whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تشخیص محتوای تولید شده هوش مصنوعی در امریکا

1402/04/09 ساعت 21:36


یک سناتور آمریکایی به شرکت ‌های فناوری فشار می ‌آورد تا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را مشخص کنند. سناتور مایکل بِنت از مقامات ایالات متحده آمریکا، نامه ‌ای به کمپانی های بزرگ فناوری فرستاده است که شامل اوپن ‌ای ‌آی و گوگل است، تا به آنها فشار بیاورد که محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را مشخص کنند و نشان بدهند.

سناتور مایکل بِنت از سناتورهای ایالات متحده آمریکا، تاکید کرده است که شرکت ‌های فناوری باید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را مشخص کرده و هرنوع محتوای گمراه‌کننده تولید شده توسط هوش مصنوعی را نظارت کنند.

در نامه ‌ای که در تاریخ 29 ژوئن به مدیران شرکت‌ های فناوری بزرگی که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند، از جمله اوپن ‌ای‌ آی سازنده ChatGPT، مایکروسافت، متا (فیسبوک)، توییتر و الفابت، فرستاده شده است، بِنت تاکیید کرده است که کاربران باید مطلع باشند که هوش مصنوعی در تولید محتوا استفاده شده است.

بِنت اظهار داشته است که تصاویر جعلی دارای پیامدهای مخربی برای اقتصاد و اعتماد عمومی هستند، به ویژه زمانی که مرتبط با مسائل سیاسی باشند.

ادامه ایجاد شدن و انتشار محتوای تولید شده به وسیله هوش مصنوعی بدون شاخص های واضح وشفاف و قابل فهم، خطر غیرقابل قبولی برای گفتمان همگانی و سلامت انتخاباتی را در پی دارد.

سناتور همچنین تأکید کرده است که در حالی که برخی از شرکت ‌ها به برخی از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب می‌زنند، سیاست‌ها به طرز نگران‌کننده ‌ای بر اعتماد به داوطلبانه واگذار شده است.

در نامه، بِنت از مدیران شرکت ‌ها خواسته است تا 31 جولای ، به مسائلی مانند استانداردها در شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، اجرای این استانداردها و پیامدهای نقض قوانین پاسخ دهند.

تنها شرکتی که تاکنون پاسخ داده است، توییتر است و به گزارشات گفته شده، با استفاده از یک شکلک emoji مدل مدفوع به پاسخ داده است.

ترس مشابهی از محتواهای هوش مصنوعی بدون برچسب که منجر به انتشار اطلاعات نادرست می‌ شوند، توسط قانون‌ گذاران اروپایی نیز بیان شده است.

در تاریخ 5 ژوئن، وِرا یورووا، معاون رئیس‌جمهور کمیسیون اروپا برای ارزش‌ها و شفافیت، به رسانه‌ها گفت که او باور دارد شرکت ‌هایی که از ابزارهای هوش مصنوعی تولیدی استفاده می‌کنند که "قابلیت تولید اطلاعات نادرست را دارند"، باید برچسب‌ هایی بر روی محتوا قرار دهند تا جلوی گسترش اطلاعات نادرست را بگیرند.

اگرچه در حال حاضر در ایالات متحده هیچ قانون جامعی در حوزه هوش مصنوعی وجود ندارد، در تاریخ 8 ژوئن، قانون‌گذاران آمریکایی دو لایحه ثنایی را با هدف شفافیت و نوآوری در فضای هوش مصنوعی پیشنهاد کردند.

یکی از لایحه‌ ها که توسط سناتور دموکراتیک گری پیترز و سناتوران جمهوری خواندگی مایک بران و جیمز لنکفورد پیشنهاد شده است، نیازمند شفافیت دولت در مورد استفاده از هوش مصنوعی است.

لایحه دیگری که توسط بِنت و همسناتور دموکراتیک مارک وارنر به همراه سناتور جمهوری تاد یانگ پیشنهاد شده است، یک اداره رسمی برای تجزیه و تحلیل رقابت جهانی را تأسیس خواهد کرد. بِنت همچنین در مارس 2023 نسبت به ناپایداری صنعت رمزارزها پس از فروپاشی بانک سیگنچر، نظراتی اعلام کرد.

پرشین الیت 

پرشین الیت در کانال سیگنال ارز دیجیتال، به دنبال کنندگان بازارهای مالی، خدمات متنوعی چون سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس ارائه می‌دهد. همچنین، برای شما این امکان وجو دارد از خدمات احراز هویت بایننس و دیگر سیگنال‌ ارز دیجیتال نیز بهره‌ ببرید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.