whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تحلیل تحرکات و کیف پول نهنگ های بزرگ

1400/12/22 ساعت 06:05


نهنگ های بزرگ و تحرکات و کیف پول شان تاثیر بسزایی در نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال دارند. بررسی و تحلیل سیگنال هایی که نهنگ های بزرگ به شما می‌دهند شما را در ارزیابی آینده یک ارز دیجیتال کمک خواهد کرد.

نهنگ های بزرگ سود خود را تنها به تحلیل هایی همچون پرچم های صعودی، بولینگر باند، و میانگین تحرکات وابسته نمی کنند. بلکه با پیش بینی رفتار سرمایه گذاران خرد سود سرمایه خود را تضمین می کنند. شما نیز اگر بخواهید در این تجارت موفق شوید باید بتوانید بسیار فراتر از تحلیل های تکنیکال معمولی عمل کنید. برای رسیدن به این منظور سیگنال تحرک نهنگ ها به عنوان یکی از قدرتمندترین سیگنال های درون زنجیره ای میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

اگر بخواهید همچون نهنگ های بزرگ در این تجارت موفق باشید، باید بدانید چگونه از این سیگنال ها استفاده کنید. برای آشنایی با تحرکات این نهنگ ها و تحلیل رفتارهای مختلف آنها در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. همچنین میتوانید برای دریافت جدیدترین اخبار ارز دیجیتال و قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای، به صفحه اصلی سایت پرشین الیت مراجعه نمایید.

 

بررسی کیف پول نهنگ ها در شبکه های مختلف

استفاده از مرورگر  بلاک چین ها

یکی از راه های بررسی کیف پول نهنگ های بزرگ استفاده از مرورگر  بلاکچین هاست. بیشتر بلاک چین ها آدرس های مختلف موجود در یک کیف پول دیجیتال را رده بندی می کنند. این رده بندی بر اساس میزان کوین یا توکن ذخیره شده در آن کیف پول انجام می پذیرد. به کمک این ویژگی از نحوه توزیع توکن ها و کوین های یک ارز دیجیتال در بین سهامداران آن مطلع می شوید. در صورتی که درصد بالایی از عرضه یک کوین در چند کیف پول خاص ذخیره شده باشد دارایی شما را با ریسک بالایی مواجه می سازد. زیرا اگر حتی یکی از این سهامداران عمده نسبت به فروش توکن های خود اقدام کند، ارزش آن ارز به شدت کاهش می یابد.

اهمیت بررسی کیف پول نهنگ های بزرگ

یکی از مزایای دیگر بررسی کیف پول نهنگ های بزرگ اینست که میتوانید ببینید آنها با رمزارز خود چه می کنند. به کمک مرورگر بلاک چین ها می‌توانید بفهمید نهنگ ها در حال ترید ارز خود هستند یا آن را ذخیره کرده اند.

این که نهنگ های بزرگ مقدار قابل توجهی از یکی از ارزهای خود را به صرافی ها منتقل کنند یا آن را در کیف پول خود ذخیره کنند، اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار خواهد داد. حتی با بررسی کیف پول افراد و موسسات ثروتمند ممکن است بتوانید پیش از دیگران یک آلت کوین فوق العاده را شناسایی و خریداری کنید.

 

تحلیل رفتار نهنگ ها

تحرکات نهنگ های بزرگ

رفتار نهنگ های بزرگ از چنان اهمیتی برخوردار است که به سادگی قیمت یک رمزارز  را  به چالش می کشاند. کاربران عموما زمانی ارز خود را از کیف پول شان به صرافی ها ارسال می کنند که می خواهند آن را بفروشند. زمانیکه با تراکنش های حجیم در حد چند صد میلیون دلار روبرو باشیم، می توانیم به داده های ارزشمندی دسترسی پیدا کنیم. این نهنگ ها می توانند با وارد کردن فشار فروش باعث کاهش شدید قیمت یک ارز دیجیتال شوند. همچنین این حجم از تراکنش در انتقال از  یک صرافی به کیف پول نشان دهنده سرمایه گذاری طولانی مدت روی یک رمزارز است. این مسئله نیز میتواند موجب افزایش ارزش آن ارز باشد. البته باید توجه داشته باشید که این امر در رابطه با استیبل کوین ها کاملا برعکس است.

روش دیگر نهنگ های بزرگ برای افزایش سرمایه خود انتقال دارایی از یک صرافی به صرافی است. معمولا در ارزش گذاری یک ارز خاص بین دو صرافی متفاوت، اختلاف بسیار اندکی وجود دارد. این مقدار برای سرمایه گذاران خرد تفاوتی ایجاد نمی کند. اما نهنگ ها دارای سرمایه های بسیار بزرگی هستند. از این رو حتی اختلاف اندک ارزش گذاری میان دو صرافی منجر به بازدهی قابل توجهی برای ایشان خواهد شد.

گاهی نیز نهنگ های بزرگ خرید و فروش های خود در بازار های خارج از اکسچنج و صرافی های ارز دیجیتال انجام می دهند. آنها این کار را به منظور اجتناب از ایجاد نوسان در بازار انجام میدهند. به این رفتار در اصطلاح OTC می گویند. جابجایی صدها میلیون دلار رمزارز میان کیف پول ها عموما به معنای ترید OTC است. این معاملات تاثیر چندانی بر روی قیمت ارزهای دیجیتال ندارند. زیرا تا زمانیکه طرفین معامله خودشان نوع تراکنش(خرید یا فروش) خویش را اعلام نکنند، شما قادر به تشخیص آن نخواهید بود. در نتیجه تلاش برای تحلیل این معاملات برای شما سودمند نخواهد بود.

