whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال LRC

1400/10/06 ساعت 17:21


ارز دیجیتال LRC یا لوپرینگ یک ارز دیجیتال دیگر از دنیای ارزهای رمزنگاری شده است. ارز دیجیتال LRC در واقع توکن عرضه شده به وسیله پلتفرم Loopring یا لوپرینگ می باشد. پروژه لوپرینگ Loopring یک پروتکل غیر متمرکز تعریف می شود که بر روی بستر بلک چین اتریوم Ethereum اجرا شده است. هدف پروژه لوپرینگ راه اندازی یک پلتفرم جهت ایجاد نمودن و فراهم آوردن نوع جدیدی از مبادله ارزهای رمزنگاری شده می باشد و سعی دارد شبکه جهانی از کاربران را برای این منظور تشویق نماید. در ادامه این مقاله می خواهیم به معرفی بیشتر ارز دیجیتال لوپرینگ یا LRC بپردازیم و چگونگی عملکرد پلتفرم آن یعنی لوپرینگ را بررسی نماییم. اگر علاقمند به سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال هستید تا پایان این بحث ما را همراهی بفرمایید. 

 image

ارز دیجیتال LRC

معرفی ارز دیجیتال LRC یا لوپرینگ

ارز دیجیتال LRC یک توکن بر مبنای استاندارد ERC - 20 ارائه شده توسط پروتکل لوپرینگ Loopring می باشد. پروتکل Loopring قصد دارد به یک اکوسیستم ترکیبی تبدیل شود. از جمله اهداف لوپرینگ این است که سفارش های متمرکز را با سفارش غیر متمرکز و زنجیره ای تطبیق دهد. ارز دیجیتال LRC در آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی به وسیله ICO ، عرضه اولیه کوین راه اندازی شد.

سرعت، امنیت و شفافیت مشکلات اصلی می باشند که پروژه لوپرینگ سعی در حل نمودن آن ها دارد. بر اساس وایت پیپر White Paper ارز دیجیتال لوپرینگ، این پروژه یک پروتکل متن  باز بر بستر بلاک چین اتریوم Ethereum جهت ایجاد نمودن صرافی های غیر متمرکز تعریف می شود. اگر از جز افرادی هستید که به تازگی وارد دنیای کریپتو یا ارزهای دیجیتال شده اید، حتما اصطلاح وایت پیپر White Paper را زیاد شنیده اید. وایت پیپر در واقع شبیه یک بروشور یا مقاله است که حاوی اطلاعات جامع، کاربردی و مفیدی در مورد کلیات پروژه هر کدام از ارزهای دیجیتالی، اعم از هدف پروژه، زمان بندی انجام آن، مشکلاتی که قرار است حل نماید، نحوه عملکرد آن و غیره می باشد. وایت پیپر White Paper ، علاوه بر کریپتوکارنسی یا دنیای ارزهای رمزنگاری شده، در تمام بازار های مالی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

پروژه لوپرینگ، شامل صندوقLoopring (LEAF)  ( صندوق پیشرفت پلتفرم لوپرینگ ) می باشد که به جهت حمایت نمودن از سرمایه گذاری در پروژه های بلاک چین و همچنین تامین نمودن پاداش همکاری های انجام با پروژه، راه اندازی و تاسیس شده است.

لازم به ذکر است در پلتفرم لوپرینگ Loopring توکن لوپرینگ یا همان ارز دیجیتال LRC، به عنوان جایزه و پاداش، در قبال استفاده نمودن صحیح از این پلتفرم برای کاربران این اکوسیستم در نظر گرفته شده است. دلیل آن نیز تداوم یافتن صرافی غیر متمرکز می باشد. علاوه بر آن کاربران می توانند مقداری از کارمزدهای این پلتفرم را به وسیله استیک کردن ( Staking ) توکن یا رمز ارز LRC به دست بیاورند. استیکینگ یا استیک نمودن در واقع فرایندی جایگزین ماینینگ و استخراج ارز می باشد که مصرف برق و منابع پردازشی در آن بسیار کمتر می باشد.

