whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد از بازی تتان آرنا Thetan Arena

1401/10/28 ساعت 18:22


Thetan Arena یک میدان نبرد آنلاین چند نفره مبتنی بر بلاک چین - یا MOBA - است که گیم پلی فعال آن به شدت به مهارت متکی است. همچنین دارای عناصری از ژانر بتل رویال است. توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به‌عنوان قهرمان‌هایی که می‌توانید جمع‌آوری کنید و به طور بالقوه از آنها سود ببرید، با اهدافی که با ورود به عرصه‌های مختلف میتوانید نسبت به جمع آوری توکن اقدام کنید.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال  ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز شما میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

Thetan Arena چیست؟

Thetan Arena یک بازی محبوب چند نفره در عرصه نبرد آنلاین (MOBA) است که در اواخر سال 2021 رکورد شش میلیون بازیکن فعال را تنها دو هفته پس از انتشار به دست آورد.

این توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در گیم‌پلی خود به شکل قهرمان‌های موجود در بازار خود گنجانده شده اند ، جایی که می‌توانید شخصیت‌های محدود را به بازیکنان دیگر بفروشید و مبادله کنید.

از نظر سبک، شخصیت‌ها یادآور Splatoon هستند -بسیار کوچک ، طراحی منحصر به فرد اما قد کوتاه آن ها بسیار بیشتر از مسائل دیگر به چشم میخورد. از نظر پخش، شبیه به بازی محبوب MOBA League of Legends است، با سبک بازی و دیدگاه ایزومتریک - یا از بالا به پایین -. با این حال، مطمئناً بیشتر شبیه به یک جنگ رویال است.

شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارز دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

thetan arena

در Thetan Arena چه کاری می توانید انجام دهید؟

Thetan Arena حالت های بازی هیجان انگیزی دارد. بنابراین، یک تجربه لذت بخش برای همه بازیکنان ایجاد می کند. در حال حاضر، Thetan Arena دارای پنج حالت بازی هیجان انگیز است:

1. بتل رویال

دوازده بازیکن در یک میدان نبرد به رقابت می پردازند تا آخرین نفری باشند که ایستاده باشند. پس از مدت زمان مشخصی، یک حاشیه حلقه‌ای شکل در اطراف ورزشگاه شکل می‌گیرد و بازیکنانی که در بیرون مانده‌اند حذف خواهند شد. کاربران باید جعبه های عرضه را از بین ببرند تا امتیاز قدرت پاداش به دست آورند.

2. محاصره برج 

بازیکنان به دو تیم تقسیم می شوند و وظیفه دارند برج حریف را نابود کنند. تیم ها باید ربات محاصره را با جمع آوری باتری ها احضار کنند. بازی با تخریب یک برج به پایان می رسد. در غیر این صورت، اگر زمان تمام شود، برج با سلامت بیشتر برنده اعلام می شود.

3. سوپراستار

در این حالت بازی مبتنی بر تیم، بازیکنان برای به دست آوردن امتیاز مسابقه باید ستاره های امتیازی را جمع آوری کنند. تیمی که در پایان بازی امتیاز بیشتری داشته باشد، برنده اعلام خواهد شد. از سوی دیگر، اگر هر تیمی به آستانه امتیاز 50 مسابقه برسد، به طور خودکار برنده اعلام خواهد شد

4. بازی مرگ 

هدف اصلی این حالت حذف هر چه بیشتر بازیکنان در بازه زمانی مشخص شده است تا برنده اعلام شود. اگر بازیکنی به امتیاز 25 حذفی برسد، بازی به پایان می رسد و آن بازیکن به عنوان برنده اعلام می شود.

5. سفارشی

بازیکنان می توانند در این حالت بازی هر کاری که دوست دارند انجام دهند. کاربران می توانند دوستان خود را دعوت کنند، یک نقشه سفارشی انتخاب کنند، تعداد بازیکنان را تعیین کنند و بازی را واقعاً متعلق به خود کنند.

