whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال STA استاترا و توکن استاترا (STA)

1402/05/09 ساعت 21:20


اکوسیستم استاترا موفقیت و پذیرش بالایی را کسب کرده است، زیرا علاقه به توکن استاترا (STA) به طور پیوسته در چند ماه گذشته افزایش یافته است. استاترا امکان سرمایه‌گذاری در مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال را از طریق استفاده از یک توکن ساده فراهم می‌کند.

اما استاترا چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ علاوه بر این، استاترا در حال کار برای تبدیل شدن به اولین ارز تورم دار دسنترالایز شده جهان است، با قدرت ایجاد سیاست پول صوتی برای هر دارایی مالی! پس چگونه این امکان واقعی است؟

در این مقاله، قصد داریم کاربردها و رنج متنوع و ویژگی‌های توکن استاترا را بررسی کنیم. همچنین، به توکن‌ها، استخرها و صندوق‌های نقدی مختلفی که می‌توانید با توکن‌های استاترا به آنها سرمایه‌گذاری کنید و همچنین مزایا و معایب کلی استفاده از این پلتفرم خواهیم پرداخت.

اگر شما برای اولین بار وارد دنیای کریپتو می‌شوید، مهم است که به صورت محکم درک کنید که چگونه می‌توانید به ایمنی کریپتوهای خود خرید، فروش و ذخیره کنید. در پرشین الیت می‌توانید ضمن برخورداری از انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز از خدمات ارزنده‌ای چون احراز هویت بایننس و کوکوین نیز برخوردار شوید.

استاترا STA چیست؟

استاترا یک ارز دیجیتال دسنترالایزه بر پایه جامعه است که راه‌حلی نوآورانه برای معرفی سیاست‌های پول صوتی به هر دارایی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، توکن استاترا (STA) توکنی فرابرنامه‌ریزی شده با استفاده از قراردادهای هوشمند است.

استاترا در حال موقعیت‌گیری به عنوان اولین ارز دسنترالایز شدنی دنیا است. همانطور که در کاغذ سفید استاترا نشان داده شده‌است، بانک فدرال ایالت سنت لوئیس معیارهایی برای تعریف ارز تعیین کرده است که شامل شش ویژگی عبارتند از: دوام، قابلیت حمل و نقل، تقسیم‌پذیری، اتحادیت (یا قابلیت تعویض)، تامین محدود و پذیرش‌پذیری.

استاترا خودکار پنج مورد از این ویژگی‌ها را ارضاء می‌کند که به عنوان یک رمزارز مبتنی بر بلاکچین با تامین محدود توکن STA به وجود می‌آید. پذیرش‌پذیری استاترا برای تبدیل شدن به یک واسطه معترف شده برای مبادله بسیار مهم است.

استاترا از طریق ایجاد اثر شبکه اعتبار و اعتماد خود را ایجاد می‌کند، از طریق پیشنهاد منحصر به فرد و امتناع‌ناپذیر. این از طریق افزایش بازده از استخرهای نقدی اتفاق می‌افتد که به جزئیات بیشتری در مورد آن خواهیم پرداخت.

توکن استاترا (STA)

توکن استاترا (STA) ستاره تورم دار اکوسیستم استاترا است. هر چه کاربران توکن STA را بیشتر نگه می‌دارند، تامین موجودی توکن STA کمتر می‌شود. کاهش تامین باعث ایجاد فشار قیمتی بر روی توکن می‌شود. علاوه بر این، به عنوان بخشی از الگوریتم اصلی استاترا، 1٪ از هر تراکنش توکن STA سوخته می‌شود و در نتیجه تامین توکن کاهش می‌یابد.

جنبه تورم دار توکن استاترا به افراد نگه‌دارنده این توکن امکان می‌دهد که از عملکرد مثبت اقدامات قیمتی اکوسیستم استاترا بهره‌مند شوند و به همین ترتیب ولاتیلیته را کاهش دهند. استاترا یک توکن با قیمتی باز هسته‌های متعدد دارایی‌ها و استخرهای نقدی است. همچنین، استاترا به دارندگان بلندمدت توکن جهت وفاداری به توکن پاداش می‌دهد که یک روش عالی برای کسب درآمد فعال با کریپتو است!

