whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند؟

1400/08/29 ساعت 01:45


شناخت بهترین ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای سرمایه گذاری در رمزارز ها انجام دهید. احتمالا می‌دانید که در چند سال اخیر بازار ارز دیجیتال طرفداران بسیاری پیدا کرده است و به سرعت فراگیر شده است. همچنین تعداد کاربرانی که از این ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند افزایش پیدا کرده است و پیش بینی می‌شود که تا 2025، نزدیک به یک میلیارد کیف پول Bitcoin وجود داشته باشد.

شناخت این بازار برای افرادی که قصد سرمایه گذاری را دارند بسیار مهم است به همین دلیل کاربران و سرمایه‌گذاران قبل از شروع سال 2024 به دنبال بهترین ارزها برای سرمایه‌گذاری هستند. در ادامه به بررسی ارزهایی که در سال جدید برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند می‌پردازیم تا بتوانید بهترین ارزها را انتخاب کنید.

پرشین الیت، فراتر از یک پلتفرم؛ قطب جذب موفقیت‌های مالی شما! با انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس پرشین الیت به قله‌های موفقیت برسید. هرگز فرصت عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال و مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی، احراز هویت بایننس یا کوکوین و سبد ارز دیجیتال بی‌نظیر را از دست ندهید و به رویاهای مالی‌تان جان ببخشید.

با ارز دیجیتال آشنا شوید

قبل از بررسی بهترین ارزهای دیجیتال بهتر است با مفهوم ارز دیجیتال آشنا شوید به دارایی‌های دیجیتالی که به عنوان یک ارزش کاربرد دارند، ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی می‌گویند. هیچ مرکز دولتی بر روی این ارزها کنترل ندارد به همین دلیل با ساختار بانکی فعالیتی ندارد.

برای دسترسی به این ارزها کافی است یک تلفن همراه یا کامپیوتر به همراه اینترنت داشته باشید. نکته مهم دیگری که باید بدانید انتخاب برای سرمایه گذاری در رمزار ها است. در واقع فرمول خاصی برای انتخاب این ارزهای دیجیتال وجود ندارد بلکه برای انتخاب یک دارایی دیجیتال باید به آینده آن ارز، میزان پذیرش، هدف ارز و رقبایی که دارد دقت کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین ارز دیجیتال را انتخاب کنید.

 

image

بهترین ارزهای دیجیتال

معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سال 2022

همانطور که گفتیم برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری فرمول خاصی وجود ندارد اما برای انتخاب ارزهایی که در سال جدید برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند باید به عملکرد این ارزها در سال گذشته توجه کنیم. این ارزها می‌توانند تاثیر بسیاری در افزایش سرمایه شما داشته باشند پس با در نظر گرفتن اهداف یک ارز دیجیتال آن را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال

احتمالا می‌دانید که بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که در سال 2009 توسط ساتوشی ناکاموتو وارد بازار شد. این ارز دیجیتال از فناوری بلاک چین استفاده می‌کند و توانسته به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر تبدیل شود. این رمزارز توسط مکانیسم اجماع ایم شده است.

معاملات این ارز دیجیتال سریع و مقرون به صرفه هستند. همچنین لازم است بدانید برای معاملات با بیت کوین برخلاف ارزهای فیات نیازی به ارائه کردن اطلاعات شخصی ندارید. سرمایه گذاری در رمزارز با این ارز دیجیتال می‌تواند بسیار برای شما سودآور باشد اما باید به خوبی با نحوه فعالیت این ارز دیجیتال آشنا باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

اهمیت بیت کوین برای سرمایه‌گذاری 

اشاره کردیم برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال یکی از مواردی که می‌تواند برای سرمایه گذاری در رمزارز اهمیت دارد میزان پذیرش آن ارز دیجیتال است. این شاخص می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت آن تاثیر داشته باشد. لازم به ذکر است روزانه 488000 آدرس بیت کوین با توجه به اطلاعات Blockchain Center اضافه می‌شود. بیت کوین مانند طلا یک دارایی ضد تورم است و عملکرد بهتری نسبت به بازار سهام دارد. این مسئله توانسته به سرعت بسیاری در کشورهای مختلف گسترش پیدا کند و اعتبار آن افزایش پیدا کند.

