whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کانال سیگنال ارز دیجیتال Upbit     

1402/04/16 ساعت 16:14


Upbit، یکی از بزرگترین صرافی ‌های ارز دیجیتال، در کره جنوبی، است. این صرافی در طول سال ‌ها، فعالیت خود را به کشورهای آسیایی دیگر گسترش داده است. با توجه به حجم بالای معاملاتی که در Upbit صورت می‌ گیرد، این صرافی با افتخار لقب بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در کشورهای آسیایی را به خود اختصاص داده است.

اولویت اصلی Upbit در ارائه خدمات، در ابتدا به کاربران در داخل کره جنوبی تعلق دارد، اما به دیگر کشورهای آسیایی نیز خدماتی ارائه می ‌دهد. یک نسخه جهانی از وب سایت Upbit وجود دارد که ترجمه شده و از طریق آن، کاربران در مناطق دیگر نیز قادر به دسترسی به این صرافی هستند. با همکاری با صرافی Bittrex، Upbit قادر به پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال مختلف است.

تاریخچه آپ بیت Upbit

صرافی آپ بیت (Upbit) در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ در کشور کره جنوبی تأسیس شد. این صرافی با همکاری و پشتیبانی از صرافی ارز دیجیتال آمریکایی به نام "Bittrex" تشکیل شد.

فرآیند تأسیس آپ بیت (Upbit) با انتخاب سیرگو لی (Sirgoo Lee) در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۷ آغاز شد. سیرگو لی، مدیرعامل شرکت فین تک (FinTech) بزرگ Dumanu در کره جنوبی، به همراه چی هیونگ سونگ (Chi-hyung Song)، مدیرعامل و بنیانگذار Dumanu، به ریاست صرافی آپ بیت (Upbit)رسیدند.

بعد از راه ‌اندازی، در عرض دو ماه، آپ بیت به عنوان یکی از بزرگترین صرافی ‌های ارز دیجیتال به دلیل حجم بالای معاملات ۲۴ ساعته که در آن انجام می ‌شد، شناخته شد. به همین دلیل، مدیران این صرافی تصمیم به گسترش آن در منطقه آسیای جنوب شرقی گرفتند. به این ترتیب، نسخه ‌های گسترش یافته صرافی آپ بیت  Upbit  در سنگاپور در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸، اندونزی در ژانویه ۲۰۱۹ و تایلند در ژانویه ۲۰۲۱ راه ‌اندازی شدند.

امکانات صرافی آپ بیت

صرافی آپ بیت (Upbit) با ارائه امکانات بی شماری، تجربه ‌ای بی ‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند. این صرافی به شما امکان می‌ دهد تا با نمای معاملاتی ساده و دقیق، به راحتی از خدمات آن بهره‌برداری کنید. همچنین، در صرافی آپ بیت (Upbit) شما با یک لیست کامل از کیف پول‌های انحصاری و متنوع مواجه می‌شوید که این امر به شما اطمینان می‌دهد که اموالتان در امنیت کامل قرار دارند.

با استفاده از صرافی آپ بیت (Upbit)، شما به لیستی گسترده از کوین ‌های قابل پشتیبانی توسط این صرافی دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب، شما می‌توانید به راحتی ارز دیجیتال موردنظر خود را انتخاب کنید و معاملات خود را با سرعت و قدرت انجام دهید. 

همچنین، با دسترسی به صفحه‌ ای که تحلیل ‌ها و آمارهای ارزهای دیجیتال را در روزهای اخیر نمایش می ‌دهد، شما می ‌توانید تصمیمات هوشمندانه‌ تری را در مورد معاملات خود بگیرید. اما این تصمیمات به تنهایی می توانند دشوار باشند، بنابراین پیشنهاد می شود از کانال سیگنال ارز دیجیتال، برای سیگنال فارکس یا سیگنال فیوچرز استفاده کنید. پرشین الیت به عنوان یک مرجع معتبر علاوه بر ارائه سیگنال ارز دیجیتال احراز هویت بایننس هم برای شما فراهم می کند.

مزایای صرافی آپ بیت

  •  پشتیبانی از تقریبا ۱۰۰ کوین متفاوت:

صرافی آپ بیت به شما امکان می ‌دهد از تقریبا ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال مختلف استفاده کنید و با انتخاب دلخواه خود، معاملات خود را انجام دهید.

  • سپرده گذاری رایگان: 

یکی از مزیت ‌های صرافی آپ بیت این است که شما می ‌توانید بدون هیچ هزینه اضافی، سرمایه خود را در این صرافی سپرده گذاری کنید و از طریق آن برای معاملاتی که انجام می دهید استفاده کنید.

