whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

Lucky Block NFTs چیست؟

1401/11/29 ساعت 19:51


پلتفرم قرعه کشی Lucky Block مبتنی بر بلاک چین توجه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است زیرا پروژه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) دومین نسخه مبتنی بر اتریوم از توکن LBLOCK خود را در این ماه راه اندازی کرد. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی جزییات Lucky Block NFTs خواهیم پرداخت.

سیگنال ارز دیجیتال در معاملات دنیای ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند چرا که تحلیل درست این سیگنال‌ها میتواند به  شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بیشتر کمک کند. شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید و از جدیدتری تغییر قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

Lucky Block NFTs چیست؟

Lucky Block پلتفرمی برای مسابقات توکن غیرقابل تعویض (NFT) است. بازیکنان می توانند با برگزاری NFT و شرکت در مسابقات جوایزی در قالب توکن های LBLOCK کسب کنند.لاکی بلاک توسط اسکات رایدر، مدیر عامل شرکت و رئیس سابق فروش در گروه تجاری بازاریابی فین‌تک، Investoo، تأسیس شد. رایدر همچنین یکی از بنیانگذاران DeFi Coins و مدیر عامل StakeMoon Coin است. جیمز فنل، مدیر اجرایی LuckyBlock، همچنین مدیر عامل NFT Launchpad و رئیس سابق عملیات بازاریابی جهانی در شرکت رسانه دیجیتال Finixio است.

Lucky Block در ژانویه 2022 راه اندازی شد. در فوریه برنامه نویسان یک ارتقاء نرم افزاری را برای اعمال مالیات 12 درصدی خود بر فروش توکن LBLOCK اعلام کردند. بر اساس این اطلاعیه، «این مالیات برای تشویق به دارایی‌های بلندمدت و کاهش تجارت روزانه و تأمین مالی استخر جوایز قرعه‌کشی استفاده می‌شود.»

لاکی بلاک گفت که این اولین پروژه ارزهای دیجیتال است که در سه هفته اول به ارزش یک میلیارد دلاری می رسد. Lucky Block NFTs در ابتدا در صرافی متمرکز LBank و صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap (CAKE) و decentralised exchange (DEX) عرضه شد. در این اطلاعیه آمده بود:

LBank قادر به اجرای مالیات 12 درصدی Lucky Block بر روی سپرده های LBlock که از Pancakeswap می باشد، نبود. دارندگان توکن در Pancakeswap می توانند LBlock را به LBank منتقل کنند تا از پرداخت مالیات بر فروش اعمال شده در Pancakeswap اجتناب کنند. در عوض، محل معاملات متمرکز، مالیات 6 درصدی را برای تمام تراکنش‌های مربوط به LBlock اعمال کرده است.

Lucky Block اولین مجموعه NFT خود را با نام Platinum Rollers Club در ماه مارس در بازار NFT LaunchPad عرضه کرد.

کانال سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک میکند از جدیدترین سیگنال فیوچرز استفاده کنید. یکی از بهترین روش ها برای کسب سود در دنیای فارکس استفاده از سیگنال فارکس است. برای استفاده از سیگنال فارکس میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

ارز بومی LBLOCK چیست؟

سکه بومی LBLOCK برای پاداش دادن به دارندگان NFT های Lucky Block استفاده می شود. دارندگان بر اساس تعداد NFT هایی که دارند، پاداش های روزانه دریافت می کنند. استخر جوایز معادل 1% از سود کلی هر مسابقه است. لاکی بلاک نیز هر هفته قرعه کشی مسابقات برگزار می کند. توکن اولیه LBLOCK در ماه ژانویه در زنجیره هوشمند بایننس و بر اساس استاندارد توکن BEP-20 راه اندازی شد. سپس لاکی بلاک نسخه ERC-20 توکن، LBLOCK V2 را در 25 جولای بر روی بلاک چین اتریوم راه اندازی کرد.

دنیای ارز دیجیتال دنیای پررمز و راضی است که برای فعالیت در آن نیازمند استفاده از ابزارهایی همچون سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز و گروه ارز دیجیتال هستید. کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بهترین سیگنال ارز دیجیتال و گروه ارز دیحتال را به شما عرضه خواهد کرد.

مزایا و معایب Lucky Block NFTs

در حالی که NFT ها معمولاً به دلیل نداشتن ابزار واقعی مورد انتقاد قرار می گیرند، برنامه نویسان می خواستند با اضافه کردن موارد استفاده و مزایای خاص به دارندگان، Lucky Block NFT را متفاوت کنند. از جمله مزایای Lucky Block NFT میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. قرعه کشی روزانه NFT

یکی از مزایای اصلی خرید لاکی بلوک NFT این است که امکان ورود مادام العمر به قرعه کشی NFT که هر روز انجام می شود را برای شما فراهم می کند.دارندگان NFT تنها کسانی هستند که به این قرعه کشی خاص دسترسی دارند و آن را از بازی اصلی Lucky Block متمایز می کند.این جکپات معادل 2 درصد از مبلغ قرعه کشی اصلی خواهد بود که حدود 10000 دلار تخمین زده می شود.