 

image

سرمایه گذاری در رمزارز

به نظر شما  از نظر پیش‌بینی، قیمت بیت کوین در بلند مدت و کوتاه مدت چگونه است؟

از جمله پیش‌بینی‌هایی که برای قیمت بیت کوین توسط تیم دراپر انجام شده است قیمت 250000 دلار این ارز دیجیتال تا سال 2023 است. همچنین پیش بینی‌هایی که توسط افراد دیگری انجام شده است حاکی از آن است که قیمت این ارز دیجیتال بین ماه دسامبر سال 2021 تا مارس سال 2022 بین 200 تا 300 دلار باشد. اما در پیش بینی عجیب نشریه بلومبرگ بیان کرده است که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال جاری به 400000 دلار می‌رسد.

اتریوم بهترین برای سرمایه‌گذاری

از دیگر بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری می‌توان به اتریون اشاره کرد. این ارز دیجیتال بر پایه بلاک‌چین است و دارای توکن ETH است. این ارز دیجیتال با توجه به عملکردی که برای قراردادهای هوشمند دارد یکی از مهم‌ترین مدعیات برای سرمایه گذاری در رمزارز ها است.

قراردادهای هوشمند مشابه قراردادهای کاغذی هستند که در صورت انجام شدن تمامی شرایط اجرا می‌شود. توسعه دهندگان این ارز دیجیتال از اتریوم برای ایجاد کردن موارد مختلفی از جمله صرافی‌های غیر متمرکز، توکن‌های غیر قابل تعویض و ... استفاده می‌کنند.

اهمیت اتریوم در سرمایه‌گذاری 

موارد مختلفی هستند که اتریون را برای یک سرمایه گذاری خوب آماده می‌کنند در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

  • یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های بلاک‌چین برای پلتفرم‌های غیر متمرکز است و به عنوان دومین ارز بعد از بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
  • دارای استاندارد ERC20 است که کاربردهای مختلفی دارد . انتخاب توسعه‌دهندگان بسیاری است.
  • در کوتاه مدت رشد بیشتری نسبت به بیت کوین داشته است
  • قراردادهای هوشمند، توکن‌های امنیتی، توکن‌های غیرقابل تعویض بر روی بلاک‌چین اتریوم انجام می‌شوند.
  • از سال 2015 اتریوم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بوده است و با آپدیت 2.0 و تغییر مکانیسم POS سریع‌تر و کارآمدتر شده است و با توجه به توکن سوزی اتریوم باعث شده است قیمت این ارز دیجیتال افزایش پیدا کند.

 

image

بازار ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال اتریوم

Digitalcoinprice قیمت اتریوم را تا سال 2021 حدود 5000 دلار پیش بینی کرده است. اما در پیش بینی بلند مدت این سایت گفته شده است قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2024 به 25000 دلار می‌رسد. لازم به ذکر است با توجه به صحبت‌های تحلیل‌گران ارزش بازار این ارز دیجیتال تا سال 2025 حتی از ارزش بازار بیت کوین نیز پیشی خواهد گرفت به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان این ارز دیجیتال را جز بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری می‌دانند.

پولداکت سومین گزینه برای سرمایه گذاری در رمزارز ها

پولکادات از دیگر شبکه‌های بلاک‌چینی که مانند اتریوم فعالیت می‌کند و جز بهترین ارزهای دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال است. به کمک این ارز دیجیتال و شبکه بلاک‌چینی که دارد توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های مختلف و قراردادهای هوشمند را بسازند.

لازم به ذکر است به کمک این ارز دیجیتال می‌توانید با برنامه‌های غیرمتمرکز و شبکه‌های بلاک‌چین ارتباط برقرار کنید. با استفاده از این ویژگی انتقال دادن دارایی‌ها در پولکادات بسیار آسان‌تر شده است و سرعت بسیار  خوبی نیز پیدا کرده است. در ادامه به مواردی که باعث شده سرمایه‌گذاری در پولکادات افزایش پیدا کند می‌پردازیم.

