاربران می توانند مجموعه های پرطرفدار را دنبال کنند یا با سازندگان برجسته همراه باشند. همه NFT های موجود در کوین بیس را می توان با اتریوم یا دلار آمریکا خریداری کرد.

اوج حجم معاملات 24 ساعته کوین بیس چقدر است؟

در 11 ژانویه 2021، Coinbase به 9.56 میلیارد دلار حجم مبادله رسید که 57.9 درصد بیشتر از اوج قبلی ( Block Crypto ) بود.

خدمات کوین بیس 

طیف خدمات با توجه به بررسی های مختلف Coinbase بسیار متنوع است. محبوب ترین آنها به شرح زیر است:

Coinbase Pro:

این نسخه ویژه Coinbase است که برای معامله گران حرفه ای ایجاد شده است. نمودارها و گزینه های معاملاتی پیچیده تری را ارائه می دهد، اما مزیت اصلی این راه حل، کارمزدهای معاملاتی کمتر است که با افزایش حجم کاهش می یابد.

کیف پول کوین بیس:

این یک کیف پول خود میزبان پلتفرم است که امکان ذخیره ارزهای دیجیتال و NFT را در یک مکان، معامله بیش از 500 دارایی در صرافی های غیرمتمرکز و کسب سود و دسترسی به آن از طریق یک دستگاه تلفن همراه به لطف اپلیکیشن برند فراهم می کند.

برنامه موبایل 

برنامه‌های Coinbase برایiOS و Android توسط کاربران رتبه‌بندی بالایی دارند و بسیاری از عملکردها و ویژگی‌های مشابه سایت دسکتاپ را شامل می‌شوند. این سایت دارای ابزارهای پیشرفته برای معامله گران با تجربه تر است، اما همچنین رابطی دارد که طیف وسیعی از ویژگی ها را برای کاربرانی با تجربیات مختلف فراهم می کند. برای مبتدیان، ابزارهای ساده ای برای خرید و فروش وجود دارد. برای سرمایه گذاران رمزنگاری پیشرفته تر، گزینه هایی برای مقایسه، ردیابی و تجارت دارایی های دیجیتال وجود دارد.

نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کوین بیس 

اگر قبلاً یک روش پرداخت را به Coinbase پیوند داده‌اید، خرید و فروش آسان‌تر خواهد بود. هنگامی که به حساب Coinbase خود وارد شدید، در اینجا مراحل خرید ارز دیجیتال وجود دارد:

روی دکمه خرید/فروش در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. مشخص کنید که این خرید یک بار است یا روزانه/هفتگی/ماهانه. مبلغ خرید خود را وارد کنید. ارز دیجیتال را برای خرید انتخاب کنید. روش پرداخت خود را انتخاب کنید.

به خاطر داشته باشید که طبق Coinbase ، هنگام خرید با استفاده از حساب بانکی، تراکنش معمولاً بین 3 تا 5 روز کاری طول می کشد.

فروش در Coinbase حتی ساده تر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری را که می خواهید بفروشید وارد کنید (یا "فروش همه" را انتخاب کنید). سپس مشخص کنید که کدام سکه را می خواهید بفروشید و چگونه می خواهید پرداخت کنید. توجه داشته باشید که چه برای خرید و چه برای فروش، هزینه های یکسانی اعمال می شود.

نقطه ضعف این روش این است که شما باید رمز عبور خود را که به عنوان کلید خصوصی نیز شناخته می شود، به خاطر بسپارید. اگر گزارش‌هایی درباره از دست دادن میلیون‌ها نفر به دلیل قفل شدن از کیف پول رمزنگاری‌شان شنیده‌اید، احتمالاً یک کیف پول غیرقانونی دارند. در حالی که این روش ایمن تر است، مسئولیت اطمینان از دسترسی به کیف پول خود بر عهده شماست.

آنچه باید قبل از شروع تجارت در Coinbase بدانید:

در اینجا چند نکته برای معامله گران ارزهای دیجیتال که شروع به معامله در Coinbase می‌کنند، آورده شده است:

از یک رمز عبور قوی، احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید و تمام تنظیمات امنیتی را بررسی کنید. Coinbase در صورت هک شدن بیمه ارائه می کند، اما در صورتی که از طرف آنها نقض شده باشد، اعمال می شود، نه اگر حساب شما هک شده باشد. هر نوع پرداخت را وارد کنید تا محدودیت خرید یا فروش را افزایش دهید. همچنین می توانید محدودیت های خود را با آپلود یک شناسه عکس افزایش دهید.

