whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال فارکس فرانک سوئیس CHF

1402/04/19 ساعت 03:12


فرانک سوئیس (CHF) از نظر نقدینگی جهانی پس از دلار آمریکا (USD)، یورو (EUR)، ین ژاپن (JPY) و پوند انگلیس (GBP) در رتبه پنجم قرار میگیرد. معامله گران فارکس در مورد قدرت و ضعف CHF از طریق جفت ارزهایی که ارزش مقایسه‌ای را در زمان واقعی ایجاد می‌کنند، تصمیم گیری می‌کنند. اگرچه کارگزاران ده ها جفت ارز مرتبط را ارائه می دهند، اکثر مشتریان بر روی چهار جفت ارز محبوب تمرکز می کنند:

  • یورو - EUR/CHF
  • دلار آمریکا – USD/CHF
  • ین ژاپن – CHF/JPY
  • پوند انگلیس – GBP/CHF

 
به دلیل محبوبیت و ثبات بالای این جفت ارزها کانال های سیگنال مختلف و معتبری بوجود آمده اند که با ارائه سیگنال های معتبر و سودده معاملاتی امکان استفاده از موقعیت های مناسب را برای معامله گران تازه وارد و حتی حرفه ای فراهم کرده اند این کانال ها زمان مناسب ورود به معاملات و خروج از آنها با سودهای بالا و امکان گرفتن سود از حرکات این جفت ارزها را برای شما کاربران محترم فراهم کرده اند.

به همین صورت شما معامله گر عزیز می توانید با خرید اشتراک سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فارکس از جمله جفت ارزهای مهم CHF و سیگنال فیوچرز و احراز هویت بایننس هرچه آسان تر و سریعتر در سایت پرشین الیت از مزایای عضویت در کانال های سیگنال ما بهره مند شوید و ترید پر سودی داشته باشید. حتی این امکان را دارید تا از انواع سیگنال فیوچرز برخوردار شوید.

کاتالیزورهای قیمت فرانک سوئیس

بهترین زمان‌ها برای معامله فرانک سوئیس، زمان انتشار داده‌های اقتصادی و همچنین ساعات کار در بورس اوراق بهادار، اختیار معامله و آتی است. برنامه ریزی از پیش نیاز به تحقیقات دوطرفه دارد زیرا کاتالیزورهای سوئیس و منطقه یورو می توانند جفت های محبوب را با همان شدتی که کاتالیزورها در مکان های متقابل حرکت می‌دهند، جابه جا کنند. جدا از انتشار اخبار محلی، داده های اقتصادی ایالات متحده بیشترین تاثیر را  روی این جفت ارزها دارند، زیرا EUR/USD پرمعامله ترین ابزار فارکس در جهان است.

SNB چهار بار در سال برای به روز رسانی سیاست های پولی تشکیل جلسه می دهد و بیانیه ای در ساعت 3:30 صبح به وقت شرقی (ET) منتشر می شود. این نشست در طول سال های سقف گذاری تأثیر محدودی داشت، اما اکنون می تواند به عنوان یک کاتالیزور اصلی باشد. علاوه بر این، جفت ارزهای CHF در برابر رویدادهای کلان اقتصادی و سیاسی آسیب‌پذیر هستند که منجر به پرایس اکشن های بسیار مرتبط در بازارهای سهام، ارزها و اوراق قرضه در سراسر جهان می‌شوند.

انتشارات اقتصادی

اکثر داده های اقتصادی منطقه یورو و سوئیس بین ساعت 2:00 صبح تا 5:00 بامداد به وقت شرقی در ایالات متحده منتشر می شود. بخش زمانی از 30 تا 60 دقیقه قبل از این انتشار و یک تا سه ساعت پس از آن، دوره بسیار محبوبی را برای معامله جفت ارزهای CHF نشان می دهد زیرا جریان اخبار حداقل بر سه مورد از چهار جفت ارز مهم تاثیر می گذارد. همچنین با شروع روز معاملاتی ایالات متحده همپوشانی دارد و حجم قابل توجهی را در دو طرف اقیانوس اطلس به خود اختصاص داده است.

عرضه‌های اقتصادی ایالات متحده معمولاً در ساعت‌های 8:30 صبح و 10:00 صبح به وقت شرقی ارائه می‌شوند و حجم معاملات CHF فوق‌العاده‌ای را ، با شانس بالایی برای حرکت روند در محبوب‌ترین جفت ارزها ایجاد می‌کنند. نسخه های ژاپنی کمتر مورد توجه قرار می گیرند زیرا در ساعت 4:30 بعد از ظهر منتشر می شوند. و ساعت 10:00 شب ET، در میانه چرخه خواب منطقه یورو و سوئیس. با این حال، حجم معاملات CHF/JPY می تواند به شدت در این مناطق زمانی افزایش یابد.

چرا فرانک سوئیس یک ارز امن است؟

فرانک سوئیس به دلیل وجود ثبات بالای اقتصادی  و سیستم سیاسی سوئیس و نرخ تورم نسبتا پایین آن، یک ارز امن به حساب می آید. آشفتگی ها و هرج و مرج های سیاسی و بحران های بدهی در اتحادیه اروپا و ایالات متحده باعث شده است که بعضی از سرمایه گذاران بین المللی مقداری از ثروت خود را به ارز سوئیس منتقل کنند که تمایل زیادی به افزایش ارزش در برابر یورو و دلار دارد.

آیا فرانک سوئیس توسط طلا پشتیبانی می شود؟

در حالی که سوئیس از استاندارد طلا استفاده نمی کند، بانک ملی سوئیس همچنان هشتمین ذخایر بزرگ طلای جهان را با بیش از 1000 تن فلز گرانبها حفظ می کند. قانون اساسی سوئیس زمانی بانک را ملزم به نگهداری 40 درصد از ذخایر خود در طلا می کرد، اما این الزام پس از همه پرسی مردمی در سال 1999 حذف شد.

آیا ارز فرانک سوئیس از دلار آمریکا بالاتر است؟

دلار آمریکا بین سال‌های 2019 تا 2022 به طور پیوسته ارزش خود را در برابر فرانک سوئیس از دست داده است و فرانک را به ارز قوی‌تری نسبت به دلار تبدیل کرده است.

کلام آخر

چهار جفت ارز محبوب به معامله‌گران فرانک سوئیس فرصت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت گسترده‌ای را ارائه می‌دهند. بهترین زمان‌ها برای معامله این جفت ارز ها قبل و بعد از انتشار اقتصادی است که بین ساعت 2:00 صبح تا 5:00 صبح به وقت شرقی و همچنین بین 8:30 صبح تا 10:00 صبح به وقت شرقی برنامه‌ریزی شده است. این گزارش های متنوع همه بازارهای متقابل را بین نیمه شب و ظهر فعال و نقد نگه می دارد. پیشنهاد ویژه ما به شما کاربر عزیز این است که به کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی بپیوندید و درآمد دلاری داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.