قهرمان رایگان و معمولی فرصت های کمتری برای کسب درآمد ارائه می دهد و شما نمی توانید آن را مانند قهرمانان ممتاز بخرید، بفروشید یا معامله کنید. اما می‌توانید از قهرمان رایگان خود برای پیشرفت در رتبه‌ها استفاده کنید و در نهایت در صورت رسیدن به رتبه‌های بالاتر، قهرمان‌های دوم و حتی سوم را به دست آورید.

بازی‌ها را می‌توان به‌صورت انفرادی، دوتایی یا چهار نفره بازی کرد و می‌توانید با دوستان خود تیم کنید. اگر تعداد بازیکنان زنده کافی برای تکمیل یک مسابقه وجود نداشته باشد، شخصیت‌های غیر بازیکن (NPC) برای پر کردن فهرست اضافه می‌شوند. با این حال، انتظار نداشته باشید که NPC با مهارت یک بازیکن زنده مطابقت داشته باشد، زیرا بسیاری از بازیکنان گزارش می دهند که NPC ها در مسابقات تیمی چندان عالی نیستند.

شما میتوانید درون بازی، قهرمانانی را خریداری کنید که با سبک بازی شما سازگاری بیشتری دارند، که مستلزم غرق شدن کریپتو در بازی است یا می توانید به اندازه کافی توکن برای خرید قهرمانان ممتاز با قهرمان معمولی با استعداد خود در هنگام ثبت نام کسب کنید.

شما می‌توانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارزهای دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

NFT های Thetan Arena چیست؟

NFT ها در Thetan Arena قهرمانانی هستند که می توانید آنها را در بازار Thetan بخرید و بفروشید.

قهرمانان Thetan Arena متنوع هستند و مجهز به مهارت‌های خاص خود هستند - مانند توانایی منجمد کردن دشمنان یا نقب زدن در زیر زمین - که می‌توانید متناسب با سبک بازی خود انتخاب کنید. 25 شخصیت موجود در سه سطح کمیاب، سه کلاس مختلف و سه سطح مختلف پوستی قرار دارند.

قهرمانان در سه سطح  قرار می گیرند. سطوح نادر بالاتر، سبک‌های بازی منحصربه‌فرد، توانایی‌های مختلف و فرصتی برای پاداش‌های نبرد بیشتر ارائه می‌دهند:

  • قهرمان مشترک
  • قهرمان حماسی
  • قهرمان افسانه ای

علاوه بر سطح قهرمان شما، پوست آنها بر جوایز نبرد تأثیر می گذارد. برای هر قهرمان سه پوسته مختلف وجود دارد. هرچه پوست یک قهرمان کمیاب تر باشد، بیشتر احتمال دارد که جوایز جنگی بیشتری کسب کنید:

  • معمولی
  • نادر
  • اسطوره ای

قهرمانان در یکی از سه کلاس طبقه بندی می شوند:

  • تانک :ضربات آهسته اما سنگین با حملات غوغایی قوی.
  • قاتل: سریع ترین شخصیت هایی که می توانند به سرعت جاخالی دهند و حمله کنند.
  • تیرانداز: در حملات دامنه دار تخصص داشته باشید.

اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند تا به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

خرید قهرمانان در بازار

برای شروع، باید بایننس کوین (BNB) را از بایننس به کیف پول MetaMask خود انتقال دهید.

برای خرید قهرمانان NFT در بازار به Wrapped BNB (WBNB) نیاز دارید، که لازم است BNB خود را با WBNB در کیف پول MetaMask خود تعویض کنید. کارمزد تراکنش یا «گاز» معمولاً حدود 0.10 دلار آمریکا در هر تراکنش است، اما می تواند نوسانات زیادی داشته باشد.

با WBNB در کیف پول خود، به انتخاب های قهرمان نگاه کنید، آنها را بر اساس هزینه، کلاس قهرمان یا نادر مرتب کنید تا شخصیت هایی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید. پس از انتخاب یک شخصیت و تکمیل تراکنش، قهرمان NFT در کیف پول شما ظاهر می شود.

فراموش نکنید که سیگنال فیوچرز میتواند به شما در هر معامله ای کمک کند و سبب کسب سود بیشتر شود، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

خرید قهرمانان در بازار

توکن Thetan Arena چیست؟

Thetan Arena بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است، یک شبکه بلاک چین که به موازات زنجیره بایننس اجرا می شود و جایگزینی برای اتریوم است.

