whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال ROSE

1401/01/02 ساعت 07:42


پروژه Oasis Network

شبکه بلاک چین Oasis Network به همراه ارز دیجیتال ROSE را می توان یکی از تازه ترین پروژه‌ هایی معرفی نمود که توانسته لقب قاتل اتریوم را به خود اختصاص دهد. در طی سال‌ های گذشته پروژه ‌های بلاک چین Block Chain متنوع و مختلفی راه اندازی شده است. هنگام رونمایی از برخی از این پروژه ها، آن ها را به نام قاتل اتریوم یا Ethereum Killer معرفی نموده اند. به این معنی که این پروژه ها قابلیت این را دارند که حتی عنوان جایگزین شبکه اتریوم Ethereum را به خود اختصاص دهند. البته استفاده از این عبارت یعنی قاتل اتریوم Ethereum Killer لزوما به معنی این نیست که تیم پشتیبانی کننده از این پروژه ‌ها، واقعا هدف نابودی اتریوم Ethereum را داشته باشند. ولی به دلیل قدرت زیاد این شبکه ها این عبارت به کار برده می شود.  

بلاک چین Oasis Network تقریبا مشابه پلتفرم اتریوم می باشد. اما دارای دو ویژگی مهم است که آن را از اتریوم  Ethereum متمایز می سازد. اولین مورد قابلیت مقیاس‌ پذیری بسیار بالای این شبکه است و مورد دوم،  حفظ حریم خصوصی در آن می باشد. در صورتی که پروژه بلاک چین Oasis Network و ارز دیجیتال ارائه شده توسط آن از نظر شما جالب و قدرتمند می باشد، پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. لذا برای آشنایی بیشتر با تاریخچه، اهداف و برنامه ها و همچنین نحوه عملکرد ارز دیجیتال ROSE تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

 

ارز دیجیتال ROSE

آشنایی با شبکه بلاک چین Network Oasis

شبکه و پلتفرم Network Oasis همان طور که ذکر شد یک شبکه بر پایه فناوری بلاک چینBlock Chain  می باشد. ارز دیجیتال ROSE به عنوان توکن اختصاصی آن معرفی شده است. این شبکه بلاک چین از الگوریتم POS یعنی تایید اعتبار اثبات سهام (Proof of Stake  ) استفاده می‌کند. در این الگوریتم کاربران با سپرده‌ گذاری رمز ارز اختصاصی شبکه، یعنی رمز ارز رز ROSE، می توانند با تایید بلاک ‌های جدید، پاداش کسب نمایند. در این شبکه عملیات ‌های تاییدی و عملیات های پردازشی، در دو لایه مجزا صورت می گیرد. این لایه ها به نام لایه توافق و لایه پاراتایم نام گذاری می شوند.

علاوه بر همه این ها شبکه ارز دیجیتال ROSE بسیار مقیاس ‌پذیر است. به همین دلیل به سادگی مشکلاتی مثل سرعت کم فرایند پردازش تراکنش ‌ها را حل می نماید. همچنین مواردی مثل کارمزدهای بالا که ممکن است در سایر بلاک چین ‌ها دیده شود در آن وجود ندارد. قابلیت های این شبکه در تولید برنامه ‌های غیر متمرکز یا DApp های مقیاس‌ پذیر و ایمن باعث افزایش امنیت حریم خصوصی کاربران خواهد شد. علاوه بر آن، این قابلیت ها سبب می شوند کاربرد های نوینی در فضای اقتصاد غیر متمرکز شکل گیرد. در نهایت این امر می تواند به رشد هرچه بیشتر فضای دیفای یا غیر متمرکز و محصولات مربوط به آن منجر شود. به طور کلی این شبکه دارای سه ویژگی بسیار مهم است. این ویژگی ها عبارتند از: امنیت بالا،  تطبیق پذیری و مقیاس پذیری.

 

ارز دیجیتال ROSE

بنیانگذاران ارز دیجیتال ROSE

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال ROSE متشکل از چندین و چند متخصص در زمینه های مختلف از سراسر دنیا می باشد. این متخصصان دانش آموخته دانشگاه های تراز اولی مثل هاروارد، استنفورد و غیره می باشند. در رزومه این افراد همکاری با شرکت ‌های بزرگی همچون آزون، گوگل، اپل و غیره به چشم میخورد. که همه این ها نشان از قدرت بالای تیم بنیانگذار و پشتیبانی کننده از شبکه Oasis Network دارد.

شرکت Oasis Labs مسئول گسترش و توسعه بخشیدن به ارز دیجیتال ROSE را بر عهده دارد. این شرکت به وسیله داون سانگ که یکی از پروفسورهای دانشگاه UC Berkley می باشد، تاسیس گشته است. پیش از این نیز پروفسور داون سانگ به عنوان یکی از مشهور ترین متخصصان در زمینه هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر شناخته شده بود. مقالات نوشته شده توسط وی، دارای بیشترین ارجاع در زمینه امنیت شبکه و کامپیوتر می باشند. این استاد را همچنین می توان یک کارآفرین زنجیره ‌ای معرفی نمود. که پیش از تاسیس کمپانی Oasis Labs شرکت ‌های مختلفی را هم تاسیس نموده بوده است. کمپانی های سرمایه‌ گذاری شناخته شده ای مثل Binance Labs ، Andreessen Horowitz ، Accel و غیره نیز از این پروژه پشتیبانی می کنند.