  • ارتباط پیدا کردن با شبکه‌های مختلف از جمله اتریوم
  • این ارز دیجیتال یک پایگاه برنامه‌نویسی پیشرفته است.
  • با توجه به نظر برخی از کارشناسان پولکادات از اتریوم ایمن‌تر است و می‌تواند رقیب این ارز دیجیتال باشد.
  • مقایس پذیری به واسطه این ارز دیجیتال بهبود پیدا کرده است.

قیمت Polkadat در بلند مدت و کوتاه مدت

Coin Price Forecast پیش‌بینی کرده است قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2022 به 50 دلار خواهد رسید و تا پایان سال 2023 به 75 دلار می‌رسد. پیش بینی دیگری که توسط سایت Digitalcoinprice انجام شده است ادعا می‌کند قیمت این ارز تا پایان سال جاری به 49 دلار و در پایان سال 2022 به 61 دلار خواهد رسید.

 

image

بهترین ارزهای دیجیتال

بایننس کوین

 از دیگر بهترین ارزهای دیجیتال که در سال 2017 وارد بازار شد، ارز دیجیتال بایننس کوین است. از این رمزارز با هدف معامله و کاهش کارمزد در بایننس استفاده می‌شود اگرچه این موارد تنها دلایل و اهداف استفاده از این ارز دیجیتال نیستند. چرا که بایننس برای دارندگان این ارز دیجیتال که در معاملات داخلی از توکن آن استفاده می‌کنند، برنامه‌های تخفیفی و تشویقی بسیاری دارد.

عملکرد BNB در سال 2019 با قیمت 6 دلار شروع شد اما تا آخرین هفته ماه می بعد از گذشتن 5 ماه از شروع فعالیت قیمت هر توکن بایننس کوین به 3520 دلار رسید و رشدی نزدیک به 450 درصد را داشت. اما این ارز مانند هر ارز دیجیتال دیگری سقوط داشت در سه ماه سوم 2019 ارزش توکن‌های آن از 33.10 دلار به 15.79 دلار کاهش پیدا کرد با این حال تا چند ماه قبل ارزش این توکن‌ها ثابت مانده است. مواردی که در سرمایه‌گذاری بایننس کوین اهمیت دارد:

  • به عنوان پنجمین ارز دیجیتال با ارزش انتخاب شده است.
  • یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرداخت هزینه‌ها و مبادلات کالاها است.

قیمت BNB در بلند مدت و کوتاه مدت

Coin Price Forecast پیش‌بینی کرده است که قیمت ارز دیجیتال BNB تا پایان سال جاری به 500 دلار خواهد رسید و قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال 2025 به 1000 دلار خواهد رسید. از دیگر پیش‌بینی‌های انجام شده توسط وب‌سایت Digitalcoinprice قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال جاری 2021 به 597 دلار می‌رسد و در  سال 2022 قیمت آن 824 دلار خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت بایننس کوین در 2025، 1287 دلار خواهد بود به همین دلیل گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در رمزارز ها است.

 

image

بازار ارزهای دیجیتال

کلام آخر

آشنایی با بهترین ارزهای دیجیتال می‌تواند شما را برای سرمایه‌گذاری در این حوزه آماده کند اما نکته مهمی که باید بدانید پیش‌بینی‌هایی است که در ابن بازار می‌شود. همانطور که می‌دانید بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر نوسان است و این پیش‌بینی‌ها نمی‌تواند کاملا دقیق باشد پس برای سرمایه گذاری در رمزارزها باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا بدون کوچک‌ترین مشکلی سرمایه‌گذاری شما انجام شود.

در این مقاله به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم تا به بهترین شیوه در این بازارها عمل کنید. در انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید تا در زمانی کوتاه به نتیجه‌ای فوق‌العاده برسید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.