استاترا از یک اثر چرخه‌ای مثبت برای افزایش کاربران جدید و کاهش تامین توکن STA استفاده می‌کند، همانطور که قیمت توکن افزایش می‌یابد. هر معامله فرصتی آربیتراژ کریپتو را ایجاد می‌کند که کاربران بیشتری را جذب می‌کند. معامله‌گران میزان نقدی را افزایش می‌دهند که در نتیجه معامله‌گران بیشتری جذب می‌شوند. با هر معامله، تامین توکن کاهش می‌یابد. در نتیجه، افزایش درخواست و کاهش تامین توکن به طور نظری می‌تواند قیمت توکن استاترا را افزایش دهد.

علاوه بر این، استاترا برنامه‌هایی برای ترکیب توکن با سهام‌ها، ارزهای رمزنگاری شده یا هر دارایی مالی یا دارایی دیجیتال دیگر دارد. این امکان را برای اجرای سیاست پول صوتی در هر دارایی (با برنامه‌های آینده برای شراکت‌های اوراکل) ایجاد می‌کند. علاوه بر این، این می‌تواند باعث ایجاد یک بازی تورم دار در قیمت‌های فعلی سهام شود. به عنوان یک مثال از کاغذ سفید استاترا، امکان استفاده از یک بسته توکن STA با سهام اپل وجود دارد. این بسته با نرخ 1٪ از هر معامله کاهش تامین STA/AAPL را تجربه می‌کند و باعث ایجاد تورم در قیمت سهام اپل می‌شود.

اکوسیستم استاترا

اکوسیستم استاترا شامل چندین استخر نقدی است که به صورت خودکار توسط مدیریت ناحیه نقدی قراردادهای هوشمند استاترا ترازیابی می‌شوند. برای دستیابی به این هدف، اکوسیستم استاترا از مسیریابی تبادل هوشمند و فرصت‌های مداوم آربیتراژ برای حفظ وزن دائمی پورتفولیو استاترا استفاده می‌کند. آربیتراژ فرایندی است که برای کسب سود از نوسانات قیمتی دارایی‌ها در بازارهای مختلف به‌کار می‌رود.

هر گاه ارزش یک دارایی در مقایسه با سایر توکن‌ها در پورتفولیو افزایش می‌یابد، مدیر پورتفولیو به طور خودکار توکنی که در سود است را به فروش می‌رساند. سود‌ها سپس به انواع صندوق‌ها ترازیابی می‌شوند. این فرایند با استفاده از آربیتراژ انجام می‌شود. با ارائه نقدی به بازارهای خارجی با استفاده از توکن‌های STA، هر کسی می‌تواند از چنین فرصت‌هایی بهره‌مند شود.

اکوسیستم استاترا شامل توکن STA، توکن‌های استخر Uniswap (شامل توکن‌های STA Delta و توکن‌های نقدی STA Delta) و استخر بالانسر (شامل صندوق فینیکس) می‌شود. با الگوریتم سوزاندن منحصر به فرد استاترا، هر خرید یا فروش درون استخر Uniswap STA یا دلتا، یا استخر بالانسر منجر به سوزاندن 1٪ ارزش معامله در توکن STA می‌شود.

توکن STA Delta

توکن‌های STA Delta ERC-20 از ۵۰٪ STA و ۵۰٪ ETH تشکیل شده‌اند و توکن‌های استخر نقدی یونی‌سواپ (Uniswap) هستند. توکن‌های دلتا به استاترا امکان ارتباط ویژگی‌های تورم دار را با هر پلتفرم ارائه می‌دهند، از جمله پلتفرم‌هایی که در حال حاضر توکن‌های تورم دار را پشتیبانی نمی‌کنند.

این امکان را برای توکن‌های دلتا ایجاد می‌کند که در استخرها و پروتکل‌های نقدی مختلف عملکرد می‌کند. علاوه بر این، دارندگان توکن دلتا در استخرهای Uniswap از کارمزد معامله برخوردار می‌شوند، که استاترا به عنوان 38٪ تا ۵۰۰٪ APY (سود سالیانه) بسته به حجم روزانه ارائه می‌دهد. علاوه بر این، توکن‌های دلتا می‌توانند برای اضافه کردن به صندوق فینیکس استفاده شوند.