همچنین، اگر خوش شانس باشید و علاوه بر برنده شدن برنده جک پات، یکی از 25 قطعه نادر Lucky Block NFTs را دریافت کنید، مبلغ دریافتی شما دو برابر خواهد شد.

2. تعداد محدود توکن 

همانطور که اشاره کردیم، تنها 10000 Lucky Block NFTs موجود است و توسعه دهندگان گزارش داده اند که این مبلغ نهایی خواهد بود. با توجه به تعداد محدود توکن ها، هر NFT در دراز مدت دارای ارزش ذاتی است. این نیز یکی از اصلی ترین دلایلی است که کارشناسان معتقدند قیمت Lucky Block NFT با افزایش عمده روبرو خواهد شد.

از بهترین روش های کسب سود در دنیای ارز دیجیتال استفاده از سیگنال فیوچرز است.

3. قطعات کمیاب 

هنگام خرید Lucky Block NFTs ، بازیکنان این شانس را دارند که یکی از 25 قطعه کلکسیونی کمیاب را برش دهند. اینکه آیا قطعه کمیاب را خریداری کرده اید تا زمانی که خرید نهایی نشده باشد نشان داده نمی شود. دارندگان قطعات کمیاب از مزایای خاصی مانند برنده شدن یک جایزه جکپات مضاعف در قرعه کشی نیز برخوردار می شوند.

4. برنده شدن در قرعه کشی Lambo

در نهایت، دارندگان Lucky Block NFTs نیز شانس برنده شدن یک وسیله نقلیه لامبورگینی 270000 دلاری را دارند. قرعه کشی "Win a Lambo" پس از فروخته شدن تمام 10000 NFT انجام می شود.

برنده قرعه کشی از طریق برنامه تولید اعداد تصادفی شفاف که به صورت زنده از گروه تلگرامی لاکی بلاک پخش می شود انتخاب می شود.

تتر یکی از ارزهای دیجیتال است که به تازگی توانسته است در دنیای ارز دیجیتال به خوبی بدرخشد برای خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید. در گروه ارز دیجیتال میتوانید از انتشار جدیدترین ارز دیجیتال و نوسانات قیمت ارز دیجتال با خبر شوید.

نحوه خرید Lucky Block NFTs 

در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت یک راهنمای گام به گام سریع وجود دارد که به شما کمک می کند همین الان NFT های Lucky Block را خریداری کنید.

مرحله 1: یک کیف پول MetaMask ایجاد کنید

برای شروع به کیف پول نیاز دارید. توصیه می کنیم یک کیف پول MetaMask (اگر قبلاً ندارید) تهیه کنید. به وب سایت رسمی MetaMask بروید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. MetaMask کاربران را به طور پیش فرض به شبکه اصلی ETH می برد، بنابراین باید به صورت دستی به زنجیره هوشمند Binance تغییر دهید.

ابتدا به "Wallet" بروید و در لیست شبکه ها، شبکه زنجیره هوشمند Binance را پیدا کنید.

اگر در پیدا کردن آن مشکل دارید، به «تنظیمات» > «شبکه» > «افزودن شبکه» بروید. در مرحله بعد، این جزئیات را تایپ کنید:

  • نام شبکه: Smart Chain 
  • New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org
  • ChainID: 56
  • Symbol: BNB
  • Block Explorer URL: https://bscscan.com 

اکنون «کیف پول» شما باید شبکه زنجیره هوشمند Binance را نشان دهد. اگر همه چیز درست است، قدم بعدی خرید توکن های WBNB است.

مرحله 2: خرید BNB بسته بندی شده (wBNB)

از آنجایی که Lucky Block NFTs بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است، قبل از خرید NFT باید wBNB (BNB Wrapped) را خریداری کنید. تقریباً هر ارز دیجیتال را می توان با wBNB مبادله کرد. در زمان نوشتن این مقاله، Lucky Block NFT 3.78 WBNB هزینه دارد.

به یاد داشته باشید که به اندازه کافی WBNB بخرید تا هزینه های گاز را نیز پوشش دهید، بنابراین مطمئن شوید که WBNB کافی برای خرید Lucky Block NFTs خریداری کرده اید.

مرحله 3: به بازار NFT بروید و به وب سایت رسمی nftlaunchpad.com بروید.

به یاد داشته باشید سیگنال ارز دیجیتال در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت حاوی اطلاعات دقیق برای خرید هر نوع ارز دیجیتال است.

مرحله 4: کیف پول MetaMask خود را وصل کنید.