برای حل نمودن مشکلات اصلی صرافی های متمرکز یا درون زنجیره ای، از جمله توان عملیاتی پلتفرم لوپرینگ همه پردازش های و محاسبات خارج از زنجیره یا بلاک را انجام داده و جهت حفظ نمودن معاملات از الگوریتم Zero - Knowledge‌ ( اثبات با دانش صفر یا اثبات با هیچ آگاهی ) بهره می برد.

image 

ارز دیجیتال LRC

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال LRC و پلتفرم Loopring

دانیل وانگ Daniel Wang مدیر عامل و بنیان گذار پروژه لوپرینگ  Loopring می باشد. دنیل وانگ سابقه همکاری با گوگل به عنوان مهندس نرم افزار را دارد و علاوه بر آن چندین سمت اجرایی و مدیریتی در شرکت های بزرگ فناوری را نیز داشته است. وی مدرک لیسانس خود را در رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه چین اخذ نموده و دارای مدرک فوق لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه آریزونا می باشد. وانگ همچنین در سال ۲۰۱۴ میلادی اقدام به راه اندازی کوین پورت Coin Port که یک صرافی متمرکز محسوب می شد. نموده بود. دنیل وانگ به دلیل نارضایتی که نسبت به پتانسیل صرافی های متمرکز داشت شروع به کار بر روی پلتفرم لوپرینگ Loopring نمود و این پروژه را در سال ۲۰۱۷ میلادی راه اندازی نمود. تیم او متشکل شده بود از جانسون چن Johnston Chen  و جی ژو Jay Zhou که هر دوی آن ها در رزومه تخصصی خود از سابقه کار در شرکت های شناخته شده ای همچون NOD3 و ارنست و یانگ Ernst & Young بهره مند بودند.

تیم توسعه Loopring برنامه هایی به منظور گسترش دادن قابلیت ها و امکانات لوپرینگ بر بستر پلتفرم کوانتوم  QTUMو پلتفرم نئو  Neo ارائه داده اند. ارز دیجیتال LRC در یک عرضه اولیه کوین برای نخستین بار راه اندازی شد. نسخه ۸/۳ آخرین نسخه پروژه می باشد. این پروژه در طول پیدایش پنج بار آپدیت و به روز شده است. پروتکل لوپرینگ صرافی غیر متمرکز خود را در فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر نموده است.  

image 

ارز دیجیتال LRC

چگونگی عملکرد پلتفرم لوپرینگ Loopring

از Zk - Rollup در لوپرینگ استفاده می شود. برخی طرفداران به دلیل بهره بردن از الگوریتم اثبات دانش صفر یا Zero - Knowledge، Zk - Rollup را امیدوار کننده می دانند. صدها انتقال توسط Zk - Rollup در یک تراکنش جمع می شوند، که این اجازه را به معاملات ارزان قیمت و سریع می دهد که نخست در خارج از زنجیره اتریوم Ethereum اتفاق بیفتند. سپس بر بستر بلاک چین این تراکنش ها تسویه خواهند شد.

در واقع وظیفه پلتفرم لوپرینگ به خارج از زنجیره منتقل نمودن تراکنش های اتفاق افتاده در صرافی های تحت نظر این پروژه می باشد. پس از این انتقال در ادامه این پروتکل فرایند تایید نمودن تراکنش ها را همچون صرافی های متمرکز انجام خواهد داد. بدین ترتیب پروتکل با استفاده نمودن از Zk - Rollup قابلیت به سرانجام رساندن تراکنش ها در صرافی های غیر متمرکز را خواهد داشت.