توکن‌های نقدی STA Delta

توکن نقدی دلتا مشابه توکن دلتا است، با این تفاوت که به سمت ETH بیشتر وزن داده‌شده‌اند. توکن‌های نقدی دلتا از ۷۵٪ ETH و ۲۵٪ STA تشکیل شده‌اند و مانند دلتا نیز از کارمزد معامله در استخرهای Uniswap برخوردار می‌شوند. اما با توجه به وزن بیشتر ETH در این توکن‌ها، سود سالانه برای دارندگان نقدی دلتا بالاتر از دارندگان دلتا است.

استخر بالانسر و صندوق فینیکس

صندوق فینیکس یکی از صندوق‌های نقدی است که از توکن‌های دلتا برای اضافه کردن به استفاده می‌کند. این صندوق برای اجرای اثر شبکه دایمی توکن STA در قالب توکن‌های دلتا راه‌اندازی شده است. اثر شبکه دایمی یک الگوریتم بلاک چین است که ارزش‌ها را به توکن‌ها اعطا می‌کند. هر توکن دلتا که به صندوق فینیکس اضافه می‌شود، این اثر شبکه دایمی را تحمیل می‌کند. این به معنای افزایش ارزش توکن STA برای دارندگان صندوق فینیکس است.

استاترا امکان سرمایه‌گذاری در مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال را از طریق توکن‌ها فراهم می‌کند. الگوریتم تورم دار استاترا باعث ایجاد فشار قیمتی بر روی توکن می‌شود و امکان کسب سود از نوسانات قیمتی را فراهم می‌کند.

اکوسیستم استاترا از آربیتراژ برای ترازیابی پورتفولیو استفاده می‌کند و این به دارندگان توکن‌های STA امکان می‌دهد که بهره‌مندی از سود بیشتری کسب کنند. صندوق فینیکس و صندوق استانوس از اثر شبکه دایمی برای افزایش ارزش توکن STA برای دارندگان صندوق‌ها استفاده می‌کنند. استاترا به عنوان یک ارز دسنترالایزه با تامین محدود است توکن STA به وجود می‌آید.

ریسک‌ها

با وجود مزایای تورم دار، همچنان ریسک‌هایی نیز وجود دارد که ممکن است منجر به تغییرات ناخواسته در قیمت‌ها شود.
اکوسیستم استاترا به تورم دار بودن اعتماد می‌کند، ولی اگر اعتماد به این الگوریتم از بین برود، ممکن است این توکن‌ها ارزش خود را از دست بدهند.

استخرهای نقدی Uniswap و بالانسر نمی‌توانند از نوسانات تورم دار در کل مدت‌زمان خود پیشگیری کنند، که ممکن است به تخریب پورتفولیوها منجر شود.

برای استفاده از صندوق‌ها و صندوق‌های نقدی، کاربران نیاز به اعتماد به این پلتفرم‌ها و توکن‌ها دارند. قیمت‌های ارائه شده برای توکن‌ها و صندوق‌ها ممکن است در حال حاضر نماینده واقعیت بازار نباشند و ممکن است با رفتار بازار تفاوت داشته باشند.

STA (STA) چیست؟ راهنمای کامل و بررسی در مورد توکن دابل اسواپ

استاترا وقتی که قیمت آن در تاریخ 9 اوت 2022 به سرعت به بالا رفت، دنیای کریپتو را شوکه کرد، اما استاترا (STA) چیست؟ بیایید ببینیم چه چیزی می‌توانیم کشف کنیم و همچنین نگاهی به برخی از پیش‌بینی‌های قیمت استاترا بیندازیم.

توکن STA یک سازمان پیشرو در ارائه خدمات فعال‌سازی فناوری اطلاعات و کسب‌وکار صادراتی تکنولوژی‌های خورشیدی است. با تیم حرفه‌ای در زمینه فناوری‌های آینده‌ای مانند هوش مصنوعی، کارشناسان بلاکچین و اهمیت مالی بیشترین صنعت جهان با چرخش بیش از 1 تریلیون دلار و 30000 کشاورز و مشتری. STA یک سیستم‌عامل مبتنی بر بلاکچین است که به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز ایجاد کنید.

