whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بررسی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و بازی پولساز آن

1400/09/28 ساعت 16:55


ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که به واسطه بازی خود که به همین نام می باشد به وجود آمده است. نکته ای که باید بگوییم این می باشد که این بازی در چند ماه گذشته از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. بازی اکسی اینفینیتی یکی از بازی ‌های تحت بلاک چین می باشد که در چند ماه گذشته تا حد بسیار زیادی معروف شده است به گونه ای که بسیاری از افراد کار خود را در دنیای واقعی رها کردند و به انجام دادن این بازی می پردازند. اگر شما قصد دارید تا در رابطه با ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی و بازی آن اطلاعاتی به دست آورید می توانید در ادامه همراه ما باشید.

بررسی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی و بازی آن

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی که با نام اختصاری AXS شناخته می‌شود به عنوان توکن رسمی بازی اکسی اینفینیتی شناخته می ‌شود. این ارز دیجیتال بر اساس شبکه اتریوم با استاندارد ERC-20 فعالیت خود را آغاز کرده است. این ارز دیجیتال در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ به بازار ارز های دیجیتال عرضه شد. ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی به عنوان یک توکن حاکمیتی شناخته می شود، اگر بخواهیم که در رابطه با توکن های حاکمیتی کمی به شما توضیح دهیم باید بگوییم که این توکن ها، توکن هایی هستند که دارندگان آنها می توانند در تصمیم گیری ها در مورد به وجود آمدن ویژگی های جدید در شبکه آن ارز دیجیتال شرکت کنند و به نوعی در تغییر ها و به وجود آمدن ویژگی‌های جدید یک شبکه سهیم باشند. البته نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که یک توکن دیگر نیز در بازی اکسی اینفینیتی وجود دارد که SLP نام دارد که این توکن نیز در برخی از بخش ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما توکن اصلی این بازی همین توکن اکسی اینفینیتی می‌باشد.

 

image

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

نکته ای که باید در رابطه با ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال دارای چیزی در حدود ۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون دلار حجم بازار می باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۳۷۰ میلیون دلار تراکنش انجام می شود. نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال توانسته چیزی در حدود ۰.۳۰ درصد از مالکیت بازار را از آن خود کند و در رتبه بیست و هفتم جدول ارز های دیجیتال قرار بگیرد. تعداد توکن ‌های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی به صورت دقیق ۲۷۰ میلیون واحد می باشد که در حال حاضر چیزی در حدود ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد آن در چرخه بازار قرار دارد اما پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۶ تعداد توکن های در چرخش این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند.

مروری بر تاریخچه ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی و معرفی سازندگان این ارز

داستان به وجود آمدن ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی از سال ۲۰۱۸ آغاز شد که در آن زمان یک تیم ۲۵ نفره در کشور ویتنام تصمیم گرفتند تا یک پروژه مربوط به بلاک چین را ایجاد کنند و بدین صورت تصمیم گرفتند تا این بازی را بسازند که سرانجام پس از گذشت مدت زمان کوتاهی در ماه مارس همان سال این بازی به همراه ارز دیجیتال مختص خود برای پلتفرم های ویندوز، اندروید، مک و ios منتشر شد. اگر بخواهیم برخی از مهم‌ ترین سازندگان این ارز را معرفی کنیم می‌توانیم به اشخاصی همچون الکساندر لئونارد لارسن، تو دوان و جفری زیرلین اشاره کنیم که تمامی این افراد جزو با تجربه ترین ها و بهترین اشخاص در زمینه ی بلاک چین می باشند.

 

image

بازی اکسی اینفینیتی

بررسی کاربرد های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

در حالت کلی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی دارای دو کاربرد مهم می باشد که این کاربردها باعث شده است تا بسیاری از افراد به این ارز دیجیتال روی بیاورند و آن را مورد استفاده قرار دهند در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی این دو کاربرد بپردازیم.

·       یکی از مهم ترین کاربرد های ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی این می باشد که شما با استفاده از این ارز دیجیتال می توانید آیتم های موجود در درون بازی را خریداری کنید. البته نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که در برخی از بخش ‌ها بازی برای پاداش دادن نیز از این ارز دیجیتال استفاده می کند.

·       یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم این ارز دیجیتال این می باشد که بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال را مورد استفاده قرار می‌دهند. همانطور که شاید شنیده باشید در چند ماه گذشته این ارز دیجیتال توانسته رشد بسیار زیادی را تجربه کند که در نتیجه بسیاری از افراد تصمیم گرفتند تا برای سرمایه‌گذاری این ارز دیجیتال را مورد استفاده قرار دهند.