محدودیت ها نیز هر بار که معامله می کنید افزایش می یابد. در واقع، در صورت امکان، از حساب بانکی خود برای خرید ارز دیجیتال از طریق Coinbase از سایر روش های پرداخت استفاده کنید. این کارمزدها را کاهش می دهد. باید تا 5 روز صبر کنید تا بانک شما جفت شدن را تأیید کند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

بررسی کنید که آیا کیف پول ها در تنظیمات قبل از معامله سکه تنظیم شده اند یا خیر. با اپلیکیشن موبایل، می‌توانید از طریق تلفن همراه خود معامله کنید. همیشه احتمال سقوط بازار وجود دارد، بنابراین باید در اسرع وقت در زمان انجام این کار اقدام به خرید یا فروش کنید. یک کیف پول USD در Coinbase می تواند برای شما مفید باشد – دارایی ها را در آن قرار دهید و پس از اتمام سپرده، از آن برای خرید سکه‌ها استفاده کنید.

هشدارها را تنظیم کنید، زیرا می توانند به شما در تصمیم گیری در مورد زمان خرید یا فروش کمک کنند. این امکان وجود دارد که دارایی های دیجیتال خود را از طریق آدرس ایمیل برای معامله گران دیگر در Coinbase ارسال کنید.

بایننس در مقابل کوین بیس

کوین بیس عمدتاً در رتبه دوم پس از صرافی بایننس قرار دارد. بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2017 ایجاد شد و در بین صرافی های رمزنگاری پیشرو است.

 با اینکه در کل هر دو این صرافی ها از کارآمدترین پلتفرم های موجود هستند، ممکن است هر یک نسبت به آن یکی مزیت های خاص دیگری داشته باشد به عنوان مثال یکی از چالش‌های کاربران ایرانی، احراز هویت بایننس با وجود شرایط تحریمی ایران است که البته خدمات آسان سازی مراحل احراز هویت بایننس به کمک حل این مشکل آمده است.

بایننس در مقابل کوین بیس

محدودیت های معاملاتی 

سطح کاربر و مقدار ارز فیات که معامله می‌کنند، بر محدودیت‌های معاملاتی در Coinbase تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، کاربران سطح 2 می توانند تا 25000 دلار معاملات داشته باشند و کاربران سطح 3 می‌توانند معاملات نامحدود انجام دهند. در مقابل، محدودیت‌های معاملاتی بایننس با سطح تأیید یک کاربر متفاوت است. کاربران سطح 1 می توانند تا 2 بیت کوین ارز دیجیتال در روز ایجاد کنند، در حالی که معامله گران سطح 2 می توانند تا 100 بیت کوین در روز معاملات انجام دهند.

آیا کوین بیس ایمن است؟

Coinbase یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است و از نظر امنیت شهرت زیادی دارد. شاید مهم‌تر از همه، این صرافی تقریباً 99 درصد از دارایی‌های دیجیتال کاربران خود را در استخر آفلاین نگه می‌دارد.

Coinbase همچنین از شما می‌خواهد که یک شماره تلفن را با وارد کردن کدی که از طریق پیام متنی برای شما ارسال می‌کند، تأیید کنید. پس از تأیید شماره تلفن خود، توصیه می شود یک روش امن تر 2FA (تأیید هویت دو مرحله ای) را تنظیم کنید. پیام متنی مستقیم 2FA آنقدر ایمن نیست که می تواند توسط هکرها ربوده شود در حالی که متن شما در حال انتقال است.

Coinbase دارای احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) اجباری در حساب شما است تا مطمئن شود حساب شما ایمن باقی می ماند. راه‌های دیگری برای افزایش امنیت حساب Coinbase شما وجود دارد. با امنیت، بیشتر معمولاً بهتر است، بنابراین می‌توانید از تمام ویژگی‌های امنیتی که Coinbase ارائه می‌دهد نیز استفاده کنید.

پس از حذف اکانت شما، کوین بیس این امکان را در اختیار شما قرار داده است که اطلاعاتی را که در ابتدا به آنها داده اید درخواست کنید. همچنین می توانید درخواست کنید که Coinbase اطلاعات را از سرورهای خود حذف کند. با توجه به اینکه حفظ حریم خصوصی یک نگرانی بزرگ در زندگی افراد است، Coinbase برای مدیریت صحیح و نادیده گرفتن اطلاعات شخصی شما، اگر چیزی است که شما مایلید آنها را انجام دهند، امتیازهای قهوه ای دریافت می کند.

کلام آخر

نوسان قیمت ارز دیجیتال می تواند برای کسانی که تازه وارد این صنعت شده اند بسیار گیج کننده و ترسناک باشد و Coinbase همه چیز را بسیار آسان و فوق العاده واضح می کند.

همچنین با Coinbase Pro که دارای ابزارهای تجاری عالی و به طور کلی یک پلت فرم عالی است، به معامله گران پیشرفته نیز پاسخ می دهد.

همچنین برای راحتی کار معامله گران استفاده از سیگنال ارز دیجیتال با عضویت کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت توصیه می‌شود تا به روز ترین و معتبر ترین سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سایر سیگنال‌های معتبر به همراه فروش اندیکاتور vip در اختیار کاربران آن قرار گیرد‌.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.