به دنیای تکنولوژی خورشیدی بازار غیر متمرکز STA خوش آمدید که به شما گزینه‌ها، استقلال و فرصت‌های بیشتری ارائه می‌دهد. ما اینجا هستیم تا در سفر میلیون‌ها رویا کنارتان باشیم.

توکن STA ارز دیجیتال خود را با راه‌حل‌های فناوری توزیع شده در کسب‌وکار فارکس، بلاکچین و تجارت الکترونیک راه‌اندازی می‌کند. توکن STA یا توکن STA اولین توکن در بازار بلاکچین است که از انجمن موجود برخوردار است. این توکن چندمنظوره غیر متمرکز است که می‌تواند در هر خدمات صنعتی استفاده شود و به عنوان دروازه پرداخت کریپتو غیر متمرکز از اهمیت ویژه برخوردار است. آن‌ها هدف دارند با بهره‌گیری از ترکیب مقیاس‌پذیری بلاکچین، پلتفرم و ابزارهای توسعه‌دهنده و تمرکز بر تجربه کاربری، این مسئله را تغییر دهند.

اکوسیستم خورشیدی بر مبنای بلاکچین

STA اکوسیستم خدمات فناوری خورشیدی "یک ایستگاه" است که به کاربران اجازه می‌دهد هر چه دوست دارند از نزدیک‌ترین کشاورزان در کمترین زمان ممکن با استفاده از فناوری بلاکچین سفارش دهند.

  • تحرک توسط انجمن

رونق انجمن متحرک و عدالت‌طلبانه. تیم توسعه‌دهنده کلیه سکه‌های خود را سوزانده‌اند و با همه دیگران شرکت کردند.

  • پروتکل LP خودکار

هر معامله به تولید خودکار مایعیتی که به چندین حوضچه مورد استفاده توسط صرافی‌ها منجر می‌شود، کمک می‌کند.

  • 100٪ شفافیت

تمام معاملات در بلاکچین قابل تایید هستند. می‌توانید تمام معاملات را با 100٪ شفافیت مشاهده کنید.

  • پاداش‌های ثابت RFI

دارندگان به‌صورت سکوتی از تصویر آینده خود به‌عنوان پاداش ثابت بهره‌مند می‌شوند.

تخصیص توکن

نمودارهای توکن STA به چند روش می‌توانند مفید باشند. برای کسانی که به‌طور فعال توکن STA را می‌خواهند معامله کنند، نه به‌عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت، نمودارهای قیمت.

  • 80.3٪ وی.ام.اچ: 168630000
  • 8٪ توسعه‌دهندگان: 1680000
  • 7٪ پاداش اسپری: 1470000
  • 2٪ برنامه پاداش از محضر: 420000
  • 1.7٪ صندوق ذخیره: 357000
  • 1٪ تیم هسته بازاریابی: 210000

جزئیات توکن

با کمک از تیم‌ها، همکاران و سرمایه‌گذاران، این دستاوردها را که به دنبال دستیابی به آن‌ها هستیم، پیش‌بینی می‌کنیم.
توکن STA در ارائه معدن ابری مشغول به فعالیت است و در حال استفاده از فناوری توسعه یافته توسط متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارزهای رمزنگاری است.

ایده اصلی محصول یک سرویس مؤثر برای استفاده از منابع محاسباتی متفاوت است. هدف وحدت سرمایه‌گذاران، از جمله واردکنندگان، در یک پلتفرم تک یازدهی گروهی است. اعتماد مشتریان ما بر اساس مدرک مشخص و آشکار است که هر روز به دستمزد خود دسترسی دارند.

توضیحات بیشتری از استاترا

در جهان رمزارزی، یکی از بزرگ‌ترین مسائل این است که مردم را قادر سازد در شاخص‌ها و محصولات مالی مشابهی که در جهان سهام و به اشتراک گذاری وجود دارد، معامله کنند. در حالی که تعداد زیادی از رمزارزها وجود دارد، ممکن است کمی سخت باشد بدانید کدام یک از آن‌ها گزینه مناسبی برای شماست. همچنین ممکن است سخت باشد به طور کلی در یک گروه از رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید.

