whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال elon

1401/06/06 ساعت 02:05


روند میم در کریپتو پس از آن شروع شد که مالک تسلا، ایلان ماسک، به طورعمومی توییت‌هایی را درباره Dogecoin (DOGE)  آغاز کرد. از آن زمان، بسیاری از پروژه های رمزنگاری میم با الهام از Dogecoin  در بازار ظاهر شده اند. Dogelon Mars (ELON) یکی از این پروژه‌ها است که انگیزه آن را نه تنها از محبوبیت ارز DOGE بلکه خود ایلان ماسک گرفته است. 

بنابراین، Dogelon یکی از بسیاری از ارزهای رمزنگاری میم است که کاربران می‌توانند در آن معامله کنند یا روی آن سرمایه‌گذاری کنند. در حالی که  ارزELON مستقیماً با ایلان ماسک مرتبط نیست، به نظر می‌رسد نام او الهام‌بخش بسیاری برای نگهداری آن بوده است. امروز، بیش از 115000 دارنده Dogelon Mars با جامعه ای از حدود 550 هزار دنبال کننده در توییتر وجود دارد. طی این مقاله و در ادامه مقالات مربوط به سیگنال ارز دیجیتال بررسی خواهیم کرد که Doge Lon چیست، ویژگی های منحصر به فرد آن کدام است و اینکه آیا بر سرمایه گذاری خوب است یا نه؟

داستان تخیلی دوج ایلان مارس 

در سال ۲۰۴۰ ایلان مارس که به همراه خانواده‌اش روی مریخ زندگی می کردند و لین سیاره را به محلی برای زندگی همه گونه ها تبدیل کرده بودند تا اینکه نابودگر با سیاره ‌شان حمله کرده ‌و انها برای امنیت خود به زمین سفر میکنندو در ابتدا متوجه می شوند برای رشد بشر باید پول واحدی که تمام تمدنها بتوانند از ان استفاده کنند ، بسازنند. و در نهایت بعد از بازگشت به مریخ سعی میکند با کمک دوستداران خود آن مکان را به جایی که همیشه میخواسته تبدیل کند.

رمز ارز dogelon mars

از خود ایلان مارس  به عنوان «ارز بین سیاره‌ای» یاد می‌شود و همچنان یکی از میم کوین‌ها با پتانسیل‌های فراوان در مورد قیمت است. ایلان مارس با وجود نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، ثبات خود را حفظ کرده است و انتظار می رود قیمت آن در سال 2022 و پس از آن افزایش یابد. میم کوین موجی از محبوبیت را در رسانه های اجتماعی به راه انداخته است و می تواند به زودی به 0.010 دلار برسد.

آیا صاحب امتیاز dogelon ایلان ماسک است؟

دانستن این نکته ضروری است که ایلان مارس یک میم-کوین نسبتاً جدید، یک فورک Dogecoin است. 

اگرچه ایلان ماسک با ELON درگیر نیست، اما زمانی که ماسک در تیتر خبرها قرار می گیرد، قیمت توکن آن می تواند شاهد افزایش قیمت باشد. به عنوان مثال، زمانی که ماسک ماه گذشته معامله خود را برای خرید توییتر انجام داد، ارزش آن  برای مدت کوتاهی در اخبار افزایش یافت،  اما پس از آن عقب نشینی کرد. این پدیده در عمل یک جنون رسانه های اجتماعی است.

زمانی که Dogecoin رشد گسترده ای را تجربه کرد، بسیاری از مردم به آن و سایر میم کوین ها علاقه مند شدند. علاوه بر این، میم سکه دیگری که از Dogecoin الهام گرفته شده است، شیبا اینو است. با این وجود، شیبا اینو در مورد ارزش بازار از Dogecoin پیشی گرفته است.

تحلیلگران اعتقاد دارند محبوبیت ناشی از جنجال های تویتر پیرامون ایلان ماسک بر بها و تقاضای خرید این ارز اثر گذاشته.

تحلیلگران اعتقاد دارند محبوبیت ناشی از جنجال های تویتر پیرامون ایلان ماسک بر بها و تقاضای خرید این ارز اثر گذاشته.