سیستم اقتصادی بازی بر اساس سکه Thetan (THC) درون بازی است که با شرکت در مسابقات و کسب جوایز رتبه بندی شده به دست می آورید. می‌توانید THC کسب‌شده خود را مبادله کنید، آن را معامله کنید یا از آن برای خرید جعبه‌های Thetan Common یا Epic استفاده کنید.

این بازی همچنین شامل ارز انحصاری Thetan Gem (THG) است که برای تکامل قهرمانان و استیکینگ استفاده می شود. حداکثر عرضه آن 420 میلیون است. برای خرید جعبه‌های افسانه‌ای Thetan می‌توانید از THG استفاده کنید.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

نحوه خرید توکن Thetan Arena

ارز THC با انجام بازی به دست می آید.

توکن دیگر، THG، در چندین صرافی رمزنگاری مانند Gate.io، PancakeSwap، BitMart، ApeSwap و Hotbit قابل مبادله است.

برای دریافت THG، ابتدا باید یک ارز رمزپایه بخرید که دارای جفت معاملاتی با THG باشد. اکثر صرافی ها دارای یک جفت THG/USDT و تعداد کمی دیگر دارای یک جفت THG/WBNB هستند.

می‌توانید تتر (USDT)، یک استیبل کوین را در چندین صرافی ارزهای دیجیتال خریداری کنید. 

همچنان می‌توانید با استفاده از یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) THC را خریداری کنید. صرافی‌های غیرمتمرکز، برنامه‌های کاربردی وب هستند که بر روی بلاک‌چین‌هایی مانند زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند تا هر دارایی را مستقیماً با یکدیگر معامله کنند.

صرافی های غیرمتمرکز (DEX) غیرقابل تنظیم هستند و با استفاده از کدهای مستقلی که به عنوان قراردادهای هوشمند شناخته می شوند، اجرا می شوند. برای استفاده از DEX باید مستقیماً با بلاک چین تعامل داشته باشید که برای کاربران تازه کار توصیه نمی شود. متخصصان پرشین الیت پیشنهاد میکنند که اگر با این نوع صرافی آشنایی ندارید، ابتدا درباره صرافی های غیرمتمرکز اطلاعات کسب کنید.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

نحوه کسب درآمد از بازی تتان آرنا 

سیستم اقتصادی Thetan Arena بر دوتوکن اصلی استوار است:

  • Thetan Coin (THC) 
  • Thetan Gem (THG)

نحوه کسب سکه تتان (THC)

Thetan Coin (THC) یک توکن پاداش مبتنی بر سود است. بازیکنان می توانند با رقابت در نبردها THC کسب کنند. میزان THC دریافتی یک بازیکن نیز تحت تأثیر کلاس و قهرمان آنها است. همچنین، بازیکنان می‌توانند پس از انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌ها، امتیازات کوئست دریافت کنند و این امتیازها را می‌توان با THC رد و بدل کرد. شایان ذکر است، Thetan Arena توکن‌های THC را به عنوان پاداش رتبه‌بندی توزیع می‌کند تا بازیکنان انگیزه بالایی برای صعود به رتبه‌ها و دریافت توکن‌های THC بیشتری داشته باشند. THC را می توان برای خرید جعبه Thetan استفاده کرد و همچنین می تواند به بازیکنان دیگر هدیه شود.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

نحوه به دست آوردن Thetan Gem (THG)

Thetan Gem (THG) نشانه حاکمیت Thetan Arena است. THG بر اساس استفاده، فعالیت ها و مشارکت واقعی بازیکنان در بازی به آنها تعلق می گیرد. THG انگیزه های اقتصادی برای تشویق کاربران به استفاده فعال از آن برای کمک به جامعه فراهم می کند.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت سود معاملاتتان را افزایش دهید، با خرید اندیکاتور VIP بهتر از پیش تحلیل کنید و یا با دریافت سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و یا سیگنال فارکس موفق‌تر ترید کنید.

