whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

رگولاتورهای ژاپنی و سنگاپور در پروژه آزمایشی کریپتو به نیروها می پیوندند

1402/04/07 ساعت 01:05


رگولاتورهای ژاپنی و سنگاپور در پروژه آزمایشی کریپتو به نیروها می پیوندند
Mamoru Yanase یکی از مقامات FSA گفت: اکوسیستم مالی غیرمتمرکز همچنان در پیچیدگی توسعه می‌یابد و رسیدگی به خطرات نوظهور مهم است.

در 26 ژوئن، رگولاتور مالی ژاپن، سازمان خدمات مالی، همراهی با مقامات پولی سنگاپور را به‌منظور تنظیم مقررات مشترک و آزمایش پروژه‌های رمزارزها بر اساس ابتکار "پروژه نگهبان" اظهار کرد. مشارکت به ظرفیت ناظر FSA در مرحله فعلی محدود خواهد شد. رگولاتورها نوشتند:
هدف این پروژه آزمایش امکان‌سنجی کاربردهای فناوری‌های دیجیتال مانند توکن‌سازی دارایی‌ها از طریق آزمایش‌های آزمایشی و درعین‌حال مدیریت ریسک‌های مربوط به ثبات و یکپارچگی مالی است. آزمایش‌های فعلی صنعت شامل درآمد ثابت، ارز خارجی و مدیریت دارایی و ثروت است.
Project Guardian که در می 2022 توسط MAS تأسیس شد، به دنبال آزمایش امکان‌سنجی برنامه‌ها در توکنیزاسیون دارایی و DeFi مطابق با مقررات مناسب است. این پروژه دارای چهار حوزه تمرکز است. شبکه‌های باز و قابل‌تعامل، لنگرهای اعتماد، نشانه‌گذاری دارایی‌ها و پروتکل‌های DeFi درجه سازمانی. در یک پروژه موردتوجه از ابتکار:
بانک DBS ،JP Morgan و SBI Digital Asset Holdings مبادلات ارزی و اوراق‌قرضه دولتی را علیه استخرهای نقدینگی متشکل از اوراق بهادار دولتی سنگاپور، اوراق‌قرضه دولتی ژاپن، JPY و SGD انجام دادند.
در همین حال HSBC ،Marketnode و UOB از آن زمان تحقیقات آزمایشی یک محصول با ساختار بلاک‌چین را به پایان رسانده‌اند، درحالی‌که UBS در حال بررسی صدور وجوه شرکت سرمایه متغیر در شبکه‌های دارایی دیجیتال است. Project Guardian اولین همکاری بین FSA و MAS نیست. در سال 2017، این دو تنظیم‌کننده چارچوب همکاری مشترک فین تک را برای ارتقای نوآوری در بازارهای مربوطه خود ایجاد کردند.
این همکاری همچنین پس از یک دوره آرامش در قوانین ارزهای دیجیتال در ژاپن انجام می‌شود. در 25 ژوئن، کوین تلگراف گزارش داد که آژانس ملی مالیات ژاپن حکم به معافیت صادرکنندگان توکن از مالیات 30 درصدی بر سود سرمایه محقق نشده داد. در اوایل سال جاری، نخست‌وزیر ژاپن فومیو کیشیدا گفت که DAOها و NFTها می‌توانند به حمایت از استراتژی «ژاپن خنک» دولت در حین بررسی استفاده از Web3 کمک کنند.
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خبرهای بازار رمزارزها و فارکس می‌گردید در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت جایتان خالی است. شما می‌توانید با عضو شدن در این تیم هم درآمدی دلاری داشته باشید و هم از اخبار در سریع‌ترین زمان باخبر گردید. شما با احراز هویت بایننس قادر خواهید بود تا از سود سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز بهره‌مند شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.