whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین اندیکاتورها برای تحلیل بیت کوین

1400/06/31 ساعت 18:48


از آنجایی که اولین و قدرتمند ترین رمز ارز در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین است. کسب اطلاعات کامل از این رمز ارز و تحلیل روند و عوامل موثر بر قیمت آن می تواند مسیر سرمایه گذاری های آتی را به خوبی نشان دهد. سرمایه گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال با استفاده از تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال به تحلیل بیت کوین می پردازند تا بتوانند آینده سرمایه گذاری های خود را به خوبی نمایان سازند. 

با ما همراه شوید تا بهترین روش های تحلیل Bitcoin و عوامل موثر بر قیمت این ارز دیجیتال را بهتر بشناسید. برای دریافت انواع سیگنال فارکس، سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی عضو شوید. پرشین الیت آماده است تا با فراهم آوردن خدمات منحصر به فردی چون احراز هویت بایننس، رصد آنی قیمت ارز دیجیتال، خرید تتر، فروش اندیکاتور vip و اشتراک در بهترین گروه ارز دیجیتال رویاهای شما را تحقق بخشد.

 

image

تحلیل بیت کوین

تحلیل فاندامنتال و تکنیکال به چه معناست؟

در تحلیل فاندامنتال به بررسی متغیرهای خارجی بر روی سهم می پردازیم. تمرکز این روش بر میزان عرضه و تقاضای سهم، اخبار موجود در رابطه با سهم و پیشینه و پشتیبانی تیم رمز ارز می باشد. 

اگر به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت بر روی رمز ارزها هستید، یکی از مهم ترین مولفه ها برای تصمیم گیری صحیح، تحلیل فاندامنتال است. 

تحلیل بیت کوین علاوه بر فاندامنتال به روش تکنیکال نیز انجام می شود. 

در روش تکنیکال، بررسی روند گذشته سهم اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا تحلیلگران بر این باورند که افراد در مواجهه با مشکلات یکسان در زمان های متفاوت، یک عکس العمل واحد را بروز می دهند. 

این موضوع باعث شده تا روند گذشته سهم و میزان عرضه و تقاضای آن، تبدیل به خطوط و نمودارهایی شود که از آن برای تصمیم گیری به خرید یا فروش استفاده می شود. 

تحلیل تکنیکال بر پایه تصمیمات احساسی افراد و تحلیل بنیادی بر اساس اعداد و ارقام و نتایج ثبت شده از شرکت یا رمز ارزها است.

 

image

تحلیل بیت کوین

 

عوامل موثر بر تحلیل فاندامنتال بیت کوین

از آنجایی که تحلیل فاندامنتال بر پایه گزارشات و آمار و ارقام منتشر شده از ارزهای دیجیتال استوار است. اینکه بدانیم کدام مولفه ها بر قیمت و تحلیل بیت کوین تاثیر مستقیم دارد، می تواند بسیار مهم و اساسی باشد. 

برای تحقق این مهم، 4 مولفه برتر تحلیل فاندامنتال را با هم بررسی خواهیم نمود. 

1. از مهم ترین عوامل که تاثیر بسیار قدرتمندی بر روند بیت کوین دارد، می توان به فعالیت نهنگ ها اشاره نمود. 

نهنگ ها همان سرمایه داران بزرگ بازار رمز ارزها هستند که وقتی تصمیم به خرید یا فروشی رمز ارزی می گیرند، جلو موج قیمتی که ایجاد می کنند، نمی توان ایستاد.

2. از دیگر فاکتور های مهم و موثر بر تحلیل بیت کوین، معاملات تایید نشده این سهم است. هر چه حجم معاملات تایید نشده بیشتر باشد، ریزش قیمت نیز محتمل تر خواهد بود.

3. یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین، نرخ هش آن می باشد. نرخ هش نشان دهنده سختی کار ماینر های بیت کوین برای استخراج است.

افزایش میزان نرخ هش و جذابیت و قیمت بیشتر بیت کوین، هم زمان با هم اتفاق می افتد. از همین رو بسیاری از سرمایه داران آینده بیت کوین را بسیار طلایی می دانند. 

4. عامل چهارم در روند بیت کوین نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین است که به هاوینگ نیز معروف است. این اتفاق هر 4 سال می افتد و باعث افزایش تقاضای بیت کوین و در نتیجه افزایش قیمت آن می شود. 