آیا Dogelon Mars برای سرمایه گذاری خوبی است؟

بله، بر اساس پیش بینی قیمت، سرمایه گذاری خوبی است.و رشد آینده آن صعودی است. رشد ایلان تنها به میزان مطلوب بازار بستگی دارد. قبل از ورود به Elon، لطفاً به نمودارهای تحلیل قیمت نگاه کنید، روند را مقایسه کنید، و از همه مهمتر تحقیقات خود را انجام دهید. 

انتظار می رود قیمت ELON در آینده به تدریج افزایش یابد. با این حال، بسیاری از کارشناسان احساس می کنند که ELON یک ارز دیجیتال امیدوارکننده با بازده سرمایه گذاری بالا است. یادآوری این نکته مهم است که Dogelon Mars به دلیل ماهیت تورمی خود دارای ریسک قابل توجهی است. به یاد داشته باشید که فقط باید پولی را سرمایه گذاری و معامله کنید که توانایی از دست دادن آن را داشته باشید. 

آینده ارز دوج ایلان مارس (ELON)

اگر بتوانید یک ارز را باتوجه به اینده روشن ان انتخاب کنید می توانید به سوددهی برسید بنابراین توجه به این نکته باعث شده سرمایه گذاران قبل از هر چیز آینده ان ارز را مورد بررسی قرار دهند. اما باید بدانید آینده یک ارز دیجیتال به فاکتور های مختلفی بستگی دارد.

صرافی های ارائه دهنده ارز دیجیتال ELON

در ادامه به لیستی از صرافی های غیر متمرکز که می توان از آنها برای انتقال دارایی و معامله ارز الون استفاده کرد ،اشاره می کنیم:

  • یونی سواپ
  • پولونیکس
  • زیروایکس 
  •  وان اینچ
  •  bitrue
  • بیلکسی(Bilaxy)
  • بیکگس (BKEX)
  • هات بیت(HotBit)
  • بیت پین(BitPin)
  • ایران بایننس
  • و در تعدادی دیگر از صرافی های ارزهای دیجیتال قابل خریداری است.

پیش بینی قیمت ارز ELON 

پیش بینی می شود تا اواسط سال ۲۰۲۲ قیمت این ارز به 0.000001 دلار و تا پایان سال ۲۰۲۲ به 0.0000013 دلار نزدیک شود.

نمودار تحلیل قیمت ارز دوج الون در سال ۲۰۲۲ و بعد از آن

نمودار تحلیل قیمت ارز دوج الون در سال ۲۰۲۲ و بعد از آن

تحلیل فاندامنتال قیمت ارز دوج ایلان مارس

تجزیه و تحلیل قیمت Dogelon Mars نوسانات بازار را برای ورود به یک حرکت نزولی جزئی نشان می دهد. با نزدیکتر شدن باندهای مقاومت و حمایت، شروع به کاهش می کند. حد بالای باند بولینگر 0.0000004 دلار است که به عنوان قوی ترین مقاومت برای ELON عمل می کند. حد پایین باند بولینگر 0.0000003 دلار است که نشان دهنده قوی ترین حمایت ELON است. با تجزیه و تحلیل قیمت Dogelon Mars می توان به این نتیجه رسید که ارز دیجیتال پتانسیل عظیمی برای رشد مثبت دارد.

آیا ارز دیجیتال دوج الون مارس مطمئن است؟

ارزهای دیجیتال برای اهداف سرمایه گذاری بسیار پرخطر در نظر گرفته می شوند. کریپتوهای بدون کاربرد و اهداف واضح حتی خطرناک تر در نظر گرفته می شوند. 

وقتی صحبت از Dogelon Mars به میان می‌آید، همه چیز در مورد پروژه مبهم به نظر می‌رسد، جدای از نام آشکار - ELON. توسعه دهندگان پروژه در تلاشند تا از این نام استفاده کنند. کارشناسان سرمایه‌گذاری کریپتو اغلب پیشنهاد می‌کنند که برای جلوگیری از شوک‌های آینده، همیشه باید در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری کرد که رتبه‌بندی بالاتری دارند و سودمندی دارند. در حال حاضر، ELON به غیر از رویای بلندش مبنی بر تبدیل شدن به یک ارز بین کهکشانی در آینده، هیچ کاربرد عملی ندارد.