یک پاسخ احتمالی در قالب پلتفرم استاترا آمده است. همانطور که در کاغذ سفید سیستم آمده است:

استاترا یک اکوسیستم انقباضی با فرآیندهای اجتماعی، که با پرتفوی اجتماعی و اعتماد‌محور از بهترین رمزارزهای رده‌برتر کلاس همکاری می‌کند.

مکانیزم ایجاد نفت سیاه درونی ما به وسیله هر معامله، میزان حجم را با هر تجارت افزایش می‌دهد که در نتیجه به حجم زیادی از کارمزد‌ها که به ارائه‌دهندگان لیکوییدیتی پرداخت می‌شود، می‌انجامد. هنگامی که با دارایی‌های آبی-چیپ (همچون حوضچه سمفونی دانته) ترکیب می‌شود، این امکان را فراهم می‌کند که یک مجموعه از دارایی‌های با کیفیت بالا را با بازدهی افزوده‌شده به وسیله کارمزد‌های معاملاتی شارژی نگهدارید.

این سیستم بر پایه یک سری حوضچه‌های آبی-چیپ است که به گفته وب‌سایت: "همه توکن‌ها از طریق استفاده از یک مدیر پرتفوی قرارداد هوشمند به ارزش پرتفوی حفظ می‌شوند. هنگامی که نسبت دارایی به بقیه افزایش می‌یابد، پرتفوی خود را با فروش توکنی که ارزش آن افزایش یافته، به تعادل خود می‌رساند.

هر شبکه مبتنی بر زنجیره‌بلاک نیاز به توکن نیتیو خود دارد و استاترا نیز دو توکن دارد. توکن STA و توکن wSTA. توکن STA برای عملکرد به‌صورت انقباضی طراحی شده است، به این معنی که مقدار مشخصی از توکن به طور منظم از چرخه پولشویی خارج می‌شود یا از چرخه عرضه کم می‌شود. در همین حال، توکن wSTA نیز به همان شیوه عمل می‌کند، اما تنها با تبدیل STA به wSTA با نرخ 99 wSTA به 100 STA قابل تولید است. توکن wSTA همچنین می‌تواند هر زمان در شبکه اتریوم بدون کمیسیون به دارنده برگردد و STA را بازگرداند.

مقرون به صرفه است که این‌جا ذکر شود که توکن STA بر پایه زنجیره‌بلاک اتریوم قرار دارد. این به این معنی است که به‌طور فنی، توکنی است و نه سکه‌ای. در حالی که ممکن است بازاریابی مربوط به قیمت یک سکه استاترا را ببینید، این ارجاعات اصولاً غلط هستند.

توکن STA برای اولین بار در سال 2020 به بازار ارزشیاری آمد. هر چند بنیان‌گذاران نام‌آوری نشده‌اند، اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این ایده پیچیده از یک نفر به نام اسکات بوتا، یک کارشناس بلاکچین اهل آفریقای جنوبی، پدیدآمده است. آیا این موضوع است یا اینکه آیا اسکات بوتا که صفحه لینکداین او دیگر وجود ندارد، واقعی است یا خیر، مسئله دیگری است.

تاریخچه قیمت استاترا

حالا زمان آن رسیده که به تاریخچه قیمت STA نگاهی بیندازیم. هر چند که عملکرد گذشته به عنوان هیچ نشان‌دهنده‌ای از نتایج آینده نباید در نظر گرفته شود، آشنایی با اینکه توکن در گذشته چه کارهایی انجام داده است می‌تواند به ما کمک کند اگر می‌خواهیم یک پیش‌بینی قیمت استاترا را تفسیر کنیم یا پیش‌بینی خودمان را انجام دهیم.

توکن STA برای اولین بار در ژوئیه 2020 به بازار ارزش آمد و ارزشش کمتر از 0.01 دلار بود. سپس توکن به سمت بالا حرکت کرد و به 0.3629 دلار در 11 اوت رسید، اما سپس به نزدیک 0.07 دلار کاهش یافت و تا پایان سال در این حد حدوداً معامله شد. شروع سال 2021 با ورود بازار رمزارز به مرحله موج‌گرفته، به عنوان یک بخشی از سیستم پیکان‌های کووید-19 ایالات متحده و استاترا با رسیدن به اوج‌های دوره‌ای بالای 0.21 دلار در اواخر ژانویه و بالای 0.15 دلار در اوایل آوریل به خوبی واکنش نشان داد.

