whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بازی تتان آرنا (Thetan Arena)

1401/03/02 ساعت 04:02


ارز دیجیتال THG متعلق به بازی ورزشی الکترونیکی Thetan Arena و مبتنی بر فناوری بلاک چین است. شما می توانید دوستان خود را جمع کرده و یک تیم تشکیل دهید. سپس در بازی تیتان آرنا با دیگران مبارزه کرده، جوایز نمادین را گرفته و ارز دیجیتال کسب کنید. وقتی بازیکنان برای اولین بار به تیتان آرنا ملحق می شوند، یک قهرمان رایگان به نام Raidon در سطح 1 به آنها داده می شود. قهرمانان رایگان بازی در بازار ارز دیجیتال معامله نمی شوند. ولی میتوان قهرمانان دیگری را از Thetan Box به بازی وارد کرد.

قهرمانان تیتان آرنا بر اساس مهارت ها و دستاوردهایشان در سه گروه Tank، Assassin و Marksman قرار می گیرند. گیم پلی Thetan Arena بر اساس ترکیبی از مهارت های شخصی و کار گروهی طراحی شده است. حالت‌های مختلف بازی شامل؛ MOBA (مبارزات تک نفره) و Battle Royale است که هر ماه پیشرفته تر شده و جوایز متفاوتی را ارائه می کند. رایگان بازی می کنید، اما ارز دیجیتال می گیرید! مطمئن باشید که گونه ی جدیدی از بازی در پیش روی شماست که هرگز  شبیه آن را تجربه نکرده اید.

یک ثانیه توقف باعث بازنده شدن شما خواهد شد. باید قهرمانان خود را به صدها سلاح مجهز کنید. بهتر است تاکتیک خوبی هم برای مبارزه انتخاب کنید. چون از همان لحظه ای که کشتی فضایی، شما را در میدان جنگ پیاده می کند، مبارزات سنگینی در انتظار شماست. قرارداد هوشمند تیتان آرنا توسط Verichains پیشنهاد شده و  بدون هیچ مشکلی تصویب گردیده است. Verichains یک آزمایشگاه تحقیقاتی جهانی متخصص در زمینه ی  امنیت، هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین می باشد.

طراحی دسته جمعی بازی Thetan Arena

تیتان آرنا اولین بازی MOBA در بستر بلاک چین است که مالکیت و مدیریت آن واقعا دسته جمعی است. در طی این سالها، طراحی بازی در ژانرهای تیراندازی و نبرد تن به تن، توسط بازیکنان در بازی اصلی صورت گرفته است. تیتان آرنا برای فراگیر کردن بازی و ارز دیجیتال آن در ده سال آینده برنامه ریزی کرده است. این بازی به جامعه ی بازیکنان اجازه می دهد تا با سفارشی سازی نقشه ها و ابزار های خود، بازی را توسعه داده و از آن ارز دیجیتال کسب کنند. تبدیل شدن به یک سازمان غیر متمرکز واقعی به تدریج و در طول زمان رخ خواهد داد.

قهرمانان تیتان آرنا، در نبردهای gTHC و روزانه ی متفاوتی شرکت می کنند. نبردهای gTHC از ابتدای شروع تا پایان بازی، برای کسب gTHC انجام می شوند. قهرمانان در نبردهای روزانه gTHC، در طول یک روز برای کسب gTHC مبارزه می کنند. برای افزایش قدرت و نبردهای gTHC باید قهرمانان را ارتقا دهید. در هر سطحی  می توانید میزان قدرت قهرمانان را 1.5% افزایش دهید و نبردهای gTHC و جایزه های آن را بیشتر کنید.

 

امتیاز مبارزات THC

مهارت های لازم برای بازی

قبل از وارد شدن به میدان نبرد، از بازیکنان خواسته می شود تا یک قهرمان و دو مهارت را انتخاب کنند. هر مهارت به دسته ی متفاوتی از مهارت ها تعلق دارد و بازیکنان باید تصمیم بگیرند چطور از آنها استفاده کنند.

مهارت ها در تیتان آرنا به سه مجموعه مهارت مختلف دسته بندی می شوند. هر مجموعه مهارت نیز به سه سطح؛ پیش فرض، کمیاب و افسانه ای تقسیم می شوند.

سه مجموعه مهارت شامل:

مهارت اثر: تحمیل موقعیت به خود، متحدان و دشمنان.

مهارت آسیب: برای افزایش زیاد میزان آسیب زنی در یک مهلت کوتاه استفاده می شود.

مهارت پشتیبانی: کمک به شما در برابر حملات دشمنان.

هر هفته، 15 مهارت به صورت تصادفی در مجموعه مهارت ها قرار داده می شوند. بازیکنان برای گرفتن امتیاز ارز دیجیتال، فقط می توانند مهارت های موجود را انتخاب کنند. استخر مهارت هر هفته آپدیت می شود.