برای یک سرمایه گذار محافظه کار ارز دیجیتال با ریسک کمتر، پروژه های بزرگ بلاک چین مانند بیت کوین و اتریوم ممکن است برای سرمایه گذاری مناسب تر باشند. چندین پروژه در مقیاس بزرگ دیگر با موارد استفاده قابل توجه و پتانسیل برای ایجاد ارزش بلند مدت وجود دارد. پس لرزه های سقوط اخیر کریپتو ، سرمایه گذاران را در حال حاضر دور نگه می دارد. یک احساس تردید و ترس کلی از بازارهای کریپتو وجود دارد که منجر به کاهش شدید قیمت تقریباً برای هر ارز دیجیتال می شود. قیمت ELON نیز در 30 روز گذشته بیش از 25 درصد کاهش یافته است.

ویژگی منحصر به فرد ارزELON

با این حال، با توجه به این واقعیت که Dogelon Mars دارای ویژگی‌های قابل توجه قابل توجهی است ممکن است قیمت آن زمانی افزایش یابد که بازار کلی ارزهای دیجیتال بهبود یابد و ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران افزایش یابد. اما در یک بازار نزولی، ELON ممکن است انتخاب خوبی برای سرمایه گذاران نباشد.

رتبه بندی ارز دوج الون در مقایسه با ارز دیجیتال های دیگر مانند شیبا
رتبه بندی ارز دوج الون در مقایسه با ارز دیجیتال های دیگر مانند شیبا

گفته می‌شود که پروژه ELON این ارزو یا آرمان را دارد که آسیب‌های ناشی از کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال را جبران کند. بدیهی است که تیم توسعه دهنده Dogelon Mars (ELON) ، توکن های ELON را به قربانیان کلاهبرداری رمزارز اهدا می کند.

بنیانگذاران دوج الون

Dogelon Mars بر روی اتریوم، یکی از پرکاربردترین بلاک چین ها در جهان ساخته شده است. اولین عرضه 50 درصدی توکن به ویتالیک بوترین داده شد، در حالی که توکن های باقی مانده توسط Uniswap نگهداری می شوند.
Dogelon Mars (ELON) به طور مشابه با هر توکن میم ERC-20 دیگر عمل می کند. اما به دلیل محبوبیتش، اکنون دقیقاً پس از ارز DOGE و SHIB در برترین توکن‌های میم CoinMarketCap رتبه‌بندی می‌شود.

قیمت Dogelon Mars 

شایان ذکر است که ارز ELON در سال گذشته با اندازه بازار 676,124,712 دلار در رتبه 126 قرار گرفت. این تنها پس از SHIB و DOGE، دو میم توکن با شبکه بزرگی از حامیان و تعداد زیادی دنبال کننده در رسانه های اجتماعی، در رتبه دوم قرار دارد.

بنابراین، به گفته محققان و کارشناسان ارزهای دیجیتال، اگر SHIB و DOGE یک جهش بزرگ داشته باشند، ELON بیشتر تمایل دارد که از آن پیروی کند. در نهایت لازم به ذکر است که توکن ELON یک میم کوین است و این یک واقعیت است که میم کوین ها تقریباً با یک نرخ بالا و پایین می روند.

توکن ELON در حال رشد بوده و در مدت زمان کوتاهی جهش رشد خارق العاده 6.15 درصدی را تجربه کرده است. هم اکنون میم کوین ELON  با قیمت 0.0000003618 دلار معامله می شود. سرمایه‌گذاران امروزه در تلاشند تا قیمت  Dogelon Mars (ELON) را در قیمتی کمتر نزدیک به  صفر برسانند زیرا باعث تشکیل یک الگوی مثلث متقارن در نمودارهای قیمت فعلی می شود.

امنیت Dogelon Mars 

 هیچ مؤسس ثبت شده ای برای سازمان وجود ندارد. باز هم، این خیلی غیرمعمول نیست، اما به این معنی است که یک سرمایه گذار ارز دیجیتال که به دنبال شفافیت و اطمینان است، ممکن است به راحتی پول خود را به جای دیگری منتقل کند. این عوامل ممکن است سرمایه گذاران را منصرف کند. با این حال، همیشه توصیه می شود قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

با این حال، همه این پروژه ها در ثروتمند کردن سرمایه گذاران خود موفق نبوده اند. به نظر می رسد ELON یکی از این موارد در حال حاضر باشد. در حال حاضر نمی توان آن را از صدها ارز دیجیتال مشابه دیگر که در حال حاضر در گردش هستند، تشخیص داد. در واقع، بسیاری از اینها ثابت شده است که کلاهبرداری هستند.