اما امور به روند نزولی درآمد و امور باعث شد که بازار رمزارز و به طور کلی آرایه‌ها کاهش یابد و استاترا وقتی با رسیدن به سطح 0.05 دلار به تعداد زیادی از ماه‌های گذشته معامله شد، در اواخر ژانویه 2022 به اوج‌های دوره‌ای رسید و در 15 نوامبر به 0.09134 دلار رسید. پس از آن، بازار به سمت کمینه‌ها حرکت کرد و STA با اعلام اندیشه‌های مربوط به گونه‌ی اومیکرون کووید-19 به 0.03734 دلار برگشت.

تاریخچه قیمت استاترا

اگر 2021 سالی قوی برای کریپتو بود، تا به حال سال 2022 به طور کلی به عنوان معکوس آن اثبات شده است. با این حال، استاترا یکی از کریپتوها بود که، همانطور که می‌بینیم، در نهایت از بازار بهتر عمل کرده است - با این حال ما نمی‌دانیم که این عملکرد برتر چقدر طول می‌کشد. به هر حال، ابتدایاً امور نزولی رفته و توکن در حدود 0.02 دلار حرکت می‌کرد، اما در فوریه بهبودی صورت گرفت و در 17 فوریه به 0.1077 دلار رسید و سپس با نزول بازار همراه با نهضت روسیه به اوکراین به 0.06292 دلار کاهش یافت.

بهبودی دیگر در مارس رخ داد، زیرا سکه به طور دیرهنگامی در حال رالی بود که در 3 آوریل به اوجی بالای 0.09668 دلار رسید، اما سپس هنگامی که چین ممنوعیت کریپتو را اجرا کرد، امور به سمت کاهش حرکت کرد و توکن تا پایان ماه به اواخر 0.03209 دلار کاهش یافت. اما می‌توان گفت که ماه مه حتی بدتر بود، زیرا جداشدن از استیبل‌کوین UST و سقوط رمزارز LUNA باعث شد که STA به حداقل 0.01126 دلار بکاهد. از آن زمان پس از آن یک کمی بهبود داشت، اما لغو برداشت در پلتفرم اعتبار دهی کریپتوی سلسیوس تایید کرد که رمزارز در بازار خرسی است و STA به زیر 0.01 دلار رسید.

توکن دو هفته‌ بعدی همچنان در حال نزول بود، اما سپس در 26 ژوئن، افزایش عجیب و غریبی آن را به سرعت به اوجی بالای 6335.09 دلار ارسال کرد. این وقوع عجیب و غریب واقعاً مثل یک نقص به نظر می‌رسید، زیرا در 30 ژوئن STA به حداقل 0.005158 دلار رسید.

بعد از آن، یک بازیابی آهسته صورت گرفت و تا پایان روز 8 اوت، توکن ارزش 0.007277 دلار داشت. در تاریخ 9 اوت حدود 02:25 BST (UTC +1)، توکن یکبار دیگر از طریق افزایش به نزدیکی 86 دلار شکست و همان روز در زیر 82 دلار ارزش داشت. در آن زمان، 79024846.47 توکن STA از کل عرضه 79025101 دلار در گردش بود. این امر باعث می‌شد توکن با ارزشی حدود 6.4 میلیارد دلار، به عنوان 203مین بزرگترین رمزارز توسط این معیار باشد.

کلام آخر

اکوسیستم استاترا با استفاده از توکن‌ها، استخرها و صندوق‌های نقدی، امکان سرمایه‌گذاری در مجموعه‌ای از دارایی‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. توکن‌های STA و دلتا امکان ارتباط با هر دارایی و استفاده از اثر شبکه دایمی را فراهم می‌کنند. با استفاده از الگوریتم تورم دار، اکوسیستم استاترا امکان کسب سود از نوسانات قیمتی را فراهم می‌کند. اما همچنان ریسک‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین برای استفاده از صندوق‌ها و صندوق‌های نقدی، کاربران باید به این پلتفرم‌ها و توکن‌ها اعتماد کنند. با توجه به تغییرات ممکن در بازار و قیمت‌ها، نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق برای سرمایه‌گذاری در این اکوسیستم وجود دارد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.