whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Wild

1400/10/05 ساعت 08:22


آشنایی با توکن  Wild  

image

*پلتفرم Wilder World

متاورس، دنیای عجیبی است که روز به روز بیشتر ما را شگفت زده می کند. یکی از پروژه هایی که در صدد ایجاد یک متاورس بزرگ است و سر و صدای زیادی در میان هنرمندان به پا کرده است، پروژه وایلدر ورد (Wilder World) است که رمزارز حاکمیتی آن نیز توکن Wild می باشد. این پروژه، مدعی یک رنسانس بزرگ سایبری در دنیای هنر است و بعد جدیدی از واقعیت را پیش چشم هنرمندان ترسیم می کند. امروز قصد داریم در رابطه با Wilder World و توکن Wild با شما صحبت کنیم تا شما را در بررسی یک سیگنال ارز دیجیتال دیگر راهنمایی کنیم. پس با ما همراه باشید.

پروژه وایلدر ورد (Wilder World) چیست؟ 

image

آواتارهای وایلدر ورد

وایلدر ورد (Wilder World)، یک جهان 5 بعدی همه جانبه و یک پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز محسوب میشود که تماماً توسط NFT های نقدشونده اداره می شود و بر روی شبکه اتریوم، zero و Unreal Engine 5 ساخته شده است. این پروژه توسط فرانک وایلدر طراحی شده و نوید رنسانسی بزرگ در عرصه هنر را میدهد. در واقع، وایلدر ورد با یک متاورس که توسط همه هنرمندان جهان هدایت میشود، دنیایی از هنر، آزادی و فراوانی را ترسیم می کند تا به همه هنرمندان از سراسر جهان حس توانمندی بدهد. توکن بومی و حاکمیتی این پلتفرم، توکن Wild نام دارد که برای استفاده از امکانات و خدمات متنوع این دنیا، کاربران باید از این توکن بومی استفاده کنند.

پلتفرم Wilder World با همکاری Zero Space، انواع دنیاهای چند سطحی، فوتورئال و واقعیتِ ترکیبی را ایجاد نموده که وایلدرها میتوانند آزادانه در آنها پرسه زده، زمین های مجازی بدست آورند و هویت خود را در قالب آواتارهای منحصر به فرد خود ابراز کنند. همچنین می توانند آواتارهای خود را با استفاده از دارایی های زینتی و اکسسوری های مد روز شکل دهند. این دنیا کاملاً تحت کنترل و مالکیت جامعه آن است که این جامعه نیز شامل سازندگان و هنرمندان، مجموعه داران و سرمایه گذاران، بازیکنان و همینطور طرفداران آن می باشد.

این پروژه منحصر به فرد، هر زیرساختی که یک هنرمند برای فعالیت خود نیاز دارد، برایش فراهم می کند و با استفاده از WEB3، امکان ایجاد آثار هنری سه بعدی را نیز علاوه بر آثار دو بعدی برای هنرمندان فراهم آورده است. همچنین، در این پلتفرم بخشی هم برای ارتباط موثر هنرمندان و مجموعه داران در نظر گرفته شده است.

توکن Wild  

image

توکن Wild

توکن Wild، رمزارز اختصاصی پروژه Wilder World و یک توکن ERC-20 است که میتوان آن را از صرافی های معتبری که از این توکن پشتیبانی می کنند، همچون یونی سواپ و Cryptopia تهیه کرد. از این توکن می توان برای موارد متفاوتی از جمله به عنوان توکن حاکمیتی، انجام فعالیت های درون فضای وایلدر ورد (برای مثال جهت خرید و فروش ها)، DAO و همچین جهت ایجاد انگیزه برای رشد هرچه بیشتر پلتفرم استفاده کرد.

ویژگی های پروژه Wilder World

 لتفرم وایلدر ورد، اولین بازار NFT کاملاً غیرمتمرکز، نقدشونده و تحت مالکیت جامعه خود با کارمزد صفر است که توانسته سه تا از مشکلات هسته ای NFT ها را که شامل نقدینگی، غیرمتمرکز بودن و کارایی است، برطرف کند. از جمله وجوه متمایز این پلتفرم با سایر پلتفرم های مشابه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نقدینگی

   در این فضای NFT، بر خلاف سایر پلتفرم ها، بهترین محتواها فقط برای افراد ثروتمند نیست. تیم توسعه دهنده وایلدر ورد، این پارادایم را با تقسیم کردن مالکیت NFT ها تغییر داده اند و از این طریق نه تنها سرمایه بیشتری را به این فضا جذب می کنند، بلکه مخاطبان بیشتری را نیز به سمت خود می کشند. به این ترتیب، NFT ها دیگر بسیار گران نیستند و قرار نیست فقط به عنوان یک داراییِ بدون کاربرد در کیف پول افراد بمانند. بلکه میتوان آنها را مشاهده کرد، خرید و یا دوباره فروخت.

  • جامعه محور

   پلتفرم وایلدر به عنوان یک DAO زنجیره ای اداره میشود. در نتیجه هیچ شرکت یا پلتفرمی بین هنرمندان و مجموعه داران قرار ندارد و هنرمندان میتوانند مستقیماً و بدون واسطه در این پلتفرم سود کسب کنند.

  • عدم وجود هزینه برای هنرمندان

   پلتفرم وایلدر، بر خلاف سایر پلتفرم ها که هزینه ای معادل 15 تا 30 درصد از هنرمندان کسر می کنند، هیچ هزینه هنرمندی در پلتفرم خود ندارد و از دست رنجِ سخت به دست آمده هنرمندان چیزی کم نمی کند. به جای آن، رمزارز بومی خود، یعنی توکن Wild را طراحی کرده است تا در عین حال که ثروت را دوباره در جامعه وایلدرها توزیع می کند، برای تمام کاربران پلتفرم نیز به نوعی ارزش بیافریند.

کلام آخر

برای خرید توکن Wild، در حال حاضر امکان خرید مستقیم این رمزارز با پول نقد تقریباً از هیچ صرافی ممکن نیست. اما شما میتوانید با استفاده از استیبل کوین USDT و یا BTC، از صرافی های معتبری که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، این توکن را تهیه کنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.