برای تحلیل دقیق بیت کوین به روش فاندامنتال، علاوه بر اخبار و داده ها بهتر است که این فاکتور ها را نیز در نظر داشته باشید. 

 

 

image

تحلیل بیت کوین

 

برترین اندیکاتورها در تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین علاوه بر فاندامنتال به روش تکنیکال نیز انجام می شود. 

از بزرگترین مزیت های تحلیل بیت کوین در روش تکنیکال این است که با استفاده از این روش می توان سرمایه گذاری کوتاه مدت یا نوسانی داشت. 

در تحلیل تکنیکال بیت کوین از اندیکاتور های بسیاری استفاده می شود که مهمترین آن ها به شرح زیر اند.

اندیکاتور قدرت نسبی یا RSI

در این اندیکاتور با در نظر گرفتن قدرت خریدار و فروشنده و قیمت بسته شدن ارز دیجیتال، توان نسبی بازار را مشخص می کنند. 

● اندیکاتور مووینگ اوریج یا میانگین متحرک

این اندیکاتور در تحلیل بیت کوین، با در نظر گرفتن قیمت میانگین رمز ارز در بازه زمانی مشخص، کمک می کند تا روند سهم مشخص شود. 

● اندیکاتور MACD

این اندیکاتور یکی از کاربردی ترین ابزارها برای تحلیل بیت کوین به شمار می رود. این اندیکارتو از دو خط تشکیل می شود، اولی خط سیگنال و دومی خط مک دی. 

مهم ترین کاربرد این خطوط مشاهده واگرایی میان دو خط روند است که این واگرایی نشان از قدرت بالای سهم برای تغییر روند خود است. 

● اندیکاتور استوک RSI

در این اندیکاتور، هدف اصلی مشخص شدن نقاط اشباع فروش و خرید سهم است. مشتق اندیکاتور قدرت نسبی، اندیکاتور استوک RSI می شود. نکته برتری این اندیکاتور، نشان دادن نقاط بیشتر برای ورود به سهم و دریافت سود بیشتر از سهم است. 

اندیکاتور Bollinger Bands 

در این اندیکارتور و برای اندازه گیری نوسانات بازار از سه خط استفاده می شود که نزدیک شدن خطوط به خط بالایی نشان از قرار گیری قیمت در محدوده اشباع خرید را دارد و نزدیک شدن به خط پایینی نشان از قرار گرفتن در محدوده اشباع فروش است. 

برای استفاده از هر اندیکاتور نیاز به آموزش کامل و کسب تجربه بسیار است. استفاده از اندیکاتور های تحلیل بیت کوین بدون کسب اطلاعات کافی می تواند باعث از بین رفتن سرمایه های شما شود.

 

image

تحلیل بیت کوین

 

آینده بیت کوین چگونه خواهد بود؟

بسیاری از تحلیلگران بزرگ ارزهای دیجیتال، با بهره گیری از تحلیل فاندامنتال و تکنیکال در کنار یکدیگر، اقدام به تحلیل بیت کوین و ارائه سیگنال ارز دیجیتال می نمایند. 

همانطور که با این موضوع اشاره کردیم، نتیجه تحلیل فاندامنتال بیت کوین و همچنین بررسی اندیکاتور های این ارز دیجیتال، آینده درخشان این رمز ارز را نشان می دهد. 

لازم به ذکر است برای سرمایه گذاری در رمز ارزها، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال باید همزمان مورد بررسی قرار گیرند تا نتیجه ای مطلوب حاصل شود.

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با تحلیل بیت کوین، لیدر بودن این سهم است. 

این بدان معنی است که اگر شما تصمیم به سرمایه گذاری در دیگر رمز ارزها را داشته باشید، باز هم نیاز است تا تحلیل بیت کوین را در گوشه ذهن خود نگه دارید. زیرا روند دیگر رمز ارز ها شدیدا به حرکات و تحلیل بیت کوین وابسته است. 

اگر شما نیز به تحلیل بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال علاقه مندید و تصمیم به سرمایه گذاری در رمز ارزها دارید، با ما در تماس باشید تا با شرکت در دوره های پیشرفته تحلیل بیت کوین، آماده سرمایه گذاری های پر سود شوید و در این میان ما نیز با ارائه بهترین سیگنال ارز دیجیتال ،همراهتان خواهیم بود. فراموش نکنید که برای دریافت اندیکارتور vip می‌توانید بر روی پرشین الیت حساب کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.