 

ارز دیجیتال ROSE

معرفی کامل ارز دیجیتال ROSE

همان طور که گفته شد، رمز ارز آسیس نتورک Oasis Network که با نام اختصاری ROSE نیز شناخته می شود یک ارز دیجیتال معرفی شده در دنیای کریپتو کارنسی می باشد. ارزش این ارز رمزنگاری شده چیزی در حدود ۷۸۰ میلیون دلار می باشد. بر اساس داده های وب سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap این رمز رتبه ۸۶ بازار را به خود اختصاص داده است. بنابراین جز ۱۰۰ ارز رمزنگاری شده برتر بازار کریپتو می باشد. ارز دیجیتال ROSE سهمی معدل ۰۴/۰ درصد از کل این بازار را در اختیار دارد. قیمت آسیس نتورک یا همان رمز ارز رز، در تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در ۲۴ آذرماه سال ۱۴۰۰به بیشترین میزان خود رسید. این قیمت برابر با ۸۵/۴۷ دلار بود. که هم اکنون ارزش رمز ارز ROSE در حدود ۹۹ درصد پایین تر از آن زمان می باشد.

تعداد کل واحد های رمز ارز رز یا همان ROSE برابر با ۱۰ میلیارد واحد می باشد. که از این میزان تعداد ۴۹/۳ میلیارد واحد در گردش می باشد. در حال حاضر فعال ترین اکسچنج یا صرافی که از ارز دیجیتال ROSE پشتیبانی می کند، صرافی بایننس Binance می باشد. چیزی در حدود ۵۴ درصد از حجم معاملات این ارز رمزنگاری شده در شبانه روز، در این صرافی انجام می شود. حتما می دانید که صرافی بایننس Binance یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین صرافی های موجود در حوزه ارز های دیجیتال می باشد. انجام فرایند ثبت نام در این صرافی اندکی زمان بر است و نیاز به دقت دارد. برای راحت تر شدن کار، شما می توانید به سایت پرشین الیت مراجعه نمایید. پرشین الیت ارائه دهنده خدماتی مثل انجام ثبت نام و احراز هویت بایننس و غیره به کاربران خود می باشد. در ادامه بیشتر با خدمات این وب سایت آشنا خواهید شد.

 

ارز دیجیتال ROSE

اهداف ارز دیجیتال ROSE

هدف اصلی و مهم شبکه ارائه دهنده ارز دیجیتال ROSE، تامین نمودن امنیت و حریم خصوصی کاربران عنوان شده است. حفظ حریم خصوصی به منظور اقتصاد آزاد و استفاده نمودن مسئولانه از اطلاعات موجود. شبکهNetwork  Oasis همچون شبکه های اتریوم Ethereum و بیت کوین Bit Coin یک شبکه پایه می باشد. به این معنی که از صفر ایجاد شده است. با این تفاوت که پدید آورندگان آن در ساخت و طراحی آن توجه خاصی به محرمانه بودن اطلاعات داشته اند. بنابراین می توان گفت دارای قدرت خروجی بالایی می باشد. به عنوان مثال شبکه Oasis Network قادر است تعداد 1000 تراکنش را در هر ثانیه پردازش نماید.

یکی از مشکلات بزرگی که در شبکه های مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین BlockChain و ارزهای دیجیتال وجود دارد، نبود حریم خصوصی برای کاربران است. شبکه Oasis Network با ارز دیجیتال ROSE سعی بر برطرف نمودن این مشکل داشته است. تا بتواند یک فضای امن، جهت اقتصاد آزاد و پشتیبانی نمودن از اطلاعات غیر متمرکز فراهم آورد. شما قادر هستید از رمز ارز پلتفرم آسیس نتورک Oasis Network به منظور ایجاد نمودن قراردادهای هوشمند یا CPD های خصوصی استفاده نمایید. که در این قراردادها امنیت اطلاعات در حین پردازش ها تضمین خواهد شد. به این صورت که داده‌ ها و اطلاعات به شکل دو طرفه رمزنگاری می شوند.

سخن پایانی

از جمله راه ها مطمئن برای دریافت نمودن سیگنال ارز دیجیتال مراجعه کردن به وب سایت هایی است که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده به کاربران خود خدمات ارائه می دهند. برای سرمایه گذاری نمودن در حوزه ارزهای رمزنگاری شده، آن چه که اهمیت دارد، یافتن محدوده های مناسب جهت خرید و فروش ارز دیجیتال ROSE و یا سایر رمز ارزهای مختلف است. در حال حاضر وب سایت های زیادی در این زمینه فعال هستند. باید دقت نمایید و سایت های قابل اطمینان و شناخته شده و معتبر را برای دریافت نمودن خدمات انتخاب نمایید. پرشین الیت یکی از سایت های قابل اعتماد و معتبر در این زمینه می باشد.

وب سایت پرشین الیت خدمات خوبی را در زمینه فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز ارائه می دهد. علاوه بر این ها امکانات فوق العاده و مختلفی را برای کاربران خود فراهم آورده است. همان طور که گفته شد انجام احراز هویت بایننس، که از محبوب ترین صرافی ها از نظر کاربران ایرانی است نیز توسط این مجموعه صورت می پذیرد. اطلاع یافتن از و قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای و مشاهده نمودن نوسانات آنی بازار رمز ارزها و از دیگر خدمات ارائه شده توسط این وب سایت می باشد.

به منظور دریافت سیگنال ارز دیجیتال می توان از کانال های خارجی وی آی پی موجود نیز بهره برد. اما تعدد و تنوع بسیار بالای این کانال ها ممکن است تصمیم گیری درست را برای کاربران سخت و دشوار نماید. یکی از جدید ترین امکاناتی که پرشین الیت برای در این زمینه برای کاربران خود فراهم کرده است، گلچین کردن و گردآوری معتبر ترین و کارآمدترین کانال های وی آی پی از میان آن خا می باشد. این صورت کاربران می توانند با داشتن تنها یک اشتراک از سیگنال کانال های خارجی وی آی پی به صورت یکجا بهره مند شوند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.