ارسال نمودن نقدینگی یا سرمایه به یک قرارداد هوشمند که به وسیله این پروتکل مدیریت می گردد، اولین مرحله ای است که کاربران جهت شروع تجارت در صرافی Loopring می بایست انجام دهند. پس از آن محاسباتی مثل سابقه سفارشی که ثبت شده، موجودی و مانده حساب کاربر و غیره توسط پروتکل لوپرینگ انجام می شود. در نهایت تراکنش ها را با تسویه در بستر بلاک چین اتریوم Ethereum به پایان می رساند. Loopring مدعی است که می تواند بیشتر از ۲۰۰۰ معامله با استفاده از این روش در هر ثانیه به انجام برساند.

image 

ارز دیجیتال LRC

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال LRC

به منظور مبادله نمودن ارز دیجیتال LRC می بایست در یکی از صرافی های پشتیبان این رمز ارز ثبت نام نموده و حساب کاربری داشته باشید. می توان ابتدا تتر یا یکی دیگر از استیبل کوین ها  را خریداری کرد، سپس آن را در صرافی به رمز ارز LRC تبدیل نمود.

پیشنهاد می شود که جهت اطمینان خاطر از سرمایه گذاری، از صرافی هایی که از امنیت کافی برخوردار می باشند استفاده نمود. مثلا صرافی هایی که کاربران زیادی از آن ها استفاده می نمایند و از حجم معاملات روزانه بالایی برخوردار می باشند. صرافی بایننس Binance یکی از صرافی های شناخته شده و محبوب در نزد کاربران می باشد که از ارز دیجیتال LRC یا همان لوپرینگ نیز پشتیبانی می کند. گام نخست ثبت نام نمودن و طی کردن پروسه احراز هویت خواهد بود، که ممکن است کمی زمان بر نیز باشد. به همین دلیل بهتر است پیش از آن با نحوه کار با آن آشنا شوید و یا به سایت پرشین الیت که ارائه دهنده خدمات در زمینه احراز هویت بایننس می باشد مراجعه نمایید. پرشین الیت یکی از سایت های معتبری است که در زمینه فروش اندیکاتور و ارائه نمودن سیگنال فیوچرز فعالیت دارد. همچنین می توانید سیگنال ارز دیجیتال لوپرینگ و محدوده های مناسب جهت خرید این رمز ارز را از سایت پرشین الیت دریافت نمایید. علاوه بر صرافی بایننس Binance، دیگر صرافی های شناخته شده پشتیبانی کننده از ارز دیجیتال LRC، می توان صرافی کو کوین KuCoin، صرافی هیوبی گلوبال  Huobi Global و صرافی FTX را نام برد. هم اکنون صرافی کوین تایگر CoinTiger با سهمی در حدود ۳۰ درصد از حجم کل معاملات روزانه ارز دیجیتال LRC، فعال ترین صرافی می باشد که در این رمز ارز معامله می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال LRC و عملکرد پلتفرم آن پرداختیم. آینده ارزهای رمزنگاری شده وابسته به عوامل مختلفی می باشد. جلب نظر کاربران بیشتر و عملکرد موفق ارز دیجیتال در رسیدن به اهدافی که داشته است یکی از مهم ترین موارد در این زمینه خواهند بود. همچنین ویژگی هایی که یک ارز دیجیتال را متمایز از سایر ارزهای رمزنگاری می سازد نیز در این را بی تاثیر نخواهد بود. همانطور که در این مقاله گفتیم، به منظور پیوستن صرافی ها به هم از Zk - Rollup در پلتفرم Loopring استفاده می شود. که همین گزینه متمایز کننده این پروتکل از سایر پروژه ها می باشد. چرا که تا کنون هیچ صرافی چه از نوع متمرکز و چه غیر متمرکز، چنین ویژگی منحصر به فرد و فوق العاده ای را ارائه نکرده است. به صورت کلی می توان بیان نمود که اگر این ارز دیجیتال بتواند در ادامه مسیر خود به اهداف خود نزدیک تر شود، آینده روشنی برای خود رقم خواهد زد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.