whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

عدم علاقه مشتریان شیباوینگز (Shiba Wings) به پرداخت های ارز دیجیتال

1402/04/02 ساعت 16:26


مالک شیباوینگز می‌گوید مشتریان این رستوران از غذا خوششان می‌آید، اما به ارز دیجیتال آن‌ها علاقه زیادی ندارند. این رستوران با موضوع شیب، بال‌های تند، برگرها و کوکتل‌ها ارائه می‌دهد، اما علی‌رغم نام‌گذاری، بیشتر به صورت فیات (پول ملی) تجارت می‌کند.

بعد از افتتاحیه بزرگ در ماه مارس، رستوران فست‌فودی استرالیایی به نام شیباوینگز، شاهد ورود مشتریان زیادی برای خوراکی‌های سرخ شده خود بود. اما علاقه آن‌ها به غذاهای دلچسب، به پرداخت کریپتو تبدیل نشده است. این رستوران با موضوع شیبا اینو (SHIB)، در تاریخ 18 مارس در شهر ساحلی «سورفرز پارادایس» استرالیا باز شد.

مالک رستوران با نام «الایجا» در گفت‌وگو با کوینتلگراف، گفت: "هفته اول ما حدود 250 دلار استرالیایی (168 دلار آمریکا) پرداخت کریپتو داشتیم. در ماه‌های بعد، کل پرداخت‌های کریپتو کاهش یافت و به یک میانگین حدود 50 دلار استرالیایی (34 دلار آمریکا) در هفته رسید."

بیشتر پرداخت‌ها با استفاده از شیبا اینو انجام شده‌اند و سپس با دوج کوین ادامه یافته‌اند. قیمت DOGE به مقدار 0.07 دلار کاهش یافت و قیمت ADA نیز به میزان 0.295 دلار کاهش یافت.

با این حال، الایجا به این معتقد است که این مسئله، دلیلی برای نگرانی نیست و تاکید دارد که پرداخت ‌های رمزارزی خودشان به تنهایی مرکز توجه کار نیستند. به جای آن، الایجا گفته است که تمرکز اصلی او بر ارائه غذاهای با کیفیت و ساختن برند Shiba Wings است.

او در این رابطه چنین بیان می‌کند: " پرداخت‌های ارز دیجیتال بیشتر یک ویژگی اضافه بودند. در کل شما قصد ندارید از ارز دیجیتالتان در پرداخت استفاده کنید، زیرا ممکن است مانند همان کسی شوید که با بیت کوینش پیتزا خرید."

الایجا در واقع به مردم پیشنهاد می‌دهد که رمزارز خود را در اینجا خرج نکنند. او می‌گوید "گوش دهید، من به شما پیشنهاد می‌دهم که آن را نگه دارید، احتمالاً سکه‌ای نیست که بخواهید برای خرید غذا استفاده کنید، شاید از یک سکه دیگری که بیشتر از آن دارید استفاده کنید".

الایجا می‌گوید هدف او این است که با بهره‌گیری از برند شیبا اینو، یک شبکه فست فودی راه‌اندازی کند که با مکدونالد قابل رقابت باشد.

جامعه شیبا اینو دارای پیروی بین‌المللی بزرگی است. در زمان انتشار این متن، حساب‌های توییتر Shiba Inu Token  و Shib Army بیش از 4.1 میلیون دنبال‌کننده دارند.

همچنین ایشان اظهار کردند که: "چشم‌انداز و برند Shiba Wings ما در حال به واقعیت پیوستن هستند!  امروزه این هشتگ‌های شیبا در توییتر بسیار ترند شده‌اند. "

 #Shibarium #ShibaArmy #shibainucoin #ShibaInu #cryptocurrency #Ethereum #Bitcoin #Binance #Crypto  #chicken #WINGS #beer #ToTheMoon

الایجا می‌گوید که حقوق مالکیت فکری Shiba Inu را در استرالیا خریداری کرده است و با مالکیت لوگو و مواد برندینگ مربوطه، قصد دارد تا تا پایان سال، یک سری شعبه از شبکه فست فودی Shiba Wings راه‌اندازی کند.

"هدف من این است که یک مفهوم شبکه فست فودی جدید را راه‌اندازی کنم تا با ماکدونالد رقابت کنم، اما به طور مشخص با احساس و ایده جدید، عنصر رمزارز را به عنوان یک نوآوری در فضای فست فودی بیشتر به کار ببریم."

الایجا همچنین به انتشار NFT آینده Shiba Wings اشاره کرد که به دارندگان آن اجازه می‌دهد که سهامی از خود کسب‌وکار را داشته باشند. الیجا می‌گوید که به زودی 15% سهام هر رستوران به جامعه اهدا می‌شود و این باعث می‌شود که آن‌ها به طور موقت سهامدار شوند و تقریباً سهامدارانی باشند که دریافت سود فصلی دارند.

او افزود که به زودی یک توکن جداگانه Shiba Wings هم عرضه خواهد شد که دارندگان آن راهکارهای فروشگاهی در داخل فروشگاه را در اختیار خواهند داشت.

به گزارش یک نظرسنجی از صرافی رمزارزی Crypto.com  در ماه اوت سال 2022، 55% از بازاریابان و مصرف‌کنندگان استرالیایی علاقه‌مند به خرید کالاها و خدمات با رمزارز بودند. تقریباً نیمی (47%) از بازاریابان شامل همه آن‌هایی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، گفته‌اند که آمادگی پذیرش پرداخت‌های رمزارزی را در کمتر از یک سال دارند.

با استفاده از سیگنال فیوچرز، پلتفرم تحلیل و پیش‌بینی بازار تیم پرشین الیت، می‌توانید بهترین زمان برای ورود و خروج از بازارهای ارز دیجیتال و فارکس را پیدا کرده و به سود قابل توجهی دست یابید. در همین زمینه، برای شروع فعالیت در بازار، احراز هویت بایننس را نیز انجام دهید تا از امنیت بازار و جلوگیری از وقوع اتفاقات ناخوشایند، مطمئن باشید. با خرید پلن‌های متنوع از پرشین الیت، به عنوان یکی از اعضای ممتاز تیم ما، از دانش و تجربه کارشناسان حرفه‌ای بهره مند شده و با اطمینان به سود قابل توجهی دست یابید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.