 

image

اکسی اینفینیتی

بررسی توکن SLP

ارز دیجیتال یا توکن SLP یکی از انواع ارز های دیجیتال می باشد که این ارز به همراه ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در بازی برای خرید آیتم ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در بازی های روزانه اگر شما بتوانید بردهای بسیار زیادی را کسب کنید بازی با استفاده از این توکن به شما پاداش می‌دهد. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که این توکن نیز مانند ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی در چند ماه گذشته رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است و در نتیجه قیمت بسیار مناسبی دارد.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

اگر شما قصد دارید تا بر روی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی سرمایه گذاری کنید بهتر است تا قبل از اینکه اقدام به خرید کنید بهترین زمان برای خرید این ارز دیجیتال را پیدا کنید. در حالت کلی پیدا کردن این زمان به راحتی امکان پذیر نمی باشد. اما اگر شما از خدمات سیگنال ارز دیجیتال که توسط گروه‌های مختلف ارائه می شود استفاده کنید به راحتی می توانید این زمان را تخمین بزنید و در بهترین زمان این ارز دیجیتال را خریداری کنید و سود بسیار زیادی را بدست آورید. گروه‌ های بسیار زیادی این خدمات را ارائه می‌کنند که یکی از بهترین گروه‌ها، گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد. این گروه سیگنال های بسیار دقیق و حرفه ای را به شما ارائه می‌کنند که در صورتی که شما از آنها استفاده کنید مطمئناً در مدت زمان کوتاهی سودهای بسیار عالی را کسب خواهید کرد. نکته دیگری که باید بگوییم این می باشد که این گروه به تمامی کاربران خود یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این اشتراک تمامی خدمات این گروه را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که از خدمات آنها راضی بودید و همچنین از پشتیبانی آنها راضی بودید اشتراک ویژه را خریداری کنید.

 

image

خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

بررسی بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

اگر شما ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را خریداری کردید و یا به عنوان پاداش از بازی این ارز دیجیتال را دریافت کردید باید آن را در یک کیف پول امن نگهداری کنید تا در این صورت ارز های دیجیتال شما از خطر هک شدن تا حد بسیار زیادی دور بمانند. در حالت کلی شما می توانید از سه نوع کیف پول که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند استفاده کنید. یکی از بهترین کیف پول هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید کیف پول تراست ولت می باشد. این کیف پول یکی از قدرتمندترین و مطرح‌ترین کیف پول ها می باشد و برای پلتفرم های اندروید و ios منتشر شده است و نکته ای که باید در رابطه با این کیف پول بگوییم این است که این کیف پول از رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برخوردار است و به گونه‌ای طراحی شده است که هر شخصی به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. همچنین اگر شما قصد دارید تا کیف پول خود را بر روی رایانه شخصی تان راه اندازی کنید می‌توانید از کیف پول های همچون متامسک و اتمیک والت استفاده کنید این کیف پول ها علاوه بر اینکه بر روی گوشی ها قابل استفاده می باشند بر روی رایانه‌ های شخصی نیز قابل استفاده هستند. نکته ای که باید به کاربران اندرویدی بگوییم این می باشد که همیشه سعی کنید تا تمامی کیف پول ها را از وبسایت اصلی آنها دانلود کنید و همچنین قبل از نصب این کیف پول ها بر روی گوشی خود هر نوع نرم افزار مود شده را از روی گوشی خود پاک کنید.

 

image

ارز اکسی اینفینیتی

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

اگر شما قصد سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی را دارید و می خواهید که این ارز دیجیتال را خریداری کنید. باید از یک صرافی امن و معتبر استفاده کنید تا بتوانید در بهترین حالت ممکن این ارز دیجیتال را خریداری کنید و به کیف پول خود منتقل کنید. در بین تعداد زیادی از صرافی‌ها که این ارز دیجیتال را لیست کرده اند بهترین صرافی هایی که شما می‌توانید مورد استفاده قرار دهید صرافی هایی همچون کوین بیس، بایننس، FTX، هیوبی و کوکوین می باشد. تمامی این صرافی‌ها از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و علاوه بر آن تعداد بسیار زیادی از کاربران که از این صرافی ها استفاده کرده‌اند از آنها کاملاً راضی هستند. نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که صرافی هایی همچون کوین بیس و بایننس برای کاربران ایرانی یک سری محدودیت ‌ها را قرار داده‌اند که کاربران ایرانی نمی توانند به راحتی از این صرافی ها استفاده کنند. در نتیجه پیشنهاد می‌شود تا از صرافی کوکوین استفاده کنید، زیرا این صرافی در حال حاضر هیچ نوع محدودیتی را برای کاربران ایرانی قرار نداده است، اما پیشنهاد می شود تا پس از خرید حتماً تمامی دارایی خود را به یک کیف پول امن منتقل کنید، زیرا ممکن است در آینده این صرافی نیز مانند سایر صرافی ها محدودیت هایی را برای کاربران ایرانی قرار دهد.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.