پس از رسیدن به وب سایت موردنظر، روی گزینه "اتصال به کیف پول" موجود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و کیف پول MetaMask خود را به پلتفرم متصل کنید. این فرآیند فقط یک دقیقه طول می کشد، پس از آن می توانید هر NFT موجود در پیشنهاد را خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که باید کیف پول خود را روی شبکه زنجیره هوشمند Binance تنظیم کنید، در غیر این صورت اتصال کار نخواهد کرد.

احراز هویت بایننس باید به درستی انجام شود پس بهتر است از کارشناسان پرشین الیت برای احراز هویت بایننس کمک بگیرید.

مرحله 5 : NFT های Lucky Block را پیدا کنید و آنها را بخرید.

اگر در این مرحله همه چیز را به درستی انجام داده اید، باید بتوانید NFT های مورد نظر خود را خریداری کنید. روی دکمه «جستوجو» کلیک کنید و مجموعه Lucky Block NFT را در پیشنهاد مشاهده خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که مجموعه هنوز جدید است، بنابراین تا زمانی که تراکنش کامل نشود، نمی‌توانید تصویر هیچ NFT را ببینید.

تمام NFT ها تا زمانی که تراکنش کامل شود و NFT ها در کیف پول شما ظاهر شوند، پنهان می مانند. نام پروژه Lucky Block است، بنابراین شما باید خوش شانس باشید تا کمیاب ترین و با ارزش ترین NFT ها را دریافت کنید. 25 نفر از خوش‌شانس‌ترین خریداران، NFTهای کمیاب دریافت خواهند کرد که مطمئناً از بقیه ارزشمندتر خواهند بود. اگر هنگام دریافت NFT تصویری از یک موشک ببینید، می‌دانید که برنده یکی از ۲۵ NFT نادر شده‌اید.چند ثانیه طول می کشد تا NFT در نمایه شما ظاهر شود، بنابراین اگر بلافاصله آن را مشاهده نکردید، نگران نباشید.

استفاده از اندیکاتور در کسب سود دردنیای ارز دیجیتال بسیار مفید است. برای استفاده از خدمات فروش اندیکاتور VIP میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

پیش بینی Lucky Block NFT

در حال حاضر، قیمت هر Lucky Block NFT حدود 1500 دلار است. NFT را فقط می توان با Wrapped BNB (wBNB) خریداری کرد که تقریباً 3.78 wBNB در هر توکن است. این بدان معنی است که قیمت بازار wBNB نیز مستقیماً بر قیمت هر NFT بلوک لاکی تأثیر می گذارد.

تعیین پیش‌بینی قیمت Lucky Block NFT برای دوره بعد هنوز بسیار چالش برانگیز است، زیرا این توکن تنها چند روز زودتر منتشر میشود. با این حال، با توجه به موفقیتی که ارزدیجیتال Lucky Block به دست آورده است، بسیاری از معامله گران حرفه ای و کارشناسان NFT معتقدند که تاریخ با Lucky Block NFT نیز تکرار خواهد شد. این بیشتر به موفقیت کمپین‌ها و تلاش‌های بازاریابی Lucky Block و اینکه آیا تقاضای زیادی برای NFT در ماه‌های بعد ایجاد می‌شود بستگی دارد. از آنجایی که تنها 10000 NFT موجود است، احتمال زیادی وجود دارد که نیروهای بازار به نفع لاکی بلاک باشند.

در بدترین حالت، ما متخصصان پرشین الیت بر این باوریم که قیمت Lucky Block NFT به راحتی می تواند تا پایان سال 2022 دو برابر یا سه برابر شود. در بهترین حالت افزایش سرسام آور ارزش خواهد بود و چهره های تاثیرگذار شروع به حمایت از این پروژه می کنند. برای پیش بینی دقیق قیمت ارز دیجیتال بهتر است از سیگنال فیوچرز استفاده کنید.

سخن آخر

کارشناسان پرشین الیت در این مقاله مهم ترین اطلاعات در مورد شبکه Lucky Block و مجموعه 10000 NFT منحصر به فرد آن را بررسی کرده ایم. توسعه دهندگان این پروژه تکالیف خود را انجام داده اند و موفق به ایجاد یک نشانه قرعه کشی غیرمتمرکز شده اند که به جامعه ای با بیش از 43000 کاربر افزایش یافته است. اکنون زمان مناسبی برای خرید یک Lucky Block NFT و تبدیل شدن به یکی از اولین سرمایه گذاران این ارز است. هنگامی که V2 وارد بازار شد، همه دارندگان توکن این فرصت را خواهند داشت تا توکن های LBLOCK خود را در بازارهای BSC و Ethereum به طور یکسان معامله کنند. Lucky Block یکی از امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های ارزدیجیتال در سال 2022 است.

وب سایت پرشین الیت یکی از بهترین سایت در حوزه دیجیتال مارکتینگ است شما میتوانید برای اطلاع از جدیدترین نوسانات قیمت ارز دیجیتال به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.