حالت های مختلف بازی

گیم پلی Thetan Arena به گونه ای طراحی شده است که ترکیبی از مهارت های شخصی و کار گروهی برای کسب ارز دیجیتال باشد. حالت های مختلف بازی به شما فرصت تجربه ی مبارزات متفاوت تن به تن و چند نفره را برای گرفتن ارز دیجیتال می دهد. 5 حالت مختلف بازی تیتان آرنا عبارتند از:

  1. بتل رویال (انفرادی / دو نفره)
  2. محاصره برج
  3. سوپر ستاره
  4. بازی مرگ
  5. نبرد سفارشی

تیتان آرنا علاوه بر داشتن حالت های مختلف بازی، رویدادهای رقابتی ویژه ای دارد. که جوایز متنوعی را برای تبدیل شدن به ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می دهند. این رویدادها عبارتند از: کمپین (PvE)، مسابقه لیدربورد، جنگ (PvP) و مجموعه (PvE) (PvP).

بعد از هر مسابقه، قهرمانان جوایز gTHC را دریافت می کنند. این پاداش بر اساس نتایج مسابقه و کمیاب بودن قهرمان و پوسته (پاداش برد) تعیین می گردد. پاداش gTHC بر اساس قهرمان و کمیابی پوسته در هر پیروزی، متفاوت است.

 

امتیازات و رتبه بندی THC

ارز دیجیتال تتان THC چه کاربردهایی در بازی دارد؟

ارز دیجیتال THC را می توان با بازی کردن به دست آورد. هنگامی که این توکن ها را به دست آوردید، می توانید آنها را از کیف پول خود برداشت کنید. روش های بدست آوردن توکن THC عبارتند از:

  1. مبارزات: مقدار ارز دیجیتال THC دریافت شده در هر مبارزه به کلاس غنایم بدست آمده و ​​کمیابی قهرمان بستگی دارد.
  2. Quest: با تمام کردن ماموریت بازی، Quest Points دریافت می کنید. پس از اینکه تعداد کافی Quest Points، دریافت کردید، می توانید آنها را با ارز دیجیتال THC مبادله کنید.
  3. جوایز رتبه بندی: هر بار که بازیکنان، رتبه ای کسب کنند، توکن THC می گیرند.

ارز دیجیتال تتان کوین (THC) در فعالیت های زیر استفاده می شود:

  • خرید (Thetan Box): جعبه ی تیتان، منبع اصلی قهرمانان تیتان آرنا است.
  • پاداش به پخش‌کنندگان: ارز دیجیتال THC برای پاداش دادن به استریمرها در زمان پخش زنده ی بازی‌ها استفاده میشود.
  • بازیکنان می توانند در ازای gTHC هایی که در بازی به دست آورده اند، توکن THC (تیتان کوین) مطالبه کنند.

 

کاربردهای THG

کسب درآمد از بازی تیتان آرنا

Free-to-Play ایده ای است که از اولین نسخه Thetan Arena شروع شده است. تا قبل از این بازی، بازیکنان باید مقداری ارز دیجیتال را در بازی های کریپتویی سرمایه‌گذاری می کردند. سرمایه گذاری در کاری که هنوز شروع نشده است، غیرمنطقی بود و از ورود بسیاری از بازیکنان به بازی‌های NFT جلوگیری می کرد. در یک بازی ورزشی الکترونیکی، هرچه تعداد بازیکنان بیشتر باشد، نبرد بهتر خواهد بود. به همین دلیل مدل Free-to-Play تیتان آرنا ساخته شد.

به هر بازیکن تازه وارد یک قهرمان معمولی داده می شود که می توان با آن توکن های بومی درون بازی (Thetan Coin) را بدست آورد. هنگامی که به رتبه های بالاتر برسید، قهرمان های 2 و 3 را دریافت خواهید کرد. با این سه قهرمان رایگان، توکن ارز دیجیتال کافی برای گرفتن قهرمانان ممتاز در Thetan Marketplace را کسب خواهید کرد. قهرمان رایگان در مقایسه با قهرمان ممتاز، توانایی کمتری برای گرفتن توکن ارز دیجیتال دارد. نمیتوان قهرمان رایگان را خرید، فروخت یا با آن در رویدادهای ویژه و بازار معاملات ارزهای دیجیتال شرکت کرد. قهرمان رایگان نمی تواند به قهرمان تیتان تبدیل شود.

برای درخواست اولین ارز دیجیتال THC حساب بازیکن باید حداقل 12 روز، فعال باشد. پس از آن، بازیکن می تواند هر 72 ساعت یک بار درخواست بفرستد. کسب رتبه ی برنز برای بازیکنانی که تاکنون هیچ معامله ای در بازار ارزهای دیجیتال نداشته اند، شرط دوم درخواست اولین THC است.

حداقل و حداکثر تعداد ارز دیجیتال THC درخواستی، محدودیت هایی دارد که بنا به اعتبار حساب های مختلف فرق می کند. (حداقل: 2000؛ حداکثر: 6000 THC) اعتبار حساب به فاکتورهایی مانند؛ نبردهای انجام شده، رتبه و حجم کل خرید در بازار بستگی دارد. چهار درصد از کل THC درخواستی به THG تبدیل و به عنوان کارمزد دریافت می‌شود که حداقل یک THG می باشد.

 

Thetan Marketplace


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.