whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

دو کوون ادعای جعل پاسپورت را رد می‌کند و "آژانس چینی" را مقصر اتفاقات می‌داند.

1402/03/29 ساعت 18:30


دو کوون ادعای جعل مدارک سفر را رد کرده و همچنین هر گونه ارتباط مالی با رهبر حزب "اینده اروپا" میلوژکو اسپاجیک را رد کرده است.

بر اساس گزارشی که در تاریخ 17 ژوئن از منبع خبری کره جنوبی Segye Ilbo منتشر شده است، موسس  Terraform Labs، دو کوون، به دادگاه مونته‌نگرو گفته است که نمی‌دانسته پاسپورتی که با آن سفر کرده بود ادعای جعلی دارد و به جای آن این اتهام را به یک آژانس با نام چینی وارد کرده است. او به دادگاه گفته است که مدارک سفر و پاسپورت جعلی خود را از "آژانس های" شخص ثالث دریافت کرده است، از جمله یک پاسپورت کاستاریکایی. او اینگونه گفته است:

 "من پاسپورت کاستاریکایی‌ام را پس از پر کردن مدارک مورد نیاز توسط یک آژانس سنگاپوری دریافت کردم که به من معرفی شده بود. پاسپورت بلژیکی خود را نیز از یک آژانس دیگر دریافت کردم."

به گفتۀ کوون، به دلیل اینکه او با پاسپورت کاستاریکایی خود "سال ها" سفر می‌کرده بود، هیچ دلیلی برای شک کردن درباره اعتبار آن نداشت. دادستانی از کوون برای جزئیات بیشتر در مورد آژانسی که از آن برای پاسپورت های خود استفاده کرده بود، سؤال کرد، اما کوون گفت که "دقیقا به یاد ندارد" و اضافه کرد که تنها نام این آژانس را "به زبان چینی" می‌شناسد.

همراه با کوون، هان چونگ‌جون، همکار و پیشینه رئیس مالی Terraform Labs نیز مورد بازجویی قرار گرفت. علاوه بر رد کردن جعل مدارک سفر، کوون ادعاهای مربوط به اهدای هرگونه کمک مالی به وزیر مالیه پیشین مونته‌نگرو، میلوژکو اسپاجیک، رهبر حزب "اینده اروپا" را هم رد کرد.

بر اساس گزارشی که در تاریخ 17 ژوئن از بخش منطقه‌ای رادیو آزادی اروپا منتشر شده است، به گفته این گزارش، کوون در نامه‌ای که به چندین مقام مونته‌نگرویی در روزهای پیش از دور جدید انتخابات در این کشور فرستاده بود، با اسپاجیک تماس گرفته بود. وکلای کوون در این باره گفته اند که: "این به شدت رد می شود و صحت ندارد"

همچنین اسپاجیک ارتباط خود با کوون را رد کرده است، اما ارتباطات مالی شایعاتی آنها توسط رسانه های مختلف در مونته‌نگرو پوشش داده شده است. رسانه های کره ای گزارش داده‌اند که به مدت سال ها، دو کوون به طور پنهانی یک سیاستمدار برجسته مونته‌نگرو را با استفاده از منابع غیرقانونی حمایت مالی می‌کرده است. دو روز پیش، دادگاه عالی مونته نگرو در خواست وثیقه دو کوون را تأیید کرد و به او اجازه داد تا از زندان آزاد شود.

پس از جلسه، قاضی ایوانا بچیک اعلام کرد که در تاریخ 19 ژوئن به وقت محلی، حکمی در مورد اتهامات جعلی صادر خواهد کرد. در حالی که دادگاه محلی درخواست استخدام جنبش دادخواست کره جنوبی را بررسی می‌کند، کووون باید تا شش ماه در نگهداری و حبس خانگی اوقات خود را بگذراند.

دو کوون و هان چونگ‌جون در تاریخ 23 مارس به اتهام جعل پاسپورت، بازداشت شدند که در یک تلاش برای خروج از مونته‌نگرو با یک پرواز خصوصی به دبی استفاده شده بود. ابتدا وکلای آنها موافقت با پیشنهاد وثیقه 400،000 یورو (436,000 دلار) را موافقت کنند، اما این تصمیم در مرحله تجدیدنظر در تاریخ 24 مه تغییر کرد.

 در تاریخ 5 ژوئن، این تجدید نظر رد شد و وثیقه برای دو کوون و هان چونگ‌جون صادر شد. این دو نفر توسط پلیس محلی به دقت نظارت می‌شوند و اگر هر کدام از آنها از محل اقامت خود بیرون روند یا شرایط تأیید شده را نقض کرد، وثیقه آنها لغو خواهد شد. بستر Terra شرکت Terraform Labs در ماه مه 2022 منهدم شد و موجب خساراتی تا حدود 40 میلیارد دلار شد.

در پرشین الیت قادرید اخبار ارز دیجیتال را به صورت روزانه دریافت کنید. مقالات مربوط به سیگنال ارز دیجیتال را مطالعه کنید و از دنیای فارکس مطلع شوید. کافی است با استفاده از احراز هویت بایننس از جدیدترین سیگنال فیوچرز و اسپات، همچنین سیگنال فارکس آگاهی پبدا کنید. با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و یا داخلی به ثروت می‌رسید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.