  • امکان ارتباط با تیم پشتیبانی:

صرافی آپ بیت امکان برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی را از طریق سرویس پیام رسان "KakaoTalk" فراهم می ‌کند. شما می ‌توانید در هر زمان نیاز به پشتیبانی داشته باشید و تیم آماده پاسخگویی به شماست.چراکه این امر در زمینه ترید بسیار حائز اهمیت است و تیم پرشین الیت هم همواره اماده کمک به شما در هر زمان است.

  • نسخه ‌های متنوع

نسخه های دسکتاپ و موبایل صرافی آپ بیت به راحتی بر روی سیستم‌ های کاربران نصب و اجرا می ‌شود، بنابراین کاربران به راحتی می ‌توانند در هر مکان و با هر دستگاهی علاوه بر صرافی مورد نظرشان، به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت دسترسی داشته باشند.

امنیت در آپ بیت

حفظ حریم شخصی و امنیت در حوزه‌ ارتباطات بزرگترین شرکت ‌های دیجیتال و فین تک با صرافی آپ بیت، Upbit، منجر به برتری این صرافی در استاندارد های امنیتی شده است. این صرافی اقدامات جامعی را در راستای امنیت انجام می‌ دهد و از جمله این اقدامات می ‌توان به احراز هویت دو مرحله‌ای FA2 اشاره کرد که برای مثال این احراز هویت در سریع ترین زمان ممکن برای صرافی بایننس، توسط پرشین الیت انجام می شود. علاوه بر این، صرافی آپ بیت برای حفظ امنیت خود از کیف پول ‌های چند امضایی مانند BitGo  استفاده می‌کند.

هزینه‌ های صرافی آپ بیت

هزینه ‌هایی در صرافی آپ بیت (Upbit) دریافت می ‌شود.نرخ ثابتی برای کارمزد اعمال شده است که برای تمامی حجم معاملات تقریباً ۰٫۲۵ درصد است. واریز دارایی به صرافی آپ بیت رایگان است، اما برداشت دارای هزینه است. هزینه برداشت متغیر است و بستگی به نوع کوین و میزان دارایی مورد نظر دارد. در این صرافی، به جز مواردی که اشاره شد، هیچ کارمزد دیگری از کاربران به صورت پنهان کسر نمی ‌شود.

صرافی آپ بیت یکی از صرافی ‌های معروف و قابل اعتماد در دنیای ارزهای رمزنگاری شده است. این صرافی به عنوان یک واسطه بین فروشندگان و خریداران عمل می‌کند و بر پایه همین اعتماد است که کاربران کانال تلگرامی پرشین الیت همواره در حال افزایش هستند. چرا که اطمینان خاطر در حیطه رمز ارزها مهم ترین مسئله است.

شیوه واریز در آپ بیت

در صرافی آپ بیت Upbit، انتقال دارایی ‌ها تنها به صورت الکترونیکی پشتیبانی می ‌شود. تنها ارز فیاتی که در این صرافی پشتیبانی می‌شود، "وون کره جنوبی" است. این محدودیت در ارزهای فیات و روش ‌های پرداخت موجب نارضایتی بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران بین‌المللی در استفاده از این صرافی شده است.

از طرفی، برداشت دارایی از این صرافی ساده است، اما کارمزدی برای آن اعمال می‌ شود. برای برداشت دارایی، شما فقط باید مقدار دارایی مورد نظرتان را انتخاب کنید و آدرس کیف پول مورد نظر را وارد کنید. پس از انجام برداشت، دارایی شما به درستی به آدرس کیف پول ثبت شده واریز خواهد شد.

شیوه‌ پرداخت صرافی آپ بیت

صرافی آپ بیت Upbit تنها شیوه پرداخت ثبت حواله الکترونیکی از بانک محلی را در محدوده پشتیبانی خود قبول می ‌کند. این موضوع نیز همانند سایر امکانات این صرافی، محدودیتی را برای کاربران خارج از محدوده پشتیبانی شده ایجاد می ‌کند و به عنوان یک نقطه ضعف برای آن در نظر گرفته می ‌شود. از طرفی، در صورتی که کاربر در سفر به خارج از کشور یا خارج از محدوده پشتیبانی قرار داشته باشد، قادر به ارائه حواله بانکی نمی ‌باشد.

با توجه به این شیوه پرداخت، آن‌ها قادر به استفاده از صرافی آپ بیت Upbit نخواهند بود و احتمالاً به جستجوی صرافی دیگری که شیوه‌ های پرداخت بین‌المللی را پشتیبانی کند، می‌پردازند.همانند بایننس که احراز هویت برای آن در پرشین الیت انجام می شود.

صرافی‌ ها که انواع مختلفی از شیوه‌ های پرداخت را پشتیبانی می ‌کنند، امکان ارائه گسترده ‌تری برای کاربران بین‌المللی فراهم می‌ کنند. 