چندین پروژه میم همچنان از جوامع پشتیبان قوی برخوردار هستند. اما پس از ظهور DOGE و Shiba Inu، قیمت آن‌ها آنطور که انتظار می‌رفت افزایش نیافته است. حتی اگر معلوم شود که کلاهبرداری نیست، به نظر می‌رسد که Dogelon Mars یکی از بسیاری از سکه‌های میم که ممکن است سرنوشتی مشابه پروژه‌هایی داشته باشد که پیش از آنها آمده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال دوج الون مارس

 با این حال، ایلان یک دارایی دیجیتال ERC-20 مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که در آوریل 2021 راه‌اندازی شد. فراتر از نام سرگرم کننده خود، Dogelon Mars یک جامعه قوی در پشت خود دارد. امروزه بیش از 300000 دنبال کننده توییتر و بیش از 84000 دنبال کننده در تلگرام دارد.

از آنجایی که این یک ارز دیجیتال جهانی منصفانه است، هیچ پیش فروش سکه ایلان وجود نداشت. با این حال، ده تریلیون سکه پس از ارسال 50٪ به Vitalik Buterin ایجاد شده است. بوترین کمک خود را به خیریه و صندوق امداد COVID اهدا کرد. 50 درصد توکن های ELON در صرافی Uniswap به عنوان Elon و ETH قفل شده اند.

کیف پول Dogelon Mars 

می‌توانید ELON خود را خریداری کرده و مستقیماً از کیف پول Dogelon Mars خود در Atomic آن را با سکه‌های دیگر مبادله کنید، که تضمین می‌کند رمزگذاری شما به‌طور امن رمزگذاری شده و تنها توسط شما کنترل می‌شود. ما با یک ارائه دهنده پرداخت مجوز اتحادیه اروپا برای رسیدگی به پردازش کار می کنیم.

مزایای کیف پولDogelon Mars

می توانید بیش از 300 سکه و توکن را مدیریت کنید100+ ارز رمزنگاری شده را مبادله کنید و 1% پول نقد دریافت کنیددارایی های BTC، SOL، SHIB و 30+ را با کارت بانکی خود خریداری کنیدبیش از 10 سکه با بازدهی سالانه تا 20 درصد در نظر بگیرید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال دوج ایلان مارس 

تحلیل تکنیکال شامل استفاده از شاخص‌ها برای پیش‌بینی قیمت آتی یک ابزار است. صدها شاخص با درجات مختلف دقت وجود دارد. در زیر پیش‌بینی قیمت ELON را با استفاده از پنج شاخص محبوب بررسی می‌کنیم. 

میانگین متحرک یکی از ساده ترین راه ها برای تجزیه و تحلیل جهت قیمت است. جهت خط MA به جهت های بازار اشاره می کند. طبق خط MA، روند نزولی ناپدید شده است و بازار برای تغییر روند آماده شده است. خبر خوب این است که اندیکاتور MACD سیگنال صعودی را با قرار دادن نوارهای سبز در بالای خط صفر اندیکاتور تایید می کند. این نشانه ای است مبنی بر اینکه خریداران بازار را کنترل می کنند. ارزش ELON ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد.قیمت می تواند رشد کند و از بالاترین سطح تاریخ 0.0000025 دلار فراتر رود.

شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که Dogelon Mars در یک روند صعودی قرار دارد. این رالی پس از یک روند نزولی که منجر به سقوط قیمت در منطقه اشباع فروش شد، رخ می دهد. به نظر می رسد که روند صعودی قبل از رسیدن به منطقه بیش از حد خرید و بازگشت مجدد، فضای رشد خوبی دارد. این بدان معناست که بازار می‌تواند روزها یا هفته‌ها قبل از اصلاحات رشد را حفظ کند.

نتیجه گیری در مورد پیش بینی های دوگلون مارس

میم کوین ها به دلیل رشد گسترده در مدت زمان کوتاهی توجه مخترعان کریپتو را به خود جلب کرده اند. سکه‌های با مضمون سگ، جامعه‌ای قوی از پیروان دارند که تقاضا را قوی نگه می‌دارد.