 

پیش بینی آینده رمزارزها با بررسی رفتار نهنگ ها

نکات مهم در تحلیل رفتار نهنگ های بزرگ

حجم تراکنش نهنگ های بزرگ: با توجه به نمودار عمق بازار میتوان گفت چه حجم تراکنشی در تغییر ارزش یک رمزارز  تاثیرگذار است. عمق یک بازار کریپتویی با میزان پول مورد نیاز برای نوسان دو درصدی قیمت رابطه مستقیم دارد.

وابستگی ارزش اکثر آلت کوین ها به بیت کوین: رفتار نهنگ های بزرگ در بیت کوین تاثیر فراوانی بر آلت کوین شما خواهد داشت. اهمیت این تراکنش ها از سوی کیف پول های غیر فعال بیت کوین تاثیر بیشتری نیز خواهد داشت. زیرا تغییر رفتار این کاربران حاکی از آنست که قیمتها آنقدر افزایش یافته که حتی سختگیرترین تریدرها را نیز وادار به فروش کرده است.

آنالیز غلط رفتار نهنگ های بزرگ: نهنگ ها و تاجران بزرگ کریپتویی به سادگی می توانند واکنش های احساسی تریدر های کوچک را پیش بینی کنند. به عنوان مثال ممکن است یک تریدر غیر حرفه ای ماینینگ مقدار زیادی از استیبل کوین ها را به معنای افزایش قیمت آنها در آینده ای نزدیک بداند. این اشتباه آنها را در معرض فریب سرمایه گذاران بزرگ قرار داده و موجب بلعیده شدن سرمایه ایشان توسط ثروتمندان بزرگ می شود.

تشخیص اطلاعات فیک کیف پول نهنگ های بزرگ از داده های مفید، در پیشرفت و موفقیت شما بسیار حائز اهمیت است. از طرفی باید مراقب ارزهایی که از طرف تیم پشتیبانی خود به کیف پول کاربران تزریق می شوند نیز باشید. حضور این ارزهای دیجیتال در کیف پول نهنگ ها نباید منجر به تحلیل های اشتباه برای شما باشد.

 

بررسی مسیر ارزهای دیجیتال در تحلیل رفتار نهنگ ها

توجه به Road map ارزهای دیجیتال

در  بررسی رفتار و کیف پول نهنگ های بزرگ یکی از راه های جلوگیری از تحلیل غلط، بررسی مسیر یک ارز دیجیتال است. همیشه به یاد داشته باشید تنها با مشاهده معاملات یک نهنگ نمیتوان آینده ارزهای دیجیتال را پیش بینی کرد. بلکه این مشاهدات به عنوان سرنخ ها و مقدمات تحلیل های دیگر بکار میروند. یکی از این تحلیل ها مقایسه نحوه تغییرات و نوسان های یک ارز دیجیتال با مسیر مشخص شده توسط تیم پشتیبانی آن رمزارز می باشد. در صورتیکه ارز انتخابی شما موفق به پیمودن مسیر خود نباشد، احتمالا باید در سرمایه گذاری خود تجدید نظر کنید.

ابزارهای تحلیل رفتار  نهنگ های بزرگ

رفتار نهنگ های بزرگ در رابطه با آلت کوین ها زمانی ارزش تحلیل را دارد که حجم تراکنش آنها قابل توجه باشد. در غیر این صورت گاهی حتی توسط ابزار های مخصوص این کار  نیز شناسایی نمی شوند. آنچه باید به آن توجه کنید اینست که آیا این حجم به اندازه ای هست که بتواند قیمت را تغییر دهد یا خیر.

چالش دیگری که سرمایه گذاران خرد با آن مواجه هستند اینست که گاهی نمیتوان مطمئن بود انتقال رمزارزها به مقصد صرافی است. زیرا برخی از بنیان گذاران این پروژه ها رفتار فروش خود را پنهان می کنند. تمام این مسائل موجب میشود اکثر کاربران در هنگام استفاده از ابزارهای تحلیل رفتار نهنگ ها در ترید با مشکلاتی مواجه شوند.

تحلیل رفتار نهنگ های بزرگ به صرف زمان زیادی نیاز دارد. در هر شبکه و رمزارزی که قصد سرمایه گذاری دارید، آدرس کیف پول های این نهنگ ها را پیدا کنید. به این ترتیب میتوانید تحرکات آنها را تحت نظر بگیرید و زمانیکه اقدام به انتقال مبلغ قابل توجهی از کوین ها یا توکن هایشان به یک صرافی نمودند، برای فروش دارایی خود اقدام کنید.

 

نهنگ های کریپتویی

کلام آخر

در این مقاله تا حدودی با تحرکات مختلف نهنگ های بزرگ و تحلیل آنها آشنا شدیم. همچنین مشاهده کردید که گاهی برخی از نهنگ ها با آگاهی از هیجانات و تحلیل های غلط بسیاری از سرمایه گذاران خرد، بازار را به نفع خود تغییر داده و باعث نابودی دارایی آنها میشوند. اکنون اهمیت داشتن یک تحلیل درست و اقدام به موقع را بهتر متوجه میشوید. کارشناسان و مشاوران پرشین الیت با تجربه و تخصص خود در این زمینه شما را همراهی کرده و اطلاعات لازم برای بهره مندی از یک تجارت پرسود و زودبازده را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همچنین میتوانید برای دریافت خدمات گوناگون این سایت از جمله خرید ارزان و به صرفه انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز، اندیکاتور اسکالپ ترید و یا احراز هویت بایننس با کارشناسان پرشین الیت ارتباط برقرار نمایید.  

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.