ارزهای پشتیبانی شده در صرافی آپ بیت

صرافی آپ بیت Upbit با توجه به هدف اصلی خود که پشتیبانی از کشور کره جنوبی است، اصلی ترین تمرکز خود را بر روی این کشور قرار داده است. با این حال، می ‌توانید صفحه وب سایت این صرافی را با استفاده از سرویس گوگل ترنسلیت ترجمه کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

 علاوه بر کره جنوبی، صرافی آپ بیت Upbit نیز از سه کشور دیگر، یعنی سنگاپور، تایلند و اندونزی نیز پشتیبانی می ‌کند. اما ایالات متحده در فهرست کشورهایی که صرافی آپ بیت Upbit آن‌ها را پشتیبانی می ‌کند، موجود نیست.

با همکاری و حمایتی که از سوی Bittrex دریافت می ‌کند، صرافی آپ بیت قادر است بیش از ۱۰۰ نوع مختلف ارز دیجیتال را پشتیبانی کند. با این حال، در زمینه پشتیبانی از ارزهای فیات، محدودیت ‌های قابل توجهی وجود دارد. 

حجم تجاری صرافی Upbit

در حال حاضر، صرافی Upbit با حجم تجاری ۶٫۴۳ میلیارد دلار در مدت ۲۴ ساعت، به عنوان یکی از بزرگترین صرافی های جهان شناخته می ‌شود. صرافی Binance با حجم تجاری ۴٫۸۰ میلیارد دلار در همان بازه زمانی، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنین، صرافی Bithumb با حجم تجاری ۴٫۶۸ میلیارد دلار در رده سوم قرار دارد.

در مورد بیت کوین، صرافی Upbit با حجم تجارتی ۸۵۳۳۵۱ دلار در مدت ۲۴ ساعت، به عنوان سومین صرافی بزرگ بیت کوین در جهان شناخته شده است. صرافی Bitfinex با حجم میزان تجاری ۱٫۵۰ میلیارد دلار و صرافی Okex با حجم میزان تجاری ۹۴۶۵۳۷ دلار، به ترتیب مقام های اول و دوم در زمینه تجارت بیت کوین به خود اختصاص داده ‌اند.

رشد سریع آپ بیت

رشد سریع صرافی Upbit ناشی از توجه قوانین گذاران کره جنوبی و انجمن بلاکچین کره است. پس از اعلام بیانیه قانون گذاری دولت در تاریخ ۱۴ دسامبر، تمامی صرافی ‌های ارزهای رمزنگاری شده مهم و اصلی کشور، خود را تصمیم به اجرای قانون گذاری اعلام کردند. این قانون گذاری توسط انجمنی که صرافی ‌ها عضو آن می‌ باشند، تعیین شده است.

اما به هر حال، وقتی صرافی Upbit از این انجمن پیروی نکرد و به جای آن، همراهان خود را در اجرای قانون گذاری یاری نداد، موضوعی بحث و گفتگوی بسیار شده است. در عوض، این صرافی ادامه داده و در تاریخ ۳۰ دسامبر به نقل از Zdnet اعلام کرده است:

"ما نه تنها قصد داریم تمامی قوانین دولت را پذیرفته و رعایت کنیم، بلکه برآنیم تا یک محیط تجارتی امن و شفاف برای ارزهای رمزنگاری شده ایجاد کنیم. با تقویت قانون گذاری در تمامی خدماتمان، به جدیت در این زمینه تلاش خواهیم کرد."

کلام آخر

در نهایت، توصیه ما برای ایرانیان یا کاربرانی که خارج از محدوده کشورهای پشتیبانی شده هستند، این است که یک صرافی مناسب‌ تر همانند بایننس و سایر صرافی ها که احراز هویت انها به شکل ۱۰۰٪ تضمینی توسط پرشین الیت انجام می شود، برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. زیرا تلاش برای برقراری ارتباط با صرافی آپ بیت Upbit برای این دسته از کاربران تقریباً دشوار است.

در انتخاب صرافی مناسب، باید به چندین عامل توجه کرد. ابتدا، لازم است که صرافی انتخابی شما بتواند شیوه ‌های پرداختی مورد نیاز شما را پشتیبانی کند، از جمله شیوه‌ های بین‌المللی که برای کاربران خارج از محدوده قابل استفاده است. همچنین، امنیت صرافی، سرعت و کارایی سیستم، محدودیت ‌های ناشی از قوانین و مقررات محلی، نوع ارزهای قابل معامله، نرخ کارمزد و سایر ویژگی‌ ها نیز باید در انتخاب مورد نظر قرار بگیرد.

با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر دریافت سیگنال ارز دیجیتال آپ بیت از سایر سیگنال‌های معاملاتی و سیگنال ارز دیجیتال و فارکس قدرترین صرافی‌های بین‌المللی برخوردار شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.