Dogelon Mars در حال تبدیل شدن به یک انتخاب ارجح است زیرا به دلیل داشتن یک سکه نسبتا جدید، فضای رشد عالی قبل از رسیدن به پتانسیل کامل خود دارد. صرافی‌های سکه شروع به فهرست‌بندی سکه کرده‌اند و آن را برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در دسترس قرار می‌دهند و تقاضا را افزایش می‌دهند. ارتباط آن با Elon Musk و Dogecoin نیز به آن برتری می دهد. 

چگونه می توانم بهترین مکان ها را برای خرید Dogelon Mars پیدا کنم؟

صرافی‌های ارزهای دیجیتال خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند، اما از چند جهت کلیدی متفاوت هستند - عمدتاً کارمزدها، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال موجود و روش‌های پرداخت.  

برخی از عوامل دیگری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید عبارتند از پشتیبانی مشتری، نظرات کاربران، سهولت استفاده و اینکه آیا صرافی در یک تنظیم کننده محلی ثبت شده است یا خیر. این اطلاعات را می توان با کلیک بر روی نام صرافی در جدول پیدا کرد که شما را به صفحه بررسی آن می برد.

برای خرید Dogelon Mars به چه چیزهایی نیاز دارم؟

در ابتدا برای ایجاد یک حساب کاربری در هر صرافی ارز دیجیتال به ایجاد یک ایمیل نیاز دارید. برخی از صرافی ها ممکن است شماره تلفن و شناسه عکس را نیز درخواست کنند، بنابراین بهتر است آن ها را آماده کنید.

تعداد فزاینده‌ای از صرافی‌های ارزهای دیجیتال قبل از واریز وجوه و شروع تجارت Dogelon Mars از شما می‌خواهند هویت شما را تأیید کنند.

  • این فرآیند به نام مشتری خود را بشناسید (KYC) شناخته می شود و معمولاً به وب کم یا گوشی هوشمند نیاز دارد. همچنین ممکن است لازم باشد آدرس خود را با آپلود یک کپی از صورت حساب بانکی یا قبض آب و برق اخیر ثابت کنید.
  • برخی از صرافی ها به شما اجازه می دهند بدون گذراندن KYC ارزهای دیجیتال را سپرده گذاری و معامله کنید، اما به شما اجازه نمی دهند ارز محلی را از حساب بانکی خود منتقل کنید. بنابراین اگر قصد خرید ELON با ارز محلی خود را دارید، باید KYC را پاس کنید.
  • هنگامی که هویت خود را تأیید کردید، بهتر است که قبل از واریز وجه، احراز هویت دو عاملی (2FA) را فعال کنید. این امر امنیت حساب شما را افزایش می دهد و به حفظ وجوه شما کمک می کند.

از کجا می توانم Dogelon Mars را با کارت اعتباری یا نقدی بخرم؟

پس از ایجاد حساب کاربری، برای خرید ELON باید وجوهی را واریز کنید. می توانید ارز محلی را از یک حساب بانکی یا کارت اعتباری واریز کنید یا ارز دیجیتال را از صرافی یا کیف پول دیگری انتقال دهید.

کلام آخر

همه ارزهای دیجیتال برابر نیستند و تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع ارز دیجیتال سرمایه گذاری مناسبی است می تواند دشوار باشد. مانند هر سرمایه گذاری، ارزهای دیجیتال دارای مزایا و معایبی هستند. بنابراین، ارز دیجیتالی که برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید به مشخصات سرمایه گذار شما بستگی دارد. در این مقاله سعی شد به تمام جنبه های و ویژگی های ارز دیجیتال دوج الون مارس پرداخته شود. تا به شما برای انتخاب ارز مطمئن برای سرمایه‌گذاری کمک کند.

برای موفقیت بیشتر در معاملات تجاری کریپتو و دریافت سیگنال‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال می‌توانید نسبت به عضویت در کانال سیگنال‌دهی پرشین الیت اقدام کنید و با کمک تحلیل‌های دقیق، ریسک معاملاتی خود را تا جای ممکن کم کنید. کافی است تا یک بار امتحان کنید و تبدیل به مشتری دایمی پرشین الیت شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.