whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

خروج Kraken NFT از حالت بتا، حمایت از "Stand with Crypto" در کوین‌بیس

1402/03/23 ساعت 23:18


یک سرویس برای کمک کردن به بیت‌کوین با هدف رقابت با Ordinals با ارائه قراردادهای هوشمند و اندازه فایل بزرگتر، راه اندازی شده است.

مارکت پلیس غیرقابل تعویض Kraken اعلام کرد که بازار NFT خود از فاز بتا خارج شده است.

همراه با راه‌اندازی، این پلتفرم NFT، نشان کرد که تعداد مجموعه‌های NFT آن را از 70 به بیش از 250 افزایش داده است. به گفته Kraken، این شرکت قصد دارد مجموعه‌های بیشتری را به بازار خود اضافه کند.

کراکن گفت: "ما از فاز بتای خود خارج می شویم. درگاه خرید، فروش و یادگیری درباره NFT هاست!"

علاوه بر افزایش مجموعه، شرکت همچنین اعلام کرد که پشتیبانی خود را برای شبکه Polygon اضافه کرده است و تأکید کرده است که آواتارهای جمع‌آوری شده Reddit نیز از این پس توسط بازار قابل پشتیبانی خواهند بود.

در اعلامیه، گفته شده است که بازار هزینه های جانبی را از کاربران خود هنگام خرید و فروش NFTها در پلتفرم دریافت نخواهد کرد. با این حال، به صورت یک اخطار، بازار اظهار کرده است که هزینه‌های جانبی هنوز هم هنگام انتقال دارایی‌ها، از پلتفرم آن پرداخت خواهند شد.

کمپین NFT "Stand with Crypto" از سوی کوین‌بیس از پشتیبانی جامعه‌ی کریپتو بهره‌مند شده است.

همانطور که کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) در یک دعوای قضایی به صرافی کریپتویی کوین‌بیس هدف قرار گرفت، اعضای جامعه با شعار "Stand with Crypto" و قرار دادن نشان آن روی پروفایل توییترشان، حمایت خود را از این پلتفرم معاملاتی نشان داده‌اند.

در آوریل، هنگامی که مجموعه راه‌اندازی شد، بر اساس بازار OpenSea، فقط 15,000 نسخه از NFT‌ها تولید شده و 7,000 صاحب داشتند. اکنون، تعداد نسخه‌های تولید شده این مجموعه به بیش از 142,000 نسخه رسیده و بیش از 52,000 صاحب دارد، که این یعنی کاربران بیشتری در حال ساخت NFT  هستند در حالی که دعوای قضایی صرافی با SEC تشدید می‌شود.

بسیاری همچنین با انتشار نشان شیلد روی توییتر، حمایت خود را از این تحول بیان کرده‌اند و برخی از آنها با اشتراک گذاری آثار هنری با شیلد کوین‌بیس نیز همراه شده‌اند.

کوین‌بیس از سال 2021 به عنوان یک شرکت عمومی فعالیت می‌کند و در هر نوبت، به دنبال راهنماییِ تنظیمی بوده است.
پروژه‌ی بیت کوین NFT، اجازه‌ی استفاده از حجم بیشتری از فایل را می‌دهد.

پروژه‌ ی اکوسیستم بیت کوین با نام شهر جدید بیت کوین با هدف رقابت با بیت کوین اوردینالز، با ارائه قراردادهای هوشمند و حجم فایل بزرگتر تلاش می‌کند. بر اساس این پروژه، فایل‌ هایی که از طریق " نقش برشی" آنها برش خورده‌اند، می‌توانند حجمی بیشتر از 4 مگابایت داشته باشند و این حجم، حداکثر حجم مجاز در بیت کوین اوردینالز است.

البته باید گفت که این پلتفرم بیان کرد، یک تصویر پس زمینه Azuki Spirit DAO با حجم فایل 6.9 مگابایت، در ماه مه در بلاکچین بیت کوین برش خورده است.

یکی از اعضای سابق گروه موسیقی Oasis به NFTها روی آورده است در حالی که در شرف جنگ با گروه موسیقی Foo Fighters قرار دارد.

گروه جدید نوئل گالاگر با نام  High Flying Birds، عضو سابق گروه  Oasis، در حال رقابت با گروه راک Foo Fighters برای صدرنشینی در جدول آلبوم‌های رسمی انگلستان است. با این حال، گالاگر به ورود در بازار NFT ها روی اورده است.

گروه گالاگر در تاریخ 2 ژوئن آلبوم جدیدی به نام "Council Skies" منتشر کرد. در همان روزی که Foo Fighters  آلبومی به نام "But Here We Are" را منتشر کردند که این آلبوم اولین انتشار گروه پس از فوت کی از اعضای گروه تیلور هاوکینز است. این دو گروه در یک رقابت برای صدرنشینی هستند و گالاگر با استفاده از NFT ها به دنبال افزایش فروش آلبوم خود است.

در تاریخ 7 ژوئن، پلتفرم NFT سرناد اعلام کرد که نسخه‌های منحصربه‌فرد "Digital Pressings" از آلبوم جدید High Flying Birds را ارائه می‌دهد. این انتشار شامل پخش صدای کامل آلبوم و برجسته‌کردن "مهر عمومی مالکیت" در زنجیره بلوک‌های خصوصی است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.