راه های کسب در آمد در بازی تتان آرنا 

  1. از قهرمان رایگان برای کسب توکن استفاده کنید. در هنگام ثبت نام به شما استعداد Raidon داده شده است که می توانید فوراً برای انجام مسابقات از آن استفاده کنید. در این مسابقات به اندازه کافی THC و THG به دست آورید و می توانید از آنها برای خرید قهرمانان ممتاز استفاده کنید. از قهرمانان ممتاز می توان در رویدادهای ویژه استفاده کرد تا THC و THG بیشتری کسب کنند.
  2. قهرمانان ممتاز را در بازار بفروشید. از THC و THG برای به دست آوردن قهرمانان ممتاز با جعبه‌های Thetan که در بازار فروخته می‌شوند، استفاده کنید. قهرمانان رایگان و پیش فرض را نمی توان فروخت.
  3. از قهرمانان ممتاز به عنوان دارایی استفاده کنید. قهرمانان ممتاز خود را به بازیکنان دیگری اجاره دهید که می توانند توکن های درون بازی را که شما به اشتراک می گذارید به دست آورند.
  4. پخش بازی ها برای کسب درآمد. Thetan Arena را روی پلتفرم‌های بازی زنده پخش کنید تا از اشتراک‌ها و کمک‌های مالی درآمد کسب کنید و در عین حال جوایز Thetan را نیز دریافت کنید. 

اگر مبتدی هستید، ساده ترین راه برای شروع کسب درآمد شرکت در مسابقات است. با بهبود مهارت‌های خود و کسب توکن‌های بیشتر، می‌توانید روش‌های دیگر بازی برای کسب درآمد را بسازید.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال  پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

نحوه فروش NFT های Thetan Arena

کلکسیونرها همچنین می توانند چرخاندن قهرمانان NFT دست خود را در بازار امتحان کنند. در حالی که می‌توانید قهرمان‌های ممتاز را بفروشید، نمی‌توانید قهرمان‌هایی را که در هنگام ثبت‌نام هدیه داده‌اند بفروشید یا جعبه‌های Thetan را بفروشید.
برای فروش قهرمانان متعلق به خود، به افزونه مرورگر MetaMask و حضور در شبکه BSC نیاز دارید. با دسترسی به افزونه مرورگر MetaMask خود می توانید شبکه ها را تغییر دهید. همچنین برای پوشش هزینه های تراکنش به مقداری WBNB نیاز دارید.

با انتخاب برگه Marketplace شروع کنید. روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، سپس Inventory را انتخاب کنید. در مرحله بعد قهرمانی را که می خواهید بفروشید انتخاب کنید، سپس گزینه Sell Now را بزنید. قیمتی را که می‌خواهید آن را به فروش برسانید را وارد کنید و هزینه خدمات (کارمزد ) را با WBNB بپردازید.

شما میتوانید برای معاملات بهتردر فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

سخن آخر 

Thetan Arena یک بازی MOBA رایگان برای بازی و کسب درآمد است که بر روی بلاک چین ساخته شده است. و همانطور که از یک بازی MOBA انتظار دارید، بسیار اعتیادآور است. مسابقات کوتاه هستند و بازی در حال حاضر همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید 4 حالت بازی را ارائه می دهد که بازیکنان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. مسابقات بازی MOBA معمولاً حداقل 20 تا 30 دقیقه در هر مسابقه، تا یک ساعت طول می‌کشد، که عذاب‌آور است، به خصوص اگر با یک هم تیمی بداخلاق گیر کرده باشید. اما با Thetan Arena، ماهیت رقابتی سریع آن بازیکنان را فعال و درگیر نگه می‌دارد و اگر یک بازی وحشتناک داشته باشید، برای مدت طولانی در تیم بازنده گیر نخواهید کرد.

سیگنال ارز دیجیتال در معاملات دنیای ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند چرا که تحلیل درست این سیگنال ها میتواند به  شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بیشتر کمک کند. سیگنال فیوچرز در کنار سیگنال ارز دیجیتال سبب میشود که در معاملات سود بیشتری کسب کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید و از جدیدتری تغییر قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.